Arsenal - Bodø/Glimt kamp 3 og 4 Europa League 22/23

Svar
Skraevadottir

Re: Arsenal - Bodø/Glimt kamp 3 og 4 Europa League 22/23

Legg inn av Skraevadottir »

For en sjanse!

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Syns 2. omgangen var veldig bra, etter at de var litt prega av alvoret i 1. omgang. Glimt kan og bør ta poeng mot Arsenal hjemme om de spiller på sitt beste.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Skraevadottir skrev: tor okt 06, 2022 10:42 pm
MoldeMoldeMolde skrev: tor okt 06, 2022 10:41 pm
Skraevadottir skrev: tor okt 06, 2022 10:36 pm Når Arsenal begynner å drøye tida på hjemmebane mot Bodø/Glimt, så sier det litt om hvor bra Glimt er.
Eller at Arsenal har vunnet kampen og vil avslutte den uten skader eller å slite seg ut unødvendig
Mhm, akkurat derfor de setter innpå sine beste spillere når de blir delvis overkjørt i 2. omgang.
Beklager å si det men for de er det en rolig treningsøkt. Kontrollert seier

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Vant i alle fall possesion-statisikken.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Fatter ikke at Grønbæk og Amundsen starter kampen på benken. Evr Høibråten. Lode/Moe er ikke gode nok som stopperpar på nåværende tidspunkt i alle fall. Savnet av Boniface er også merkbart, og Espejord blir litt for liten på Emirates.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Tenker det samme nå som jeg tenkte da Molde tapte på Emirates i 2020. Eliteserien er bedre enn mange skal ha det til, men selv et reservepreget PL-lag er bedre.

Man føler hele tiden at de har 3-4 hakk til å gå på. Innimellom skrur de opp tempo og da er det natta.
Sist redigert av PapaSmurf den tor okt 06, 2022 10:57 pm, redigert 1 gang totalt.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Frysedisk skrev: tor okt 06, 2022 10:48 pm
FranciscoM skrev: tor okt 06, 2022 10:44 pm Synd at Glimt ikke prøver seg med sine beste spillere på banen samtidig, men velger å spille med handicap gjennom hele kampen.
Hadde vært spennende å se Glimts A-lag fra start i kampene fremover. I den elleveren starter feks. ikke Saltnes.
Nei, kan ikke forstå det. Hver eneste Glimtkamp jeg har sett denne sesongen har Saltnes vært den dårligste spilleren på banen.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Skraevadottir skrev: tor okt 06, 2022 10:36 pm Når Arsenal begynner å drøye tida på hjemmebane mot Bodø/Glimt, så sier det litt om hvor bra Glimt er.
De skal visstnok møte Liverpool på søndag. Tror du de bryr seg. Tre av de 11 som møtte Tottenham sist helg startet i dag. Hvor bra Glimt er ? Joda

Hesja

Legg inn av Hesja »

En bra 2 omgang av Glimt,men skjønner ikke helt om hvorfor Grønkjær spiller så lite.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Hesja skrev: tor okt 06, 2022 10:56 pm En bra 2 omgang av Glimt,men skjønner ikke helt om hvorfor Grønkjær spiller så lite.
Hei, Roar Stokke :P

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

BG får satse på å holde Zürich bak seg i denne gruppa. Noe mer er det ikke noe vits å forvente.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

FantasySwede skrev: tor okt 06, 2022 10:57 pm
Hesja skrev: tor okt 06, 2022 10:56 pm En bra 2 omgang av Glimt,men skjønner ikke helt om hvorfor Grønkjær spiller så lite.
Hei, Roar Stokke :P
Jesper må spille mer!

Solo1980

Legg inn av Solo1980 »

Skraevadottir skrev: tor okt 06, 2022 10:52 pm Syns 2. omgangen var veldig bra, etter at de var litt prega av alvoret i 1. omgang. Glimt kan og bør ta poeng mot Arsenal hjemme om de spiller på sitt beste.
Kan - joda, med maks uttelling. Men bør? Virkelig?

