En samboer som kjøpte sex 10 dager etter fødsel

Svar
Solvgutt1

Re: En samboer som kjøpte sex 10 dager etter fødsel

Legg inn av Solvgutt1 »

Harduetforslag skrev: tor sep 29, 2022 11:23 pm
Solvgutt1 skrev: tor sep 29, 2022 11:16 pm
Harduetforslag skrev: tor sep 29, 2022 11:15 pm

Den problemstillingen blir ikke borte med det første. Jeg har ikke samme koder på forskjellige sider og jeg rullerer ofte nok på innloggingen til eposten, som allerede er lang nok.
Du skrev nå samme til bankkort, mobil, e-post og bankid. For min del er ikke dette mulig engang fordi kodene er ulikt antall sifre.
Jeg spurte om det ikke er helt normalt å ha samboerens pin kode, til mobil og bankkort, samt innlogging til epost?

Ikke at det er dønn identisk kode til alle 3.
Ah, da blingset jeg.

Men hvis du har gitt samboeren koden til telefonen din så kan man jo ikke snakke om tillitsbrudd hvis hun bruker den til å låne telefonen din.

peraleks

Legg inn av peraleks »

DuncanE skrev: tor sep 29, 2022 11:26 pm
peraleks skrev: tor sep 29, 2022 11:16 pm
DuncanE skrev: tor sep 29, 2022 11:01 pm

I mange tilfeller er det vann, og forsvinner greit etter fødsel. Hevelser. Hender, føtter, ansikt. Altså Ikke nødvendigvis snakk om at man fråtser i usunne greier 9 måneder til ende. Ei lita og nett venninne på ca 50 kilo gikk opp over 20 kilo (altså nærmere 50% kroppsvekt!) under svangerskapet. Mye vann, hun var tilbake i matchvekt "kort" tid etter nedkomst.
Det er sant, men for eks. ved en vektoppgang på 12,2 kg vil ca. 1,2 kg være væske i vevet og 0,8 kg fostervann, dette følger dog ikke proporsjonalt etterhvert som man øker enda mer i vekt, det vil altså si at veldig mye av de 30 kg vil være rene fettreserver, dette forsvinner ikke greit igjen etter en fødsel.
Tja, mor til mine barn (slett ikke stor i utgangspunktet) gikk også opp ca 20 kilo, slet med ødem under svangerskapet. 10 dager etter fødsel hadde hun gått ned 18 av de 20. Jeg kjenner flere med tilsvarende historier. Dersom det kun dreide seg 2 kilo vann (og barnet selvfølgelig), hva annet skyldes slike vekttap?
Enkelt vise unntak både i forhold til mengden vann og annet er nok å forvente, men jevnt over, snittbasert så vil ikke de 20 eller 30 kg ha en såpass stor andel med vannvekt som forsvinner av seg selv rett etter en fødsel.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Er det en ting jeg ville holdt meg laaaaangt unna så er det å påpeke vektoppgang ved graviditet.

Jeg gikk på en kjempemine da jeg fikk min nummer 1. kom i snakk med en røslig dame som vagget bortover korridoren da jeg trillet min nyfødte fra sitt første bad og så spurte jeg henne om fødselen var nært forestående. To dager siden svarte hun og gikk. Den svei for oss begge.
Sist redigert av PapaSmurf den tor sep 29, 2022 11:36 pm, redigert 1 gang totalt.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Mehell skrev: tor sep 29, 2022 4:35 pm Regel nummer 1: Man leser ikke hva som er på andres mobiltelefoner uten å ha tillatelse til det.

Når det er sagt: Dette er tydeligvis en mann man ikke kan stole på, og en kvinne man ikke kan stole på. Så enten passer de bra sammen, eller så er de som gift (den farlige typen, ikke den med ringer) for hverandre.
Ved første øyekast er det liten tvil om at mannen er en drittsekk her, men man får også fornemmelsen av "på seg selv kjenner man andre" når man går dit hen å lese meldinger på den måten. Er fort gjort å få mistanken om at det er to stykker som kanskje fortjener hverandre her da, selv om man vel bør gi kvinnen en "sjanse" med tanke på omstendighetene rundt lesingen av disse tekstmeldingene.

