Fantasy Basketball 2022/23

Svar
Draciger

Re: Fantasy Basketball 2022/23

Legg inn av Draciger »

Der var jeg offesielt ute.

Lykke til med P.O, forhåpentligvis blir det ikke rene bingoen for dere men man vet aldri med dagens spillere og managements.

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: man feb 27, 2023 8:41 pm Der var jeg offesielt ute.

Lykke til med P.O, forhåpentligvis blir det ikke rene bingoen for dere men man vet aldri med dagens spillere og managements.
GG. Vanvittig mye uflaks. Lykke til i andre liga(er) du er med i. Du har ikke tilfeldigvis Lamelo eller LeBron der? Hehe.

Skal aldri si aldri, men uten et mirakel er det nok over for meg også.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Draciger skrev: man feb 27, 2023 8:41 pm Der var jeg offesielt ute.

Lykke til med P.O, forhåpentligvis blir det ikke rene bingoen for dere men man vet aldri med dagens spillere og managements.
:)

Ikke glem gun flashing på IG live DNPs da................................................

R66

Legg inn av R66 »

Nok en tight machup som går min vei, mest fordi jeg hadde flere i gang, gg BrickSquad

Siste uke i reg season, playoff seeding skal avgjøres

Draciger

Legg inn av Draciger »

1ChiBull1 skrev: man mar 06, 2023 12:02 pm
Draciger skrev: man feb 27, 2023 8:41 pm Der var jeg offesielt ute.

Lykke til med P.O, forhåpentligvis blir det ikke rene bingoen for dere men man vet aldri med dagens spillere og managements.
:)

Ikke glem gun flashing på IG live DNPs da................................................
Gutta mine leverer uansett hvor enn de er :lol:

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Ser ut til å gå inn play offs med lav seed. Kan bli tidlig exit, da fleste matcher med meg ender 4-4 og da går beste seed videre. Håper ligger i at Embiid skal ta helt av mot slutten i målet mot et MVP-trofe.

TH22

Legg inn av TH22 »

Wow, 1st seed på tiebreaker. Den så jeg ikke komme. MyFevola trengte kun 8 assists i natt, men laget sviktet fullstendig, og i mellomtiden slo Dinwiddie til med 16 stk på egenhånd for motstander ChiBull. Utrolig snuoperasjon.

TH Breeze, Redondos utvalgte, Skinny Jokic' og Kenan's Superb Team sitter med tiebreakeren i første runde matchups.

Lykke til Lamozy og resten!

hgb

Legg inn av hgb »

TH22 skrev: man mar 13, 2023 6:06 pm Wow, 1st seed på tiebreaker. Den så jeg ikke komme. MyFevola trengte kun 8 assists i natt, men laget sviktet fullstendig, og i mellomtiden slo Dinwiddie til med 16 stk på egenhånd for motstander ChiBull. Utrolig snuoperasjon.

TH Breeze, Redondos utvalgte, Skinny Jokic' og Kenan's Superb Team sitter med tiebreakeren i første runde matchups.

Lykke til Lamozy og resten!
Hmm, sikker på det? Jeg føler Nydalen Jazz burde holde tiebreaker mot Kenan's Superb Team.

TH22

Legg inn av TH22 »

hgb skrev: man mar 13, 2023 7:51 pm Hmm, sikker på det? Jeg føler Nydalen Jazz burde holde tiebreaker mot Kenan's Superb Team.
Jepp, det er innbyrdes oppgjør som gjelder. 4-4 og 5-3 til Kenan der.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

GGWP, lykke til alle sammen ;)

hgb

Legg inn av hgb »

TH22 skrev: man mar 13, 2023 8:52 pm
hgb skrev: man mar 13, 2023 7:51 pm Hmm, sikker på det? Jeg føler Nydalen Jazz burde holde tiebreaker mot Kenan's Superb Team.
Jepp, det er innbyrdes oppgjør som gjelder. 4-4 og 5-3 til Kenan der.
Hmpf, det var da en usedvanlig tullete regel. Burde jo være litt bonus for å gjøre det bra i regular season. Jaja.

R66

Legg inn av R66 »

Lykke til alle i playoffs

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Morant tilbake på mandag, krysser fingrene for at jeg overlever 1 runde da

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Blir tøft, er så close i 1 runde. Om ikke Ja tok opp telefonen den kvelden så hadde nok scoren stått 5-3 til meg. Trenger dårlige kamper fra Redondo nå og et mirakel på søndag for å hente meg inn. Jævla tiebreakeren også.....

