NBA

Svar
Lew_Ashby

Re: NBA

Legg inn av Lew_Ashby »

KongOlav2 skrev: man aug 09, 2021 1:58 pm
Lew_Ashby skrev: man aug 09, 2021 10:01 am
Nesten aldri sett noen som skal være en All Star være så åpen på at man bryr seg for mye om andre ting enn basketball til å spille for diverse organisasjoner.
Haha, for en type. Og vil anta at han neppe mener Sacramento når han ønsker seg til California........

Lurer om han tenker på hvor enkelt det skal være for Clippers, Lakers eller Warriors å "trylle" frem nok capspace for ham eller en pakke som er attraktiv nok for at 76ers skal være villige til å trade ham til et av de tre lagene.
GSW har grei mulighet til å sende en god pakke til Sixers som også vil åpne rom for å signe Simmons, særlig nå når Simmons kjører verdien sin nedover med uprofesjonell oppførsel. Spørsmålet er jo om GSW bør gjøre det for en spiller som kanskje er på en all time low i verdi. Heller ikke sikker på om man ønsker å trade for en spiller som kan bli vanskelig å sende ut på gulvet sammen med Greene. Og Sixers trenger virkelig ikke Wiseman med Embiid/Drummond, og vil ha spillere som kan levere nå, ikke ekstremt uferdige Kuminga i tillegg til Moody. Da må det i så fall være i en deal med et tredje lag hvor man kan flippe disse assetsene direkte.

Om Sixers kjører samme hinsides krav for å trade ham så er det ingen som kommer til å forsøke engang. Om rapportene stemmer ville jo Sixers ha:

Fra GSW: Wiggins, Wiseman, nr 7 og nr 14-pick i årets draft og 2 ekstra 1.round picks
Fra Raptors: Lowry, VanFleet, OG, 4.picket i årets draft
Fra Portland var det vel enda mer hinsides krav fra Sixers

Men dersom Simmons faktisk setter seg på bakbeina og ikke ønsker å spille for Portland/Raps/Kings osv så ser jeg faktisk ingen per i dag som kommer til å trade for han. Kanskje han sitter ut sesongen? Det er myyye penger som legges igjen på bordet da. Tipper han enten går til feks Portland, eller kommer tilbake til Sixers med halen mellom bena. Eller at de selverklærte geniene i GSW front office mener de kan komponere et lag med feks Simmons-Curry-Klay-Poole-Draymond, hvor et tredje lag blir med i dealen. Feks Blazers hvor McCollum går til Sixers. Men ser heller ikke da hvordan Blazers skal gjøre Lillard fornøyd med det man får igjen. De er i win now-modus selv.

hgb

Legg inn av hgb »

Lew_Ashby skrev: man aug 09, 2021 3:03 pm
Men dersom Simmons faktisk setter seg på bakbeina og ikke ønsker å spille for Portland/Raps/Kings osv så ser jeg faktisk ingen per i dag som kommer til å trade for han. Kanskje han sitter ut sesongen? Det er myyye penger som legges igjen på bordet da.
Det holder jo ikke å sitte ut året, han må jo sitte ute i tre år hvir 76ers spiller hardball.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

hgb skrev: man aug 09, 2021 10:26 pm
Lew_Ashby skrev: man aug 09, 2021 3:03 pm
Men dersom Simmons faktisk setter seg på bakbeina og ikke ønsker å spille for Portland/Raps/Kings osv så ser jeg faktisk ingen per i dag som kommer til å trade for han. Kanskje han sitter ut sesongen? Det er myyye penger som legges igjen på bordet da.
Det holder jo ikke å sitte ut året, han må jo sitte ute i tre år hvir 76ers spiller hardball.
Joda, men det skjer jo ikke.

hgb

Legg inn av hgb »

Lew_Ashby skrev: man aug 09, 2021 10:37 pm
hgb skrev: man aug 09, 2021 10:26 pm
Lew_Ashby skrev: man aug 09, 2021 3:03 pm
Men dersom Simmons faktisk setter seg på bakbeina og ikke ønsker å spille for Portland/Raps/Kings osv så ser jeg faktisk ingen per i dag som kommer til å trade for han. Kanskje han sitter ut sesongen? Det er myyye penger som legges igjen på bordet da.
Det holder jo ikke å sitte ut året, han må jo sitte ute i tre år hvir 76ers spiller hardball.
Joda, men det skjer jo ikke.
Nei, men det er ikke som han plutselig har mer leverage overfor 76ers hvis han sitter et år. De blir neppe mer velvillige av den grunn.