Men det skjer nå jaggu meg mye rart i kulissene på parfronten hos en del folk. En venninne av eksen min ble i sin tid behandlet temmelig dårlig behandlet og dumpet av en kar fordi hun ikke kunne bli gravid. Ble så sammen med en veldig grei kar som ikke tok det så tungt at hun ikke kunne bli gravid. De gifter seg og han fremstår som en veldig stødig og oppofrende kar. Deretter begynner denne venninnen å sutre over at han ikke er ambisiøs nok i yrkeslivet (var industriarbeider med god lønn) samtidig som hun avslørte overfor eksen min at hun ville gjennomføre et sidesprang med samme kar som tidligere hadde behandlet henne dårlig og dumpet henne fordi hun ikke kunne bli gravid. Det er mildt sagt ymse der ute, både av kvinner og menn.

Queenie

Legg inn av Queenie »

trønderen skrev: tor sep 29, 2022 11:01 pm
Queenie skrev: tor sep 29, 2022 10:57 pm
trønderen skrev: tor sep 29, 2022 10:50 pm
Men sex, kroppskontakt og intimitet med et annet menneske er utrolig viktig for oss mennesker. Jeg tror mange har dårlig selvtillit, er ensomme, har handikap, eller rett og slett ikke er fysisk attraktiv nok (eller at de i alle fall tror det selv) - og dermed tyr til å kjøpe sex. Og jeg vil ikke dømme dem for det, og jeg synes det er synd at det er såpass tabu.
En slik form for sex er ikke reell intimitet, selv om mange tror det. Intimitet handler om å være nær mentalt og kjenne et annet menneske godt og la de kjenne deg. Tilfeldig sex dekker et momentært behov, det tomme hullet blir nok bare større jo mer de gjør det.

Til unnskyldningene du ramser opp får jeg lyst til å si cry me a river, med unntak av de handikappede.
Det virker som at du mener at det som gjelder for deg, og som er rett for deg, gjelder - og er rett for alle andre. Slik er det heldigvis ikke.
Aldeles ikke, stråmannsargumentasjon. Sex er ingen rettighet, det er et privilegium.

Queenie

Legg inn av Queenie »

GiPazzini_85 skrev: tor sep 29, 2022 11:36 pm
Mehell skrev: tor sep 29, 2022 4:35 pm Regel nummer 1: Man leser ikke hva som er på andres mobiltelefoner uten å ha tillatelse til det.

Når det er sagt: Dette er tydeligvis en mann man ikke kan stole på, og en kvinne man ikke kan stole på. Så enten passer de bra sammen, eller så er de som gift (den farlige typen, ikke den med ringer) for hverandre.
Ved første øyekast er det liten tvil om at mannen er en drittsekk her, men man får også fornemmelsen av "på seg selv kjenner man andre" når man går dit hen å lese meldinger på den måten. Er fort gjort å få mistanken om at det er to stykker som kanskje fortjener hverandre her da, selv om man vel bør gi kvinnen en "sjanse" med tanke på omstendighetene rundt lesingen av disse tekstmeldingene.

Men det skjer nå jaggu meg mye rart i kulissene på parfronten hos en del folk. En venninne av eksen min ble i sin tid behandlet temmelig dårlig behandlet og dumpet av en kar fordi hun ikke kunne bli gravid. Ble så sammen med en veldig grei kar som ikke tok det så tungt at hun ikke kunne bli gravid. De gifter seg og han fremstår som en veldig stødig og oppofrende kar. Deretter begynner denne venninnen å sutre over at han ikke er ambisiøs nok i yrkeslivet (var industriarbeider med god lønn) samtidig som hun avslørte overfor eksen min at hun ville gjennomføre et sidesprang med samme kar som tidligere hadde behandlet henne dårlig og dumpet henne fordi hun ikke kunne bli gravid. Det er mildt sagt ymse der ute, både av kvinner og menn.
Nok av gærne kvinnfolk, men etter mitt syn er de enkle å unngå.

