Fantasy Basketball 2022/23

Svar
TH22

Re: Fantasy Basketball 2022/23

Legg inn av TH22 »

TH22 skrev: søn okt 16, 2022 9:38 pm Vel gjennomført draft, folkens! Fornøyd/misfornøyd?

Veldig happy selv med første tre picks.

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: tor jan 19, 2023 5:24 pm
TH22 skrev: søn okt 16, 2022 9:38 pm Vel gjennomført draft, folkens! Fornøyd/misfornøyd?

Veldig happy selv med første tre picks.
Snakker vi Commish-curse?

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: tor jan 19, 2023 5:36 pm Snakker vi Commish-curse?
Timingen med traden og Lamelos skade er mistenkelig. Hvis dette ender som Cade er det mange gode kandidater til vise-comm når jeg flytter deg tilbake til Commish ;)

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: tor jan 19, 2023 5:36 pm Snakker vi Commish-curse?
And there goes Wood... fantasy-gudene hørte deg.

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: tor jan 19, 2023 9:37 pm
Draciger skrev: tor jan 19, 2023 5:36 pm Snakker vi Commish-curse?
And there goes Wood... fantasy-gudene hørte deg.
Såklart skulle jeg ikke slippe billig unna. For en parody av en sesong.

Venter i spenning på hvor lenge Toegate varer med Ingram jeg :lol:

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Steike, har kommet meg opp i tet i ligaen, selv med AD ute lenge og Kawhi med få kamper. Ligger dog under 3-4 denne uken 1chibull1

TH22

Legg inn av TH22 »

KTBFFH skrev: fre jan 20, 2023 6:32 pm Steike, har kommet meg opp i tet i ligaen, selv med AD ute lenge og Kawhi med få kamper. Ligger dog under 3-4 denne uken 1chibull1
Lauri Markkanen var et eminent pick av deg. Topp 20 så langt, topp 10 totalt. Sterk kandidat årets beste pick!

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Kjempepick! I åttende runde til og med. Var helt rå i EM, og har bare fortsatt å dominere på et "på papiret" tynnere lag. Husker han ble valgt like før min pick, og jeg måtte snu meg raskt raskt. Endte med Mitchell Robinson. Tabbe av samtlige (unntatt KTBFFH) å la han droppe så langt.

R66

Legg inn av R66 »

Tabbe er å ta i, ingen kunne forvente all star nr. Før sesongen jeg trodde at han kunne snitte ca 18p 10 reb som i sitt rookie sesong men at Lauri skulle være så bra var utenkelig

Nok en 4-4 kamp, greit nok når første to picks er ute, gg JacquesOff

Draciger

Legg inn av Draciger »

5-3 seier mot TH Breeze, smått bitter at jeg ikke kunne ta en langt større seier når TH22 sitt lag var såpass skadeutsatt som det var. 2 blcks og 5 ast unna så kunne det ha blitt til en 7-1 seier, da svir det litt ekstra at Harden ikke spilte igår eller at Rob Williams maks klarte 2 blcks på tre kamper.

Neste oppgjør er mot Nydalen Jazz og det ser ikke lovende ut. Han har alle spillere tilgjengelig mens jeg har tre skader og 3 GTD. Jeg trenger sårt å hente inn flere poeng hvis P.O skal være en realitet.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

GG!

R66

Legg inn av R66 »

Taper med 8 poeng, gg TH
Så lei at spillerne hviles hele tiden

Draciger

Legg inn av Draciger »

3-5 tap mot Nydalen Jazz. Øyna et lite håp når Doncic var småskadet men gutta mine måtte såklart jevne det ut.

Sakte men sikkert ser jeg playoffspoten seile av sted. Få kose meg med at jeg gjør det bedre i andre ligaer.

TH22

Legg inn av TH22 »

R66 skrev: man jan 30, 2023 9:01 am Taper med 8 poeng, gg TH
Så lei at spillerne hviles hele tiden
gg! Deilig 50-piece fra Giannis som clutcher seieren i siste kamp.

Håper det skjer noe snart. Det er blitt alt for vanlig

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Skal ikke jinxe meg selv, men laget ser ut som verdens farligste 7th seed

Draciger

Legg inn av Draciger »

Passe flaks når halve rosteren til Redondo har en GTD på seg.

R66

Legg inn av R66 »

Draciger skrev: lør feb 04, 2023 9:53 am Passe flaks når halve rosteren til Redondo har en GTD på seg.
Story of the season so far

Ingen på laget spiller to kamper på rad, hviles for ingenting, hvordan skal det se ut i playoffs mot slutten av sesongen?
GG Draciger

Draciger

Legg inn av Draciger »

R66 skrev: man feb 06, 2023 9:29 am
Draciger skrev: lør feb 04, 2023 9:53 am Passe flaks når halve rosteren til Redondo har en GTD på seg.
Story of the season so far

Ingen på laget spiller to kamper på rad, hviles for ingenting, hvordan skal det se ut i playoffs mot slutten av sesongen?
GG Draciger
Skulle heller hatt GTD en rene injuries her i gården.

Endte med 5-3, hadde øynet litt større seier men bommet passe greit med WW pickups det siste.

Ser fram til neste matchup mot Chromeback som heldigvis fra mitt ståsted mistet Steph. Jeg øyner en playoffspot!

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Vurderte å plukke opp Cam Thomas, men er så stacked på guards. Så dropper han faen meg enda ett 40 game

Draciger

Legg inn av Draciger »

1ChiBull1 skrev: tir feb 07, 2023 2:16 pm Vurderte å plukke opp Cam Thomas, men er så stacked på guards. Så dropper han faen meg enda ett 40 game
I couldn't let the opportunity pass me. Men er smått skeptisk, dette er et Nets uten noen av stjernespillerne deres.

