Bookmakere - spørsmål, erfaringer og tips

Svar
Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Bookmakere - spørsmål, erfaringer og tips

Legg inn av rexenes »

Kunne vært greit med en oversikt på dette kanskje? Har tidligere vært veldig aktiv og brukte da en 10-12 forskjellige BM via Neteller. Tok ut gevinsten og avsluttet prosjektet. Nå begynner det å krible litt innimellom igjen. Kosespilling for spenningens skyld bare.

Har brukt Coolbet litt til dette nå, da det faktisk gikk å overføre direkte med kredittkort. Prøvde å overføre en slant i dag, men det gikk ikke - så regner med noen har satt en stopper for det.

Er det andre BM det er mulig å overføre direkte til for impulsspill?

startelver

Legg inn av startelver »

Etter alle endringene det siste året med å forby pengewallets i Norge, som Neteller, Skrill og EcoPayz, har det heldigvis kommet alternativer som gjør at vi kan fortsette å spille hos de fleste bookmakerne som tidligere.

Jeg bruker nå MuchBetter, som er en wallet app med Mastercard. Du overfører penger fra en norsk bank første gangen, så kan du fortsette å overføre mellom de forskjellige som tilbyr den tjenesten. Når jeg skal cashe ut går jeg i minibanken , funker helt nydelig det.

Unibet, Betsson, Betsafe og Nordicbet, også Pokerstars tilbyr MuchBetter.

Coolbet vet jeg ikke, tror de kjører på Astropay. Du må ha penger på konto, kredittkort godtas ikke.

Jallaskar

Legg inn av Jallaskar »

Noen som vet om det er mulig å sette spill på Bridge-turneringer noen steder? Har en kjenning som skal være med i NM i Bridge, hadde vært morsomt å sette penger på ham!

startelver

Legg inn av startelver »

Jallaskar skrev: man sep 13, 2021 1:35 pm Noen som vet om det er mulig å sette spill på Bridge-turneringer noen steder? Har en kjenning som skal være med i NM i Bridge, hadde vært morsomt å sette penger på ham!
Det har jeg ikke sett faktisk! Du kan spille på mye rart, sjakk , politikk osv. Men bridge har jeg tilgode å se.

startelver

Legg inn av startelver »

Da har Betsafe og antageligvis også Betsson (samme eier) startet med en ny betalingsløsning :

Fikk denne meldingen i dag :
Nå kan du trygt og sikkert bruke vår nye betalingsløsning, Bankoverføring Via Gavekort. Du finner den enkelt på innskuddssiden hvor du umiddelbart kan gjøre innskudd fra din bankkonto.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Jeg har da fått overført 1000kr til min MuchBetter konto! Bestilte deres kredittkort (gratis) som skal være her innen 2 eller 3 uker. Da kan jeg heldigvis ta ut kontant derfra/evt bruke i butikk. Da kan vi spille igjen uten å måtte bruke norsk tipping hele tiden.

startelver

Legg inn av startelver »

Shabelle skrev: tor des 02, 2021 6:29 pm Jeg har da fått overført 1000kr til min MuchBetter konto! Bestilte deres kredittkort (gratis) som skal være her innen 2 eller 3 uker. Da kan jeg heldigvis ta ut kontant derfra/evt bruke i butikk. Da kan vi spille igjen uten å måtte bruke norsk tipping hele tiden.
Glimrende det, jeg har nettopp vært i Danmark og brukte MuchBetter mastercard til å betale for juleshoppingen i matbutikken ;)
Var litt spent på om det virket i kassa der, men det funka som bare juling.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

startelver skrev: tor des 02, 2021 7:53 pm
Shabelle skrev: tor des 02, 2021 6:29 pm Jeg har da fått overført 1000kr til min MuchBetter konto! Bestilte deres kredittkort (gratis) som skal være her innen 2 eller 3 uker. Da kan jeg heldigvis ta ut kontant derfra/evt bruke i butikk. Da kan vi spille igjen uten å måtte bruke norsk tipping hele tiden.
Glimrende det, jeg har nettopp vært i Danmark og brukte MuchBetter mastercard til å betale for juleshoppingen i matbutikken ;)
Var litt spent på om det virket i kassa der, men det funka som bare juling.
Hvor lang tid tok det før du mottok kortet? Mitt kort har nå forlatt UK! Men får ikke noe sporing videre

startelver

Legg inn av startelver »

Shabelle skrev: lør des 04, 2021 1:29 pm
startelver skrev: tor des 02, 2021 7:53 pm
Shabelle skrev: tor des 02, 2021 6:29 pm Jeg har da fått overført 1000kr til min MuchBetter konto! Bestilte deres kredittkort (gratis) som skal være her innen 2 eller 3 uker. Da kan jeg heldigvis ta ut kontant derfra/evt bruke i butikk. Da kan vi spille igjen uten å måtte bruke norsk tipping hele tiden.
Glimrende det, jeg har nettopp vært i Danmark og brukte MuchBetter mastercard til å betale for juleshoppingen i matbutikken ;)
Var litt spent på om det virket i kassa der, men det funka som bare juling.
Hvor lang tid tok det før du mottok kortet? Mitt kort har nå forlatt UK! Men får ikke noe sporing videre
Så vidt jeg husker tok det 2-3 uker. Nå er det vel julepost også så tar vel litt tid.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

startelver skrev: lør des 04, 2021 2:02 pm
Shabelle skrev: lør des 04, 2021 1:29 pm
startelver skrev: tor des 02, 2021 7:53 pm

Glimrende det, jeg har nettopp vært i Danmark og brukte MuchBetter mastercard til å betale for juleshoppingen i matbutikken ;)
Var litt spent på om det virket i kassa der, men det funka som bare juling.
Hvor lang tid tok det før du mottok kortet? Mitt kort har nå forlatt UK! Men får ikke noe sporing videre
Så vidt jeg husker tok det 2-3 uker. Nå er det vel julepost også så tar vel litt tid.
Supert! Har 122 euro der! :)

startelver

Legg inn av startelver »

Oppdatering når det gjelder innskudd / uttak hos Unibet.

Astropay er i dag godkjent som ny innskuddsmetode. Det betyr at du kan sette inn penger via Astropay , men du kan ikke cashe ut til f.eks norsk bankkonto den veien.

Men Unibet har allerede andre uttaksmetoder, som for eksempel MuchBetter, og da kan du cashe ut via deres Mastercard. Har snakket med kundesupport som bekrefter at du slipper å ta ut til Astropay, så du kan fortsette å bruke samme uttaksmetode som før, i mitt tilfelle MuchBetter.

startelver

Legg inn av startelver »

Unibet slår til med en spesiel innskuddsbonus denne helgen.

Sett inn 200 kroner så får du 1000 kroner i bonuspenger. Omsetningskravet er ikke altfor ille. Omsett 8 ganger beløpet med minimumsodds 1.40 . Så denne bør man kunne greie med litt flyt.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Noen som kommer inn på Comeon? Fikk mail om at de boostet Haaland skudd på mål opp til @2, hvilket er gratis penger, men jeg kommer ikke inn.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»