VM fellesstart menn senior

Svar
All-Equal

VM fellesstart menn senior

Legg inn av All-Equal »

Dette kan bli en fest. Må derfor bli egen tråd på denne godbiten.

Hvem vinner? Går for van aert. Men det er mange som vil opp og nikke her. Van der poel - hvordan er formen hans? Pogacar vil være der - han er den siste som slipper med feltets beste motor. Evenepoel - stikker han av gårde som i LBL? Alaphilippe må vi ha med. Matthews kan bli farlig. Bettiol? Stuyven?

Hva med vårt eget håp - Alexander Kristoff? Blir det kjørt hardt opp bakken runde på runde, vil en favorittgruppe komme av gårde, og da er neppe Alexander med. Men blir det kjørt som i u23, er det håp - halvhardt hele veien. Kristoff har meldt om noe sykdom i oppkjøringen, så mulig han ikke er 100% og på overskudd. Vi får se. Skal prøve å komme meg opp i 06-07 tiden.
Sist redigert av All-Equal den lør sep 24, 2022 8:01 pm, redigert 1 gang totalt.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Når starter det?

lund

Legg inn av lund »

KingKongHalvor skrev: lør sep 24, 2022 7:59 pm Når starter det?
02.00. Men holder fint å stå opp mellom 7 og 8 i morgen tenker jeg.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

KingKongHalvor skrev: lør sep 24, 2022 7:59 pm Når starter det?
Tror tv2 har sendestart 0200. Mener at forventet målgang er rundt 0930.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Strålende!

Fikk med meg Thor Hushovd i 2010, da var junior tidlig oppe. Nå må jeg nok klare meg sjøl, men pleier å våkne mellom 06-07, så det passer helt fint.

Brukeravatar
Trehjulssykkel
Innlegg: 502

Legg inn av Trehjulssykkel »

For noen sveklinger dere er. Jeg skal selvsagt sitte oppe og se allerede fra 02.00 slik at jeg kan få med meg øyeblikket der Vatikanstaten sprenger feltet opp Mt. Keira.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Trehjulssykkel skrev: lør sep 24, 2022 9:36 pm For noen sveklinger dere er. Jeg skal selvsagt sitte oppe og se allerede fra 02.00 slik at jeg kan få med meg øyeblikket der Vatikanstaten sprenger feltet opp Mt. Keira.
Blir det kægs jr. eller Drivenes som sidesparker med paasche, tro...

Tror jeg går for å opp 05/06.

emin

Legg inn av emin »

Litt urutinert av meg å sjekke sendetider først nå. Blir hardt å stå opp klokka 6...

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Bystrøm informerer på Instagram at målgang er forventet 0850.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Gleder meg veldig til dette rittet. U-23 og junior ble kjørt på forskjellige måter, og man ser i juniorklassen at bakkene biter ganske mye. Nivået er selvfølgelig mye jevnere i eliteklassen, men Kristoff må være i toppform for å være med inn. Ser ikke for meg at 40 ryttere kommer sammen til mål, og Alex har maks 2 hjelperyttere med seg. Belgia, Nederland og Frankrike har interesse av å gjøre rittet hardt, selv om Belgia mest sannsynlig vil spare noen til finalen. Viktig at Van Aert har med seg noen, for han er favoritt i en spurt. Pogacar må nok lene seg på Tratnik og Polanc, men spørsmålet er hvor mye førstnevnte har av motivasjon? Tratnik har nettopp signert for Jumbo Visma, så det er en interessekonflikt. Australia har Matthews som sin mann, og de har også med seg et sterkt lag i bakkene. Britene, danskene og italienerne satser også på robuste ryttere, og det kommer til å bli ekstremt spennende taktisk. Flere nasjoner kommer til å spille ut kort tidlig, og her må Norge være på jobb. Foss og Leknessund har ikke eksplosiviteten til å vente, så de må bli med på angrep som går 60-70 km før mål. Vi har ikke ryttere som er voldsomt markerte, så det er mulig å komme seg i forkant. Kjørestyrken er det ikke noe i veien med, så det er bare å prøve.

