Maskorama 2022

Svar
eppaen

Re: Maskorama 2022

Legg inn av eppaen »

Når det gjelder ulven er det en del av faktene som stemmer med Kvammen - men hintene da?

"Jeg har aldri vært kjent for å gjøre noe halvveis og sparer ikke på kruttet når det virkelig gjelder. Dette har ført til at jeg har hevet trofeer, også for ting jeg egentlig ikke kan."

Hva er greia her? Får ikke dette til å bli han. Samtidig passer det at ulven er kjent for å ha vært på tur. Da er det enten 71 grader nord eller kompani Lauritzen. Og da er han inne i varmen igjen ;)

Men så har han vært rundt i verden - og hatt forskjellige hatter på? Passer ikke med Kvammen.

Nei - det blir gøy å få det bekreftet. Bilal er jo bankers.

Komlekongen

Legg inn av Komlekongen »

eppaen skrev: søn nov 13, 2022 8:40 am Når det gjelder ulven er det en del av faktene som stemmer med Kvammen - men hintene da?

"Jeg har aldri vært kjent for å gjøre noe halvveis og sparer ikke på kruttet når det virkelig gjelder. Dette har ført til at jeg har hevet trofeer, også for ting jeg egentlig ikke kan."

Hva er greia her? Får ikke dette til å bli han.
Her ser du Daniel Kvammen løfte trofeet etter at han vant Kjendis-VM i NRK.
..
https://tv.nrk.no/serie/kjendis-vm-i-sk ... /avspiller
..
Bilde

eppaen

Legg inn av eppaen »

Ah - det visste jeg ikke. Da er det jo klink.

kibby

Legg inn av kibby »

Skraevadottir skrev: søn nov 13, 2022 8:02 am Overrasker meg litt at Huldra måtte ut etter gårdagen. Syns det var to ganske bra opptredener og litt kule låter også. Trodde det skulle bli Ulven i går, gitt. Men for så vidt greit nok, Joner var jo ingen overraskelse her. Jeg må si at jeg er imponert over hvor bra hun synger. Fram til denne episoden var hun en av tre kandidater jeg hadde, sammen med Carina Dahl og Ina Wroldsen. Men hun sang rett og slett for bra til å være Dahl, dog kanskje ikke så ekstremt bra som Ina Wroldsen gjør.

Av de som er igjen er jo Zombien et sikkerstikk som Bilal. Rart at folk gidder å stemme på ham når det er så åpenbart, selv om han har en fløyelsmyk stemme. Når det gjelder Ulven, så slenger jeg meg på de som har Daniel Kvammen der, altså. Det er noe med stemmen som ligner, og så passer bevegelsene. Ikke superbra vokalist heller, men jeg mistenker at han ikke yter 100 % der. Han sang på nordnorsk sist, men det trenger ikke bety noe. Ellers mye som stemmer. Men et sikkerstikk er det overhodet ikke. Rabagasten er det vel lavest odds på Pølsa Pettersen ut fra hintene, men å dele en gullmedalje + Seven Nation Army kan også hinte til en håndballspiller (sju spillere på banen) eller en fotballspiller. I tillegg la jeg merke til at Rabagasten har ringen i høyre øre, altså "homo-øret", og det kan jo muligens også være noe som har betydning. Når det gjelder stemmen hans, så syns jeg han kan minne om Henrik Thodesen, og det var den første jeg tenkte på før det ble mye som stemte med Pettersen Pølsa, som JT sier.
Enig. Jeg trodde også Ulven skulle ryke. Jeg stemmer etter best stemme, og da burde Ulven røket. Og det er derfor jeg fortsetter å stemme på Zombien.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

kibby skrev: søn nov 13, 2022 4:44 pm
Skraevadottir skrev: søn nov 13, 2022 8:02 am Overrasker meg litt at Huldra måtte ut etter gårdagen. Syns det var to ganske bra opptredener og litt kule låter også. Trodde det skulle bli Ulven i går, gitt. Men for så vidt greit nok, Joner var jo ingen overraskelse her. Jeg må si at jeg er imponert over hvor bra hun synger. Fram til denne episoden var hun en av tre kandidater jeg hadde, sammen med Carina Dahl og Ina Wroldsen. Men hun sang rett og slett for bra til å være Dahl, dog kanskje ikke så ekstremt bra som Ina Wroldsen gjør.

