12 minutter til DART treffer asteroiden

Svar
Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

12 minutter til DART treffer asteroiden

Legg inn av B.E. »


Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Det var midt i blinken

Asteroiden ser ut som en frossen isklump med pukk og grus :D

Bilde

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Du burde fått din gode venn orlar til å kommentere dette ;-)

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

DuncanE skrev: tir sep 27, 2022 2:14 am Du burde fått din gode venn orlar til å kommentere dette ;-)
Er det han som tror Jorda er flat og sentrum i universet, og alt ble skapt med et stort smell aka Big Bang? :lol:

I så fall kontrer jeg med denne før en eventuell kommentar:

Bilde

Orlar

Legg inn av Orlar »

DuncanE skrev: tir sep 27, 2022 2:14 am Du burde fått din gode venn orlar til å kommentere dette ;-)
Ja, det er bare tull. NASA lyger. Vi lever på giganstiske løgner. Sann mine ord. Det er en grunn til at de har fokus på asterioder nå. Det er informasjon for å opplyse befolkningen om at asterioder er en reel trussel. Skaper frykt i tillegg.

Asteriode vil bli brukt mot befolkningen senere som et våpen. Trusselen er reel, men det blir ikke i form av en ekte asteriode som vi ser på film og i dataspill. De kommer til å "fake" en asteriode som skal treffe jorda. Man har våpen som kan sprenges under vann som vil lage en gigantisk flodbølge langs hele kysten på jorda. Når det skjer. Da må vi opp på minst 500m høyde for å være sikker. Alle som bor langs kysten på hele jorden blir borte vekk.

Vi er 8 milliarder mennesker på jorda nå. Det er bestemt at befolkningen skal mye ned. De skal gjøre det med krig, asteroide og det siste er "alien invasion". Dette er kjent i konspirasjoner hvor sannheter og halvsannheter blir avslørt. Jeg kan ikke bevise det. Det er opp til hver enkelt hva de vil tru på.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Orlar skrev: tir sep 27, 2022 8:34 am
DuncanE skrev: tir sep 27, 2022 2:14 am Du burde fått din gode venn orlar til å kommentere dette ;-)
Ja, det er bare tull. NASA lyger. Vi lever på giganstiske løgner. Sann mine ord. Det er en grunn til at de har fokus på asterioder nå. Det er informasjon for å opplyse befolkningen om at asterioder er en reel trussel. Skaper frykt i tillegg.

Asteriode vil bli brukt mot befolkningen senere som et våpen. Trusselen er reel, men det blir ikke i form av en ekte asteriode som vi ser kun på film og i dataspill. De kommer til å "fake" en asteriode som skal treffe jorda. Man har våpen som kan sprenges under vann som vil lage en gigantisk flodbølge langs hele kysten på jorda. Når det skjer. Da må vi opp på minst 500m høyde for å være sikker. Alle som bor langs kysten på hele jorden blir borte vekk.

Vi er 8 milliarder mennesker på jorda nå. Det er bestemt at befolkningen skal mye ned. De skal gjøre det med krig, asteroide og det siste er "alien invasion". Dette er kjent i konspirasjoner hvor sannheter og halvsannheter blir avslørt. Jeg kan ikke bevise det. Det er opp til hver enkelt hva de vil tru på.
Selv tror jeg mer på det flygende spagetti-monsteret enn dette tullet.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

En suksess og et skikkelig gjennombrudd. Dette er noe alle på kloden burde glede seg over, men dessverre er kloden overbefolket med idioter.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Orlar skrev: tir sep 27, 2022 8:34 am
DuncanE skrev: tir sep 27, 2022 2:14 am Du burde fått din gode venn orlar til å kommentere dette ;-)
Ja, det er bare tull. NASA lyger. Vi lever på giganstiske løgner. Sann mine ord. Det er en grunn til at de har fokus på asterioder nå. Det er informasjon for å opplyse befolkningen om at asterioder er en reel trussel. Skaper frykt i tillegg.

Asteriode vil bli brukt mot befolkningen senere som et våpen. Trusselen er reel, men det blir ikke i form av en ekte asteriode som vi ser på film og i dataspill. De kommer til å "fake" en asteriode som skal treffe jorda. Man har våpen som kan sprenges under vann som vil lage en gigantisk flodbølge langs hele kysten på jorda. Når det skjer. Da må vi opp på minst 500m høyde for å være sikker. Alle som bor langs kysten på hele jorden blir borte vekk.

