NRK staser på «Sophie og Fetisha»

Svar
DoktorS

NRK staser på «Sophie og Fetisha»

Legg inn av DoktorS »

Er det ingen som styrer der oppe i kringkastningen om dagen? Er det virkelig dette skattepengene våre går til - statsfinansierte Podkast-fjollerier for to uvesentligheter som stort sett ikke bidrar til annet enn å forslumme det offentlige rommet???

https://www.nrk.no/presse/sophie-elise- ... 1.16118607

lsklars

Legg inn av lsklars »

Dette blir fette episk

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Finstasen på.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

DoktorS skrev: tir sep 27, 2022 3:28 pm Er det ingen som styrer der oppe i kringkastningen om dagen? Er det virkelig dette skattepengene våre går til - statsfinansierte Podkast-fjollerier for to uvesentligheter som stort sett ikke bidrar til annet enn å forslumme det offentlige rommet???

https://www.nrk.no/presse/sophie-elise- ... 1.16118607
I morgen vil det jo være «hele 3 dager siden» vi sist fikk høre fra sistnevnte, da hun så til de grader velfortjent røk ut av 71 GN kjendis som førstemann :twisted:

Nei for en sinnssyk podcast dette kommer til å bli 😜

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Kan man hete Fetisha på riktig eller er det et oppdiktet navn? Psykt om noen har gitt barnet sitt det navnet hvertfall.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

TheRealArt_Verified skrev: tir sep 27, 2022 3:39 pm Kan man hete Fetisha på riktig eller er det et oppdiktet navn? Psykt om noen har gitt barnet sitt det navnet hvertfall.
Spørs om det har samme betydning der det opprinner fra, eller at de vet hvilken betydning det kan tillegges her. Mye rare navn, merkeligste jeg har vært borti er Dritan...

Ellers enig med øvrige talere, dette er håpløs pengebruk!

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Synes Norge går til helvete på underholdningsfronten på generell basis, dårlige artister og influensere får så mye oppmerksomhet og spalteplass at jeg blir dårlig. Norges beste hit eller hva de kalte det og Staysman i drag er bare to eksempler, det sykeste er at folk benker seg i sofaen for å se på det!

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Tenker at Sophie Elise snart er en større kjendis enn Erling Braut Haaland.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Man føler seg jo nesten som en sint, middelaldrende mann når man sier det, men det er virkelig irriterende at selve rikskringkasteren skal holde på med slikt. Det er bare kjendiser, kjendiser, kjendiser og atter kjendiser der også. Det går nesten ikke an å lage et program uten. Kanskje det er en grunn til at jeg liker Robinson og Farmen så godt. Helt kjendisfritt.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Dette er altså en forretningskvinne - som driver med tvilsomme metoder, har tvilsomme holdninger og - og ja, hva i huleste holder "statskanalen" NRK på med er? Har de mistet helt vurderingsevne ?

https://www.tv2.no/underholdning/sophie ... /15095418/

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

NRK har jo klart å få Else Kåss Furuseth i gullrekka... de har drevet sabotasje mot eget produkt i en del år nå. Dette er nok et eksempel

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Du tror det ikke før...

Nå har NRK.no som toppoppslag og oppslag nr 2 - i skrivende stund, at denne bloggeren har vært pilleavhengig og innlagt for dette.

Hva i huleste er den offentlige interessen for dette? Er hun en firgur som har noen som helst interesse blant vanlige, opplyste mennesker?

Er hun folkevalgt, kjent og folkekjær skuespiller? Er hun kongelig?

Queenie

Legg inn av Queenie »

Hihi. Sorry ass, men det måtte jo komme. La sympatien strømme, det er det narsissisten Sophie Elise trenger.

lund

Legg inn av lund »

Sophie Elise er en av flere influencere som strengt tatt burde beskyttes mot seg selv.

Number4

Legg inn av Number4 »

lund skrev: ons sep 28, 2022 3:08 pm Sophie Elise er en av flere influencere som strengt tatt burde beskyttes mot seg selv.
Flink businesskvinne og drivende dyktig til å skape blest om seg selv.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

DoktorS skrev: ons sep 28, 2022 3:04 pm Du tror det ikke før...