Meldt om fint vær. Kommer ikke til å spille noen faktor. Har ikke store forventninger om norsk suksess. Men Kristoff har for vane å overraske, og i et jevnt og seigt løp kan alt skje. Men moderne sykling er brutalt, og det kommer til å gå fort i bakkene. Og favorittene er ikke redde for å starte tidlig. Kjør VM

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Tror at Pogacar kan bli gnisten i feltet her. Kan kjøre knallhardt over lang tid, og er den beste til å klatre blant favorittene. Han vil kanskje dra med seg ei gruppe, mørne den, og støte på slutten. Magnus Orre mente at Pogacar så så bra ut da han slo van aert i spurt her om dagen. Men da var van aert helt tom, og sulten gikk oppover. Var vel i Canada. Montreal(?) Van aert slår non pog 8 av 10 ganger i en en slik spurt som vi har i morgen.

Snakkes om noen timer Boys.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Van der Poel tilbringte like godt natten i en fengselscelle. Spesielt.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Zanick skrev: søn sep 25, 2022 2:25 am Van der Poel tilbringte like godt natten i en fengselscelle. Spesielt.
Og nå har han brutt rittet. Åpenbart helt håpløse bein.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Da er jeg på. Ikke kristoff-vær, men da mindre sjanse for velt, teknisk, punktering.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Panama sliter...

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Wtf van der poel? I fengsel? Drømmer jeg ennå?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Det er alltid trivelig å se Kurt Arve Aslesen på skjermen.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Jesus, fuck. Australske myndigheter slår til igjen. Minner jo mer om et facistland enn et demokrati......

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

KongOlav2 skrev: søn sep 25, 2022 7:32 am Jesus, fuck. Australske myndigheter slår til igjen. Minner jo mer om et facistland enn et demokrati......
Fascist?
Det er vel mer Van der Poel som er idioten her....

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Kalle73 skrev: søn sep 25, 2022 7:39 am
KongOlav2 skrev: søn sep 25, 2022 7:32 am Jesus, fuck. Australske myndigheter slår til igjen. Minner jo mer om et facistland enn et demokrati......
Fascist?
Det er vel mer Van der Poel som er idioten her....
Nei, det er de som ringer politiet og tar ham med seg for en slik total bagatell. Helt og totalt absurd og latterlig.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Den avgjørende gruppa har gått. Rasmus Tiller i ypperlig posisjon til å bli verdensmester.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Remco sitter i bruddet ja. Møkk kjedelig om det allerede er avgjort og han soloer inn fra nest siste passering av den bakken. Ikke vil det være et spesielt interessant ritt, ikke har jeg kjempesans for Remco og ikke minst vil gnålet fra fanboysa på CN-forumet bli enda verre enn før og aldri ta slutt........

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

KongOlav2 skrev: søn sep 25, 2022 7:44 am Remco sitter i bruddet ja. Møkk kjedelig om det allerede er avgjort og han soloer inn fra nest siste passering av den bakken. Ikke vil det være et spesielt interessant ritt, ikke har jeg kjempesans for Remco og ikke minst vil gnålet fra fanboysa på CN-forumet bli enda verre enn før og aldri ta slutt........
Aldri sett makan til morgengretten fyr :lol:

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Trøkk i hf nå. De som skal være der er der.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Alex har jævlig gode bein.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

FantasySwede skrev: søn sep 25, 2022 7:47 am
KongOlav2 skrev: søn sep 25, 2022 7:44 am Remco sitter i bruddet ja. Møkk kjedelig om det allerede er avgjort og han soloer inn fra nest siste passering av den bakken. Ikke vil det være et spesielt interessant ritt, ikke har jeg kjempesans for Remco og ikke minst vil gnålet fra fanboysa på CN-forumet bli enda verre enn før og aldri ta slutt........
Aldri sett makan til morgengretten fyr :lol:
Skisserer bare er mulig scenario. Er ikke sikkert det ender slik.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Det var et minutt det gitt.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Kjørt inn et minutt på kort tid her. Alex er med. Men de må kjøre hardt opp bakken de to neste gangene og for å kjøre inn bruddet.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Kommer snart er stunt fra remco

Reddington

Legg inn av Reddington »

Tror uansett bruddet går inn, men sikkert er det ikke.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»