Fantasy Basketball 2022/23

Svar
TH22

Fantasy Basketball 2022/23

Legg inn av TH22 »

Ny sesong, nye sjanser. Velkommen tilbake! Interessert i å bli med? Se detaljert info nederst og meld deg gjerne på.

Vi starter med å hylle vår defending champ, Hoostil, som med sitt lag Skinny Jokic' gikk helt til topps i sin tredje sesong. Gratulerer! Vintage-performance fra Durant som snittet 40/8/6 i en episk duell mot Embiid. Five-time champion Redondo var nær, men klarte ikke å forsvare tittelen i en jevn finale.

Draciger fikk en svært utakknemlig oppgave mot MyFevolas Jokic 1. runde, mens Fevola på surt vis måtte takke for seg i neste matchup etter å ha kun trengt én ekstra steal eller field goal made. Begge to røk i hver sin semifinale året før og forventes i toppen igjen. hgb klarte ikke å matche en forrykende debutsesong, og vil lure på 'what could've been' etter tidlig exit på svært små marginer.

Lamozy, the GOAT i uflaks, røk ut på tiebreaker for andre år på rad og pusher nå for endring til 9-cat ifølge insidere. Det ryktes også at ChiBull kanskje dropper å feste hele natten før draften i år for å ikke glemme den.

FoHov var med i playoffs for første gang og fortsetter trenden med å bli bedre for hver sesong. KTBFFH viste periodevis tegn til form, men fikk det tungt mye grunnet skadeutsatte PG13 og Ben Simmons.

Tidligere vinnere:

21/22: Hoostil
20/21: Redondo66
19/20: Mr_Mackey
18/19: Redondo66
17/18: Mr_Mackey
16/17: LBJ91
15/16: TH22
14/15: Redondo66
13/14: Redondo66
12/13: tannnkrem
11/12: Redondo66
10/11: tannnkrem
09/10: BoomDizzle
08/09: smush

Info:

Vi konkurrerer fra 17. oktober til 2. april. Playoffs (8 lag) starter i mars. Vi bruker Yahoo som plattform og blir enige om en dag nær sesongstart det passer for alle å drafte spillere i 1-2 timer.

Draftrekkefølgen snus etter hver runde; 1-12, 12-1, 1-12 osv. Du drafter 14 spillere og laget ditt har disse posisjonene: PG, SG, G, SF, PF, F, C x2, valgfri x2 og benk x4. I tillegg en ekstra plass for langtidsskadet spiller.

Vi konkurrerer i åtte kategorier: FG%, FT%, 3PTM, PTS, REB, AST, STL og BLK. Ny motstander hver uke. Det er bedre å vinne 6-2 enn 5-3. Alle poeng tas med. Vi har daglige lagoppstillinger og du kan enkelt sette opp for flere uker frem i tid. Du kan bytte en spiller fra laget ditt med en uten eier maks 50 ganger i løpet av sesongen, og maks 3 ganger hver uke, og du kan trade med
andre managere i ligaen. Vær obs på at fremtidige lagoppstillinger nullstilles når du gjør bytter.

TH22

Legg inn av TH22 »

Deltakere:

TH22

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Er med

R66

Legg inn av R66 »

Selvsagt med
Skal på utenlands ferie snart til 12 okt, så fint om vi kan drafte siste helgen før sesongen starter

Draciger

Legg inn av Draciger »

How can I not join. Føler jeg har blitt til 90-tallets Nets eller Sacramento...

Toppnotch første innlegg der TH22!

TH22

Legg inn av TH22 »

R66 skrev: søn sep 11, 2022 11:57 am Selvsagt med
Skal på utenlands ferie snart til 12 okt, så fint om vi kan drafte siste helgen før sesongen starter
God tur! Foreslår vi satser på søndag 16. oktober, rundt 20 for eksempel.

hgb

Legg inn av hgb »

Jeg er med.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Lets go.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

TH22 skrev: lør sep 10, 2022 11:57 pm Det ryktes også at ChiBull kanskje dropper å feste hele natten før draften i år for å ikke glemme den.

:lol: :lol: :lol: :lol:

hgb

Legg inn av hgb »

TH22 skrev: lør sep 10, 2022 11:57 pm Vi konkurrerer fra 17. oktober til 2. april. Playoffs (8 lag) starter i mars. Vi bruker Yahoo som plattform og blir enige om en dag nær sesongstart det passer for alle å drafte spillere i 1-2 timer.

