Fantasy Basketball 2022/23

Svar
R66

Re: Fantasy Basketball 2022/23

Legg inn av R66 »

Stang ut igjen, alt for mange som er for dårlig og treffer ikke på ww
GG Kenan

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: man des 12, 2022 10:15 am Stang ut igjen, alt for mange som er for dårlig og treffer ikke på ww
GG Kenan
Takk, bak siste del av uken. AD/LBJ stjeler seieren med gode stats kamper begge to

Draciger

Legg inn av Draciger »

Ble 5-3 mot Chromeback.

Deilig med min første seier for sesongen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Draciger skrev: man des 12, 2022 5:53 pm Ble 5-3 mot Chromeback.

Deilig med min første seier for sesongen.
Hvordan i helvette…

Neida, er som resten av sesongen dette. Ledet jo 8-0 en stund der…

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Fikk Paul George i trade for Adebayo. Håper det skal bære frukter fremover, så lenge han klarer å holde seg fit til kamper. Til tross for at jeg startet sesongen med Embiid og Bam Adebayo, har jeg hatt nubbesjans på rebounds så langt i år, men kan kanskje øke marginene i andre kategorier. Så nå punter jeg rebounds for hva det er verdt.

Klar for flere trades.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Hoostil skrev: tir des 13, 2022 9:31 am Fikk Paul George i trade for Adebayo. Håper det skal bære frukter fremover, så lenge han klarer å holde seg fit til kamper. Til tross for at jeg startet sesongen med Embiid og Bam Adebayo, har jeg hatt nubbesjans på rebounds så langt i år, men kan kanskje øke marginene i andre kategorier. Så nå punter jeg rebounds for hva det er verdt.

Klar for flere trades.
Bare å sende tradeforslag til meg om du skulle ønske noe der.

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

KTBFFH skrev: tor des 15, 2022 7:50 pm
Hoostil skrev: tir des 13, 2022 9:31 am Fikk Paul George i trade for Adebayo. Håper det skal bære frukter fremover, så lenge han klarer å holde seg fit til kamper. Til tross for at jeg startet sesongen med Embiid og Bam Adebayo, har jeg hatt nubbesjans på rebounds så langt i år, men kan kanskje øke marginene i andre kategorier. Så nå punter jeg rebounds for hva det er verdt.

Klar for flere trades.
Bare å sende tradeforslag til meg om du skulle ønske noe der.
Will do! Hva heter du i spillet?

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Argh! Ga alt for å vinne rebounds-kategorien mot Redondos Utvalgte. Hadde ledelsen. Hadde flere som skulle spille (7 mot 4) og tok så inn Plumlee (9 rebounds) for å sikre meg. Men så klarer faen Jokic å rebounde 27 ganger (!) i løpet av kampen. Ellevilt! MVP.

R66

Legg inn av R66 »

Hoostil skrev: man des 19, 2022 8:40 am Argh! Ga alt for å vinne rebounds-kategorien mot Redondos Utvalgte. Hadde ledelsen. Hadde flere som skulle spille (7 mot 4) og tok så inn Plumlee (9 rebounds) for å sikre meg. Men så klarer faen Jokic å rebounde 27 ganger (!) i løpet av kampen. Ellevilt! MVP.
Du vant matchup lett likevel, gg
Trenden fortsetter, Nikola og Zion herjer mens resten suger

TH22

Legg inn av TH22 »

Shoutout til hgb. Den eneste som er ubeseiret så langt (nærmeste har 2 tap). 5 seire på rad. Den eneste som er ubeseiret i samme cat samtlige uker, men det stopper ikke der, hgb har gjort det i både 3ere og steals.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Hoostil skrev: man des 19, 2022 8:37 am
KTBFFH skrev: tor des 15, 2022 7:50 pm
Hoostil skrev: tir des 13, 2022 9:31 am Fikk Paul George i trade for Adebayo. Håper det skal bære frukter fremover, så lenge han klarer å holde seg fit til kamper. Til tross for at jeg startet sesongen med Embiid og Bam Adebayo, har jeg hatt nubbesjans på rebounds så langt i år, men kan kanskje øke marginene i andre kategorier. Så nå punter jeg rebounds for hva det er verdt.