Nå har NRK.no som toppoppslag og oppslag nr 2 - i skrivende stund, at denne bloggeren har vært pilleavhengig og innlagt for dette.

Hva i huleste er den offentlige interessen for dette? Er hun en firgur som har noen som helst interesse blant vanlige, opplyste mennesker?

Er hun folkevalgt, kjent og folkekjær skuespiller? Er hun kongelig?
Det er nok ikke tilfeldig at dette kommer nå som denne podkasten skal lanseres.

Sisyfos

Legg inn av Sisyfos »

DoktorS skrev: tir sep 27, 2022 3:28 pm Er det ingen som styrer der oppe i kringkastningen om dagen? Er det virkelig dette skattepengene våre går til - statsfinansierte Podkast-fjollerier for to uvesentligheter som stort sett ikke bidrar til annet enn å forslumme det offentlige rommet???

https://www.nrk.no/presse/sophie-elise- ... 1.16118607
Det kan ikke være noe som helst alvorlig som skjer her i verden for tiden når dette er toppoppslaget på nettsidene til landets største nyhetskanal.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Texas_John skrev: ons sep 28, 2022 3:27 pm
DoktorS skrev: ons sep 28, 2022 3:04 pm Du tror det ikke før...

Nå har NRK.no som toppoppslag og oppslag nr 2 - i skrivende stund, at denne bloggeren har vært pilleavhengig og innlagt for dette.

Hva i huleste er den offentlige interessen for dette? Er hun en firgur som har noen som helst interesse blant vanlige, opplyste mennesker?

Er hun folkevalgt, kjent og folkekjær skuespiller? Er hun kongelig?
Det er nok ikke tilfeldig at dette kommer nå som denne podkasten skal lanseres.
Nei, det er jo ikke det - det er jo lanseringsjournalsitikk av verste sort. Det er altså statsfinansierte NRK som holder på med dette - de lekker ut saker, med bilder og historie, til VG, Dagbladet og andre for å promotere egen satsing.

Samtidig promoterer de en forretningskvinne som ikke har gjort noe som helst samfunnsnyttig.

Jeg mener at NRK i stor grad bør være forsiktig med å fremme slike folk også innenfor vanlige redaksjonelle sendinger, som Dagsrevyen, Lindmo og lignende - og la disse kjendisene seile i sin egen sjø i kommersielle medier.

At NRK faktisk bereder grunnen og bruker av våre skattepenger til å la henne bedrive podcast på vår bekostning, og i tillegg bruker våre skattepenger på å profilere dette overfor andre medier, må faktisk være en alvorlig trussel mot NRK som institusjon og ikke minst deres finansiering.

Dette går jeg ikke med på!

Queenie

Legg inn av Queenie »

Hyll, hyll! https://www.tv2.no/underholdning/god-kv ... /15145575/

Kort fortalt:
- Jeg ble kåret til Gullbarbie og var i en giftig relasjon, det er årsakene til at jeg knasket piller. Å rette pekefingeren mot seg selv er som kjent ganske vanskelig.

Dette har vært psykiatri fra dag 1.

MentalM

Legg inn av MentalM »

DoktorS skrev: tir sep 27, 2022 3:28 pm Er det ingen som styrer der oppe i kringkastningen om dagen? Er det virkelig dette skattepengene våre går til - statsfinansierte Podkast-fjollerier for to uvesentligheter som stort sett ikke bidrar til annet enn å forslumme det offentlige rommet???
Den holdningen jeg har til Beat for Beat og Skavlan

At noe ikke er rettet mot deg som målgruppe betyr ikke at det ikke er av interesse for andre.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Klassisk Sophie Elise, det ene øyeblikket er det noe tårevått fjas om det ene eller det andre, f.eks når hun fjernet silikoninnlegg, og i det neste øyeblikket er det på'n igjen hvor kroppen hennes er 80% silikon. Er bare sånn produktet opererer, nøye planlagt.

