Maskorama 2022

Svar
Hoppidioten

Maskorama 2022

Legg inn av Hoppidioten »

15 oktober er Maskorama tilbake på NRK for sesong nr 3. Nytt av året er blant annet at det faste detektivpanelet bestående av Jan Thomas, Marion Ravn og Nicolay Ramm får med seg en gjestedetektiv hver runde.
Ellers har det ene kostymet allerede blitt røpet. Nemlig Hytta! Hvem kan skjule seg bak denne masken?

https://www.nrk.no/presse/maskorama-til ... 1.16097969

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hvor blir det av NRK-støtten fra regjeringen? Vi som ikke bruker NRKs stadig mer forlatede kjendisunderholdning, bør vel snart få utbetalt noen penger fra staten??

Bekalger - det var kanskje dårlig gjort, men klarte ikke å la være. Blir ikke sur om noen sletter rant, det hadde kanskje passet bedre en annen plass.

Kos dere med Maskorama!

fargerik

Legg inn av fargerik »

sukk. Enda en sesong med Jan Thomas, Ravn og Ramm.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Av alle idiotiske kjendiskonsepter som har dukket opp de siste 10-15 årene er Maskorama det desidert dummeste. For noe ufattelig vrøvl.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

KongOlav2 skrev: lør okt 01, 2022 12:00 pm Av alle idiotiske kjendiskonsepter som har dukket opp de siste 10-15 årene er Maskorama det desidert dummeste. For noe ufattelig vrøvl.
Tja, statistikken fra seertallene er ikke enig med deg.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Hoppidioten skrev: lør okt 01, 2022 12:01 pm
KongOlav2 skrev: lør okt 01, 2022 12:00 pm Av alle idiotiske kjendiskonsepter som har dukket opp de siste 10-15 årene er Maskorama det desidert dummeste. For noe ufattelig vrøvl.
Tja, statistikken fra seertallene er ikke enig med deg.
Det sier absolutt ingenting, bare at folk er idioter som ser på dette gjennomførte vrøvlet.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

KongOlav2 skrev: lør okt 01, 2022 12:02 pm
Hoppidioten skrev: lør okt 01, 2022 12:01 pm
KongOlav2 skrev: lør okt 01, 2022 12:00 pm Av alle idiotiske kjendiskonsepter som har dukket opp de siste 10-15 årene er Maskorama det desidert dummeste. For noe ufattelig vrøvl.
Tja, statistikken fra seertallene er ikke enig med deg.
Det sier absolutt ingenting, bare at folk er idioter som ser på dette gjennomførte vrøvlet.
Ok, så alle andre er idioter ja. Det er notert.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Hoppidioten skrev: lør okt 01, 2022 12:06 pm Ok, så alle andre er idioter ja. Det er notert.
Programmet er et ufattelig tåpelig konsept og kjendismasturbasjon av en annen verden. Vi har mange, mange flere kjendisprogrammer enn nødvendig, og dette havner på toppen av pallen. Kjendiser som i liten grad kan synge utkledd i komplett idiotiske kostymer og mens folk skal gjette hvilken kjendis det er. Det er fette dumt i syvende potens.

fargerik

Legg inn av fargerik »

KongOlav2 skrev: lør okt 01, 2022 12:15 pm
Hoppidioten skrev: lør okt 01, 2022 12:06 pm Ok, så alle andre er idioter ja. Det er notert.
Programmet er et ufattelig tåpelig konsept og kjendismasturbasjon av en annen verden. Vi har mange, mange flere kjendisprogrammer enn nødvendig, og dette havner på toppen av pallen. Kjendiser som i liten grad kan synge utkledd i komplett idiotiske kostymer og mens folk skal gjette hvilken kjendis det er. Det er fette dumt i syvende potens.
De har hatt lignende i årevis i mange land, da.
I Thailand hvor jeg har vært jevnlig de siste tyve årene har de hatt "Mask Singer" i årevis, lenge før det kom hit.
Har vært nødt til å se på når familien (der) samlet seg foran skjermen.
Jeg er ikke sikker, men tror de holder på fremdeles.
Thaiene ser det som stor underholdning. Ganske populært.


anbessa

Legg inn av anbessa »

Hoppidioten skrev: lør okt 01, 2022 12:06 pm
KongOlav2 skrev: lør okt 01, 2022 12:02 pm
Hoppidioten skrev: lør okt 01, 2022 12:01 pm

Tja, statistikken fra seertallene er ikke enig med deg.
Det sier absolutt ingenting, bare at folk er idioter som ser på dette gjennomførte vrøvlet.
Ok, så alle andre er idioter ja. Det er notert.
nå nå, majoriteten av befolkningen ser IKKE dette rælet. Det må sies.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

For et jævla søpleprogram maskorama er...