Vi er 8 milliarder mennesker på jorda nå. Det er bestemt at befolkningen skal mye ned. De skal gjøre det med krig, asteroide og det siste er "alien invasion". Dette er kjent i konspirasjoner hvor sannheter og halvsannheter blir avslørt. Jeg kan ikke bevise det. Det er opp til hver enkelt hva de vil tru på.
Så fint at vi har denne store kuppelen over oss som en beskyttelse da.
Eller hadde du glemt det kanskje :roll: :lol:
Hvem har bestemt at jordas befolkning skal ned..? CIA?

bundetrente

Legg inn av bundetrente »

oddvar_kjempebra skrev: tir sep 27, 2022 8:37 am En suksess og et skikkelig gjennombrudd. Dette er noe alle på kloden burde glede seg over, men dessverre er kloden overbefolket med idioter.
Hva er grunnen til at du, helt uprovosert, feirer denne begivenheten med å kalle verdens befolkning for idioter?

Orlar

Legg inn av Orlar »

Henningsen skrev: tir sep 27, 2022 8:51 am Så fint at vi har denne store kuppelen over oss som en beskyttelse da.
Eller hadde du glemt det kanskje :roll: :lol:
Hvem har bestemt at jordas befolkning skal ned..? CIA?
The Lost History of Flat Earth - FULL - Ewaranon | MINDBLOWING DOCUMENTARY
https://www.brighteon.com/668678e0-635d ... 5433c141ba

Se den vidoen. Den er på 5t. Litt slitsom å komme seg gjennom. Filmen starter med å vise folketomme byer fra 1800 tallet. Du kan se etterhvert mennesker med hest og vogn, og bygninger som åpenbart ikke er bygd av dem. Det er byer som er klar for innflytting.

De som er i kontroll, verdens rikeste familier og den globale eliten. De eier alt. Banker, alle de store nyhetskanalene osv. De vil kontrollere saueflokken sin som spiser opp "ikke fornybare resursser". Denne eliten er under sterk innflytelse av ondskap. Desverre. De tror ikke på den gode Gud. Det er et navn de ikke liker. Og det er Jesus.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Orlar skrev: tir sep 27, 2022 9:04 am
Henningsen skrev: tir sep 27, 2022 8:51 am Så fint at vi har denne store kuppelen over oss som en beskyttelse da.
Eller hadde du glemt det kanskje :roll: :lol:
Hvem har bestemt at jordas befolkning skal ned..? CIA?
The Lost History of Flat Earth - FULL - Ewaranon | MINDBLOWING DOCUMENTARY
https://www.brighteon.com/668678e0-635d ... 5433c141ba

Se den vidoen. Den er på 5t. Litt slitsom å komme seg gjennom. Filmen starter med å vise folketomme byer fra 1800 tallet. Du kan se etterhvert mennesker med hest og vogn, og bygninger som åpenbart ikke er bygd av dem. Det er byer som er klar for innflytting.

De som er i kontroll, verdens rikeste familier og den globale eliten. De eier alt. Banker, alle de store nyhetskanalene osv. De vil kontrollere saueflokken sin som spiser opp "ikke fornybare resursser". Denne eliten er under sterk innflytelse av ondskap. Desverre. De tror ikke på den gode Gud. Det er et navn de ikke liker. Og det er Jesus.
Jeg spør deg om svar på dine meninger, ikke linker til konspiratoriske filmsnutter jeg aldri kommer til å se.
Snakker vi hemmelige møter med alle verdens ledere og de rike i ledetog med han satan sjøl? Hvor foregår disse møtene, i skjærsilden..?

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Orlar skrev: tir sep 27, 2022 8:34 am
DuncanE skrev: tir sep 27, 2022 2:14 am Du burde fått din gode venn orlar til å kommentere dette ;-)
Ja, det er bare tull. NASA lyger. Vi lever på giganstiske løgner. Sann mine ord. Det er en grunn til at de har fokus på asterioder nå. Det er informasjon for å opplyse befolkningen om at asterioder er en reel trussel. Skaper frykt i tillegg.

Asteriode vil bli brukt mot befolkningen senere som et våpen. Trusselen er reel, men det blir ikke i form av en ekte asteriode som vi ser på film og i dataspill. De kommer til å "fake" en asteriode som skal treffe jorda. Man har våpen som kan sprenges under vann som vil lage en gigantisk flodbølge langs hele kysten på jorda. Når det skjer. Da må vi opp på minst 500m høyde for å være sikker. Alle som bor langs kysten på hele jorden blir borte vekk.