Jeg kan uansett ikke se for meg at det skjer, men jeg tror det er sånn passe sannsynlig at de ikke finner noen gode trades, og at klubb og spiller i stedet setter seg ned, blir enige om hvordan ting kan bli bedre, og går løs på en ny sesong som vanlig.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lew_Ashby skrev: man aug 09, 2021 10:01 am
Chromeback skrev: søn aug 08, 2021 8:34 pm
Godt å se at han har prioriteringene sine i orden, lover godt for neste sesong.
Nesten aldri sett noen som skal være en All Star være så åpen på at man bryr seg for mye om andre ting enn basketball til å spille for diverse organisasjoner.
I hvert fall den mest effektive måten å distansere seg totalt fra Philly-basen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

hgb skrev: man aug 09, 2021 11:12 pm
Lew_Ashby skrev: man aug 09, 2021 10:37 pm
hgb skrev: man aug 09, 2021 10:26 pm

Det holder jo ikke å sitte ut året, han må jo sitte ute i tre år hvir 76ers spiller hardball.
Joda, men det skjer jo ikke.
Nei, men det er ikke som han plutselig har mer leverage overfor 76ers hvis han sitter et år. De blir neppe mer velvillige av den grunn.

Jeg kan uansett ikke se for meg at det skjer, men jeg tror det er sånn passe sannsynlig at de ikke finner noen gode trades, og at klubb og spiller i stedet setter seg ned, blir enige om hvordan ting kan bli bedre, og går løs på en ny sesong som vanlig.
Som sagt så tror jeg ikke han sitter ett år heller, men om han mot formodning skulle gjøre det så nekter jeg å tro at noen av partene hadde ønsket å kjøre på videre ut kontraktstiden.

Uansett, som både du og jeg skriver så er det sannsynlig at Simmons returnerer til Sixers. Uansett gøy med litt drama i NBA.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Der var forresten monsteravtalen mellom Doncic og Mavs klar. Kun en formalitet, men allikevel beroligende for basketfansen
I Dallas.


Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Over 370 mill kr i året altså, sinnsykt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Lew_Ashby skrev: man aug 09, 2021 11:59 pm Der var forresten monsteravtalen mellom Doncic og Mavs klar. Kun en formalitet, men allikevel beroligende for basketfansen
I Dallas.

Da er Giannis og Doncic (samt Davis) bundet opp i lange kontrakter og vil neppe flytte på seg med det første. Skal bli interessant å se hva som skjer med Jokic og Embiid etterhvert. Det er vel disse to som virkelig kan endre ting i ligaen hvis de flytter på seg neste år eller i 2023. Samt Kawhi såklart om han ikke resigner med Clippers.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lew_Ashby skrev: man aug 09, 2021 1:53 pm
Team Ingebrigtsen skrev: man aug 09, 2021 1:30 pm Fjerde offseason for LeBron i Lakers, og tre av de har vært svake. Det man blir mest forundret over, er at dette ikke er noe rakettforskning, rundt AD og LeBron må man ha skyttere, skyttere og skyttere. Å gå for Westbrook er så motsatt som det kan bli. Også skuffet over at man forsvarsmessig blir så svekket. KCP er som laget for å spille med LeBron og AD, Caruso ikke langt fra det samme, så greier man f ikke å holde på en av de. Helvete.

Men kommer nok til å bli rimelig artig i grunnserien, hvor ikke minst Westbrook kan avlaste LeBron mye, og bør også gå greit sammen med AD. Men Lakers er for andre offseason svekket når det gjelder sluttspillbasket.