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Det gledes...

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

KongOlav2 skrev: lør okt 01, 2022 12:15 pm
Hoppidioten skrev: lør okt 01, 2022 12:06 pm Ok, så alle andre er idioter ja. Det er notert.
Programmet er et ufattelig tåpelig konsept og kjendismasturbasjon av en annen verden. Vi har mange, mange flere kjendisprogrammer enn nødvendig, og dette havner på toppen av pallen. Kjendiser som i liten grad kan synge utkledd i komplett idiotiske kostymer og mens folk skal gjette hvilken kjendis det er. Det er fette dumt i syvende potens.
Jada, jada. Synd, trist, leit.

Grei underholdning, kommer sikkert til å se på om jeg har anledning.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Eneste norske produksjonen jeg følger med på i år.

kibby

Legg inn av kibby »

Gleder meg ❤

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3110

Legg inn av MacanT »

Programmet er søppel, og så lenge Jan Thomas er med er det uansett helt uaktuelt å se på.

kibby

Legg inn av kibby »


PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jeg kommer med et longshot. Snøroboten er Christine Koht.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Justice 97 skrev: lør okt 01, 2022 12:00 pm Står over, ellers takk. Burde vært sendt rundt Barne-TV tid dette.
Ja dette er jo Teletubbies for "voksne" :lol:

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »


VivaLV

Legg inn av VivaLV »

KongOlav2 skrev: lør okt 01, 2022 12:00 pm Av alle idiotiske kjendiskonsepter som har dukket opp de siste 10-15 årene er Maskorama det desidert dummeste. For noe ufattelig vrøvl.
Tja. Jeg er en ganske gretten-gammel-gubbe på 51 år. Følger ikke med på noen av de kjendisprogrammene, men akkurat Maskorama syntes jeg er artig :-)

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

VivaLV skrev: fre okt 07, 2022 1:13 pm
KongOlav2 skrev: lør okt 01, 2022 12:00 pm Av alle idiotiske kjendiskonsepter som har dukket opp de siste 10-15 årene er Maskorama det desidert dummeste. For noe ufattelig vrøvl.
Tja. Jeg er en ganske gretten-gammel-gubbe på 51 år. Følger ikke med på noen av de kjendisprogrammene, men akkurat Maskorama syntes jeg er artig :-)
Jeg og 51, men følger med på masse kjendisprogrammer, men Maskorama synes jeg er dritt og veldig kjedelig og langdrygt m.a. pga dommerne, spesielt Jan Thomas.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

For åpenbart at Hytta er Mads Hansen, mer sannsynlig en av deltagerne. Are Kalvø hadde jo hyttebok, så kan være en kandidat.
Kan være en av deltagerne i hytteprogrammet på Tv2 også. Øyunn Krogh har jo vært med på flere relaityprogrammer så en kandidat.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

kytec skrev: fre okt 07, 2022 1:16 pm
VivaLV skrev: fre okt 07, 2022 1:13 pm
KongOlav2 skrev: lør okt 01, 2022 12:00 pm Av alle idiotiske kjendiskonsepter som har dukket opp de siste 10-15 årene er Maskorama det desidert dummeste. For noe ufattelig vrøvl.
Tja. Jeg er en ganske gretten-gammel-gubbe på 51 år. Følger ikke med på noen av de kjendisprogrammene, men akkurat Maskorama syntes jeg er artig :-)
Jeg og 51, men følger med på masse kjendisprogrammer, men Maskorama synes jeg er dritt og veldig kjedelig og langdrygt m.a. pga dommerne, spesielt Jan Thomas.
OK. Men nå er ungene for gamle, men har lenge savnet ett godt gammeldags lørdagsunderholdning som samler hele familien. Maskorama er vel ett av de få programmene som fremdeles kan gjøre det i 2022.

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Jeg liker Maskorama, et av få kjendisprogrammer jeg tåler.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Tipper zoombien er Geir Børresen

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

lsklars skrev: lør okt 08, 2022 9:04 am Tipper zoombien er Geir Børresen
Nope, må være Bernt Hulsker.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

lsklars skrev: lør okt 08, 2022 9:04 am Tipper zoombien er Geir Børresen
Kødder du? Børresen døde for 2 måneder siden!

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Meget hensynsløs og upassende kommentar fra Lars der.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

lsklars skrev: lør okt 08, 2022 9:04 am Tipper zoombien er Geir Børresen
Lun humor. Geir hadde nok satt pris på den.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»