Vi er 8 milliarder mennesker på jorda nå. Det er bestemt at befolkningen skal mye ned. De skal gjøre det med krig, asteroide og det siste er "alien invasion". Dette er kjent i konspirasjoner hvor sannheter og halvsannheter blir avslørt. Jeg kan ikke bevise det. Det er opp til hver enkelt hva de vil tru på.
Husk at Larsons gale verden ikke var et faktatidskrift. Det var ment som underholdning!

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Orlar skrev: tir sep 27, 2022 8:34 am Man har våpen som kan sprenges under vann som vil lage en gigantisk flodbølge langs hele kysten på jorda. Når det skjer. Da må vi opp på minst 500m høyde for å være sikker. Alle som bor langs kysten på hele jorden blir borte vekk.
Så bl. a. hele Washington forsvinner?

Da har jeg et spørsmål: Hvem er denne "man"? Valdemar i øst? Xi, enda lenger øst? En ayatollah eller to i et ikke nærmere spesifisert land øst-sørøst for Middelhavet? CIA, som vil bli kvitt nasjonalforsamlingen i USA? MDG? Joe Biden? Donald den Enfoldige? Eller er det Peder Ås? Arne Garborg, som lever på høyder over Stavanger og stirrer bittert ut mot svarte oljetårn (ref. Kaj Skagen: Gatedikt, for dem som kjenner til både Kaj og diktene hans)?

BE

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

LANISTA skrev: tir sep 27, 2022 9:32 am
Husk at Larsons gale verden ikke var et faktatidskrift. Det var ment som underholdning!
Ikke ødelegg mitt verdensbilde!!!

BE

Orlar

Legg inn av Orlar »

Det ser ut som de har laget den videoen på en Commandore64 med 6,66 fps.

Ps! jeg er helt immun mot latterliggjøring og angrep på min troverdighet. Noen ganger ler jeg av morsomme innlegg selv. Både tekst og bilder. Jeg gidder ikke svare på alt.

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Orlar skrev: tir sep 27, 2022 11:15 am Jeg gidder ikke svare på alt.
Døh - det har de fleste av oss allerede skjønt, så den opplysninga var helt unødvendig.

Når det gjelder resten av innlegget ditt, het altså maskinen Commodore 64 (ikke CommANdore). Men nå er også de fleste av oss klar over at du er ikke det mest opplyste menneske.

BE

Orlar

Legg inn av Orlar »

@BlackEagle Ja, jeg så det etterpå. Regnet med at det kom til å bli kommentert i mangel på andre ting å ta tak i.

La oss vente å se hva hobbyekspertene finner ut om den videoen.

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Orlar skrev: tir sep 27, 2022 1:59 pm @BlackEagle Ja, jeg så det etterpå. Regnet med at det kom til å bli kommentert i mangel på andre ting å ta tak i.

La oss vente å se hva hobbyekspertene finner ut om den videoen.
Hvilket innlegg TROR du at du svarer på nå?

Vennligst angi dato og klokkeslett.

BE

Brukeravatar
Zpiff
Innlegg: 663

Legg inn av Zpiff »

BlackEagle skrev: tir sep 27, 2022 10:51 am
Orlar skrev: tir sep 27, 2022 8:34 am Man har våpen som kan sprenges under vann som vil lage en gigantisk flodbølge langs hele kysten på jorda. Når det skjer. Da må vi opp på minst 500m høyde for å være sikker. Alle som bor langs kysten på hele jorden blir borte vekk.
Så bl. a. hele Washington forsvinner?

Da har jeg et spørsmål: Hvem er denne "man"? Valdemar i øst? Xi, enda lenger øst? En ayatollah eller to i et ikke nærmere spesifisert land øst-sørøst for Middelhavet? CIA, som vil bli kvitt nasjonalforsamlingen i USA? MDG? Joe Biden? Donald den Enfoldige? Eller er det Peder Ås? Arne Garborg, som lever på høyder over Stavanger og stirrer bittert ut mot svarte oljetårn (ref. Kaj Skagen: Gatedikt, for dem som kjenner til både Kaj og diktene hans)?

BE
Je tippær på'n Ola Dunk, som bur dær'n itte skulle tru at nokon kunne bu.

Apropos, ei hytte på toppen av kupper'n, hadde jo vært no, så kunne man bare borra et høl i'n (kupper'n asså), og dratt fram pilken og huka på litt [r]åte, og tenk hvor stooore fisker en kunne fått!
Men, sånt no luksus er nok bare for den flate flyndre-eliten (sjølsagt).