Klar for flere trades.
Bare å sende tradeforslag til meg om du skulle ønske noe der.
Will do! Hva heter du i spillet?
Kenan et eller annet :lol:

Draciger

Legg inn av Draciger »

Ble tap for Kenan's Superb Team 1-7.

Hadde null sjangs fra starten av egentlig og hva enn av cats jeg kunne stjele var jeg fornøyd med.
Krysser fingrene for at Collins er tilbake i løpet av uken mens Magic er rimelig håpløse på sine injury updates. Avventer noe mer info rundt Suggs og Wendell Carter.

R66

Legg inn av R66 »

Draciger skrev: man des 19, 2022 5:55 pm Ble tap for Kenan's Superb Team 1-7.

Hadde null sjangs fra starten av egentlig og hva enn av cats jeg kunne stjele var jeg fornøyd med.
Krysser fingrene for at Collins er tilbake i løpet av uken mens Magic er rimelig håpløse på sine injury updates. Avventer noe mer info rundt Suggs og Wendell Carter.
Du blir livsfarlig med fult lag

TH22

Legg inn av TH22 »

Hoostil skrev: tir des 13, 2022 9:31 am Til tross for at jeg startet sesongen med Embiid og Bam Adebayo, har jeg hatt nubbesjans på rebounds så langt i år, men kan kanskje øke marginene i andre kategorier. Så nå punter jeg rebounds for hva det er verdt.

Klar for flere trades.
Lemme know hvis du ombestemmer deg. Kan sende deg til topps i rebounds på én trade :lol:

Også åpen for flere trades om noen er interessert. Alle er available

R66

Legg inn av R66 »

God jul folkens, håper at nissen har fine gaver til dere

hgb

Legg inn av hgb »

TH22 skrev: man des 19, 2022 4:23 pm Shoutout til hgb. Den eneste som er ubeseiret så langt (nærmeste har 2 tap). 5 seire på rad. Den eneste som er ubeseiret i samme cat samtlige uker, men det stopper ikke der, hgb har gjort det i både 3ere og steals.
Ooh, takk, takk. Har gått over all forventning, dette, uten at jeg hadde fått med meg noen av de tinga du nevner. Ser dog litt stygt ut for å fortsette rekka med å unngå tap nå...

Draciger

Legg inn av Draciger »

R66 skrev: lør des 24, 2022 8:53 am God jul folkens, håper at nissen har fine gaver til dere
God jul til deg å Redondo og resten av dere! Så for vi ønske oss en thriller av en second half av sesongen.

R66

Legg inn av R66 »

Endelig en seier, gg BrickSquad
Gledlig at Bane og Zion er tilbake, nå trenger jeg «bare» å treffe på noen ww pickups

Draciger

Legg inn av Draciger »

3-5 mot Chibull. Ledet lenge men Chibull kom som en okse på slutten ogsåklart måtte jeg tape til mine egne i form av Horford og Tatum på slutten.

Positive er at jeg nå har bare tre mann ute. Forhåpentligvis får jeg to av de tilbake iløpet av uken.

hgb

Legg inn av hgb »

Urk, plukka opp en spiller, og da velger selvsagt idiotopplegget til Yahoo å benke en gjeng spillere. La igjen en god del poeng i natt.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Draciger skrev: man des 26, 2022 1:51 pm 3-5 mot Chibull. Ledet lenge men Chibull kom som en okse på slutten ogsåklart måtte jeg tape til mine egne i form av Horford og Tatum på slutten.