Mehell

Legg inn av Mehell »

GiPazzini_85 skrev: tor sep 29, 2022 11:36 pm Det er mildt sagt ymse der ute, både av kvinner og menn.
Det er det. Definitivt.

mange stygge og triste historier der ute, og det er mange som har klar å rote det skikkelig til mens de har vært i forhold.
Mest spesielle historien jeg har hørt er om en fyr som traff en dame gjennom en falsk profil på tinder og avtalte å ha sex med henne. Når han møtte opp så trafff han på dama, som også hadde opprettet en falsk profil for å få sex noe på si.

Hvordan dette gikk til uten bilder og slike ting vet jeg ikke, men det er nå en historie som jeg har blitt fortalt og som er artig å fortelle videre.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Solvgutt1 skrev: tor sep 29, 2022 11:29 pm
Harduetforslag skrev: tor sep 29, 2022 11:23 pm
Solvgutt1 skrev: tor sep 29, 2022 11:16 pm
Du skrev nå samme til bankkort, mobil, e-post og bankid. For min del er ikke dette mulig engang fordi kodene er ulikt antall sifre.
Jeg spurte om det ikke er helt normalt å ha samboerens pin kode, til mobil og bankkort, samt innlogging til epost?

Ikke at det er dønn identisk kode til alle 3.
Ah, da blingset jeg.

Men hvis du har gitt samboeren koden til telefonen din så kan man jo ikke snakke om tillitsbrudd hvis hun bruker den til å låne telefonen din.
Nei, jeg bare trodde det var en forholdsvis normal ting å ha.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

peraleks skrev: tor sep 29, 2022 11:32 pm
DuncanE skrev: tor sep 29, 2022 11:26 pm
peraleks skrev: tor sep 29, 2022 11:16 pm

Det er sant, men for eks. ved en vektoppgang på 12,2 kg vil ca. 1,2 kg være væske i vevet og 0,8 kg fostervann, dette følger dog ikke proporsjonalt etterhvert som man øker enda mer i vekt, det vil altså si at veldig mye av de 30 kg vil være rene fettreserver, dette forsvinner ikke greit igjen etter en fødsel.
Tja, mor til mine barn (slett ikke stor i utgangspunktet) gikk også opp ca 20 kilo, slet med ødem under svangerskapet. 10 dager etter fødsel hadde hun gått ned 18 av de 20. Jeg kjenner flere med tilsvarende historier. Dersom det kun dreide seg 2 kilo vann (og barnet selvfølgelig), hva annet skyldes slike vekttap?
Enkelt vise unntak både i forhold til mengden vann og annet er nok å forvente, men jevnt over, snittbasert så vil ikke de 20 eller 30 kg ha en såpass stor andel med vannvekt som forsvinner av seg selv rett etter en fødsel.
Nei, jeg ser du skriver det. Men min erfaring er altså at mange opplever å være tilbake i nær normalvekt relativt kort tid etter nedkomst. Så da spør jeg deg hva du mener dette skyldes, om det ikke dreier seg om ødem?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Queenie skrev: tor sep 29, 2022 11:41 pm

Nok av gærne kvinnfolk, men etter mitt syn er de enkle å unngå.
Nja.... Dere er vel gærne på sett og vis hele gjengen, men heldigvis er mange av dere ofte gærne på en god måte :)
(Men jeg har enda ikke møtt en dame som ikke har gal og mannevond i seg. Av og til er det fortjent, av og til er det ikke fortjent. Så skal det vel sies at det kanskje ikke er så mange mannfolk som er helt perfekte heller, så det er vel derfor de fleste av oss må jobbe for å få forhold til å fungere.)