Draftrekkefølgen snus etter hver runde; 1-12, 12-1, 1-12 osv. Du drafter 14 spillere og laget ditt har disse posisjonene: PG, SG, G, SF, PF, F, C x2, valgfri x2 og benk x4. I tillegg en ekstra plass for langtidsskadet spiller.
Kan man gå ned til en C og 3xvalgfri i stedet?
Vi konkurrerer i åtte kategorier: FG%, FT%, 3PTM, PTS, REB, AST, STL og BLK. Ny motstander hver uke. Det er bedre å vinne 6-2 enn 5-3. Alle poeng tas med. Vi har daglige lagoppstillinger og du kan enkelt sette opp for flere uker frem i tid. Du kan bytte en spiller fra laget ditt med en uten eier maks 50 ganger i løpet av sesongen, og maks 3 ganger hver uke, og du kan trade med
andre managere i ligaen. Vær obs på at fremtidige lagoppstillinger nullstilles når du gjør bytter.
Vi endra til at man kan plukke opp FA samme dag som kamp i fjor, gjorde vi ikke? Vi fortsetter med det, sant?

TH22

Legg inn av TH22 »

hgb skrev: man sep 26, 2022 7:16 pm Kan man gå ned til en C og 3xvalgfri i stedet?
Støttes. Føles naturlig slik ligaen har utviklet seg. Foreslår at vi går inn for endring til en C og 3xvalgfri, men at det selvsagt er åpent for innspill om noen er imot eller vil gjøre det annerledes. Så tar vi en diskusjon/avstemning i så tilfelle.
hgb skrev: man sep 26, 2022 7:16 pm Vi endra til at man kan plukke opp FA samme dag som kamp i fjor, gjorde vi ikke? Vi fortsetter med det, sant?
Det stemmer, samt én uke kortere sesong og IL+ istedenfor vanlig IL. Vi fortsetter med det, med mindre noen har ønske om endring.

Er vi fornøyd med 1x IL+ eller føler noen det er behov for en til? Ser fordeler og ulemper begge veier, så ganske 50/50 der selv.

Lamozy

Legg inn av Lamozy »

In

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: man sep 26, 2022 9:43 pm
hgb skrev: man sep 26, 2022 7:16 pm Kan man gå ned til en C og 3xvalgfri i stedet?
Støttes. Føles naturlig slik ligaen har utviklet seg. Foreslår at vi går inn for endring til en C og 3xvalgfri, men at det selvsagt er åpent for innspill om noen er imot eller vil gjøre det annerledes. Så tar vi en diskusjon/avstemning i så tilfelle.
hgb skrev: man sep 26, 2022 7:16 pm Vi endra til at man kan plukke opp FA samme dag som kamp i fjor, gjorde vi ikke? Vi fortsetter med det, sant?
Det stemmer, samt én uke kortere sesong og IL+ istedenfor vanlig IL. Vi fortsetter med det, med mindre noen har ønske om endring.

Er vi fornøyd med 1x IL+ eller føler noen det er behov for en til? Ser fordeler og ulemper begge veier, så ganske 50/50 der selv.
Kan godt være med på en C.

Stemmer for 1 IL spot.

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: fre sep 30, 2022 8:34 pm Kan godt være med på en C.

Stemmer for 1 IL spot.
Støtter 1 IL. Ganske ambivalent til 1 eller 2 C's etter litt betenkningstid, men åpen for å prøve det.

MyFevola er med. Vi er 8 stk nå.

Har lagt inn live draft søndag 16. oktober kl. 20.00. Si ifra kjapt om det ikke går og kom med annet forslag.

TH22

Legg inn av TH22 »

Kjapp update: Vi er 9 stk nå
- Chromeback er in
- laffano har det veldig travelt og får ikke vært med i år
- Ikke hørt noe fra Hoostil. Sendt mail

TH22

Legg inn av TH22 »

Nå som Wembanyama-hypen har gått til himmels blir det kanskje ekstra mye "skader" og hviling mot slutten.

Er det interesse for å avslutte sesongen enda en uke tidligere? Eller er folk fornøyd med sånn det var i fjor?

Akkurat nå er siste dag av finals 2. april, syv dager før siste regular season kamp i NBA.

R66

Legg inn av R66 »

TH22 skrev: søn okt 02, 2022 11:25 pm
Draciger skrev: fre sep 30, 2022 8:34 pm Kan godt være med på en C.

Stemmer for 1 IL spot.
Støtter 1 IL. Ganske ambivalent til 1 eller 2 C's etter litt betenkningstid, men åpen for å prøve det.

MyFevola er med. Vi er 8 stk nå.

Har lagt inn live draft søndag 16. oktober kl. 20.00. Si ifra kjapt om det ikke går og kom med annet forslag.
Stemmer for en IL og en IL+, IL+ er must have siden det er oftere at spillere er kun out
Helt greit for meg å gå over til en C og tre utl, åpner for mye strategi og punting siden man må ikke ha mer enn to centre på roster, før måtte vi ha fire stk
Tidspunkt er ok for min del
Når det gjelder tanking det er lite å få gjort med det, hvis vi skal unngå det må vi slutte i januar, så jeg stemmer for at vi beholder playoffs slik det er nå.