Positive er at jeg nå har bare tre mann ute. Forhåpentligvis får jeg to av de tilbake iløpet av uken.
GG

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Foreløpig 2-6 til motstander, Jayson Tatum og Al Horford vs Brook Lopez for de siste close poengene

-15 pts -17 rebs -3 blks

Håper å stjele et par kategorier på tampen her, pts tar jeg nok greit, rebs blir for tungt, blks kan gå

Håper på 4-4

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

1ChiBull1 skrev: søn jan 01, 2023 7:58 pm Foreløpig 2-6 til motstander, Jayson Tatum og Al Horford vs Brook Lopez for de siste close poengene

-15 pts -17 rebs -3 blks

Håper å stjele et par kategorier på tampen her, pts tar jeg nok greit, rebs blir for tungt, blks kan gå

Håper på 4-4
Glem det, var ikke bare Lopez som spilte nei.. Stortap ^^

Draciger

Legg inn av Draciger »

Tapte 2-6 mot Skinny Jokic. Smått surt var timingen, i de fleste andre matchups så hadde jeg kunne fått til langt bedre resultater.
Ser ihvertfall lovende framover.

R66

Legg inn av R66 »

hgb skrev: tor des 29, 2022 12:11 pm Urk, plukka opp en spiller, og da velger selvsagt idiotopplegget til Yahoo å benke en gjeng spillere. La igjen en god del poeng i natt.
I det minste du har noe å skylde på, jeg kan takke meg selv for å plukke Poku (som ble skadd etter noen min) og benke Zubac som har kjempe kamp, dagen etter plukker Shemet og han ble skadd med en gang og har ikke flere pickups for hele uken, tragikomisk
Jokic og Zion mot Luka, bra oppgjør det gikk min vei så vidt, gg Jazz

Draciger

Legg inn av Draciger »

R66 skrev: man jan 02, 2023 6:24 pm
hgb skrev: tor des 29, 2022 12:11 pm Urk, plukka opp en spiller, og da velger selvsagt idiotopplegget til Yahoo å benke en gjeng spillere. La igjen en god del poeng i natt.
I det minste du har noe å skylde på, jeg kan takke meg selv for å plukke Poku (som ble skadd etter noen min) og benke Zubac som har kjempe kamp, dagen etter plukker Shemet og han ble skadd med en gang og har ikke flere pickups for hele uken, tragikomisk
Jokic og Zion mot Luka, bra oppgjør det gikk min vei så vidt, gg Jazz
Det var litt av en rekke med kjipe opplevelser.

R66

Legg inn av R66 »

Grei seier mot Chromback, men han setter ikke opp laget så det skulle bare mangle, gg i guess

Tre skadd og to inj spots så spiller med en spiller mindre enn så lenge

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

GG

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

R66 skrev: man jan 09, 2023 9:42 am Grei seier mot Chromback, men han setter ikke opp laget så det skulle bare mangle, gg i guess

Tre skadd og to inj spots så spiller med en spiller mindre enn så lenge
Ææh, ja der ser man. Hadde ferie forrige uke, så glemte det helt bort.

Og må innrømme at jeg fortsatt ikke er helt klok på denne Yahoo-fantasyen ifht IR ol🫠

Men nå har jeg i det minste fått lastet ned appen til Yahoo, så får satse på at jeg får skrapt sammen noe her ut sesongen.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Nytt 3-5 tap mot Jacques Off. Svært bekymringsverdig siden han ikke hadde KAT og Middleton tilgjengelig.
Fått tilbake Suggs og R. Barrett er vel rett rundt hjørne. Krysser også fingrene for Ingram muligens er tilbake iløpet av uken å.

Next up er Lamozy, som er tabellnaboen min og den nærmeste jeg kjemper om en playoffplass. Kan muligens ha litt flaks ved at KD kanskje er ute denne uken. Men en Randle, Irving, Lillard og Mitchell som storspiller for tiden så ser det ikke bra ut.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»