Det sagt; det viktigste for Lakers med god margin er å få AD og LeBron skadefrie, får man til det, så er man med i forhold til å få til noe....

Ellers, mange takk for å hinte at dette er plassen å være :D
Innlegget ditt STINKER klassiske Bagley-bekymringer. I så fall - nydelig å ha deg på plass 😍
Jepp, takk takk :)

Det sagt, tror ikke det bare er meg som er bekymret for om Westbrook passer inn med LeBron og AD, tror en samlet ekspertise er veldig usikker på hvor dårlige/gode Lakers blir kommende sesong.

Ellers skjønner jeg ikke noe av hva man holder på med i Nola. Her hadde man altså først Anthony Davis, og man klarte ikke å bygge noe som helst rundt han. Så har de griseflaks og får Zion, og så gjør de det samme på nytt?

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Team Ingebrigtsen skrev: tir aug 10, 2021 9:40 am
Lew_Ashby skrev: man aug 09, 2021 1:53 pm
Team Ingebrigtsen skrev: man aug 09, 2021 1:30 pm Fjerde offseason for LeBron i Lakers, og tre av de har vært svake. Det man blir mest forundret over, er at dette ikke er noe rakettforskning, rundt AD og LeBron må man ha skyttere, skyttere og skyttere. Å gå for Westbrook er så motsatt som det kan bli. Også skuffet over at man forsvarsmessig blir så svekket. KCP er som laget for å spille med LeBron og AD, Caruso ikke langt fra det samme, så greier man f ikke å holde på en av de. Helvete.

Men kommer nok til å bli rimelig artig i grunnserien, hvor ikke minst Westbrook kan avlaste LeBron mye, og bør også gå greit sammen med AD. Men Lakers er for andre offseason svekket når det gjelder sluttspillbasket.

Det sagt; det viktigste for Lakers med god margin er å få AD og LeBron skadefrie, får man til det, så er man med i forhold til å få til noe....

Ellers, mange takk for å hinte at dette er plassen å være :D
Innlegget ditt STINKER klassiske Bagley-bekymringer. I så fall - nydelig å ha deg på plass 😍
Jepp, takk takk :)

Det sagt, tror ikke det bare er meg som er bekymret for om Westbrook passer inn med LeBron og AD, tror en samlet ekspertise er veldig usikker på hvor dårlige/gode Lakers blir kommende sesong.

Ellers skjønner jeg ikke noe av hva man holder på med i Nola. Her hadde man altså først Anthony Davis, og man klarte ikke å bygge noe som helst rundt han. Så har de griseflaks og får Zion, og så gjør de det samme på nytt?
Nei, WB er ikke akkurat den spilleren som passer best ved siden av Bron. De trenge virkelig AD til å spille på DpoY-level forsvar, for den defensive identiteten de hadde er ganske truet.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Ja, med defensive spesialister som KCP og Caruso borte, så framstår Lakers offseason mer som noe LeBron (og AD) har bestemt, enn hva Vogel ville gjort eller tenkt. Men det er vel slik det er å være headcoach i 2021; du er langt fra viktigst når det gjelder å sy sammen laget, likevel er det Vogel som på en mirakuløs måte skal klare å lage gode forsvarsspillere av spillere som mangler alt på å være en god forsvarsspiller. Ganske utakknemlig oppgave å være HC nå for tiden altså :)

På den litt mer muntre siden, så har vi jo situasjonen til Schroder, fyren har et oppblåst selvbilde, og får bokstavelig talt betale for det nå. Muligens Boston kan gi han en kort kontrakt, men det er vel noen år siden noen har misregnet seg så voldsomt i free agency? Det var de 84 mill dollar som han sa nei takk til...

Myhre

Legg inn av Myhre »

Dennis Schröder blir en artig type å følge med på neste sesong, betta på å spille seg opp som en superstjerne og sa nei til 84 mill over 4 år, for å så floppe med 0 poeng og dårlig spill i playoffs inn i en nå antatt ettårskontrakt for 5-10 millioner kun.