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Harduetforslag skrev: tor sep 29, 2022 11:46 pm
Solvgutt1 skrev: tor sep 29, 2022 11:29 pm
Harduetforslag skrev: tor sep 29, 2022 11:23 pm

Jeg spurte om det ikke er helt normalt å ha samboerens pin kode, til mobil og bankkort, samt innlogging til epost?

Ikke at det er dønn identisk kode til alle 3.
Ah, da blingset jeg.

Men hvis du har gitt samboeren koden til telefonen din så kan man jo ikke snakke om tillitsbrudd hvis hun bruker den til å låne telefonen din.
Nei, jeg bare trodde det var en forholdsvis normal ting å ha.
Det tror jeg og, og det innebærer at det er normalt å la kjæresten gå inn på mobilen sin. Noe som medfører en risiko for at hun ser meldinger du får, uten at det er med vilje, med mindre du har slått av varsler for dette. Som for de fleste sikkert går fint, men som for enkelte virker å være nesten verre enn utroskap.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Mehell skrev: tor sep 29, 2022 11:46 pm
Queenie skrev: tor sep 29, 2022 11:41 pm

Nok av gærne kvinnfolk, men etter mitt syn er de enkle å unngå.
Nja.... Dere er vel gærne på sett og vis hele gjengen, men heldigvis er mange av dere ofte gærne på en god måte :)
(Men jeg har enda ikke møtt en dame som ikke har gal og mannevond i seg. Av og til er det fortjent, av og til er det ikke fortjent. Så skal det vel sies at det kanskje ikke er så mange mannfolk som er helt perfekte heller, så det er vel derfor de fleste av oss må jobbe for å få forhold til å fungere.)
🤣🤣🤣

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Queenie skrev: tor sep 29, 2022 11:41 pm
GiPazzini_85 skrev: tor sep 29, 2022 11:36 pm
Mehell skrev: tor sep 29, 2022 4:35 pm Regel nummer 1: Man leser ikke hva som er på andres mobiltelefoner uten å ha tillatelse til det.

Når det er sagt: Dette er tydeligvis en mann man ikke kan stole på, og en kvinne man ikke kan stole på. Så enten passer de bra sammen, eller så er de som gift (den farlige typen, ikke den med ringer) for hverandre.
Ved første øyekast er det liten tvil om at mannen er en drittsekk her, men man får også fornemmelsen av "på seg selv kjenner man andre" når man går dit hen å lese meldinger på den måten. Er fort gjort å få mistanken om at det er to stykker som kanskje fortjener hverandre her da, selv om man vel bør gi kvinnen en "sjanse" med tanke på omstendighetene rundt lesingen av disse tekstmeldingene.

Men det skjer nå jaggu meg mye rart i kulissene på parfronten hos en del folk. En venninne av eksen min ble i sin tid behandlet temmelig dårlig behandlet og dumpet av en kar fordi hun ikke kunne bli gravid. Ble så sammen med en veldig grei kar som ikke tok det så tungt at hun ikke kunne bli gravid. De gifter seg og han fremstår som en veldig stødig og oppofrende kar. Deretter begynner denne venninnen å sutre over at han ikke er ambisiøs nok i yrkeslivet (var industriarbeider med god lønn) samtidig som hun avslørte overfor eksen min at hun ville gjennomføre et sidesprang med samme kar som tidligere hadde behandlet henne dårlig og dumpet henne fordi hun ikke kunne bli gravid. Det er mildt sagt ymse der ute, både av kvinner og menn.
Nok av gærne kvinnfolk, men etter mitt syn er de enkle å unngå.
I forhold til menn? Hvordan da tenker du?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Solvgutt1 skrev: tor sep 29, 2022 11:49 pm
Harduetforslag skrev: tor sep 29, 2022 11:46 pm
Solvgutt1 skrev: tor sep 29, 2022 11:29 pm
Ah, da blingset jeg.

