Laver Cup 2022

Svar
Skraevadottir

Re: Laver Cup 2022

Legg inn av Skraevadottir »

Eddie skrev: lør sep 24, 2022 1:47 am Nadal er jo like knust som Federer! Dette var emosjonelt, tennis blir aldri det samme for meg uten Federer. For en epoke det har vært.
Ja. Og for en avslutning. Det må være noe av det fineste jeg har sett på TV noen gang.

milanB

Legg inn av milanB »

Rørende avslutning for Federer. Rett og slett rørende

drazyc

Legg inn av drazyc »

Takk for alt, Roger. Du er grunnen til at jeg tok opp tennisracketen igjen. Du er grunnen til at begynte å elske tennis igjen. For meg er du for alltid og evig GOAT!

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Noen som skal se i dag?

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

rommegrot skrev: lør sep 24, 2022 1:42 pm Noen som skal se i dag?
Nadal trakk seg også fra turneringen. Med Norrie og Berrettini på Europa-laget, kan dette bli en helt jevn batalje. Casper ikke satt opp i dag, regner med at han spiller single i morgen.

Number4

Legg inn av Number4 »

rommegrot skrev: lør sep 24, 2022 1:42 pm Noen som skal se i dag?
Må det, kan jo bli litt fyr.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Man ser jo hvem som er verdens beste tennisspiller, Novak Djokovic

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

dalagubbe skrev: lør sep 24, 2022 8:45 pm Man ser jo hvem som er verdens beste tennisspiller, Novak Djokovic
Jepp, tror Alcaraz er relativt greit fornøyd med at Djokovic ikke spilte US Open når han ser dette...

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Noen som har veldig lyst til å oppdatere meg for dagen? Har dessverre ikke fått sett noe.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Zanick skrev: lør sep 24, 2022 1:49 pm
rommegrot skrev: lør sep 24, 2022 1:42 pm Noen som skal se i dag?
Nadal trakk seg også fra turneringen. Med Norrie og Berrettini på Europa-laget, kan dette bli en helt jevn batalje. Casper ikke satt opp i dag, regner med at han spiller single i morgen.
Spiller mot Fritz i turneringens siste kamp.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Casper kan jo ende med å måtte avgjøre dette her, hvis resultatene tilsier det. Oh, det kan bli spennende.

Mehell

Legg inn av Mehell »

rommegrot skrev: søn sep 25, 2022 2:15 pm Casper kan jo ende med å måtte avgjøre dette her, hvis resultatene tilsier det. Oh, det kan bli spennende.
Tror det er avgjort før Casper spiller.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Verden vinner dobbel-matchen. 8-7 til Europa. Så om ikke Europa vinner begge singel-matchene så vil Ruud spille den avgjørende matchen.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Kan faktisk bli spennende, dette. Det er egentlig utrolig at det er så jevnt mtp. kvaliteten på spillerne. Men så har også Europa en del knuse-seirer, mens alle Verdens seire har vært ikke bare i match-tiebreak, men også i veldig jevne match-tiebreak. Så det føles jo på ingen måte representativt for hvor gode disse lagene er. Samtidig kan en trekke fram at Europa på ingen måte stiller med sine beste menn.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Hehe, Loki på plass.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Auger-Aliassime bryter blankt etter å ha vært veldig i faresonen selv. Spent på om han greier å serve hjem settet.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Felix tar settet og bryter også umiddelbart i andre sett. Sjokkerende utvikling i denne kampen, vil jeg si, særlig etter den monsterkampen Djokovic leverte i går.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Helt utrolig av felix, men stilen hans passer for å slå novak, han står veldig langt fremme og er offensiv, novak er ikke komfortabel med akkurat det… spennende å se

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Skraevadottir skrev: søn sep 25, 2022 4:07 pm Felix tar settet og bryter også umiddelbart i andre sett. Sjokkerende utvikling i denne kampen, vil jeg si, særlig etter den monsterkampen Djokovic leverte i går.
Tror du det er snakk om undervurdering?

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Nei

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

rommegrot skrev: søn sep 25, 2022 4:11 pm
Skraevadottir skrev: søn sep 25, 2022 4:07 pm Felix tar settet og bryter også umiddelbart i andre sett. Sjokkerende utvikling i denne kampen, vil jeg si, særlig etter den monsterkampen Djokovic leverte i går.
Tror du det er snakk om undervurdering?
Nei, det tror jeg ikke. Her var det mye som skjedde i det viktige syvende gamet, og da kan det gå på tverke mentalt selv for Djokovic. Og Felix spiller virkelig bra nå. Samtidig så vi noen bilder i stad hvor Djokovic hadde på seg støttebandasje i oppvarminga og ikke virka å ha helt 100 % underarm eller håndledd. Det forklarer nok også hvorfor han ligger 6-7 km/t lavere i hastighet fra forehandsiden i dag enn i går.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Felix har spillet jevnt mot djokovic før han

Atom Vinter

Legg inn av Atom Vinter »

GoingKronos skrev: søn sep 25, 2022 2:56 pm Verden vinner dobbel-matchen. 8-7 til Europa. Så om ikke Europa vinner begge singel-matchene så vil Ruud spille den avgjørende matchen.
Hvis Europa taper begge singel-matchene blir det heller ingen Ruud-match.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Tydelig frustrert her nå Novak

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Altså, er det noen som kan snu det i en sånn situasjon så er det vel djokovic

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

dalagubbe skrev: søn sep 25, 2022 4:19 pm Tydelig frustrert her nå Novak
Men bryter blankt.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Noe å tenke på for dei andre som skal spille mot djokovic dette, stå langt fremme på serven hans og være offensiv

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Djokovic vinner det viktige syvende gamet etter å ha blitt hardt pressa, akkurat som Felix i første sett. Skal det vise seg at det samme skjer i dette settet, bare til Djokovic' fordel?

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Kul kamp

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Veldig fortjent, og moro, go felix

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»