Enten 20 fga på 39 % fg fra benken, eller en Isaiah Thomas spike etter Sacramento/Phoenix Suns. Eller noe midt imellom. Ikke fulgt med på NBA på en stund, men har fått inntrykk av at han har et høyt toppnivå offensivt iallefall.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Team Ingebrigtsen skrev: tir aug 10, 2021 1:03 pm Ja, med defensive spesialister som KCP og Caruso borte, så framstår Lakers offseason mer som noe LeBron (og AD) har bestemt, enn hva Vogel ville gjort eller tenkt. Men det er vel slik det er å være headcoach i 2021; du er langt fra viktigst når det gjelder å sy sammen laget, likevel er det Vogel som på en mirakuløs måte skal klare å lage gode forsvarsspillere av spillere som mangler alt på å være en god forsvarsspiller. Ganske utakknemlig oppgave å være HC nå for tiden altså :)

Visst Vogel greier å sy sammen ett top 5 defence av dette spillermaterialet så er han legitimt en av beste defensive coachene ever

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Myhre skrev: tir aug 10, 2021 1:56 pm Dennis Schröder blir en artig type å følge med på neste sesong, betta på å spille seg opp som en superstjerne og sa nei til 84 mill over 4 år, for å så floppe med 0 poeng og dårlig spill i playoffs inn i en nå antatt ettårskontrakt for 5-10 millioner kun.

Enten 20 fga på 39 % fg fra benken, eller en Isaiah Thomas spike etter Sacramento/Phoenix Suns. Eller noe midt imellom. Ikke fulgt med på NBA på en stund, men har fått inntrykk av at han har et høyt toppnivå offensivt iallefall.
Schroder til den prisen man antar er ett kupp. Han er en bra spiller, det er bare det at selvbildet er noen etasjer for høyt sammenlignet med ferdighetsnivået

Draciger

Legg inn av Draciger »

Team Ingebrigtsen skrev: tir aug 10, 2021 1:03 pm Ja, med defensive spesialister som KCP og Caruso borte, så framstår Lakers offseason mer som noe LeBron (og AD) har bestemt, enn hva Vogel ville gjort eller tenkt. Men det er vel slik det er å være headcoach i 2021; du er langt fra viktigst når det gjelder å sy sammen laget, likevel er det Vogel som på en mirakuløs måte skal klare å lage gode forsvarsspillere av spillere som mangler alt på å være en god forsvarsspiller. Ganske utakknemlig oppgave å være HC nå for tiden altså :)

På den litt mer muntre siden, så har vi jo situasjonen til Schroder, fyren har et oppblåst selvbilde, og får bokstavelig talt betale for det nå. Muligens Boston kan gi han en kort kontrakt, men det er vel noen år siden noen har misregnet seg så voldsomt i free agency? Det var de 84 mill dollar som han sa nei takk til...
Spar meg, da kan vi like godt bare satse på Pritchard og se hvor den veien før hen.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Draciger skrev: tir aug 10, 2021 4:19 pm Spar meg, da kan vi like godt bare satse på Pritchard og se hvor den veien før hen.
Haha, han endte opp hos dere :lol:
Men for i underkant av 6 mill, så er han jo verdt kontrakten, så var det dette med om han passer inn, og hvordan Tatum og Brown vil irritere seg over en shoot-first PG. Samtidig vet han jo at om han ikke gjør en solid sesong, så får han aldri se noen av de pengene han har mistet, så tenker det kan være en greit deal for Boston.

La oss summere; han fikk tilbud om 84 mill
Mente selv at han burde få 100-120 mill
Endte opp med 5.9

Det er jo litt herlig det hele :D

hgb

Legg inn av hgb »

Team Ingebrigtsen skrev: ons aug 11, 2021 10:47 am
Draciger skrev: tir aug 10, 2021 4:19 pm Spar meg, da kan vi like godt bare satse på Pritchard og se hvor den veien før hen.
Haha, han endte opp hos dere :lol:
Men for i underkant av 6 mill, så er han jo verdt kontrakten, så var det dette med om han passer inn, og hvordan Tatum og Brown vil irritere seg over en shoot-first PG. Samtidig vet han jo at om han ikke gjør en solid sesong, så får han aldri se noen av de pengene han har mistet, så tenker det kan være en greit deal for Boston.

