Manchester City - Manchester United

Svar
Saliph

Re: Manchester City - Manchester United

Legg inn av Saliph »

Hederlig tremålstap.

Kvesting av Haaland på tampen nå så må vi si oss fornøyd.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Greit satt den straffen der..

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Resultatet mindre flaut, og man leder 2.omg

DennisB

Legg inn av DennisB »

Man tryner jo selv når man tar den piruetten 9 av 10 ganger. Han trengte ikke hjelp..

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Saliph skrev: søn okt 02, 2022 4:49 pm Hederlig tremålstap.

Kvesting av Haaland på tampen nå så må vi si oss fornøyd.
😂

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

FantasySwede skrev: søn okt 02, 2022 4:49 pm
FranciscoM skrev: søn okt 02, 2022 4:48 pm
William_S skrev: søn okt 02, 2022 3:44 pm

Problemet er jo at han knapt presterer på landslaget. Var jo helt borte mot Serbia
LOL, denne var enda verre. Gud bedre.
Ja, 21 mål på 23 kamper holder ikke. Faen så dårlig at han er på vei til å slette Jørgen Juve som scoringsrekord før han er 25 år gammel.
Kan jo være at han sammenligner med hvordan han gjør det i Premier League, og da blir det jo litt forståelig :lol:

William_S

Legg inn av William_S »

FranciscoM skrev: søn okt 02, 2022 4:48 pm
William_S skrev: søn okt 02, 2022 3:44 pm
DennisB skrev: søn okt 02, 2022 3:43 pm Dette her er så jævlig gøy å bivåne. Og da tenker jeg ikke på at United taper (vel, det skader ikke..), men på Haaland.
Splitte mine bramseil for en mann.
Og han er norsk. Nevnte jeg at han er nordmann?
Problemet er jo at han knapt presterer på landslaget. Var jo helt borte mot Serbia
LOL, denne var enda verre. Gud bedre.
Han bomma på en hundre prosent sjanse etter 20 sekunder og var ellers borte. Så du kampen?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

DennisB skrev: søn okt 02, 2022 4:50 pm Man tryner jo selv når man tar den piruetten 9 av 10 ganger. Han trengte ikke hjelp..
Martial er over snittet teknisk. Tipper han klarer minst 2 av 10 hvert fall.

William_S

Legg inn av William_S »

FantasySwede skrev: søn okt 02, 2022 4:49 pm
FranciscoM skrev: søn okt 02, 2022 4:48 pm
William_S skrev: søn okt 02, 2022 3:44 pm

Problemet er jo at han knapt presterer på landslaget. Var jo helt borte mot Serbia
LOL, denne var enda verre. Gud bedre.
Ja, 21 mål på 23 kamper holder ikke. Faen så dårlig at han er på vei til å slette Jørgen Juve som scoringsrekord før han er 25 år gammel.
Det ble vel påpekt her at 9 av disse målene var mot Houndoras

LeCoq

Legg inn av LeCoq »

greyserpent skrev: søn okt 02, 2022 4:50 pm Resultatet mindre flaut, og man leder 2.omg
Grattis.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Vant jo andreomgangen, blir for lett

startelver

Legg inn av startelver »

United er bedre enn sitt rykte. Tipper Ronaldo er fornøyd.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Funkhouser skrev: søn okt 02, 2022 4:47 pm PL blir spennende fremover nå som ikke Liverpool er en utfordrer lenger.
Bare å stålsette seg for jevnlig arabisk super-cup mellom City og Newcastle om noen år..

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

William_S skrev: søn okt 02, 2022 4:52 pm
FantasySwede skrev: søn okt 02, 2022 4:49 pm
FranciscoM skrev: søn okt 02, 2022 4:48 pm

LOL, denne var enda verre. Gud bedre.
Ja, 21 mål på 23 kamper holder ikke. Faen så dårlig at han er på vei til å slette Jørgen Juve som scoringsrekord før han er 25 år gammel.
Det ble vel påpekt her at 9 av disse målene var mot Houndoras
De målene teller ikke på A-laget. Så det er riv ruskende galt.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

William_S skrev: søn okt 02, 2022 4:51 pm
FranciscoM skrev: søn okt 02, 2022 4:48 pm
William_S skrev: søn okt 02, 2022 3:44 pm

Problemet er jo at han knapt presterer på landslaget. Var jo helt borte mot Serbia
LOL, denne var enda verre. Gud bedre.
Han bomma på en hundre prosent sjanse etter 20 sekunder og var ellers borte. Så du kampen?
Denne setningen er kanskje det dummeste jeg noen sinne har lest:
"Problemet er jo at han knapt presterer på landslaget."

Tror du på dette selv?

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

FantasySwede skrev: søn okt 02, 2022 4:52 pm
William_S skrev: søn okt 02, 2022 4:52 pm
FantasySwede skrev: søn okt 02, 2022 4:49 pm

Ja, 21 mål på 23 kamper holder ikke. Faen så dårlig at han er på vei til å slette Jørgen Juve som scoringsrekord før han er 25 år gammel.
Det ble vel påpekt her at 9 av disse målene var mot Houndoras
De målene teller ikke på A-laget. Så det er riv ruskende galt.
Hahah, han fyren der følger virkelig ikke med.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Tenk å score 3 mål, og likevel prestere å bli knust

peraleks

Legg inn av peraleks »

William_S skrev: søn okt 02, 2022 4:52 pm
FantasySwede skrev: søn okt 02, 2022 4:49 pm
FranciscoM skrev: søn okt 02, 2022 4:48 pm

LOL, denne var enda verre. Gud bedre.
Ja, 21 mål på 23 kamper holder ikke. Faen så dårlig at han er på vei til å slette Jørgen Juve som scoringsrekord før han er 25 år gammel.
Det ble vel påpekt her at 9 av disse målene var mot Houndoras
De 9 målene var på U-20, disse teller ikke på statistikken for selve landslaget.
Serbia rundspilte Norge tidvis med mye ball, om man på noen måte tror at Haaland skal plukke opp ballen på midten, drible seg forbi 6-7 spillere og score så vil jeg sterkt anbefale at man tar turen videre til en annen idrett enn fotball.