Brukeravatar
Rompetrollet
Innlegg: 130

Legg inn av Rompetrollet »

Syntes Sophie Elise har vært modig og tøff som har tatt ansvar og gjort noe med det tabubelagte problemet og stått åpent og ærlig frem med det. Veldig bra og jeg kan kun ønske henne lykke til.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

MentalM skrev: tor sep 29, 2022 9:07 am
DoktorS skrev: tir sep 27, 2022 3:28 pm Er det ingen som styrer der oppe i kringkastningen om dagen? Er det virkelig dette skattepengene våre går til - statsfinansierte Podkast-fjollerier for to uvesentligheter som stort sett ikke bidrar til annet enn å forslumme det offentlige rommet???
Den holdningen jeg har til Beat for Beat og Skavlan

At noe ikke er rettet mot deg som målgruppe betyr ikke at det ikke er av interesse for andre.
Dette handler ikke om hva jeg er interessert i, men hva en allmennkringkaster skal være. Å gi en omstridt influencer og forretningskvinne en egen podcast gjennom statlig finansiert kringkastning, er noe helt annet en å ikke like et program eller ikke ha interessen for noe.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Rompetrollet skrev: tor sep 29, 2022 10:26 am Syntes Sophie Elise har vært modig og tøff som har tatt ansvar og gjort noe med det tabubelagte problemet og stått åpent og ærlig frem med det. Veldig bra og jeg kan kun ønske henne lykke til.
Åh please a

MentalM

Legg inn av MentalM »

DoktorS skrev: tor sep 29, 2022 11:42 am
MentalM skrev: tor sep 29, 2022 9:07 am
DoktorS skrev: tir sep 27, 2022 3:28 pm Er det ingen som styrer der oppe i kringkastningen om dagen? Er det virkelig dette skattepengene våre går til - statsfinansierte Podkast-fjollerier for to uvesentligheter som stort sett ikke bidrar til annet enn å forslumme det offentlige rommet???
Den holdningen jeg har til Beat for Beat og Skavlan

At noe ikke er rettet mot deg som målgruppe betyr ikke at det ikke er av interesse for andre.
Dette handler ikke om hva jeg er interessert i, men hva en allmennkringkaster skal være. Å gi en omstridt influencer og forretningskvinne en egen podcast gjennom statlig finansiert kringkastning, er noe helt annet en å ikke like et program eller ikke ha interessen for noe.
Alle er forretningsmennesker av kjendiser, at hun er omstridt er heller ikke noe problem. Vært nok av omstridte kjendiser i diverse roller på nrk tidligere.

Hun treffer nok en målgruppe du ikke klarer å identifisere seg med.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

MentalM skrev: tor sep 29, 2022 4:29 pm
DoktorS skrev: tor sep 29, 2022 11:42 am
MentalM skrev: tor sep 29, 2022 9:07 am

Den holdningen jeg har til Beat for Beat og Skavlan

At noe ikke er rettet mot deg som målgruppe betyr ikke at det ikke er av interesse for andre.
Dette handler ikke om hva jeg er interessert i, men hva en allmennkringkaster skal være. Å gi en omstridt influencer og forretningskvinne en egen podcast gjennom statlig finansiert kringkastning, er noe helt annet en å ikke like et program eller ikke ha interessen for noe.
Alle er forretningsmennesker av kjendiser, at hun er omstridt er heller ikke noe problem. Vært nok av omstridte kjendiser i diverse roller på nrk tidligere.

Hun treffer nok en målgruppe du ikke klarer å identifisere seg med.
Hvilke omstridte influencere/kjendiser har fått eget program eller podcast på NRK før?

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Skraevadottir skrev: tir sep 27, 2022 4:10 pm Kanskje det er en grunn til at jeg liker Robinson og Farmen så godt. Helt kjendisfritt.
Disse to programmene er jo et kjendisklekkeri, så da støtter du jo opp det som må komme senere.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Herlig. Betaler gjerne dobbel lisens for de to der.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Knaberaps skrev: tor sep 29, 2022 5:59 pm
Skraevadottir skrev: tir sep 27, 2022 4:10 pm Kanskje det er en grunn til at jeg liker Robinson og Farmen så godt. Helt kjendisfritt.
Disse to programmene er jo et kjendisklekkeri, så da støtter du jo opp det som må komme senere.
Det får da være måte på hva man skal ta ansvar for.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Folk_flesk skrev: tor sep 29, 2022 6:02 pm Herlig. Betaler gjerne dobbel lisens for de to der.
Flott, du kan få betale min også 😉

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Media»