OLs babes og hunks

Svar
Mehell

Re: OLs babes og hunks

Legg inn av Mehell »

LeSorcier skrev: søn feb 06, 2022 9:19 pm Man skulle nesten hatt en egen tråd for hvert kjønn
Farlig sak i 2022. Hvor mange kjønn har vi egentlig nå? Hankjønn, hunkjønn, intetkjønn, henkjønn, følermegsomnoeannetkjønn, vetikkekjønn, harikkebestemtmegkjønn, variereretterhumørkjønn...

Alle må respekteres vet du. Jeg er en svane, og hvis du ikke kan se det så blir jeg krenket.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Noen som sitter på gode bilder av curlingdamen til Italia? Husker Coach hadde en ting for Stella Heiss. Vakre begge to.

Bilde

Bilde

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

chelsea8 skrev: søn feb 06, 2022 7:36 am Syltynt at Frida Karlsson ikke er nevnt i tråden 🇸🇪

Bilde

Bilde

Bilde
Syltynt er det riktige ordet på henne ja!

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Mehell skrev: lør feb 05, 2022 3:44 pm
TrondLFC skrev: lør feb 05, 2022 11:08 am Da fikk jeg det bekreftet ; jeg er blitt gammel...
Velkommen i klubben.

Klubben kalles GGG (Gretne gamle gubber) og vi har møte hver onsdag klokken 09.15.
Møtelokalet er hemmelig, men du får selvfølgelig all informasjon du trenger gjennom postvesenet. De som bor for langt unna oppfordres til å ringe og delta telefonisk på møtene, eventuelt så kan man få en fra en yngre generasjon til å hjelpe med å sette opp en skype-samtale eller annen nymotens teknologi som vi klubbmedlemmer selvfølgelig ikke skjønner noe av.

Pågående topic på disse møtene er "alt var bedre i gamle dager". Det pleier som regel også å være andre punkter som skal diskuteres, men enten glemmer man disse, eller så får vi rett og slett ikke tid før man må komme seg hjemover og ta en velfortjent formiddagslur.

Det serveres selvfølgelig kaffe og kamferdrops. En vaffel kan også forekomme hvis man er ekstra heldig.
Takker ærbødigst for velkomst. Ja jeg tenker at vi får gå grundigere gjennom sakslisten på neste møte, og den årlige kultur-reisen til Thailand vil jo ha prioritet i så måte.
Napoleonskake medbringes av undertegnede som takk for velkomst.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Sprintdronningen Jonna Sundling :)
Bilde

startelver

Legg inn av startelver »

Forza Italia!

Bilde

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

startelver skrev: tir feb 08, 2022 5:20 pm Forza Italia!

Bilde
Får litt italiensk mafia vibber av henne. Hun hadde sklidd rett inn i Gudfaren.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Er visst Curling som har de flotteste damene. Er Anastasia med i år?:
Bilde

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Hun kinesisk-amerikanske snowboarddama gir støtte til min teori om at blandingsrase i mange tilfeller gir særs attraktive damer. Spesielt barn av komboen hvit/asiatisk.

startelver

Legg inn av startelver »

Blandingsraser kan gi mange forskjellige utslag, mulatt er jo også veldig attraktivt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Det er en kjent sak at mange havner i skikkelige kvaler om de skal velge en karriere som modell eller curling-spiller.

lsklars

Legg inn av lsklars »

startelver skrev: ons feb 09, 2022 12:50 pm Blandingsraser kan gi mange forskjellige utslag, mulatt er jo også veldig attraktivt.
Rasist

startelver

Legg inn av startelver »

lsklars skrev: ons feb 09, 2022 12:56 pm
startelver skrev: ons feb 09, 2022 12:50 pm Blandingsraser kan gi mange forskjellige utslag, mulatt er jo også veldig attraktivt.
Rasist
Du mener rasisit ?

Nei dette var bare positivt om det fargerike fellesskapet vi lever i.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

startelver skrev: ons feb 09, 2022 12:50 pm Blandingsraser kan gi mange forskjellige utslag, mulatt er jo også veldig attraktivt.
Uff da. To ord du ikke skal si i samme setning.

Mehell

Legg inn av Mehell »

oddvar_kjempebra skrev: ons feb 09, 2022 1:19 pm
startelver skrev: ons feb 09, 2022 12:50 pm Blandingsraser kan gi mange forskjellige utslag, mulatt er jo også veldig attraktivt.
Uff da. To ord du ikke skal si i samme setning.
Er mulatt et fy-ord? Og hvis ja; hvorfor?
Blandingsrase kan da ikke være et fy-ord?

Scuderia

Legg inn av Scuderia »

oddvar_kjempebra skrev: ons feb 09, 2022 1:19 pm
startelver skrev: ons feb 09, 2022 12:50 pm Blandingsraser kan gi mange forskjellige utslag, mulatt er jo også veldig attraktivt.
Uff da. To ord du ikke skal si i samme setning.
nå må du gi deg..

mulatt mulatt mulatt

sånn så lar vi det ligge..

