Manchester City - Manchester United

Svar
taknina

Re: Manchester City - Manchester United

Legg inn av taknina »

3-2 til den av lagene som treffer best på overgangene . Blir en alt for åpen kamp er jeg redd.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Blir det jevnt og spennende?
Time will show!

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Den lyseblå lillebroren slår seg til nye astronomiske høyder i denne kampen. 6-2.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Endelig skal Haaland få noe å bryne seg på. Fått det alt for lett til nå!

taknina

Legg inn av taknina »

Megapixsel skrev: man sep 19, 2022 7:28 pm Endelig skal Haaland få noe å bryne seg på. Fått det alt for lett til nå!
It wasn't me who started out that old crazy Irish war.
But i was proud to do my patriotic core.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tipper Haaland blir skadet like før denne.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

GatlingGun skrev: man sep 19, 2022 8:02 pm Tipper Haaland blir skadet like før denne.
Og så tilbake for fulle mugger til 16. oktober.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Skal eg gjette nå, så tror eg dessverre City tar denne. 2 - 1

Vi er litt for tidlig i Ten Haag æraen, men ser for meg vi biter litt fra oss. Tror vi er nødt til å satse på det vi er veldig gode på altså kontringer. Varane - Martinez må spille opp mot sitt beste, Dalot må være skikkelig på, å unngå dumme balltap. Men statusen nå så tror eg det blir hardt å holde unna. Har ingen forventning om poeng, men skal si meg fornøyd om eg ser guts og innsats, poeng er bonus.

Spørsmålet er om det er lurt å spille med både Casemiro og McTominey i denne kampen. Rett og slett for å ha mest mulig defensiv trygghet.

taknina

Legg inn av taknina »

Detvareingang skrev: man sep 19, 2022 10:20 pm Skal eg gjette nå, så tror eg dessverre City tar denne. 2 - 1

Vi er litt for tidlig i Ten Haag æraen, men ser for meg vi biter litt fra oss. Tror vi er nødt til å satse på det vi er veldig gode på altså kontringer. Varane - Martinez må spille opp mot sitt beste, Dalot må være skikkelig på, å unngå dumme balltap. Men statusen nå så tror eg det blir hardt å holde unna. Har ingen forventning om poeng, men skal si meg fornøyd om eg ser guts og innsats, poeng er bonus.

Spørsmålet er om det er lurt å spille med både Casemiro og McTominey i denne kampen. Rett og slett for å ha mest mulig defensiv trygghet.
Har ikke Casemiro startet før så finner jeg det uansett merkelig om han starter denne da det jo må være forflyttingsevne tempo og smartness i bevegelsene plasseringene i kontra som gjør at andre blir foretrukket så langt og å skulle forandre mye på strukturen i leddet med begge i denne kampen tviler jeg på at han gjør.

Men det er klart at sett utenfra så virker dette fornuftig. Men slik som manageren har agert så langt så virker det ikke sannsynlig.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

City har sluppet inn først mot både Newcastle og Palace i år, så City er sårbare de også. United ser bedre og bedre ut for hver kamp, men jeg tror Haaland bikker kampen i City sin favør. 2-1.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

taknina skrev: man sep 19, 2022 10:30 pm
Detvareingang skrev: man sep 19, 2022 10:20 pm Skal eg gjette nå, så tror eg dessverre City tar denne. 2 - 1

Vi er litt for tidlig i Ten Haag æraen, men ser for meg vi biter litt fra oss. Tror vi er nødt til å satse på det vi er veldig gode på altså kontringer. Varane - Martinez må spille opp mot sitt beste, Dalot må være skikkelig på, å unngå dumme balltap. Men statusen nå så tror eg det blir hardt å holde unna. Har ingen forventning om poeng, men skal si meg fornøyd om eg ser guts og innsats, poeng er bonus.

Spørsmålet er om det er lurt å spille med både Casemiro og McTominey i denne kampen. Rett og slett for å ha mest mulig defensiv trygghet.
Har ikke Casemiro startet før så finner jeg det uansett merkelig om han starter denne da det jo må være forflyttingsevne tempo og smartness i bevegelsene plasseringene i kontra som gjør at andre blir foretrukket så langt og å skulle forandre mye på strukturen i leddet med begge i denne kampen tviler jeg på at han gjør.