Men hvis du har gitt samboeren koden til telefonen din så kan man jo ikke snakke om tillitsbrudd hvis hun bruker den til å låne telefonen din.
Nei, jeg bare trodde det var en forholdsvis normal ting å ha.
Det tror jeg og, og det innebærer at det er normalt å la kjæresten gå inn på mobilen sin. Noe som medfører en risiko for at hun ser meldinger du får, uten at det er med vilje, med mindre du har slått av varsler for dette. Som for de fleste sikkert går fint, men som for enkelte virker å være nesten verre enn utroskap.
Nei, jeg er helt enig. Men man går bare ikke inn og leser andres meldinger bevisst, det er bare det. Hvis det tilfeldigvis kommer opp en pushmelding mens du ser på en annens telefon så ser du bort i noen sekunder, men har du lest noe så er det ikke din feil og heller ikke verdens undergang.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Mehell skrev: tor sep 29, 2022 11:56 pm
Solvgutt1 skrev: tor sep 29, 2022 11:49 pm
Harduetforslag skrev: tor sep 29, 2022 11:46 pm

Nei, jeg bare trodde det var en forholdsvis normal ting å ha.
Det tror jeg og, og det innebærer at det er normalt å la kjæresten gå inn på mobilen sin. Noe som medfører en risiko for at hun ser meldinger du får, uten at det er med vilje, med mindre du har slått av varsler for dette. Som for de fleste sikkert går fint, men som for enkelte virker å være nesten verre enn utroskap.
Nei, jeg er helt enig. Men man går bare ikke inn og leser andres meldinger bevisst, det er bare det. Hvis det tilfeldigvis kommer opp en pushmelding mens du ser på en annens telefon så ser du bort i noen sekunder, men har du lest noe så er det ikke din feil og heller ikke verdens undergang.
Hvis du er på mobilen til kjæresten din og det kommer en melding om sexkjøp som du får med deg, så er det ingenting galt om du går inn og leser hele samtalen.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Solvgutt1 skrev: fre sep 30, 2022 12:03 am
Mehell skrev: tor sep 29, 2022 11:56 pm
Solvgutt1 skrev: tor sep 29, 2022 11:49 pm
Det tror jeg og, og det innebærer at det er normalt å la kjæresten gå inn på mobilen sin. Noe som medfører en risiko for at hun ser meldinger du får, uten at det er med vilje, med mindre du har slått av varsler for dette. Som for de fleste sikkert går fint, men som for enkelte virker å være nesten verre enn utroskap.
Nei, jeg er helt enig. Men man går bare ikke inn og leser andres meldinger bevisst, det er bare det. Hvis det tilfeldigvis kommer opp en pushmelding mens du ser på en annens telefon så ser du bort i noen sekunder, men har du lest noe så er det ikke din feil og heller ikke verdens undergang.
Hvis du er på mobilen til kjæresten din og det kommer en melding om sexkjøp som du får med deg, så er det ingenting galt om du går inn og leser hele samtalen.
Men det var ikke det som skjedde i denne saken, så hvorfor ta opp en helt hypotetisk problemstilling?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Mehell skrev: fre sep 30, 2022 12:04 am
Solvgutt1 skrev: fre sep 30, 2022 12:03 am
Mehell skrev: tor sep 29, 2022 11:56 pm

Nei, jeg er helt enig. Men man går bare ikke inn og leser andres meldinger bevisst, det er bare det. Hvis det tilfeldigvis kommer opp en pushmelding mens du ser på en annens telefon så ser du bort i noen sekunder, men har du lest noe så er det ikke din feil og heller ikke verdens undergang.
Hvis du er på mobilen til kjæresten din og det kommer en melding om sexkjøp som du får med deg, så er det ingenting galt om du går inn og leser hele samtalen.
Men det var ikke det som skjedde i denne saken, så hvorfor ta opp en helt hypotetisk problemstilling?
Hvordan vet du det?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Solvgutt1 skrev: fre sep 30, 2022 12:06 am
Mehell skrev: fre sep 30, 2022 12:04 am
Solvgutt1 skrev: fre sep 30, 2022 12:03 am
Hvis du er på mobilen til kjæresten din og det kommer en melding om sexkjøp som du får med deg, så er det ingenting galt om du går inn og leser hele samtalen.
Men det var ikke det som skjedde i denne saken, så hvorfor ta opp en helt hypotetisk problemstilling?
Hvordan vet du det?
Ved å lese åpningsinnlegget...

