OLs babes og hunks

Svar
Skraevadottir

Re: OLs babes og hunks

Legg inn av Skraevadottir »

Folk_flesk skrev: lør feb 05, 2022 11:56 am Merkelig at det ikke er noen juicy bilder av Karen Marie Ellefsen her.
Send meg en PM.

Mehell

Legg inn av Mehell »

TrondLFC skrev: lør feb 05, 2022 11:08 am Da fikk jeg det bekreftet ; jeg er blitt gammel...
Velkommen i klubben.

Klubben kalles GGG (Gretne gamle gubber) og vi har møte hver onsdag klokken 09.15.
Møtelokalet er hemmelig, men du får selvfølgelig all informasjon du trenger gjennom postvesenet. De som bor for langt unna oppfordres til å ringe og delta telefonisk på møtene, eventuelt så kan man få en fra en yngre generasjon til å hjelpe med å sette opp en skype-samtale eller annen nymotens teknologi som vi klubbmedlemmer selvfølgelig ikke skjønner noe av.

Pågående topic på disse møtene er "alt var bedre i gamle dager". Det pleier som regel også å være andre punkter som skal diskuteres, men enten glemmer man disse, eller så får vi rett og slett ikke tid før man må komme seg hjemover og ta en velfortjent formiddagslur.

Det serveres selvfølgelig kaffe og kamferdrops. En vaffel kan også forekomme hvis man er ekstra heldig.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Den vakreste av de vakre.
Pen, sprudlende, smilende. Er ikke mulig å mislike denne perlen av et menneske.

Bilde

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Mehell skrev: lør feb 05, 2022 3:47 pm Den vakreste av de vakre.
Pen, sprudlende, smilende. Er ikke mulig å mislike denne perlen av et menneske.

Bilde
Tiril Eckhoff er helt nydelig på alle måter.
Og den kvinnelige skiskytteren med høyest potensiale.
Et OL gull til henne vil være ekstremt lykkefrembringende.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

I dag er ingen nydeligere enn denne jenta! :)

Bilde

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Jeg foretrekker Hanna Öberg framfor de norske skiskytterdamene anyday, jeg. Høy "girl next door"-faktor. Liker krøllene.

Bilde

Bilde

Bilde

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Gleder meg til Jonna vinner gull på sprinten ❤️❤️❤️☺️☺️☺️

Bilde

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Og Davidova. Luvher4life ❤️❤️❤️

Bilde

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Mehell skrev: lør feb 05, 2022 3:47 pm Den vakreste av de vakre.
Pen, sprudlende, smilende. Er ikke mulig å mislike denne perlen av et menneske.

Bilde
Jeg digger tennene, men ikke så mye annet (fra en tannlege-familie, hvis noen begynner å lure).

ballee
Innlegg: 307

Legg inn av ballee »

Hva er vitsen med dette nå, dette er jo gamle bilder. Vi får jo ikke se dem lenger , ansiktene er alltid skjult og ikke er de lettkledde heller. Bilder av slikt har null verdi..

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Skraevadottir skrev: lør feb 05, 2022 6:06 pm Jeg foretrekker Hanna Öberg framfor de norske skiskytterdamene anyday, jeg. Høy "girl next door"-faktor. Liker krøllene.

Bilde

Bilde

Bilde
Faen også Skraevadottir. Ser gang på gang at du har samme smak som meg. Spooky. Elsker krøllene til Øberg jeg også.
Var du svak for Sophie.B.Hawkins også?

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Synes Øberg og Eckhoff er helt ordinære, men mulig jeg har sær smak.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Ohlaien skrev: søn feb 06, 2022 12:34 am Synes Øberg og Eckhoff er helt ordinære, men mulig jeg har sær smak.
Tror utstråling er et nøkkelord.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Mehell skrev: søn feb 06, 2022 2:01 am
Ohlaien skrev: søn feb 06, 2022 12:34 am Synes Øberg og Eckhoff er helt ordinære, men mulig jeg har sær smak.
Tror utstråling er et nøkkelord.
Jepp, du er nok inne på noe der. En veldig vinnende personlighet på Eckhoff. Sikkert på Øberg også. Kjenner jo til henne, men ikke sett for mye til henne, men Eckhoff har jo et veldig blidt vesen, så jeg kan se den.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Skraevadottir skrev: lør feb 05, 2022 6:06 pm Jeg foretrekker Hanna Öberg framfor de norske skiskytterdamene anyday, jeg. Høy "girl next door"-faktor. Liker krøllene.