Men det er klart at sett utenfra så virker dette fornuftig. Men slik som manageren har agert så langt så virker det ikke sannsynlig.
Eg ser det ikkje som sannsynlig at han endrer struktur. Ser det kun som ein aktuell vurdering mpt motstanderen. Dessuten er Casemiro ein av spillerene som har erfaring og har rett innstilling i ein sånn type kamp. Selv om eg tror han starter på benk blir eg ikkje overraska om han starter. Er vel eneste med kvaliteten å ta ut KDB av spillerene vi har i stallen.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Megapixsel skrev: man sep 19, 2022 7:28 pm Endelig skal Haaland få noe å bryne seg på. Fått det alt for lett til nå!
Jepp og kan ikke si det samme om United-forsvaret, de har hatt det tøft nok så langt.
Med det sagt så får de selvfølgelig en svært vanskelig oppgave ved å møte City&Braut, men tror de står til godkjent og at The Red Devils tar poeng.

1-1, og Braut går målløs av banen

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

6-0 til City

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Er for meg komplwtt uforståelig at United hjelper Liverpool ved å ta poeng her.. Nei, gjør deres plikt som vi alltid gjør, og bli overkjørt. Da får vi alle en bedre vår og sommer.

Brukeravatar
Dundersalt
Innlegg: 471

Legg inn av Dundersalt »

Haaland er fyrt opp etter meldingene om at United ikke tok tipset fra Solskjær seriøst.
Dette ender 3 - 1 etter hattrick av Haaland.

Forøvrig blir det minst en overraskelse etter skade på landslagssamling. La oss for spenningens skyld håpe Maguire ikke må starte.

arknath

Legg inn av arknath »

5-1 Sadge

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Detvareingang skrev: man sep 19, 2022 10:20 pm Spørsmålet er om det er lurt å spille med både Casemiro og McTominey i denne kampen. Rett og slett for å ha mest mulig defensiv trygghet.
Bra spm som jeg har lurt litt på selv. Er det riktig å la McTominay fortsette pga av at han faktisk har gjort det godt, eller finnes det bedre options mot akkurat City i forhold til spillestil. Vanskelig. En ting er iallefall sikkert, vi må treffe på valgene for å få noe fra denne kampen.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Ohlaien skrev: man sep 19, 2022 5:30 pm Den lyseblå lillebroren slår seg til nye astronomiske høyder i denne kampen. 6-2.
Trodde ikke du var så slem. :cry:

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Her blir det rip in peace

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Hva er oddsen på at Utdsupportere feirer i scoringstråden mellom Haaland og Darwin etter kamp?

lsklars

Legg inn av lsklars »

5-0. Null sjans sålenge Erlend spiller.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

6-0, Haaland med 5 mål og et selvmål av Martinez.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

3-2 Jevn og underholdende kamp, der Utd leder 2 ganger. Kontroversielt sistemål til City. Det burde vært avblåst for frispark 5 minutter tidligere...
Sist redigert av Guttorm123 den tir sep 20, 2022 7:37 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FranciscoM skrev: tir sep 20, 2022 7:31 pm 6-0, Haaland med 5 mål og et selvmål av Martinez.
Du kan gange dette med to hvis Maguire spiller ;)

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Mænchester Shitnaited vs Mænchester Shitty, hvem er mest dritt??+ bæhæhæhæ

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Eg endrer tippingen min, helt glemt at det er landslagspause, da mister vi nok Varane, Antony og Eriksen. Rash rekker ikkje kampen, og Ronaldo må stille på topp med ein liten føling fra landslagsoppholdet 4 - 0. Haaland kommer full i selvtillit etter å ha lekt med Slovenia og Serbia der han putter 4 mål på 11 touch.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: tir sep 20, 2022 2:28 pm
Detvareingang skrev: man sep 19, 2022 10:20 pm Spørsmålet er om det er lurt å spille med både Casemiro og McTominey i denne kampen. Rett og slett for å ha mest mulig defensiv trygghet.
Bra spm som jeg har lurt litt på selv. Er det riktig å la McTominay fortsette pga av at han faktisk har gjort det godt, eller finnes det bedre options mot akkurat City i forhold til spillestil. Vanskelig. En ting er iallefall sikkert, vi må treffe på valgene for å få noe fra denne kampen.
Definitivt, det er som de ofte sier om lignende oppgjør: 1. målet vinner...!

