Musikk fra helvete

Svar
Elgen
Innlegg: 3304

Re: Musikk fra helvete

Legg inn av Elgen »

Hva med denne "godlåten"?


fargerik

Legg inn av fargerik »

Musikk direkte fra helvete?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Intro låten til Migrapolis (NRK) og en liten landeplage i det landet vi kaller "Syden"


Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Denne gjengen må jo (bokstavelig talt) være musikk fra helvete 😂😂😂


Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Elgen skrev: tor sep 29, 2022 5:57 pm Hva med denne "godlåten"?
► Show Spoiler
Hadde nesten glemt av den, en forferdelig tune.

olek1970

Legg inn av olek1970 »

Olga Marie og Sputnik:





Godt vi slapp en duett med de to😖😖😖😖

Denne kommer vel og høyt opp:


Hun ene søstera der døde av AIDS, mange vil si at etter den opptredenen hun hadde i ESC så var det nesten fortjent.
I ESC er det mye musikk fra helvete der😖 og samme med fransk-språklig musikk generelt og forresten.

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

olek1970 skrev: søn okt 02, 2022 2:03 am Olga Marie og Sputnik:


Lol... Det er jo rene komedien :lol:


olek1970

Legg inn av olek1970 »

B.E. skrev: søn okt 02, 2022 2:23 am
olek1970 skrev: søn okt 02, 2022 2:03 am Olga Marie og Sputnik:


Lol... Det er jo rene komedien :lol:

Verste er jo at kjerringa solgte godt med plater og😱 Og nei, var ikke til døve folk. Tonedøve ja, men ikke døve.

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

startelver skrev: ons sep 28, 2022 7:48 pm Musikk fra helvete kan jo bety hva som helst.

Beranek er ihvertfall med på turen.

Fatteren kjøpte denne singelen i 1981. Men nå har jeg alle vinylplatene hans. Ironisk nok mener han det er for gammeldags med vinylplater.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Fotball og cupsanger, det har vel sjeldent blitt en god miks. Klart, det finnes sikkert lang verre en de man har raska med seg, fra 90-tallet.

Denne virker å være veldig tidsriktig i lydbilde, godt tenkt at The Outhere Brothers - Boom, Boom, Boom var ei tung innflytelse, ikke at det gjorde ting særlig bedre vil jeg tro.
Likevel, en man har blanda følelser rundt, da 95-96 sesonger var jo der man for alvor ble oppslukt av engelsk fotball og Manchester United.
I det minste kom det jo noe godt av det, de vant finalen med Cantonas legendariske scoring etter ei corner, i en ellers ikke for fartsfylt FA Cup finale.

Denne medfulgte ei McMusic samler i vinter 1998, og usikker på om det kom noen offisiell musikkvideo, men låta ble utgitt som singel og lå vel faktisk inne på VG-Lista Topp 20 en periode. Uansett, en litt for smug låt, der sesongen ble jo alt annet enn en "suksess", Roy Keane skada, United rota vekk gullet etter å ha ledet en god stund, og Arsenal tok det dobbelt, men likevel mange herlige fotballminner og kamper, men den Sing up for the Champions låta, den var grufull.

Så har man jo noen norske bidrag også:

Denne huskes jo godt fra sesongen der Carew herja i 1997-98 i Enga trøya og det ble NM Gull.
Likevel, en fæl Cuplåt, med ei allerede fæl og utspilt sommerhit fra Chumbawamba som original.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Lytter til Lene Nystrøm akkurat nå. Vil vite om dama virkelig er så dårlig alene som det hevdes. Skal lytte gjennom hele plata. Før så kjøpte jeg plater av damer grunnet coveret, jo mer sminke, puppet og undertøy, desto mer ønskelig var det å kjøpe plata

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Frank.N.Steen skrev: tor sep 29, 2022 1:54 pm
boombis skrev: tor sep 29, 2022 1:42 pm Kunne ikke se at noen hadde nevnt denne her...
► Show Spoiler
Har en følelse av at den blir "unnskyldt" grunnet ja, selve musikkvideoen/Sabrina i altfor lite svømmetøy og en og annen puppeglipp eller mer.
Likevel, original låta er jo reine himmelsk nytelse, sammenlignet de sikkert utallige grufulle coverversjonene, hvor også ei puppedame her til lands (glemt hvem) hadde en horribel oppdatert utgivelse, og var jo like "sjarmerende og sexy" som hennes overdimensjonerte plastikkbrød.
Tror hun heter Lene Alexandra og låta hentet "my boobs are okay". Tidligere berte fra Paradise Hotel.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Ei ung dame med Navnet Jenny Huse, debuterer med ei typisk russelåt. Teksten fra låta er temmelig banal. P.S tror dama tilhører reality skråstrek influencer.miljøet.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

vadefugl skrev: tor okt 06, 2022 3:17 am Ei ung dame med Navnet Jenny Huse, debuterer med ei typisk russelåt. Teksten fra låta er temmelig banal. P.S tror dama tilhører reality skråstrek influencer.miljøet.
Kun tekst gjør seg dårlig i denne tråden, link til videoer