Bare for å hjelpe deg litt på vei.
"Jeg oppdaget ved en tilfeldighet da jeg lånte mobilen til samboeren at han hadde tekstmld på tlf på engelsk fra et nummer jeg ikke kjente til. Jeg gikk inn på meldingen og der står det at han ønsker ha sex med hun som nummeret tilhører, jeg leser videre priser . Så dukker en video av jenta opp og tilslutt adressen. Jeg ser datoen og det er 10 dager etter vi fikk en velskapt gutt til verden. "

Corvus

Legg inn av Corvus »

Ale skrev: tor sep 29, 2022 4:49 pm Folk som kjøper sex er generelt dårlige mennesker uten moral og mangler empatiske evner.
Samme med de som snoker i mobilen til samboer/kjæreste.

peraleks

Legg inn av peraleks »

DuncanE skrev: tor sep 29, 2022 11:46 pm
peraleks skrev: tor sep 29, 2022 11:32 pm
DuncanE skrev: tor sep 29, 2022 11:26 pm

Tja, mor til mine barn (slett ikke stor i utgangspunktet) gikk også opp ca 20 kilo, slet med ødem under svangerskapet. 10 dager etter fødsel hadde hun gått ned 18 av de 20. Jeg kjenner flere med tilsvarende historier. Dersom det kun dreide seg 2 kilo vann (og barnet selvfølgelig), hva annet skyldes slike vekttap?
Enkelt vise unntak både i forhold til mengden vann og annet er nok å forvente, men jevnt over, snittbasert så vil ikke de 20 eller 30 kg ha en såpass stor andel med vannvekt som forsvinner av seg selv rett etter en fødsel.
Nei, jeg ser du skriver det. Men min erfaring er altså at mange opplever å være tilbake i nær normalvekt relativt kort tid etter nedkomst. Så da spør jeg deg hva du mener dette skyldes, om det ikke dreier seg om ødem?
At de har en større andel med fostervann, vann i vevet, livsmor, samt morkake som brått har forlatt kroppen deres og deretter reduserer kroppsvekten deres betraktelig. I tillegg vil jeg tro at de har hatt en ganske sterk nedgang i blodvolum.
Sist redigert av peraleks den fre sep 30, 2022 12:18 am, redigert 1 gang totalt.

Champis

Legg inn av Champis »

PapaSmurf skrev: tor sep 29, 2022 4:49 pm Synd det var en rar formulering på noe du har fått tilsendt privat. Virket fryktelig upersonlig og mer som en sak man sender til et magasin.

Men nok om det. Er dette tilfelle er det bare å måke han ut døra. Kommer ikke til å ordne seg på sikt det der.

Og en ting til, mulig jeg er snål, men jeg har aldri forstått dette med folk som går til prostituerte. Fatter ikke at det kan være opphissende med et menneske du må betale for at de skal være villige til å ha sex med deg. Da skal jeg ha vært bra nøden.

Haha, endelig en med samme synspunkt som meg! Kan nesten ikke fatte at jeg skulle klart å bli kåt engang, en del av poenget med å ha sex er jo at man har det med noen som har lyst til å ha det med deg selv. For min del gjelder akkurat det samme når det er snakk om strippeklubber. Har aldri skjønt poenget eller fascinasjonen.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

peraleks skrev: fre sep 30, 2022 12:18 am
DuncanE skrev: tor sep 29, 2022 11:46 pm
peraleks skrev: tor sep 29, 2022 11:32 pm