Da trenger vi en til for par nr

TH22

Legg inn av TH22 »

R66 skrev: ons okt 12, 2022 7:55 am Stemmer for en IL og en IL+, IL+ er must have siden det er oftere at spillere er kun out
Helt greit for meg å gå over til en C og tre utl, åpner for mye strategi og punting siden man må ikke ha mer enn to centre på roster, før måtte vi ha fire stk
Tidspunkt er ok for min del
Når det gjelder tanking det er lite å få gjort med det, hvis vi skal unngå det må vi slutte i januar, så jeg stemmer for at vi beholder playoffs slik det er nå.

Da trenger vi en til for par nr
Welcome back!

Om noen er imot 1 C + 3 UTIL, gi en lyd, ellers går vi for det siden 4 av oss er åpen for å prøve.

Ser jeg stemte for en IL, men mente en IL+ som i fjor. Mente du samme som meg Drac? Om andre ønsker endring her må man si ifra for å få flertall.

Sendte enda en mail til Hoostil i forgårs. Kanskje vi bare holder han som gissel i ligaen hvis ingen andre dukker opp, så får vi draftet ;)

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: ons okt 12, 2022 10:11 pm
R66 skrev: ons okt 12, 2022 7:55 am Stemmer for en IL og en IL+, IL+ er must have siden det er oftere at spillere er kun out
Helt greit for meg å gå over til en C og tre utl, åpner for mye strategi og punting siden man må ikke ha mer enn to centre på roster, før måtte vi ha fire stk
Tidspunkt er ok for min del
Når det gjelder tanking det er lite å få gjort med det, hvis vi skal unngå det må vi slutte i januar, så jeg stemmer for at vi beholder playoffs slik det er nå.

Da trenger vi en til for par nr
Welcome back!

Om noen er imot 1 C + 3 UTIL, gi en lyd, ellers går vi for det siden 4 av oss er åpen for å prøve.

Ser jeg stemte for en IL, men mente en IL+ som i fjor. Mente du samme som meg Drac? Om andre ønsker endring her må man si ifra for å få flertall.

Sendte enda en mail til Hoostil i forgårs. Kanskje vi bare holder han som gissel i ligaen hvis ingen andre dukker opp, så får vi draftet ;)
Er med på IL og IL+.

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: ons okt 12, 2022 11:58 pm Er med på IL og IL+.
En av hver?

R66

Legg inn av R66 »

TH22 skrev: tor okt 13, 2022 12:04 am
Draciger skrev: ons okt 12, 2022 11:58 pm Er med på IL og IL+.
En av hver?
Ja en ev hver, en for langtid og en for dag til dag

Om vi er kun 9, vi kan ha autopick for tiende lag

TH22

Legg inn av TH22 »

R66 skrev: tor okt 13, 2022 5:54 am Ja en ev hver, en for langtid og en for dag til dag

Om vi er kun 9, vi kan ha autopick for tiende lag
Aight. Ok for meg siden dere ønsker det. Om andre er imot tar vi en avstemning.

Jepp, regner med Drac kan fikse det som commish når vi starter draften. Men da må vi vel beholde et lag som ikke er med, evt lage en falsk manager.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Kjipt med det tiende laget er at det ikke er mulig å trade til seg hva enn defaulten velger.

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: lør okt 15, 2022 5:23 pm Kjipt med det tiende laget er at det ikke er mulig å trade til seg hva enn defaulten velger.
Fortsatt litt tid igjen. We gotta believe. Tror det går an å overføre laget etter draften og.

hgb

Legg inn av hgb »

Det går an å fiske etter tilfeldige forbipasserende også, f.eks. på Reddit (https://www.reddit.com/r/findaleague/)

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Når er draften ?

TH22

Legg inn av TH22 »

KTBFFH skrev: søn okt 16, 2022 3:58 pm Når er draften ?
20.00 i kveld.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

TH22 skrev: søn okt 16, 2022 3:59 pm
KTBFFH skrev: søn okt 16, 2022 3:58 pm Når er draften ?
20.00 i kveld.
Er ikke hjemme da. Et spørsmål er det noen som har Samsung Gala som har fått lastet ned Fantasy appen? jeg får det ikke til

TH22

Legg inn av TH22 »

KTBFFH skrev: søn okt 16, 2022 4:04 pm Er ikke hjemme da. Et spørsmål er det noen som har Samsung Gala som har fått lastet ned Fantasy appen? jeg får det ikke til
Har iPhone, så usikker der. Får du opp noe feilmelding?

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

TH22 skrev: søn okt 16, 2022 4:08 pm
KTBFFH skrev: søn okt 16, 2022 4:04 pm Er ikke hjemme da. Et spørsmål er det noen som har Samsung Gala som har fått lastet ned Fantasy appen? jeg får det ikke til
Har iPhone, så usikker der. Får du opp noe feilmelding?
Kommer opp at det appen ikke er tilgjengelig. Hadde Android telefon tidligere, men på denne går det ikke

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»