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

vadefugl skrev: tir okt 04, 2022 3:51 am
Frank.N.Steen skrev: tor sep 29, 2022 1:54 pm
boombis skrev: tor sep 29, 2022 1:42 pm Kunne ikke se at noen hadde nevnt denne her...
► Show Spoiler
Har en følelse av at den blir "unnskyldt" grunnet ja, selve musikkvideoen/Sabrina i altfor lite svømmetøy og en og annen puppeglipp eller mer.
Likevel, original låta er jo reine himmelsk nytelse, sammenlignet de sikkert utallige grufulle coverversjonene, hvor også ei puppedame her til lands (glemt hvem) hadde en horribel oppdatert utgivelse, og var jo like "sjarmerende og sexy" som hennes overdimensjonerte plastikkbrød.
Tror hun heter Lene Alexandra og låta hentet "my boobs are okay". Tidligere berte fra Paradise Hotel.
Robinson

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Enjoy:


Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hva med litt kyllingjodling?


Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Omtrent like mye dårlige musikk i denne tråden som i trådene med navn ala "Hva hører du på nå?"...?

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Denne videoen gikk jo sin "seiersgang" på utallige musikk forum, for en god del år siden. Ofte da i lignende tråder, selv om en heller gjerne hadde hørt Speak og hans Stop the War, 24/7 fremfor langt verre bidrag.
Kombinasjonen av seriøs hip-hop/rap med boyband koring, gjør at denne ganske så unike låta, burde kanskje ha vært i en tråd dedikert for tidenes beste musikkvideoer.

Men låta er nå fortsatt stadig like relevant, enten man er fan eller ei.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Denne var jeg litt usikker på faktisk, men så hørte jeg den 2 ganger ett hverandre og nei den hører til her


Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Black Eyed Peas er et band sendt direkte fra helvetes undergrunn, og dessverre blir flere av hitene deres stadig spilt altfor mye på treningssenteret, og for mye å velge blant av "kvalitet", men denne gir meg alt annet enn ekstra "motivasjon" under tyngre økter:

Hjelper ikke på, at noen har kommet på ideen om å remixe låta, og gjøre den enda lenger, slik at en får ikke bare originalen, men andre og verre versjoner, som ikke skal gå an, men ja, det gjør visst så.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Elgen skrev: tor okt 13, 2022 12:56 pm Denne var jeg litt usikker på faktisk, men så hørte jeg den 2 ganger ett hverandre og nei den hører til her
► Show Spoiler
Denne vekker i grunn gode minner fra 1997 og en av Absolute Music samlerne, mulig volume 17, men så ja, starter en å høre på låta, slikt du gjorde, og hm, "GEEEENG-GEEEENG-GENG-GENG-GEEEENG-GEENG" og huff, åpenbart at noe har gått helt i glemmeboka, for rytmen/beaten er tøff, men vokalbiten kunne fint ha vært tja, viska ut i større grad. Gidder nok ikke gi denne mer enn en runde, toppen, og så blir det et par tiår til neste gang.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Denne dagen.....når trekkspillklubben kom...........noen her som liker trekkspill?


Lezah

Legg inn av Lezah »

@Frank.N.Steen dro frem noen fotball-låter. Jeg mener Move-låta ikke hører hjemme her, den var i sin tid helt "innafor", men en som jeg tror aldri var innafor er denne røveren. Spilt inn på en...kalkulator eller noe, med en tekst skrevet i fylla på 2 minutter og med en slags solo midt inni (legg også merke ti l"riffet" rundt 01.20) som ble spilt på en blanding av en Amiga og en sekkepipe er dette en så jævlig låt at jeg faktisk digger den. Mannen som skrev og produserte den har faktisk unnskyldt seg. Det sier jo litt.

Sist redigert av Lezah den tor okt 13, 2022 2:14 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

fargerik skrev: tor okt 13, 2022 2:02 pm Denne dagen.....når trekkspillklubben kom...........noen her som liker trekkspill?

Jævla bra :mrgreen:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Rap.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Lezah skrev: tor okt 13, 2022 2:12 pm @Frank.N.Steen dro frem noen fotball-låter. Jeg mener Move-låta ikke hører hjemme her, den var i sin tid helt "innafor", men en som jeg tror aldri var innafor er denne røveren. Spilt inn på en...kalkulator eller noe, med en tekst skrevet i fylla på 2 minutter og med en slags solo midt inni (legg også merke ti l"riffet" rundt 01.20) som ble spilt på en blanding av en Amiga og en sekkepipe er dette en så jævlig låt at jeg faktisk digger den. Mannen som skrev og produserte den har faktisk unnskyldt seg. Det sier jo litt.

Det var forferdelig!!!!!

fargerik

Legg inn av fargerik »

Dette er humor, da. Og da er det kanskje ikke fullt så ille..........

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Leeds_ModernTalking skrev: fre sep 30, 2022 12:30 am Denne gjengen må jo (bokstavelig talt) være musikk fra helvete 😂😂😂

Denne har jeg alltid likt :lol:

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Er det noe som fortjener å være i denne tråden, så er det Frank Zappa. Er vel knapt noe musikk man er mer drittlei enn denne gamle møkkamusikken.

Det kan bare Zappe meg i Ræva.


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Musikk»