Bilde

Bilde

Bilde
Meget søt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Syltynt at Frida Karlsson ikke er nevnt i tråden 🇸🇪

Bilde

Bilde

Bilde

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Fernandovonarb skrev: søn feb 06, 2022 12:30 am Faen også Skraevadottir. Ser gang på gang at du har samme smak som meg. Spooky. Elsker krøllene til Øberg jeg også.
Var du svak for Sophie.B.Hawkins også?
Ja, får håpe vi aldri blir interessert i den samme dama i det virkelige liv. Yes, jeg liker krøller eller kanskje særlig langt, bølgete hår. Haha, måtte google Sophie B. Hawkins nå. Har hørt et par av låtene før, men det minner såpass mye om annen singer-songwriter/borderline country fra den tida at det sikkert er derfor det har gått i glemmeboka. Måtte se en video også. Me likey.

startelver

Legg inn av startelver »

Bilde

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Mye snakk om Irene Schouten, men hvor er bildene, folkens?

Bilde

Bilde

Bilde

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Man skulle nesten hatt en egen tråd for hvert kjønn (ja, det finnes ikke flere). Smilet går nesten rundt - helt til disse bildene av lettkledde menn dukker opp. 😬

Mehell

Legg inn av Mehell »

LeSorcier skrev: søn feb 06, 2022 9:19 pm Man skulle nesten hatt en egen tråd for hvert kjønn
Farlig sak i 2022. Hvor mange kjønn har vi egentlig nå? Hankjønn, hunkjønn, intetkjønn, henkjønn, følermegsomnoeannetkjønn, vetikkekjønn, harikkebestemtmegkjønn, variereretterhumørkjønn...

Alle må respekteres vet du. Jeg er en svane, og hvis du ikke kan se det så blir jeg krenket.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Noen som sitter på gode bilder av curlingdamen til Italia? Husker Coach hadde en ting for Stella Heiss. Vakre begge to.

Bilde

Bilde

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

chelsea8 skrev: søn feb 06, 2022 7:36 am Syltynt at Frida Karlsson ikke er nevnt i tråden 🇸🇪

Bilde

Bilde

Bilde
Syltynt er det riktige ordet på henne ja!

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Mehell skrev: lør feb 05, 2022 3:44 pm
TrondLFC skrev: lør feb 05, 2022 11:08 am Da fikk jeg det bekreftet ; jeg er blitt gammel...
Velkommen i klubben.

Klubben kalles GGG (Gretne gamle gubber) og vi har møte hver onsdag klokken 09.15.
Møtelokalet er hemmelig, men du får selvfølgelig all informasjon du trenger gjennom postvesenet. De som bor for langt unna oppfordres til å ringe og delta telefonisk på møtene, eventuelt så kan man få en fra en yngre generasjon til å hjelpe med å sette opp en skype-samtale eller annen nymotens teknologi som vi klubbmedlemmer selvfølgelig ikke skjønner noe av.

Pågående topic på disse møtene er "alt var bedre i gamle dager". Det pleier som regel også å være andre punkter som skal diskuteres, men enten glemmer man disse, eller så får vi rett og slett ikke tid før man må komme seg hjemover og ta en velfortjent formiddagslur.

Det serveres selvfølgelig kaffe og kamferdrops. En vaffel kan også forekomme hvis man er ekstra heldig.
Takker ærbødigst for velkomst. Ja jeg tenker at vi får gå grundigere gjennom sakslisten på neste møte, og den årlige kultur-reisen til Thailand vil jo ha prioritet i så måte.
Napoleonskake medbringes av undertegnede som takk for velkomst.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3110

Legg inn av MacanT »

Sprintdronningen Jonna Sundling :)
Bilde

startelver

Legg inn av startelver »

Forza Italia!

Bilde

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

startelver skrev: tir feb 08, 2022 5:20 pm Forza Italia!

Bilde
Får litt italiensk mafia vibber av henne. Hun hadde sklidd rett inn i Gudfaren.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Er visst Curling som har de flotteste damene. Er Anastasia med i år?:
Bilde

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Hun kinesisk-amerikanske snowboarddama gir støtte til min teori om at blandingsrase i mange tilfeller gir særs attraktive damer. Spesielt barn av komboen hvit/asiatisk.

startelver

Legg inn av startelver »

Blandingsraser kan gi mange forskjellige utslag, mulatt er jo også veldig attraktivt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»