La oss summere; han fikk tilbud om 84 mill
Mente selv at han burde få 100-120 mill
Endte opp med 5.9

Det er jo litt herlig det hele :D
Tipper skadefryden står i taket mange steder, men kanskje spesielt i Lakers-land. Det som vel kanskje kan tenkes er at han egentlig ønska seg bort fra Lakers, fordi han var en dårlig match, men det er litt vanskelig å se for seg. Har han en knallsesong i Celtics nå, så kan det jo fortsatt lønne seg, for så vidt jeg husker er det mye FAs og mye penger neste år, og de som bommer på de store navna vil sikkert gi ham en brukbar kontrakt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Team Ingebrigtsen skrev: ons aug 11, 2021 10:47 am
Haha, han endte opp hos dere :lol:
Men for i underkant av 6 mill, så er han jo verdt kontrakten, så var det dette med om han passer inn, og hvordan Tatum og Brown vil irritere seg over en shoot-first PG. Samtidig vet han jo at om han ikke gjør en solid sesong, så får han aldri se noen av de pengene han har mistet, så tenker det kan være en greit deal for Boston.

La oss summere; han fikk tilbud om 84 mill
Mente selv at han burde få 100-120 mill
Endte opp med 5.9

Det er jo litt herlig det hele :D
Husker vi latterliggjorde ham greit da rapportene om at han hadde takket nei til 80+ mill kom i vinter/vår.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

hgb skrev: ons aug 11, 2021 10:50 am Tipper skadefryden står i taket mange steder, men kanskje spesielt i Lakers-land. Det som vel kanskje kan tenkes er at han egentlig ønska seg bort fra Lakers, fordi han var en dårlig match, men det er litt vanskelig å se for seg. Har han en knallsesong i Celtics nå, så kan det jo fortsatt lønne seg, for så vidt jeg husker er det mye FAs og mye penger neste år, og de som bommer på de store navna vil sikkert gi ham en brukbar kontrakt.
Ut fra de som følger Lakers tettest, så høres det ut som om Schroder trodde at han i markedet ville få 100+, og at Lakers 84/4 kunne han vurdere opp mot det. Det tyder på en elendig agent eller en med oppblåst selvbilde. Når man har sett Schroder spille mange nok ganger, så er det nærliggende å tro på det siste, altså at han selv skjøt seg i foten. Det spesielle her er jo at Lakers tilbud på 84/4 kom fordi Lakers ville være over CAPen uansett, og ikke kunne hente noen inn for han uansett, og at de derfor var villige til å betale overpris for Schroder. I mitt hode er Schroder verdt rundt 15 for et dårlig lag som trenger scoring. For et bedre lag kanskje ikke mer en full MLE (i underkant av 10). Jeg skjønner greia med å ha tro på seg selv, han hadde sikkert ikke kommet dit han er i dag uten det, men at han mener han er verdt like mye som CP3, Lowry, Kyrie og de gutta der, da snakker du om mangelfull virkelighetsforståelse.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lew_Ashby skrev: ons aug 11, 2021 10:53 am
Husker vi latterliggjorde ham greit da rapportene om at han hadde takket nei til 80+ mill kom i vinter/vår.
Vi traff greit på den på det forrige forumet ja :) så det bør jo ikke være så vanskelig for en agent å ha gitt han bedre råd. Men som sagt, i tilfellet Schroder, så tror jeg ikke akkurat det er enkelt å være agenten til han..

Myhre

Legg inn av Myhre »

Bra deal for Celtics, han burde jo være motivert til å holde sin egen form på topp. Må bare ikke blir for mye heroball!

