El Derbi Madrileño: Atlético Madrid - Real Madrid

Svar
Jack

Re: El Derbi Madrileño: Atlético Madrid - Real Madrid

Legg inn av Jack »

I alle dager..

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Atlético Madrid er såpass gode på å drøye med tid at vi drøyer selv når vi ligger under.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Deilig! Perfekt gjennomført dette.

Backfireren fantastisk.

Valverde på EPO.

Tchouameni er Casemiro med offensive ferdigheter.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Takk for kampen @Jolla

Ble nøyaktig så spicy denne kampen som man håpet på.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Bra kamp. Real er sterke på mye. Men, som Xavi sa i går, sesongen avgjøres med en god stall, og ikke første ellever. Barca tar nok ligaen i år, dessverre.

Men herlig å slå A.Madrid, og spesielt borte. Sure Koke og co. Nevnte må A.Madrid snart kvitte seg med. Han er verken fugl eller fisk.

Jack

Legg inn av Jack »

Noen som hørte dette på TV? Jeg så kampen med lav lyd og et halvt øye, så fikk det ikke med meg selv.


Lezah

Legg inn av Lezah »

Jack_Daniels skrev: man sep 19, 2022 1:36 pm Noen som hørte dette på TV? Jeg så kampen med lav lyd og et halvt øye, så fikk det ikke med meg selv.

Sletta. Hva var det? Rasime?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: tir sep 20, 2022 10:19 am
Sletta. Hva var det? Rasime?
Det var påstander om rasisme fra tribunen i retning Vini Jr.

Jeg har personlig ikke hørt noe av det, men blir absolutt ikke forbauset om det stemmer. Tidligere i uken så helte Pedro Bravo på El Chiringuito litt bensin på bålet gjennom å si at Vinicius ser ut som en dansende apekatt når han gjør signaturdansen sin, og at han bør slutte med det. Før kampen så plukket Ultras fra Atlético opp dette og ropte det samme i retning Vinicius.
Rasisme er selvfølgelig forkastelig, men hadde jeg vært Vini Jr. så hadde jeg nesten tatt det som et kompliment at fans av andre lag peker seg ut ham som den store trusselen. Ikke hørt noe om rasisme rettet mot Lemar, Kondogbia, Reinildo, Axel Witsel, Rodrygo, F Mendy, Tchouameni, Camavinga, Rüdiger, Militão eller Alaba iløpet av kampen.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Jolla skrev: tir sep 20, 2022 10:37 am Rasisme er selvfølgelig forkastelig, men hadde jeg vært Vini Jr. så hadde jeg nesten tatt det som et kompliment at fans av andre lag peker seg ut ham som den store trusselen. Ikke hørt noe om rasisme rettet mot Lemar, Kondogbia, Reinildo, Axel Witsel, Rodrygo, F Mendy, Tchouameni, Camavinga, Rüdiger, Militão eller Alaba iløpet av kampen.
Jeg må nesten spørre; tenderer din etniske bakgrunn mest mot Kroos eller Vinicius?

Rasisme en gang er en gang for mye.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: tir sep 20, 2022 10:37 am
Lezah skrev: tir sep 20, 2022 10:19 am
Sletta. Hva var det? Rasime?
Det var påstander om rasisme fra tribunen i retning Vini Jr.

Jeg har personlig ikke hørt noe av det, men blir absolutt ikke forbauset om det stemmer. Tidligere i uken så helte Pedro Bravo på El Chiringuito litt bensin på bålet gjennom å si at Vinicius ser ut som en dansende apekatt når han gjør signaturdansen sin, og at han bør slutte med det. Før kampen så plukket Ultras fra Atlético opp dette og ropte det samme i retning Vinicius.
Rasisme er selvfølgelig forkastelig, men hadde jeg vært Vini Jr. så hadde jeg nesten tatt det som et kompliment at fans av andre lag peker seg ut ham som den store trusselen. Ikke hørt noe om rasisme rettet mot Lemar, Kondogbia, Reinildo, Axel Witsel, Rodrygo, F Mendy, Tchouameni, Camavinga, Rüdiger, Militão eller Alaba iløpet av kampen.
Japp, derav mitt spm. Tweeten er slettet så jeg måtte gjette på tema.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»