Men, jaggu godt vi har de her (f.eks. Orlar) som opplyser oss om (den akk så urettferdige, men høyst logiske, nødvendige, relevante, fornuftige..) Sannheten om dette 🙄
Så her er det bare agere underdanig + kuet, og legge seg flat som ei flatlus (hva ellers -liksom..).

Flyndre og flatlus, er for øvrig uomtvistelige bevis på hvor flatt alt er, samt densiteten til månens (blod)plasma, meteorer fra nederst i komposthaugen, photoshoppa bilder og økseskaft.

Juhu..! 🥳

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Zpiff skrev: tir sep 27, 2022 6:25 pm
BlackEagle skrev: tir sep 27, 2022 10:51 am
Orlar skrev: tir sep 27, 2022 8:34 am Man har våpen som kan sprenges under vann som vil lage en gigantisk flodbølge langs hele kysten på jorda. Når det skjer. Da må vi opp på minst 500m høyde for å være sikker. Alle som bor langs kysten på hele jorden blir borte vekk.
Så bl. a. hele Washington forsvinner?

Da har jeg et spørsmål: Hvem er denne "man"? Valdemar i øst? Xi, enda lenger øst? En ayatollah eller to i et ikke nærmere spesifisert land øst-sørøst for Middelhavet? CIA, som vil bli kvitt nasjonalforsamlingen i USA? MDG? Joe Biden? Donald den Enfoldige? Eller er det Peder Ås? Arne Garborg, som lever på høyder over Stavanger og stirrer bittert ut mot svarte oljetårn (ref. Kaj Skagen: Gatedikt, for dem som kjenner til både Kaj og diktene hans)?

BE
Je tippær på'n Ola Dunk, som bur dær'n itte skulle tru at nokon kunne bu.

Apropos, ei hytte på toppen av kupper'n, hadde jo vært no, så kunne man bare borra et høl i'n (kupper'n asså), og dratt fram pilken og huka på litt [r]åte, og tenk hvor stooore fisker en kunne fått!
Men, sånt no luksus er nok bare for den flate flyndre-eliten (sjølsagt).

Men, jaggu godt vi har de her (f.eks. Orlar) som opplyser oss om (den akk så urettferdige, men høyst logiske, nødvendige, relevante, fornuftige..) Sannheten om dette 🙄
Så her er det bare agere underdanig + kuet, og legge seg flat som ei flatlus (hva ellers -liksom..).

Flyndre og flatlus, er for øvrig uomtvistelige bevis på hvor flatt alt er, samt densiteten til månens (blod)plasma, meteorer fra nederst i komposthaugen, photoshoppa bilder og økseskaft.

Juhu..! 🥳
Kupper'n kom fra Kampen, din fjott!

«Kupper'n skrid i Squaw Valley»
Olav H. Hauges dikt:[28]

"Eg har òg teke premi på skeisor, eg vart
nummer fire i eit skulerenn
då eg var åtte, etter han Leiv.
Men dei hine hadde stålsette skeisor,
og eg berre jarn.
Eg hadde kjøpt mine hjå urmakaren,
eg tok dei som hadde
største snablane.
Men no skrid Kupper'n i Squaw Valley!
Eg har ikkje tenkt å gå nokon 10 000 m,
men ordi fær ein djervare sving,
og ho mor grip fastare um staven.
"

Så dét, så!

Mvh

BE

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Orlar skrev: tir sep 27, 2022 8:34 am
DuncanE skrev: tir sep 27, 2022 2:14 am Du burde fått din gode venn orlar til å kommentere dette ;-)
Ja, det er bare tull. NASA lyger. Vi lever på giganstiske løgner. Sann mine ord. Det er en grunn til at de har fokus på asterioder nå. Det er informasjon for å opplyse befolkningen om at asterioder er en reel trussel. Skaper frykt i tillegg.

Denne asteroiden ville iallfall garantert smuldret opp og brent opp i atmosfæren lenge før den traff bakken. Det er jo baren klump med småsteiner... :lol:

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Oppfordrer Orlar til å holde galskapen i sin egen flat jord tråd. Begynner man å herpe seriøse tråder med slikt møl er veien til låst dør ikke spesielt lang

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

NASA imponerer stadig. Det er spennende forskning dette. Og ikke minst nyttig kunnskap den gangen det blir alvor. Noe jeg håper er etter min tid.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

bundetrente skrev: tir sep 27, 2022 8:55 am
oddvar_kjempebra skrev: tir sep 27, 2022 8:37 am En suksess og et skikkelig gjennombrudd. Dette er noe alle på kloden burde glede seg over, men dessverre er kloden overbefolket med idioter.
Hva er grunnen til at du, helt uprovosert, feirer denne begivenheten med å kalle verdens befolkning for idioter?
Jeg kalte ikke verdens befolkning for idioter. Jeg sa at det var for mange idioter på denne kloden. Ikke at alle var det.