Om å gjøre her å "sit back&not consede goals early" og med et bunnsolid defensivt spill heller gradvis komme sterkere.
Man skal være aggressive, men det er altfor risikabelt å gå ut for offensivt på Etihad og United har verken dårlig tid eller presset på seg.
Hjemmelaget vil selvfølgelig ha ballen mest men det takler vi og tar 1 poeng.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: ons sep 21, 2022 3:36 pm Definitivt, det er som de ofte sier om lignende oppgjør: 1. målet vinner...!

Om å gjøre her å "sit back&not consede goals early" og med et bunnsolid defensivt spill heller gradvis komme sterkere.
Man skal være aggressive, men det er altfor risikabelt å gå ut for offensivt på Etihad og United har verken dårlig tid eller presset på seg.
Hjemmelaget vil selvfølgelig ha ballen mest men det takler vi og tar 1 poeng.
Tror kanskje en 4-3-3 (ev 4-1-2-1-2) er veien å gå i denne etter å ha tenkt litt på det og der både McTominay+ Casemiro spiller.

Det er jo poengsjans, men første målet er som du sier viktig.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: tor sep 22, 2022 4:54 pm
InsVerderben skrev: ons sep 21, 2022 3:36 pm Definitivt, det er som de ofte sier om lignende oppgjør: 1. målet vinner...!

Om å gjøre her å "sit back&not consede goals early" og med et bunnsolid defensivt spill heller gradvis komme sterkere.
Man skal være aggressive, men det er altfor risikabelt å gå ut for offensivt på Etihad og United har verken dårlig tid eller presset på seg.
Hjemmelaget vil selvfølgelig ha ballen mest men det takler vi og tar 1 poeng.
Tror kanskje en 4-3-3 (ev 4-1-2-1-2) er veien å gå i denne etter å ha tenkt litt på det og der både McTominay+ Casemiro spiller.

Det er jo poengsjans, men første målet er som du sier viktig.
Må innrømme at jeg ikke har kunnskap nok til å følge deg på foreslåtte formasjoner, men støtter meg på hva som overall virker viktig her og det uten å foreslå å "parkere bussen" eller våge meg på detaljer.

Bussen funker ikke mot City, man bør nok være "passe aggressive", særdeles tighte og disiplinerte, løpe 13,8 km mer enn hjemmelaget, legge press, gi juling og vinne duellene på midtbanen. Blir tøft nok dét, men det vil i allefall gjøre jobben til forsvaret noe mer takknemlig.

Kan f.eks ikke gi De Bruyne tid&rom her, han må stoppes og forventer noen gule kort.
Vi kan definitivt kontre og håpe på uttelling (som i 7/3-21) men tror at hjemmelaget må ha en dårlig dag og marginene mot seg om vi skal ta poeng.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: tor sep 22, 2022 6:08 pm Bussen funker ikke mot City, man bør nok være "passe aggressive", særdeles tighte og disiplinerte, løpe 13,8 km mer enn hjemmelaget, legge press, gi juling og vinne duellene på midtbanen. Blir tøft nok dét, men det vil i allefall gjøre jobben til forsvaret noe mer takknemlig.
Ja spillerne må være på å gjøre jobben som kreves av de, det er et minimum. Kan ikke ha noen fripassagerer og derfor bør Ronaldo være utelukket fra starten av. Ikke for at jeg er redd for at han blir valgt i denne, men det ville vært oppskriften på tap å ta med et par stk som ikke er egnet for den mengden arbeid som må være der.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»