Enkelt vise unntak både i forhold til mengden vann og annet er nok å forvente, men jevnt over, snittbasert så vil ikke de 20 eller 30 kg ha en såpass stor andel med vannvekt som forsvinner av seg selv rett etter en fødsel.
Nei, jeg ser du skriver det. Men min erfaring er altså at mange opplever å være tilbake i nær normalvekt relativt kort tid etter nedkomst. Så da spør jeg deg hva du mener dette skyldes, om det ikke dreier seg om ødem?
At de har en større andel med fostervann, vann i vevet, livsmor, samt morkake som brått har forlatt kroppen deres og deretter reduserer kroppsvekten deres betraktelig. I tillegg vil jeg tro at de har hatt en ganske sterk nedgang i blodvolum.
Flott, da er vi nær enige. Altså ikke nødvendigvis en særdeles usunn livsstil de foregående 9 måneder, slik enkelte ser ut til å tro.

Champis

Legg inn av Champis »

FantasySwede skrev: tor sep 29, 2022 4:58 pm
Mehell skrev: tor sep 29, 2022 4:50 pm Av ren nysgjerrighet: Hva er det verste for dere som kommenterer her?
1) At mannen kjøpte sex?
2) At mannen kjøpte sex mens han var i et forhold?
3) At mannen kjøpte sex 10 dager etter at han hadde blitt far?

Og hva tenker dere om at samboeren har lest meldingene på telefonen hans uten tillatelse (hvis da ikke fyren er så stokk dum at han lot henne lese dem)?
Må jeg velge? Alle 3 tingene er veldig ille. Og jeg tenker at det ofte er en grunn til at dama sjekker typen sin telefon.

Hvis det er gode grunner for at damer sjekker typen sin telefon, så er det noe galt med forholdet i utgangspunktet.

Champis

Legg inn av Champis »

Queenie skrev: tor sep 29, 2022 5:13 pm
PapaSmurf skrev: tor sep 29, 2022 4:57 pm
Mehell skrev: tor sep 29, 2022 4:50 pm Av ren nysgjerrighet: Hva er det verste for dere som kommenterer her?
1) At mannen kjøpte sex?
2) At mannen kjøpte sex mens han var i et forhold?
3) At mannen kjøpte sex 10 dager etter at han hadde blitt far?

Og hva tenker dere om at samboeren har lest meldingene på telefonen hans uten tillatelse (hvis da ikke fyren er så stokk dum at han lot henne lese dem)?
2 og 3.

Og sniklesing av andre mobil er no go.

Jeg kan koden på min bedre halvdels mobil og hun kan koden på min. Men verken hun eller jeg går inn på den uten at vi sier fra og da dreier seg seg om at vi skal se på noen bilder som er tatt i en eller annen sammenheng eller lignende udramatiske greier.
Det er jo vel og bra det, Smurfen, men da kan du vel umulig forstå hvordan andre kan ha det i dysfunksjonelle relasjoner eller de som har en partner de ikke kan stole på eller om de får en dårlig magefølelse? Hvis jeg blir spurt om å åpne mobilen min for en partner så har jeg ingen problemer med det, men det er et tegn på en usikkerhet som et veldig usunn.

Det finnes folk som har x-antall sim-kort, kjører dobbelløp og må sette på flymodus når det ene neket er på besøk i frykt for at en annen venninne skal ringe.

Vi bør klappe for kvinnen for at 1) hun avslørte drittsekken og 2) (om) hun forlater mannen.

Jeg kommer aldri til å klappe for å gjøre noe så idiotisk som å sjekke meldinger på telefonen til partneren. Hvis hun føler at hun faktisk trenger å gjøre det, så er hun sammen med feil type.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Champis skrev: fre sep 30, 2022 12:23 am
PapaSmurf skrev: tor sep 29, 2022 4:49 pm Synd det var en rar formulering på noe du har fått tilsendt privat. Virket fryktelig upersonlig og mer som en sak man sender til et magasin.

Men nok om det. Er dette tilfelle er det bare å måke han ut døra. Kommer ikke til å ordne seg på sikt det der.

Og en ting til, mulig jeg er snål, men jeg har aldri forstått dette med folk som går til prostituerte. Fatter ikke at det kan være opphissende med et menneske du må betale for at de skal være villige til å ha sex med deg. Da skal jeg ha vært bra nøden.