Av de som er igjen er jo Zombien et sikkerstikk som Bilal. Rart at folk gidder å stemme på ham når det er så åpenbart, selv om han har en fløyelsmyk stemme. Når det gjelder Ulven, så slenger jeg meg på de som har Daniel Kvammen der, altså. Det er noe med stemmen som ligner, og så passer bevegelsene. Ikke superbra vokalist heller, men jeg mistenker at han ikke yter 100 % der. Han sang på nordnorsk sist, men det trenger ikke bety noe. Ellers mye som stemmer. Men et sikkerstikk er det overhodet ikke. Rabagasten er det vel lavest odds på Pølsa Pettersen ut fra hintene, men å dele en gullmedalje + Seven Nation Army kan også hinte til en håndballspiller (sju spillere på banen) eller en fotballspiller. I tillegg la jeg merke til at Rabagasten har ringen i høyre øre, altså "homo-øret", og det kan jo muligens også være noe som har betydning. Når det gjelder stemmen hans, så syns jeg han kan minne om Henrik Thodesen, og det var den første jeg tenkte på før det ble mye som stemte med Pettersen Pølsa, som JT sier.
Enig. Jeg trodde også Ulven skulle ryke. Jeg stemmer etter best stemme, og da burde Ulven røket. Og det er derfor jeg fortsetter å stemme på Zombien.
Folk stemmer på sine favoritter. Dette er ikke Idol eller Stjernekamp! Noe som tydeligvis du og Dagbladet tror!

kibby

Legg inn av kibby »

Oslogg123 skrev: søn nov 13, 2022 5:50 pm
kibby skrev: søn nov 13, 2022 4:44 pm
Skraevadottir skrev: søn nov 13, 2022 8:02 am Overrasker meg litt at Huldra måtte ut etter gårdagen. Syns det var to ganske bra opptredener og litt kule låter også. Trodde det skulle bli Ulven i går, gitt. Men for så vidt greit nok, Joner var jo ingen overraskelse her. Jeg må si at jeg er imponert over hvor bra hun synger. Fram til denne episoden var hun en av tre kandidater jeg hadde, sammen med Carina Dahl og Ina Wroldsen. Men hun sang rett og slett for bra til å være Dahl, dog kanskje ikke så ekstremt bra som Ina Wroldsen gjør.

Av de som er igjen er jo Zombien et sikkerstikk som Bilal. Rart at folk gidder å stemme på ham når det er så åpenbart, selv om han har en fløyelsmyk stemme. Når det gjelder Ulven, så slenger jeg meg på de som har Daniel Kvammen der, altså. Det er noe med stemmen som ligner, og så passer bevegelsene. Ikke superbra vokalist heller, men jeg mistenker at han ikke yter 100 % der. Han sang på nordnorsk sist, men det trenger ikke bety noe. Ellers mye som stemmer. Men et sikkerstikk er det overhodet ikke. Rabagasten er det vel lavest odds på Pølsa Pettersen ut fra hintene, men å dele en gullmedalje + Seven Nation Army kan også hinte til en håndballspiller (sju spillere på banen) eller en fotballspiller. I tillegg la jeg merke til at Rabagasten har ringen i høyre øre, altså "homo-øret", og det kan jo muligens også være noe som har betydning. Når det gjelder stemmen hans, så syns jeg han kan minne om Henrik Thodesen, og det var den første jeg tenkte på før det ble mye som stemte med Pettersen Pølsa, som JT sier.
Enig. Jeg trodde også Ulven skulle ryke. Jeg stemmer etter best stemme, og da burde Ulven røket. Og det er derfor jeg fortsetter å stemme på Zombien.
Folk stemmer på sine favoritter. Dette er ikke Idol eller Stjernekamp! Noe som tydeligvis du og Dagbladet tror!
Enig i det, samtidig har de to beste vokalistene vunnet i både sesong 1 og 2. Og det er ikke alltid de beste danserne som vinner i Skal vi danse, eller de de beste vokalistene som vinner Idol eller Stjernekamp heller. Alt handler om favoritter. Men jeg stemmer basert på den beste vokalisten.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

MacanT skrev: lør nov 12, 2022 6:20 pm Er vel uansett svært få som ser på dette mølet når Norge samtidig spiller håndballkamp og det er finale i Skal vi Danse.
Tv-tall:

Maskorama: 829.000
Skal vi danse: 587.000
Håndball: 421.000

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Er det fortsatt noen som tror Atle Antonsen er rabagasten?

kibby

Legg inn av kibby »

Ale skrev: lør nov 19, 2022 1:03 am Finaledag. Gleder meg.
Me too. Dessverre får jeg ikke fulgt med live.