Idiotene ikke vil feire denne begivenheten, men kaste seg på en eller annen idiotisk konspirasjonsteori om hendelsen.

Så står du fritt til å mene at det ikke finnes mange slike idioter.
Idiot betyr forøvrig kunnskapsløs.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Orlar skrev: tir sep 27, 2022 11:15 am Det ser ut som de har laget den videoen på en Commandore64 med 6,66 fps.

Ps! jeg er helt immun mot latterliggjøring og angrep på min troverdighet. Noen ganger ler jeg av morsomme innlegg selv. Både tekst og bilder. Jeg gidder ikke svare på alt.
Du jo være immun mot latterliggjøring av deg selv når alt du kommer med er ekstremt latterlig.
Men takk for all underholdningen.

Og hvis du ikke har skjønt det: Vi ler av deg, ikke med deg.

Moist

Legg inn av Moist »

BlackEagle skrev: tir sep 27, 2022 11:45 am
Orlar skrev: tir sep 27, 2022 11:15 am Jeg gidder ikke svare på alt.
Døh - det har de fleste av oss allerede skjønt, så den opplysninga var helt unødvendig.

Når det gjelder resten av innlegget ditt, het altså maskinen Commodore 64 (ikke CommANdore). Men nå er også de fleste av oss klar over at du er ikke det mest opplyste menneske.

BE
Det er selvsagt en verdensomfattende konspirasjon at det heter Commodore 64, alle våkne mennesker som kan se sannheten vet at det heter Commandore 64. Wake up sheeple.

Orlar

Legg inn av Orlar »

Come AN ;)

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Moist skrev: ons sep 28, 2022 8:35 am
BlackEagle skrev: tir sep 27, 2022 11:45 am
Orlar skrev: tir sep 27, 2022 11:15 am Jeg gidder ikke svare på alt.
Døh - det har de fleste av oss allerede skjønt, så den opplysninga var helt unødvendig.

Når det gjelder resten av innlegget ditt, het altså maskinen Commodore 64 (ikke CommANdore). Men nå er også de fleste av oss klar over at du er ikke det mest opplyste menneske.

BE
Det er selvsagt en verdensomfattende konspirasjon at det heter Commodore 64, alle våkne mennesker som kan se sannheten vet at det heter Commandore 64. Wake up sheeple.
Det er/var faktisk ganske mange som sa Commandore.

Sannsynligvis fordi de mer eller mindre bevisst forvekslet det med Commando.

Og kanskje fordi man kaller det å bruke kommandoer når skriver dataspråk og kommanderer datamaskinen.

For eksempel "Load" og "Run" er kommandoer.



Commodore betyr forøvrig:

a naval rank above captain and below rear admiral, generally given temporarily to an officer commanding a squadron or division of a fleet.
the president of a yacht club.
the senior captain of a shipping line.

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

B.E. skrev: ons sep 28, 2022 8:27 pm
Moist skrev: ons sep 28, 2022 8:35 am
BlackEagle skrev: tir sep 27, 2022 11:45 am

Døh - det har de fleste av oss allerede skjønt, så den opplysninga var helt unødvendig.

Når det gjelder resten av innlegget ditt, het altså maskinen Commodore 64 (ikke CommANdore). Men nå er også de fleste av oss klar over at du er ikke det mest opplyste menneske.

BE
Det er selvsagt en verdensomfattende konspirasjon at det heter Commodore 64, alle våkne mennesker som kan se sannheten vet at det heter Commandore 64. Wake up sheeple.
Det er/var faktisk ganske mange som sa Commandore.

Sannsynligvis fordi de mer eller mindre bevisst forvekslet det med Commando.

Og kanskje fordi man kaller det å bruke kommandoer når skriver dataspråk og kommanderer datamaskinen.

For eksempel "Load" og "Run" er kommandoer.



Commodore betyr forøvrig:

a naval rank above captain and below rear admiral, generally given temporarily to an officer commanding a squadron or division of a fleet.
the president of a yacht club.
the senior captain of a shipping line.
... og av St. Olavs orden...

Mvh

BE

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Teknologi & Vitenskap»