Haha, endelig en med samme synspunkt som meg! Kan nesten ikke fatte at jeg skulle klart å bli kåt engang, en del av poenget med å ha sex er jo at man har det med noen som har lyst til å ha det med deg selv. For min del gjelder akkurat det samme når det er snakk om strippeklubber. Har aldri skjønt poenget eller fascinasjonen.
Jeg har vært på et par strippeklubber, og jeg syns det er gigakleint. Syns synd på jentene og hadde helst betalt dem klekkelig for å gå hjem og finne seg et studie.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Corvus skrev: fre sep 30, 2022 12:16 am
Ale skrev: tor sep 29, 2022 4:49 pm Folk som kjøper sex er generelt dårlige mennesker uten moral og mangler empatiske evner.
Samme med de som snoker i mobilen til samboer/kjæreste.
Vi er der liksom.
Fantastisk sammenligningsgrunnlag. 😵‍💫

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Ale skrev: tor sep 29, 2022 4:49 pm Folk som kjøper sex er generelt dårlige mennesker uten moral og mangler empatiske evner.
:D :D :D

Queenie

Legg inn av Queenie »

Champis skrev: fre sep 30, 2022 12:29 am
Queenie skrev: tor sep 29, 2022 5:13 pm
PapaSmurf skrev: tor sep 29, 2022 4:57 pm

2 og 3.

Og sniklesing av andre mobil er no go.

Jeg kan koden på min bedre halvdels mobil og hun kan koden på min. Men verken hun eller jeg går inn på den uten at vi sier fra og da dreier seg seg om at vi skal se på noen bilder som er tatt i en eller annen sammenheng eller lignende udramatiske greier.
Det er jo vel og bra det, Smurfen, men da kan du vel umulig forstå hvordan andre kan ha det i dysfunksjonelle relasjoner eller de som har en partner de ikke kan stole på eller om de får en dårlig magefølelse? Hvis jeg blir spurt om å åpne mobilen min for en partner så har jeg ingen problemer med det, men det er et tegn på en usikkerhet som et veldig usunn.

Det finnes folk som har x-antall sim-kort, kjører dobbelløp og må sette på flymodus når det ene neket er på besøk i frykt for at en annen venninne skal ringe.

Vi bør klappe for kvinnen for at 1) hun avslørte drittsekken og 2) (om) hun forlater mannen.

Jeg kommer aldri til å klappe for å gjøre noe så idiotisk som å sjekke meldinger på telefonen til partneren. Hvis hun føler at hun faktisk trenger å gjøre det, så er hun sammen med feil type.
Nå er dette tillitsbruddet så ille at jeg faktisk knapt har hørt om liknende, snokingen er såpass i forhold selv om det er et tillitsbrudd det også, men de to kan nesten ikke sammenlignes. Alt i alt er det vel bra at han ble avslørt nå og ikke senere, jo kjappere et plaster rives av jo bedre er det.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Ale skrev: fre sep 30, 2022 12:18 am
Corvus skrev: fre sep 30, 2022 12:16 am
Ale skrev: tor sep 29, 2022 4:49 pm Folk som kjøper sex er generelt dårlige mennesker uten moral og mangler empatiske evner.
Samme med de som snoker i mobilen til samboer/kjæreste.
Fair enough. Ville bare få frem at folk som kjøper sex som regel er noen dasser av noen mennesker. Ulovlig er det også.
Du vet at jeg synes du er en godgutt (moderlig omsorg), men å kjøpe tjenester på OnlyFans og liknende er ikke så mye bedre.

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

Harduetforslag skrev: tor sep 29, 2022 10:20 pm Jeg er mest fascinert over at hun la på seg over 30 kg.



Å bli gravid er en risikosport og kan medføre at hun får en varig stoffskiftesykdom på grunn av svangerskapet. Da kan vekta sprette opp tretti kg uten noen nevneverdig innsats fra henne.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sex og Samliv»