Fantasy Basketball 2022/23

Svar
Chromeback

Re: Fantasy Basketball 2022/23

Legg inn av Chromeback »

TH22 skrev: søn okt 16, 2022 9:38 pm Vel gjennomført draft, folkens! Fornøyd/misfornøyd?

Veldig happy selv med første tre picks. Resten litt midt på treet. Klarte aldri å bestemme helt om jeg ville gi opp pts/3s eller ikke.

Får ikke fulgt med på hvordan andre lag ser ut, bare når hvert enkelt pick kommer inn, så spent på å ta runden nå.
Midt på treet her også, noen man skulle ønske landet til sitt pick, men det får man gjort lite med for så vidt.

Blir spennende å se hvordan sesongen utvikler seg!

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

TH22 skrev: søn okt 16, 2022 9:38 pm Vel gjennomført draft, folkens! Fornøyd/misfornøyd?

Veldig happy selv med første tre picks. Resten litt midt på treet. Klarte aldri å bestemme helt om jeg ville gi opp pts/3s eller ikke.

Får ikke fulgt med på hvordan andre lag ser ut, bare når hvert enkelt pick kommer inn, så spent på å ta runden nå.
Hadde det vært draft 2019 så hadde det vært drømmedraft.

TH22

Legg inn av TH22 »

Chromeback skrev: søn okt 16, 2022 9:42 pm Midt på treet her også, noen man skulle ønske landet til sitt pick, men det får man gjort lite med for så vidt.
Var for godt til å være sant at Jarrett Allen skulle falle til meg! Solid value i år med mange skadeutsatte bigs.
KTBFFH skrev: søn okt 16, 2022 10:05 pm Hadde det vært draft 2019 så hadde det vært drømmedraft.
Haha, go hard or go home. Du vil nok trenge de IL-plassene i år :D Kommer du deg til playoffs med de første seks friske dog.. watch out.

hgb

Legg inn av hgb »

Passe fornøyd, men vanskelig å si. Har ikke giddi å se på andre lag, så veit ikke helt hvordan det matcher opp.

Har endel rookies (Mathurin, Banchero, Kessler) som er vanskelig å si hvor mye kommer til å spille og hvor bra, samt en tynn Center-lineup (bra det ikke er to C, for å si det sånn).

Draciger

Legg inn av Draciger »

Gikk for et ungt lag og håper flere av de bygger på fjoråret.

Utennom mine to geezers i Harden og Wall så kan resten ta til seg et nivå eller to i år.

R66

Legg inn av R66 »

Solid start på sesongen, 6-2 seier, gg BrickSquad
Neste er Jazz med Luka, blir bra test

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jøss, stakk av med 5-3 her ja, den trodde jeg var tapt her på torsdagen.

Takk for matchen, Jacques off, ble uhyre jevnt. En steal unna 4-4.

hgb

Legg inn av hgb »

R66 skrev: man okt 24, 2022 11:00 am Solid start på sesongen, 6-2 seier, gg BrickSquad
Neste er Jazz med Luka, blir bra test
Med Luka, men kanskje uten Giddey. Det er ikke bra.

Annet spørsmål: Hvordan kan man bruke IL? Jeg har Seth Curry på IL+, men han er jo "O", så jeg trodde kanskje han kunne vært på vanlig IL. Noen som veit?

TH22

Legg inn av TH22 »

hgb skrev: man okt 24, 2022 3:43 pm Annet spørsmål: Hvordan kan man bruke IL? Jeg har Seth Curry på IL+, men han er jo "O", så jeg trodde kanskje han kunne vært på vanlig IL. Noen som veit?
IL er kun for spillere som er "INJ" / forventet ute 7 dager eller mer.

"O" er forventet tilbake under 7 dager, så de kan kun settes på IL+. Samme med GTD.

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Gøy å være i gang! Det ble ikke en veldig gjennomtenkt draft for min del, men prøvde å finne value på ganske sviktende grunnlag. Forsåvidt fornøyd, alltid noen spillere som glipper. Mest irritert på mine top to pick: Embiid og Adebayo. Særlig sistnevnte når Paul George fortsatt var ledig. Her ble det litt for mye overtenking av noe som burde være et enkelt valg. Nå gjelder det å være våken for gode pick-ups tidlig i sesong.

Håper på en god sesong! Lykke til folkens!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Snakk om å få juling på det aller meste nå i week 2, du var ganske overlegen der @TH22 (regner med at det er du som er TH Breeze😅).

R66

Legg inn av R66 »

Kun en block fra seier, men egentlig greit med 4-4 siden Jazz ledet hele uka, gg NydalenJazz
Vanskelig å bedømme hvordan man liggen ann siden jeg hadde mange ute, håper på frisk uke, men kanskje mye å ønske seg

TH22

Legg inn av TH22 »

Chromeback skrev: man okt 31, 2022 11:39 am Snakk om å få juling på det aller meste nå i week 2, du var ganske overlegen der @TH22 (regner med at det er du som er TH Breeze😅).
Yessir :) Knuste deg noen steder, men du var også overlegen i flere kategorier. Utrolig nære uavgjort på slutten. GG!

hgb

Legg inn av hgb »

R66 skrev: man okt 31, 2022 12:16 pm Kun en block fra seier, men egentlig greit med 4-4 siden Jazz ledet hele uka, gg NydalenJazz
GG. Føler jeg var ganske uheldig her, selv om jeg tok blocks med kun 1. Alle de fire kategoriene du tok var jo ganske jevne, mens mine 3 andre var med god margin. Ser ikke helt lovende ut for denne uka, men få kamper så langt, da.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Grise juling i runde 2 ja

Draciger

Legg inn av Draciger »

Forrige uke var det altfor mange skader, så håper denne uken blir langt mer skadefri.