Blir det enda en 1 runde exit på meg i år, time will tell

Draciger

Legg inn av Draciger »

1ChiBull1 skrev: lør mar 18, 2023 11:37 am Blir tøft, er så close i 1 runde. Om ikke Ja tok opp telefonen den kvelden så hadde nok scoren stått 5-3 til meg. Trenger dårlige kamper fra Redondo nå og et mirakel på søndag for å hente meg inn. Jævla tiebreakeren også.....

Blir det enda en 1 runde exit på meg i år, time will tell
Skjebnesvangert handling som t.o.m nådde de norske grensene.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

5-3 opp før siste dag, ganske close i veldig mange kategorier

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Draciger skrev: lør mar 18, 2023 8:07 pm
1ChiBull1 skrev: lør mar 18, 2023 11:37 am Blir tøft, er så close i 1 runde. Om ikke Ja tok opp telefonen den kvelden så hadde nok scoren stått 5-3 til meg. Trenger dårlige kamper fra Redondo nå og et mirakel på søndag for å hente meg inn. Jævla tiebreakeren også.....

Blir det enda en 1 runde exit på meg i år, time will tell
Skjebnesvangert handling som t.o.m nådde de norske grensene.
:lol: :lol:

R66

Legg inn av R66 »

1ChiBull1 skrev: lør mar 18, 2023 11:37 am Blir tøft, er så close i 1 runde. Om ikke Ja tok opp telefonen den kvelden så hadde nok scoren stått 5-3 til meg. Trenger dårlige kamper fra Redondo nå og et mirakel på søndag for å hente meg inn. Jævla tiebreakeren også.....

Blir det enda en 1 runde exit på meg i år, time will tell
Ja sitt reserve gjorde det greit for mitt lag og de spilte 4 kamper
Endte 6-2 til slutt, gg ChiBull

TH i semi, fikk bank begge gangene da vi møttes i reg season, så dette blir tøff oppgave

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Enda en 1 runde exit, får jeg snart sniffe på 2 runde ++? Får se neste år

GG, lykke til resten

TH22

Legg inn av TH22 »

GGs Lamozy.
R66 skrev: man mar 20, 2023 9:26 am Ja sitt reserve gjorde det greit for mitt lag og de spilte 4 kamper
Endte 6-2 til slutt, gg ChiBull

TH i semi, fikk bank begge gangene da vi møttes i reg season, så dette blir tøff oppgave
Den første gangen vi møttes var dog i slutten av november. Jeg har kun 3 spillere igjen fra det laget.. haha.

Forrige uke var svært jevnt mellom oss. Tror du vinner til slutt, men med tiebreaker og kun 2 kamper for Jokic er det ingen unnskyldninger for meg her. Lykke til!

TH22

Legg inn av TH22 »

Håpet på en liten bounceback fra Harden og DSJ etter horribel skyting forrige kamp. De svarte med 3/24 FGs kombinert 8-)

R66

Legg inn av R66 »

2 stls eller 7 ast fra finalen, Fox spilte ikke på lørdag, fikk nok av elendige kamper av Tylman og selvsagt spiller han sitt beste kamp for sesongen med 3 stls, smh
Sånn er det med fantasy, noen ganger går det ikke
GG TH
Lykke til finalistene

TH22

Legg inn av TH22 »

R66 skrev: man mar 27, 2023 10:21 am 2 stls eller 7 ast fra finalen, Fox spilte ikke på lørdag, fikk nok av elendige kamper av Tylman og selvsagt spiller han sitt beste kamp for sesongen med 3 stls, smh
Sånn er det med fantasy, noen ganger går det ikke
GG TH
Lykke til finalistene
GG! Holy shit for en avslutning. Litt kjipt å avansere på tiebreaker, men men.

Du ledet med 2 steals da det gjenstod 30 sekunder av 3rd quarter i Warriors-Wolves, den aller siste kampen. Jeg trengte 3 steals for å gå videre. Det er over.

2 minutter senere er jeg videre.

Med tidenes utenkelige flyt stjeler Kyle Anderson ballen 3 ganger på 1 minutt og 59 sek. Helt på slutten tar han enda en bare for å fjerne all tvil.

Går inn i finals som stor underdog. Har allerede tapt 3 cats før vi er i gang, ingen tiebreaker, null bytter og 7+ kamper mindre pga håpløs schedule. Trenger en frisk Harden for å ha sjans. Lykke til MyFevola!

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: man mar 27, 2023 4:44 pm
R66 skrev: man mar 27, 2023 10:21 am 2 stls eller 7 ast fra finalen, Fox spilte ikke på lørdag, fikk nok av elendige kamper av Tylman og selvsagt spiller han sitt beste kamp for sesongen med 3 stls, smh
Sånn er det med fantasy, noen ganger går det ikke
GG TH
Lykke til finalistene
GG! Holy shit for en avslutning. Litt kjipt å avansere på tiebreaker, men men.

