Hvilke eksotiske biler har du sett i dag?

Svar
Jan

Re: Hvilke eksotiske biler har du sett i dag?

Legg inn av Jan »

Kjørte bak en Ferrari FF i dag.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Larsabal skrev: fre mar 18, 2022 8:57 am
Hardy-guttene skrev: tor mar 17, 2022 4:38 pm Hvis det finnes 959 i Norge, så tror jeg at jeg møtte en på veien i dag. Jeg rakk ikke se nøye på den, men den var veldig høy oppunder og hadde masse lys.
Kan det ha vært denne du så? Riktignok ikke 959, men samme årgang og "høy med masse lys".

https://www.tv2.no/a/11874362/
Jeg skal ikke påstå at det var akkurat den, men jeg så den igjen i går. Rv4 på vei sørover.
Jeg så også en Jaguar S-Type R (på vei nordover) og det trodde jeg ikke fantes i Norge.

Shagalott

Legg inn av Shagalott »


burkar

Legg inn av burkar »

Shagalott skrev: lør mai 20, 2023 7:21 pm Noen som var innom her?
https://www.motor.no/bil/frekt-sjarmere ... ler/248745
Nei, men det hadde vært gøy. Fleks-Citroënen er vel akkurat innafor? 😅

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »


burkar

Legg inn av burkar »

Gikk på denne i går, lenge siden jeg så en Monza sist.

Naboen der jeg vokste opp kjøpte en slik ny på slutten av 80-tallet, og jeg syntes det var noe av det fineste blant biler, med sekser og greier. Fortsatt grom.

https://ibb.co/19wSfzn

burkar

Legg inn av burkar »

burkar skrev: tir mai 23, 2023 4:05 pm Gikk på denne i går, lenge siden jeg så en Monza sist.

Naboen der jeg vokste opp kjøpte en slik ny på slutten av 80-tallet, og jeg syntes det var noe av det fineste blant biler, med sekser og greier. Fortsatt grom.

https://ibb.co/19wSfzn
Bilde

Someone

Legg inn av Someone »

det er vel også en hvitfarge (slags lysbeige) man ikke "får" i dag

Jan

Legg inn av Jan »

burkar skrev: tir mai 23, 2023 4:05 pm Gikk på denne i går, lenge siden jeg så en Monza sist.

Naboen der jeg vokste opp kjøpte en slik ny på slutten av 80-tallet, og jeg syntes det var noe av det fineste blant biler, med sekser og greier. Fortsatt grom.

https://ibb.co/19wSfzn
Det var den gang Opel var et bilmerke å regne med. De laget skikkelige hverdagsbiler og noen grombiler som Monza. I dag er det knapt noen som tenker på Opel når de skal kjøpe bil.
https://www.tv2.no/broom/kanskje-norges ... /15522153/

Iseran2770

Legg inn av Iseran2770 »

burkar skrev: tir mai 23, 2023 4:05 pm Gikk på denne i går, lenge siden jeg så en Monza sist.
Danskregistrert også.

Someone

Legg inn av Someone »

En MCLAREN ARTURA passerte meg nede ved Nesbru i går. Registrert nå i våres, så helt ny

Forfun

Legg inn av Forfun »

Veldig mye gamle biler å se på veiene denne helgen. Boble, granada, eskort, trabant, ++++. Også noen gamle busser og lastebiler. Gøy å se bilene som normalt står inne i en garasje. Tipper jeg har sett over 50 biler eldre enn 40 år.

Someone

Legg inn av Someone »

Someone skrev: fre mai 26, 2023 3:54 pm En MCLAREN ARTURA passerte meg nede ved Nesbru i går. Registrert nå i våres, så helt ny
I dag også, dog en annen. Oransj og registrert i mai, så dukker kanskje opp på statistikken denne måneden

Someone

Legg inn av Someone »

Både en Alpina B5 og AMG GT S

Someone

Legg inn av Someone »

En Morris Minor (1957) i ettermiddagsrushet

rosmebraad
Innlegg: 845

Legg inn av rosmebraad »

Someone skrev: tir mai 30, 2023 6:01 pm En Morris Minor (1957) i ettermiddagsrushet
Sighting!
Så nettopp en sånn i gul varebilversjon på
Aidensfield på NRK2.

Someone

Legg inn av Someone »

En S500 av Bundestank-typen

Visa

Legg inn av Visa »

Spottet en nederlandsk Peugeot 205 GTi på E6 i sted.

Ribba

Legg inn av Ribba »

VW Jetta mk.2

Brukeravatar
FredPerry^2
Innlegg: 187

Legg inn av FredPerry^2 »

Pent parkert Flying Spur på den lokale Obs Bygg-filialen.

Bilde

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Det jeg hadde vært fristet til å gjøre er å parkere kloss inntil førerdøra.

Ribba

Legg inn av Ribba »

Hardy-guttene skrev: ons jun 07, 2023 10:41 am Det jeg hadde vært fristet til å gjøre er å parkere kloss inntil førerdøra.
Trur du hadde provosert Toyota-eieren mer enn Bentley-eieren akkurat da, i og med at du med stor sannsynlighet måtte ha dytte den vekk først :-)

Someone

Legg inn av Someone »

Lurer på sånn totalt sett, hva er mest eksotisk av en ny BMW M340i eller Jaguar E-type coupe?

Jan

Legg inn av Jan »

Ikke så eksotisk i andre land, men for første gang så jeg det som så ut som en helt ny Audi A4 40 tfsi sedan i dag. Den hadde finske skilt. Pen bil var det også. Fullt på høyde med BMW 3 serie og C klasse som er de eneste bilene i dette segmentet man av og til ser nyere modeller av i trafikken

Ribba

Legg inn av Ribba »

Jan skrev: lør jun 10, 2023 11:44 pm Ikke så eksotisk i andre land, men for første gang så jeg det som så ut som en helt ny Audi A4 40 tfsi sedan i dag. Den hadde finske skilt. Pen bil var det også. Fullt på høyde med BMW 3 serie og C klasse som er de eneste bilene i dette segmentet man av og til ser nyere modeller av i trafikken
Så en BMW G20 320i her om dagen. Den var også på finske skilt.

Someone

Legg inn av Someone »

Passerte en 1972 Ford Taunus på E18 her om dagen

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Er ikke aktiv i tråden men har lest litt, jeg fikk tatt en fin rekke med bilder i dag: Litt ymse om de er eksotiske eller ikke:
► Show Spoiler
► Show Spoiler
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Brukeravatar
FredPerry^2
Innlegg: 187

Legg inn av FredPerry^2 »

Har fått litt kritikk her inne for å ta bilder av biler og hengere i fart, så i dag prøvde jeg å være ansvarlig. Dette er resultatet av damas forsøk på forevige en Hurracan med blå stripe på panseret og blå eksosrør.


Bilde



Gikk litt bedre da jeg så disse Lotusene her om dagen.

Bilde

Someone

Legg inn av Someone »

Passert en '67 Chevrolet Camaro i dag

Jan

Legg inn av Jan »

En 2006 mod Audi S8 V10 på parkeringen ved Rema. Den så ut som den kom rett fra samlebåndet. Til og med bremseskivene skinte om kapp med solen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Bil & Motorsykkel»