R66

Legg inn av R66 »

Veldig jevn kamp ender i 6-2 mitt favør, gg Chromeback. Taper poeng med 6 og vinner ft med små margin
Mandag og onsdag spiller alle, her blir det garantert noen som skal ha bra line på benken

TH22

Legg inn av TH22 »

Trade-abstinensene øker :) Åpen for bud.
R66 skrev: man nov 07, 2022 9:38 am Mandag og onsdag spiller alle, her blir det garantert noen som skal ha bra line på benken
Spenstig oppsett. Ingen kamper begynner samtidig, hvert 15 minutt istedet.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Harden ute en måned mens Siakam ute i minimum to uker...
Tung start på sesongen for undertegnede.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

R66 skrev: man nov 07, 2022 9:38 am Veldig jevn kamp ender i 6-2 mitt favør, gg Chromeback. Taper poeng med 6 og vinner ft med små margin
Mandag og onsdag spiller alle, her blir det garantert noen som skal ha bra line på benken
Takk for kampen ja! Snudde fort fra 6-2 til 2-6 her, endte vel opp med å ikke være i nærheten av noe som helst. Blir en bratt start på sesongen det her.

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Argh..! Én block, én treer og 0.001 FG% unna motstanderen. Endte 4-4. Selv etter monstergame av Embiid og Garland natt til i dag. Er i trade-humør nå!

GG, Nydalen!

hgb

Legg inn av hgb »

Hoostil skrev: man nov 14, 2022 10:54 am Argh..! Én block, én treer og 0.001 FG% unna motstanderen. Endte 4-4. Selv etter monstergame av Embiid og Garland natt til i dag. Er i trade-humør nå!

GG, Nydalen!
GG! Følte meg litt uheldig noen tidligere uker (og jeg hadde vel faktisk hatt en ledelse lenge denne også), men dette var ran på høylys dag (av meg).

R66

Legg inn av R66 »

Vinner med en block og likt på steals, 4-3, jevnt og spennende matchup, gg ChiBull

Embiid med årets line 59p med 20 ft og 7 blks -) jeez

Draciger

Legg inn av Draciger »

Det ble et 2-6 tap for BrickSquad. Ingen overaskelse når samtlige av de beste spillerne er ute.
Mistenker det blir mye av det samme denne uken å - Harden, Cade, Ja og Siakam ute denne uken.

RJ Barett hadde en svært beskrivende statline for årets start. OKC - Knicks endte 145-135. Mr. Barett endte med 4pts - 1reb - 1stl med 20% FG.

Overall er man 9-22-1.

hgb

Legg inn av hgb »

Draciger skrev: man nov 14, 2022 1:47 pm Det ble et 2-6 tap for BrickSquad. Ingen overaskelse når samtlige av de beste spillerne er ute.
Mistenker det blir mye av det samme denne uken å - Harden, Cade, Ja og Siakam ute denne uken.

RJ Barett hadde en svært beskrivende statline for årets start. OKC - Knicks endte 145-135. Mr. Barett endte med 4pts - 1reb - 1stl med 20% FG.

Overall er man 9-22-1.
Det er ganske få i Jazz-land som er misfornøyd med at man gikk for Cavs-dealen framfor Knicks-dealen for Michell for tida...

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: man nov 14, 2022 1:47 pm Mistenker det blir mye av det samme denne uken å - Harden, Cade, Ja og Siakam ute denne uken.
Tar gjerne Siakam i en trade, så glemmer jeg tilfeldigvis å sette opp laget skikkelig ;)

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: man nov 14, 2022 9:32 pm
Draciger skrev: man nov 14, 2022 1:47 pm Mistenker det blir mye av det samme denne uken å - Harden, Cade, Ja og Siakam ute denne uken.
Tar gjerne Siakam i en trade, så glemmer jeg tilfeldigvis å sette opp laget skikkelig ;)
Don't you dare do a Danny Ainge on me :lol:

Draciger

Legg inn av Draciger »

SGA er på litt av en tear for tiden igår hadde han 42 pts. Snitter over 35pts de tre siste kampene men har ellers snittet 32 pts hele sesongen.

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: tor nov 17, 2022 12:26 pm SGA er på litt av en tear for tiden igår hadde han 42 pts. Snitter over 35pts de tre siste kampene men har ellers snittet 32 pts hele sesongen.
På heftige prosenter med juicy 1.9 steals + 1.4 blocks i tillegg. Rutinert pick av Hoostil.

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

SGA er over all forventning. Kunne aldri forutsett slike stats. Særlig prosent og blocks. Er en grunn til at han falt til fjerde runde, og pick 44. En gamble med mtp minutter og tanking, men en så god spiller på et så dårlig lag kan også bety himla med value.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»