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Scuderia skrev: ons feb 09, 2022 1:57 pm
oddvar_kjempebra skrev: ons feb 09, 2022 1:19 pm
startelver skrev: ons feb 09, 2022 12:50 pm Blandingsraser kan gi mange forskjellige utslag, mulatt er jo også veldig attraktivt.
Uff da. To ord du ikke skal si i samme setning.
nå må du gi deg..

mulatt mulatt mulatt

sånn så lar vi det ligge..
Du tok ikke ironien skjønner jeg.
Forøvrig er det å tøffe seg anonymt på et forum ikke like imponerende som å gjøre det ansikt til ansikt.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Ingen nevnt Doro Wierer? Verden skremmer meg

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Salihovic91 skrev: ons feb 09, 2022 4:00 pm Ingen nevnt Doro Wierer? Verden skremmer meg
Hun er rimelig digg, ja.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Salihovic91 skrev: ons feb 09, 2022 4:00 pm Ingen nevnt Doro Wierer? Verden skremmer meg
Hun og nederlandske Jutta Leerdam blir litt for sminka og styla for min del. Foretrekker litt mer naturlig pene damer.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Salihovic91 skrev: ons feb 09, 2022 4:00 pm Ingen nevnt Doro Wierer? Verden skremmer meg
Kom med bilder da!

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

LeSorcier skrev: søn feb 06, 2022 9:19 pm Man skulle nesten hatt en egen tråd for hvert kjønn (ja, det finnes ikke flere). Smilet går nesten rundt - helt til disse bildene av lettkledde menn dukker opp. 😬
Er det problematisk for deg å se en veltrent mannskropp?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

startelver skrev: ons feb 09, 2022 12:50 pm Blandingsraser kan gi mange forskjellige utslag, mulatt er jo også veldig attraktivt.
Er det lov å si nå?

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

LeSorcier skrev: søn feb 06, 2022 9:19 pm Man skulle nesten hatt en egen tråd for hvert kjønn (ja, det finnes ikke flere). Smilet går nesten rundt - helt til disse bildene av lettkledde menn dukker opp. 😬
Likte du ikke mitt bidrag? :( Fantastiske guttebasser.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Slenger inn et bilde jeg av frøken Doro Wierer. Den peneste vintersportsutøveren på damesiden! Bilde

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

kytec skrev: ons feb 09, 2022 6:52 pm
LeSorcier skrev: søn feb 06, 2022 9:19 pm Man skulle nesten hatt en egen tråd for hvert kjønn (ja, det finnes ikke flere). Smilet går nesten rundt - helt til disse bildene av lettkledde menn dukker opp. 😬
Er det problematisk for deg å se en veltrent mannskropp?
Overhodet ikke, men damer er vel mer min greie. 🙂

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Zanick skrev: ons feb 09, 2022 7:15 pm
LeSorcier skrev: søn feb 06, 2022 9:19 pm Man skulle nesten hatt en egen tråd for hvert kjønn (ja, det finnes ikke flere). Smilet går nesten rundt - helt til disse bildene av lettkledde menn dukker opp. 😬
Likte du ikke mitt bidrag? :( Fantastiske guttebasser.
De russiske bjørnene er skikkelige mannfolk, så ditt bidrag var da ikke så halvgærent.

Mehell

Legg inn av Mehell »

LeSorcier skrev: ons feb 09, 2022 7:32 pm
kytec skrev: ons feb 09, 2022 6:52 pm
LeSorcier skrev: søn feb 06, 2022 9:19 pm Man skulle nesten hatt en egen tråd for hvert kjønn (ja, det finnes ikke flere). Smilet går nesten rundt - helt til disse bildene av lettkledde menn dukker opp. 😬
Er det problematisk for deg å se en veltrent mannskropp?
Overhodet ikke, men damer er vel mer min greie. 🙂
Tipper dette er sagt av ca 99.74% av alle menn som har gjemt seg i et skap.... Just saying :lol:
Utenom det så er det selvfølgelig feil å legge inn bilder av en veltrent mannskropp i en tråd som stort sett blir frekventert av utrente sofagriser. Det er på grensen til ondsinnet å minne oss om hvordan vi en gang har sett ut, hvordan vårt forvrengte selvbilde mener at vi bør se ut, eller hvordan vi tror at vi kunne ha sett ut hvis vi bare hadde droppet et par pils og ikke tatt de siste to pizzastykkene på søndager.

mvh
topptrent 1997

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Mehell skrev: ons feb 09, 2022 7:39 pm
LeSorcier skrev: ons feb 09, 2022 7:32 pm
kytec skrev: ons feb 09, 2022 6:52 pm

Er det problematisk for deg å se en veltrent mannskropp?
Overhodet ikke, men damer er vel mer min greie. 🙂
Tipper dette er sagt av ca 99.74% av alle menn som har gjemt seg i et skap.... Just saying :lol:
En ung Arnold Schwarzenegger er selvsagt unntaket. 😉

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

LeSorcier skrev: ons feb 09, 2022 7:32 pm
kytec skrev: ons feb 09, 2022 6:52 pm
LeSorcier skrev: søn feb 06, 2022 9:19 pm Man skulle nesten hatt en egen tråd for hvert kjønn (ja, det finnes ikke flere). Smilet går nesten rundt - helt til disse bildene av lettkledde menn dukker opp. 😬
Er det problematisk for deg å se en veltrent mannskropp?
Overhodet ikke, men damer er vel mer min greie. 🙂
Jo, jo, flott det, men med kjønnsfordelingen og legningsfordelingen på FD så blir fort 95% av bildene kvinner.

Det er det sparsomlige antallet kvinner på forumet som har grunn til å klage.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»