Komlekongen

Legg inn av Komlekongen »

Forrige helg sang figurene en sang som skulle være et hint.

Huldra sang 'Don't go yet' av cubansk/amerikanske Camila Cabello. Cabello har cubanske røtter, akkurat som Alexandra Joner.

Zombien sang 'Somebody' av Dagny. Somebody er et synonym for 'someone'. Bilal og NorthKid sang 'Someone' i MGP.

Rabagasten sang 'Seven nation army' av The White Stripes. Sangen er mye brukt på sportsarrangementer, og indikerer at Rabagasten er involvert i sport.

Ulven sang 'Hjerteknuser' av Kaizers Orchestra. Sangen synges på dialekt, noe som indikerer at dialekt er viktig for Ulven.

Av de tre gjenværende maskene så er dette mine valg: Zombien er Bilal, Rabagasten er Øystein Pølsa Pettersen, og Ulven er Daniel Kvammen.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Håper Bilal har valgt noen låter som høyner lørdagskosen.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Huff Harm som gjesteekspert

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Queenie skrev: lør nov 19, 2022 7:53 pm Håper Bilal har valgt noen låter som høyner lørdagskosen.
Han har jo utrolig kjedelig smak, så vi får se. Blir vel noe sidrumpa poprock eller singer-songwriter fra Øyriket.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Final countdown :D

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Ulven er selvfølgelig Kåre Magnus Bergh

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Mads Hansen på første rad.

gorrart

Legg inn av gorrart »

Ulven har vel fortsatt stemmen til Thomas Numme?

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Sammenlignet nå Ulvens stemme med en Kvammen låt på Spotify. Og klangen i stemmen ligner.
Synger bedre i kveld en tidligere.

Bilal er Zombien - bankers.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

gorrart skrev: lør nov 19, 2022 8:06 pm Ulven har vel fortsatt stemmen til Thomas Numme?
Syns jeg også. Men er det noe annet som stemmer? Husker ikke hintene.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Følte Ulven sang bedre idag så Kvammen er nok riktig.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Hockey skøyter, er ulven en Hockey spiller? Kan det være Shampo?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Alle hintene i dag pekte mot Kåre Magnus Bergh

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Sulfat skrev: lør nov 19, 2022 8:05 pm Mads Hansen på første rad.
Hvem er bak maska, tror du?

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Tydeligvis at Jan Thomas skal få være geniet denne sesongen

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Silje Nordnes er heit i kveld.

gorrart

Legg inn av gorrart »

Ulven er Thomas og Harald
Zombien er Bilal Saab
Rabagasten er Øystein Pølsa Pettersen

Sånn.
Ferdig.

Queenie

Legg inn av Queenie »

GoingKronos skrev: lør nov 19, 2022 8:10 pm Tydeligvis at Jan Thomas skal få være geniet denne sesongen
🤣

TWU

Legg inn av TWU »

Sodajr skrev: lør nov 19, 2022 8:08 pm Hockey skøyter, er ulven en Hockey spiller? Kan det være Shampo?
Kåre Magnus er vel fra Hamar, som er en skøyteby?

DrilloIce

Legg inn av DrilloIce »

Komlekongen skrev: lør nov 19, 2022 7:24 pm Av de tre gjenværende maskene så er dette mine valg: Zombien er Bilal, Rabagasten er Øystein Pølsa Pettersen, og Ulven er Daniel Kvammen.
Dette er nok fasit, og den hadde du jo allerede før forrige program!

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Bra valg av Zombien/ Bilal. Arcade er en sikker vinner sang.
Sist redigert av VillaForever den lør nov 19, 2022 8:16 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»