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Solo1980 skrev: tor okt 06, 2022 10:58 pm
Skraevadottir skrev: tor okt 06, 2022 10:52 pm Syns 2. omgangen var veldig bra, etter at de var litt prega av alvoret i 1. omgang. Glimt kan og bør ta poeng mot Arsenal hjemme om de spiller på sitt beste.
Kan - joda, med maks uttelling. Men bør? Virkelig?
Helt utrolig å mene at man BØR ta poeng mot PL-serielederen :lol:

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

FranciscoM skrev: tor okt 06, 2022 10:56 pm
Frysedisk skrev: tor okt 06, 2022 10:48 pm
FranciscoM skrev: tor okt 06, 2022 10:44 pm Synd at Glimt ikke prøver seg med sine beste spillere på banen samtidig, men velger å spille med handicap gjennom hele kampen.
Hadde vært spennende å se Glimts A-lag fra start i kampene fremover. I den elleveren starter feks. ikke Saltnes.
Nei, kan ikke forstå det. Hver eneste Glimtkamp jeg har sett denne sesongen har Saltnes vært den dårligste spilleren på banen.
Helt enig. Hvorfor Saltnes velges fremfor dansken til 26 mill, som er god, fatter jeg ikke. Synes også Berg er litt oppskrytt. Han produserer lite eller ingenting offensivt. Heller ikke i ES. Han er god til å lese spillet, bryte ballbanen og vinne ballen. Dels også i dag. I tillegg løper han hele tiden, men det vil også Jakob Ingebrigtsen gjort.

TWU

Legg inn av TWU »

Er ikke Salvesen bedre enn Espejord? Har egentlig Espejord noen kvaliteter som gjør han til en spiss verdig et topplag?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Solo1980 skrev: tor okt 06, 2022 10:58 pm
Skraevadottir skrev: tor okt 06, 2022 10:52 pm Syns 2. omgangen var veldig bra, etter at de var litt prega av alvoret i 1. omgang. Glimt kan og bør ta poeng mot Arsenal hjemme om de spiller på sitt beste.
Kan - joda, med maks uttelling. Men bør? Virkelig?
Ja, det mener jeg. Og jeg er Gunner selv.

Men da må man nok utnytte de beste spillerne man har i stallen, altså ikke sitte med et trumfkort som Grønbæk på benken.

Taururu

Legg inn av Taururu »

TWU skrev: tor okt 06, 2022 11:04 pm Er ikke Salvesen bedre enn Espejord? Har egentlig Espejord noen kvaliteter som gjør han til en spiss verdig et topplag?
To bomkjøp det der.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

PapaSmurf skrev: tor okt 06, 2022 10:55 pm Tenker det samme nå som jeg tenkte da Molde tapte på Emirates i 2020. Eliteserien er bedre enn mange skal ha det til, men selv et reservepreget PL-lag er bedre.
Ikke et hvilket som helst reserveprega PL-lag. Glimt hadde rævkjørt et reserveprega lag til et hvilket som helst bunnlag i PL, selv borte, og hjemme er de i stand til å rævkjøre et hvilket som helst PL-lag unntatt de fire-fem beste selv om de stilte med toppa lag.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Skjønner ikke kritikken mot Espejord i dag. Dette var en bra kamp fra ham. Hva forventer folk egentlig?

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Skraevadottir skrev: tor okt 06, 2022 11:08 pm
PapaSmurf skrev: tor okt 06, 2022 10:55 pm Tenker det samme nå som jeg tenkte da Molde tapte på Emirates i 2020. Eliteserien er bedre enn mange skal ha det til, men selv et reservepreget PL-lag er bedre.
Ikke et hvilket som helst reserveprega PL-lag. Glimt hadde rævkjørt et reserveprega lag til et hvilket som helst bunnlag i PL, selv borte, og hjemme er de i stand til å rævkjøre et hvilket som helst PL-lag unntatt de fire-fem beste selv om de stilte med toppa lag.
Du skal ha for optimismen.

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

Nordlys skrev: tor okt 06, 2022 10:29 pm Arsenal er jo rævva. Er dette nivået i PL?
Glimt ble utspilt gjennom nesten hele kampen. Hva snakker du om?

startelver

Legg inn av startelver »

Rexwiller skrev: tor okt 06, 2022 10:53 pm Vant i alle fall possesion-statisikken.
Statsen lyver ikke.