Du ledet med 2 steals da det gjenstod 30 sekunder av 3rd quarter i Warriors-Wolves, den aller siste kampen. Jeg trengte 3 steals for å gå videre. Det er over.

2 minutter senere er jeg videre.

Med tidenes utenkelige flyt stjeler Kyle Anderson ballen 3 ganger på 1 minutt og 59 sek. Helt på slutten tar han enda en bare for å fjerne all tvil.

Går inn i finals som stor underdog. Har allerede tapt 3 cats før vi er i gang, ingen tiebreaker, null bytter og 7+ kamper mindre pga håpløs schedule. Trenger en frisk Harden for å ha sjans. Lykke til MyFevola!
Hvis Harden tar denne for deg nå...

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: man mar 27, 2023 8:12 pm Hvis Harden tar denne for deg nå...
Du skal få VIP all-access til TH Breeze afterparty :)

Tror jeg hadde bedre sjanser uten den traden. Pacers tanker ikke like hardt som jeg fryktet. Giannis er skadet igjen og Charlotte gir Mark Williams DNP i morgen for å rotere centerne sine. Ser ikke lyst ut..

R66

Legg inn av R66 »

TH22 skrev: man mar 27, 2023 4:44 pm
R66 skrev: man mar 27, 2023 10:21 am 2 stls eller 7 ast fra finalen, Fox spilte ikke på lørdag, fikk nok av elendige kamper av Tylman og selvsagt spiller han sitt beste kamp for sesongen med 3 stls, smh
Sånn er det med fantasy, noen ganger går det ikke
GG TH
Lykke til finalistene
GG! Holy shit for en avslutning. Litt kjipt å avansere på tiebreaker, men men.

Du ledet med 2 steals da det gjenstod 30 sekunder av 3rd quarter i Warriors-Wolves, den aller siste kampen. Jeg trengte 3 steals for å gå videre. Det er over.

2 minutter senere er jeg videre.

Med tidenes utenkelige flyt stjeler Kyle Anderson ballen 3 ganger på 1 minutt og 59 sek. Helt på slutten tar han enda en bare for å fjerne all tvil.

Går inn i finals som stor underdog. Har allerede tapt 3 cats før vi er i gang, ingen tiebreaker, null bytter og 7+ kamper mindre pga håpløs schedule. Trenger en frisk Harden for å ha sjans. Lykke til MyFevola!
Det er fra dine egne du får det, hadde slowmo på laget i mesteparten av sesongen :roll:

Artig opplevelse for deg, fantasy på sitt beste

R66

Legg inn av R66 »

TH22 skrev: man mar 27, 2023 9:26 pm
Draciger skrev: man mar 27, 2023 8:12 pm ;)
Hvis Harden tar denne for deg nå...
Du skal få VIP all-access til TH Breeze afterparty :)

Tror jeg hadde bedre sjanser uten den traden. Pacers tanker ikke like hardt som jeg fryktet. Giannis er skadet igjen og Charlotte gir Mark Williams DNP i morgen for å rotere centerne sine. Ser ikke lyst ut..
Grattis TH, din taktikken med bigs og ast guards betalte seg til de grader ;)

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: man mar 27, 2023 9:26 pm
Draciger skrev: man mar 27, 2023 8:12 pm Hvis Harden tar denne for deg nå...
Du skal få VIP all-access til TH Breeze afterparty :)

Tror jeg hadde bedre sjanser uten den traden. Pacers tanker ikke like hardt som jeg fryktet. Giannis er skadet igjen og Charlotte gir Mark Williams DNP i morgen for å rotere centerne sine. Ser ikke lyst ut..
Trade Danny klarte det sannelig å vinne hele sulamitten. Congrats commish!

Draciger

Legg inn av Draciger »

Litt gøy at jeg møter Nydalen Jazz i en annen finale i en annen liga.

TH22

Legg inn av TH22 »

GG MyFevola

The Breeze is back, baby!


R66 skrev: man apr 03, 2023 9:08 am Grattis TH, din taktikken med bigs og ast guards betalte seg til de grader ;)
Draciger skrev: man apr 03, 2023 11:22 am Trade Danny klarte det sannelig å vinne hele sulamitten. Congrats commish!
Takker! Jeg var nesten helt sikker på at det var kjørt med null bytter igjen alt for tidlig, men fikk utrolig god flyt på skadefronten og det holdt faktisk helt inn. 2/2 rings med Giannis på laget. Trade Danny gir seg på topp.... på tide å holde på draftpicks igjen ;)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»