Cobra Kai

Svar
Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Cobra Kai

Legg inn av Canucks »

Noen andre her inne som er store fan av Cobra Kai? Syntes at Cobra Kai også fortjener egen tråd her inne, da serien vel muligens er eneste positive tingen som kom ut av YouTube Red, før den flyttet til Netflix.

Sesong 5 ble sluppet før helgen på Netflix, nettopp ferdig med sesongen.

Helloween

Legg inn av Helloween »

Ja liker den, så den før den kom på Netflix, har ikke sett siste sesongen. Synes og det er kjekt at skuespillerene Macchio, Zabka og Kove får nytt liv i stillestående karrierer.

Brukeravatar
JaffaKree
Innlegg: 31

Legg inn av JaffaKree »

Denne serien er mye mer underholdende enn den strengt tatt "burde" være. Alt av klisjéer og såpete elementer som benyttes blir liksom så lett å svelge når det gjøres med slikt humør og med så artige karakterer. Jeg er ingen stor Karate Kid-fan heller - så vel ingen av filmene i sin helhet engang før i voksen alder - men Cobra Kai har, på et eller annet merkelig vis, blitt noe av det gøyeste jeg kan se på.

Hitherto

Legg inn av Hitherto »

JaffaKree skrev: søn sep 11, 2022 9:20 pmJeg er ingen stor Karate Kid-fan heller - så vel ingen av filmene i sin helhet engang før i voksen alder - men Cobra Kai har, på et eller annet merkelig vis, blitt noe av det gøyeste jeg kan se på.
Samme følelsen jeg sitter igjen med. Jeg er fortsatt imponert over hvordan serien gjorde meg fan av en franchise jeg i utgangspunktet ikke var så interessert i. De gjør det aller meste riktig når det kommer til åttitallsnostalgi og å respektere originalmaterialet. Det er vel bare Hilary Swank fra The Next Karate Kid som ikke har hatt en cameo enda.

S5 føltes som en serieavslutning, selv om jeg tror planen er seks sesonger. Robbys tur til Mexico var temmelig bortkastet, og på slutten føles ikke Cobra Kai lengre som noen overhengende trussel, hvilket er lettere bekymringsverdig. Tipper den svære turneringen Silver ønsket å joine vil markere en endelig konklusjon.

Uansett glad ungdommene gjorde slutt på den endeløse kjærestekrangelen. Og Chozen med Sai-sverd var guddommelig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»