Ballinnhav Glimt 51% mot 49%
Skudd på mål Arsenal 7 mot 4
Cornere 6- 0

Antall pasninger vinner Glimt 499 vs 487

DennisB

Legg inn av DennisB »

Skraevadottir skrev: tor okt 06, 2022 11:08 pm
PapaSmurf skrev: tor okt 06, 2022 10:55 pm Tenker det samme nå som jeg tenkte da Molde tapte på Emirates i 2020. Eliteserien er bedre enn mange skal ha det til, men selv et reservepreget PL-lag er bedre.
Ikke et hvilket som helst reserveprega PL-lag. Glimt hadde rævkjørt et reserveprega lag til et hvilket som helst bunnlag i PL, selv borte, og hjemme er de i stand til å rævkjøre et hvilket som helst PL-lag unntatt de fire-fem beste selv om de stilte med toppa lag.
Nå bør du kanskje korke flaska , Skraeva :lol:

startelver

Legg inn av startelver »

Vil gjerne se dansken mere, har sett målene han har scoret, en veldig uredd spiller.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Skraevadottir skrev: tor okt 06, 2022 11:08 pm
PapaSmurf skrev: tor okt 06, 2022 10:55 pm Tenker det samme nå som jeg tenkte da Molde tapte på Emirates i 2020. Eliteserien er bedre enn mange skal ha det til, men selv et reservepreget PL-lag er bedre.
Ikke et hvilket som helst reserveprega PL-lag. Glimt hadde rævkjørt et reserveprega lag til et hvilket som helst bunnlag i PL, selv borte, og hjemme er de i stand til å rævkjøre et hvilket som helst PL-lag unntatt de fire-fem beste selv om de stilte med toppa lag.
Det var da voldsomt. Hvorfor ikke plante beina litt på bakken og starte med HamKam og Haugesund?
Sist redigert av Folk_flesk den tor okt 06, 2022 11:15 pm, redigert 1 gang totalt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

SuperGunners10 skrev: tor okt 06, 2022 11:12 pm
Skraevadottir skrev: tor okt 06, 2022 11:08 pm
PapaSmurf skrev: tor okt 06, 2022 10:55 pm Tenker det samme nå som jeg tenkte da Molde tapte på Emirates i 2020. Eliteserien er bedre enn mange skal ha det til, men selv et reservepreget PL-lag er bedre.
Ikke et hvilket som helst reserveprega PL-lag. Glimt hadde rævkjørt et reserveprega lag til et hvilket som helst bunnlag i PL, selv borte, og hjemme er de i stand til å rævkjøre et hvilket som helst PL-lag unntatt de fire-fem beste selv om de stilte med toppa lag.
Du skal ha for optimismen.
Hvorfor skulle de ikke kunne det når man ser hva de har fått til ellers? 6-1 mot Roma hjemme og 5-1 over to kamper mot Celtic, inkl. en grei seier borte, burde kanskje fortelle deg hva de er i stand til? Hvorfor skulle de ikke da kunne kveste et B-prega Nottingham Forest borte eller denge et toppa Fulham hjemme? Jeg bare spør.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Skraevadottir skrev: tor okt 06, 2022 11:08 pm
PapaSmurf skrev: tor okt 06, 2022 10:55 pm Tenker det samme nå som jeg tenkte da Molde tapte på Emirates i 2020. Eliteserien er bedre enn mange skal ha det til, men selv et reservepreget PL-lag er bedre.
Ikke et hvilket som helst reserveprega PL-lag. Glimt hadde rævkjørt et reserveprega lag til et hvilket som helst bunnlag i PL, selv borte, og hjemme er de i stand til å rævkjøre et hvilket som helst PL-lag unntatt de fire-fem beste selv om de stilte med toppa lag.
Ikke årets utgave tror jeg. Men 2020 og muligens fjorårsutgaven hadde nok gjort det.
Sist redigert av Rexwiller den tor okt 06, 2022 11:17 pm, redigert 1 gang totalt.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Hansiso skrev: tor okt 06, 2022 11:12 pm
Nordlys skrev: tor okt 06, 2022 10:29 pm Arsenal er jo rævva. Er dette nivået i PL?
Glimt ble utspilt gjennom nesten hele kampen. Hva snakker du om?
Nordlys tok bare igjen for et par cocky Arsenal-kommentarer i pausen.. Det var faktisk helt innafor, synes jeg ;)

dzk

Legg inn av dzk »

Er ikke noe vits å legge for mye i denne kampen. Sannsynligvis vil samtlige lag i gruppa tape fortjent borte Arsenal. Er hjemmekampen som betyr noe, får Glimt poeng der så ligger de veldig godt ann.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»