Du kan ha verdens mest geniale spiller på laget, spiller ingen rolle om resten av laget er laget av gråstein.
Sist redigert av peraleks den søn okt 02, 2022 4:54 pm, redigert 1 gang totalt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

William_S skrev: søn okt 02, 2022 4:52 pm
FantasySwede skrev: søn okt 02, 2022 4:49 pm
FranciscoM skrev: søn okt 02, 2022 4:48 pm

LOL, denne var enda verre. Gud bedre.
Ja, 21 mål på 23 kamper holder ikke. Faen så dårlig at han er på vei til å slette Jørgen Juve som scoringsrekord før han er 25 år gammel.
Det ble vel påpekt her at 9 av disse målene var mot Houndoras
Det ble vel også påpekt her at det ikke var på A-nivå (det var på U-20) og dermed ikke er inkludert i de 21 målene.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

William_S skrev: søn okt 02, 2022 4:52 pm
FantasySwede skrev: søn okt 02, 2022 4:49 pm
FranciscoM skrev: søn okt 02, 2022 4:48 pm

LOL, denne var enda verre. Gud bedre.
Ja, 21 mål på 23 kamper holder ikke. Faen så dårlig at han er på vei til å slette Jørgen Juve som scoringsrekord før han er 25 år gammel.
Det ble vel påpekt her at 9 av disse målene var mot Houndoras
De 9 målene var på u21-laget….der ser man hvor bra enkelte følger med.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Hetfield skrev: søn okt 02, 2022 4:52 pm
Funkhouser skrev: søn okt 02, 2022 4:47 pm PL blir spennende fremover nå som ikke Liverpool er en utfordrer lenger.
Bare å stålsette seg for jevnlig arabisk super-cup mellom City og Newcastle om noen år..
Det ryktes at Community Shield, skal skifte navn til Arab Oil Shield.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Skraevadottir skrev: søn okt 02, 2022 4:46 pm Det var utrolig stygt sagt mot Ruud.
Ruud og Alcaraz vant vel omtrent like mange poeng i den finalen, så den sammenligningen funker ikke helt nei

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Da vant mangel på respekt for menneskerettigheter over mangel på respekt for penger.

William_S

Legg inn av William_S »

Min kritikk mot Haaland på landslaget går mest på at han choker i helt avgjørende kamper. Mot Serbia var han helt fraværende bortsett fra 20 sekunder og det er helt udiskutabelt

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

William_S skrev: søn okt 02, 2022 4:57 pm Min kritikk mot Haaland på landslaget går mest på at han choker i helt avgjørende kamper. Mot Serbia var han helt fraværende bortsett fra 20 sekunder og det er helt udiskutabelt
Det eneste som er udiskutabelt er at du ikke forstår at fotball er et lagspill. Spisser er helt avhengig av gode medspillere, og kampen mot Serbia var en kollektivt svak kamp av Norge. Hvis du gir Haaland skylden for det, så viser du total mangel på fotballforståelse. Haaland har levert mer enn forventet på landslaget. Bekmørkt og for meg uvirkelig at det er mulig å kritisere hans prestasjoner på landslaget.

startelver

Legg inn av startelver »

United vant 2. omgang 3-2 !!!

William_S

Legg inn av William_S »

FantasySwede skrev: søn okt 02, 2022 5:00 pm
William_S skrev: søn okt 02, 2022 4:57 pm Min kritikk mot Haaland på landslaget går mest på at han choker i helt avgjørende kamper. Mot Serbia var han helt fraværende bortsett fra 20 sekunder og det er helt udiskutabelt
Det eneste som er udiskutabelt er at du ikke forstår at fotball er et lagspill. Spisser er helt avhengig av gode medspillere, og kampen mot Serbia var en kollektivt svak kamp av Norge. Hvis du gir Haaland skylden for det, så viser du total mangel på fotballforståelse. Haaland har levert mer enn forventet på landslaget. Bekmørkt og for meg uvirkelig at det er mulig å kritisere hans prestasjoner på landslaget.
Haaland skal være vår xfactor den spilleren som skal finne på det lille ekstra. Men jeg forstår det er mange som ser seg helt blinde på Haaland. Han presterte omtrent ingenting i den kampen. Det er fakta.

taknina

Legg inn av taknina »

Slipper en inn tre mål så bør en vel strengt talt ikke få poeng.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

taknina skrev: søn okt 02, 2022 5:08 pm Slipper en inn tre mål så bør en vel strengt talt ikke få poeng.
Jeg kan leve med det!

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

William_S skrev: søn okt 02, 2022 4:57 pm Min kritikk mot Haaland på landslaget går mest på at han choker i helt avgjørende kamper. Mot Serbia var han helt fraværende bortsett fra 20 sekunder og det er helt udiskutabelt
God humor.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»