Trodde uken mot Chromeback skulle bli enkel. Men så valgte Klay og Keegan å bombe hele greia med 12 og 8 treere. Jebsus...

R66

Legg inn av R66 »

Vinner så vidt, gg Kenan, men Zion har fått skadde på nytt og blir ute flere uker

Nå blir det to uker i en pga all star game, lov å håpe at resten av rosteren er good to go med så mange fri dager

R66

Legg inn av R66 »

1ChiBull1 skrev: tir feb 07, 2023 2:16 pm Vurderte å plukke opp Cam Thomas, men er så stacked på guards. Så dropper han faen meg enda ett 40 game
Det værte i tre fire kamper og nå er han tilbake i ca 20 min rolle fra benken, tror ikke han klarer å holde på topp 100 resten av veien

Draciger

Legg inn av Draciger »

R66 skrev: man feb 13, 2023 9:24 am
1ChiBull1 skrev: tir feb 07, 2023 2:16 pm Vurderte å plukke opp Cam Thomas, men er så stacked på guards. Så dropper han faen meg enda ett 40 game
Det værte i tre fire kamper og nå er han tilbake i ca 20 min rolle fra benken, tror ikke han klarer å holde på topp 100 resten av veien
Kortvarig glede, dessverre har Nets for mye dybde på den posisjonen framover.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Ble 2-6 tap mot Chromeback som er vel det store bunnivået for årets sesong. Taper tre cats med 5 eller mindre points som er utrolig bittert.

Når Myles Turner og John Collins tilsammen klarer å kare til seg 6 reb en kveld så fortjener man ikke særlig mer. Siste spikeren i kista var vel deadline day og tror alle mine spillere kom dårlig ut av det. DLo til en mindre rolle i LA, Wood sin usage faller ned drastisk med Irving inn der og John Collins ble ikke flyttet for ndte overgangsvinduet.

Ser fram til redemption sesongen neste år.

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: man feb 13, 2023 2:10 pm Ble 2-6 tap mot Chromeback som er vel det store bunnivået for årets sesong. Taper tre cats med 5 eller mindre points som er utrolig bittert.

Når Myles Turner og John Collins tilsammen klarer å kare til seg 6 reb en kveld så fortjener man ikke særlig mer. Siste spikeren i kista var vel deadline day og tror alle mine spillere kom dårlig ut av det. DLo til en mindre rolle i LA, Wood sin usage faller ned drastisk med Irving inn der og John Collins ble ikke flyttet for ndte overgangsvinduet.

Ser fram til redemption sesongen neste år.
I tillegg fikk du bare to kamper med Wood før han ble skadet i tre uker og kom tilbake denne måneden. Drac-curse special

Wood i januar: 21/10, 2.3 blocks i 34 mpg. #17 per-game rank..

Wood i februar: 10/5, 0.5 blocks i 16 mpg. #178 per-game rank.

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: man feb 13, 2023 4:30 pm
Draciger skrev: man feb 13, 2023 2:10 pm Ble 2-6 tap mot Chromeback som er vel det store bunnivået for årets sesong. Taper tre cats med 5 eller mindre points som er utrolig bittert.

Når Myles Turner og John Collins tilsammen klarer å kare til seg 6 reb en kveld så fortjener man ikke særlig mer. Siste spikeren i kista var vel deadline day og tror alle mine spillere kom dårlig ut av det. DLo til en mindre rolle i LA, Wood sin usage faller ned drastisk med Irving inn der og John Collins ble ikke flyttet for ndte overgangsvinduet.

Ser fram til redemption sesongen neste år.
I tillegg fikk du bare to kamper med Wood før han ble skadet i tre uker og kom tilbake denne måneden. Drac-curse special

Wood i januar: 21/10, 2.3 blocks i 34 mpg. #17 per-game rank..

Wood i februar: 10/5, 0.5 blocks i 16 mpg. #178 per-game rank.
Du solgte meg sand i Saharaørkenen du :lol:

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: man feb 13, 2023 4:34 pm
TH22 skrev: man feb 13, 2023 4:30 pm I tillegg fikk du bare to kamper med Wood før han ble skadet i tre uker og kom tilbake denne måneden. Drac-curse special

Wood i januar: 21/10, 2.3 blocks i 34 mpg. #17 per-game rank..

Wood i februar: 10/5, 0.5 blocks i 16 mpg. #178 per-game rank.
Du solgte meg sand i Saharaørkenen du :lol:
Haha, cursen din er så sterk at den klarer å motvirke mine Tim Connelly-esque elendige trades :)

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: man feb 13, 2023 4:45 pm
Draciger skrev: man feb 13, 2023 4:34 pm
TH22 skrev: man feb 13, 2023 4:30 pm I tillegg fikk du bare to kamper med Wood før han ble skadet i tre uker og kom tilbake denne måneden. Drac-curse special

Wood i januar: 21/10, 2.3 blocks i 34 mpg. #17 per-game rank..

Wood i februar: 10/5, 0.5 blocks i 16 mpg. #178 per-game rank.
Du solgte meg sand i Saharaørkenen du :lol:
Haha, cursen din er så sterk at den klarer å motvirke mine Tim Connelly-esque elendige trades :)
Et av de få gangene jeg tror jeg vet hvordan MJ har det når han ser over laget sitt og hvor dårlige de er.

hgb

Legg inn av hgb »

Blockbuster-trade på gang, gitt.

Draciger

Legg inn av Draciger »

hgb skrev: fre feb 17, 2023 10:13 am Blockbuster-trade på gang, gitt.
Ble inspirert av Nets og Co.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»