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Myhre skrev: ons aug 11, 2021 2:31 pm Bra deal for Celtics, han burde jo være motivert til å holde sin egen form på topp. Må bare ikke blir for mye heroball!
Jepp, er jo der utfordringen er. Ingen tvil om at Schroder isolert sett forsvarer kontrakten, og at han har alle mulige incentiv med tanke på neste free agency til å få dette til å fungere. Samtidig tviler jeg på om han noensinne kan kvitte seg med tanken om at han tror han er bedre enn han er. Men man skal aldri si aldri, selv Dwight klarte jo til slutt å forstå hvilken posisjon han har i dagens NBA, så helt umulig er det jo ikke!

Lebron

Legg inn av Lebron »

Hvor ofte har vi sett "redeem teams" ala Lakers 2022, og hvor mange ganger har det egentlig funket?

AD må ha sin toppsesong, og LeBron må gå gjennom sesongen uskadd og energisk for at det her skal funke, gjør de det spiller det jo ikke all verdens rolle hva de andre bidrar med så lenge det er noe.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Clippers trader for Bledsoe, mot PatBev og Rondo. Muligens det viktigste er tradet-player exception de får, for selve dealen synes jeg er ganske jevn. Men klart kan de trade for en MLE-spiller så kan de gå i pluss på denne. Men til slutt er det jo uansett om Kawhi kommer ordentlig tilbake som avgjør hvor sterke utfordrere de kan bli. Ellers kan man jo tenke seg at enten PatBev eller Rondo kommer til å være i buy-out markedet ut på vinteren...

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lebron skrev: fre aug 13, 2021 8:34 am AD må ha sin toppsesong, og LeBron må gå gjennom sesongen uskadd og energisk for at det her skal funke, gjør de det spiller det jo ikke all verdens rolle hva de andre bidrar med så lenge det er noe.
Tenker det samme, får man AD og LeBron skadefrie og på sitt beste, så er det man trenger fra resten at de kan utfylle de. Det inkluderer Russ, som godt kan ta mange minutter og fremtredende rolle i grunnserien, men som ikke kan ha det i sluttspillet. Som sagt mange ganger før, det er dessverre slik at navn avgjør hvem som spiller, men langt fra sikker på at jeg vil ha Westbrook på hardwooden i clutchen i en game 7 for å si det sånn.

hgb

Legg inn av hgb »

Team Ingebrigtsen skrev: man aug 16, 2021 8:06 am Clippers trader for Bledsoe, mot PatBev og Rondo. Muligens det viktigste er tradet-player exception de får, for selve dealen synes jeg er ganske jevn. Men klart kan de trade for en MLE-spiller så kan de gå i pluss på denne. Men til slutt er det jo uansett om Kawhi kommer ordentlig tilbake som avgjør hvor sterke utfordrere de kan bli. Ellers kan man jo tenke seg at enten PatBev eller Rondo kommer til å være i buy-out markedet ut på vinteren...
TPE er jo skikkelig vanskelig å bruke, men på en god dag kan man plukke opp noen andres salary dump.

Når det gjelder PatBev og Rondo tipper jeg Rondo fort kan være en buyout, men jeg vil bli overraska om ikke de kan få noe av verdi for Beverley.

Lebron

Legg inn av Lebron »

Noen som har en oversikt over hvem som er hvem her inne hehe? Altså hvem som har et forskjellig brukernavn enn hva man hadde på vgd?

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lebron skrev: man aug 16, 2021 10:25 am Noen som har en oversikt over hvem som er hvem her inne hehe? Altså hvem som har et forskjellig brukernavn enn hva man hadde på vgd?
Tror de aller fleste har samme nick, og de som ikke har det er lett gjenkjennelige :) Ting og tang ellers i NBA:

PatBev videretradet til Minnesota. I utgangspunktet positivt for T-Wolves å få noen inn med den mentaliteten PatBev har, men sportslig, og målt mot at de har mistet Rubio, så er det i minus for Minnesota nok en gang.

Embiid med maks dollar og år i forlengelse hos Sixers. Om det ikke var soleklart for alle etter sluttspillet, så er det vertfall nå klart at Embiid er the man i Philadelphia. Ryktes for øvrig at en eventuell trade med Simmons ikke kommer til å skje før vi nærmer oss sesongstart!

Marcus Smart med maks forlengelse i Boston. Han er ikke den beste spilleren de har, men den som er lederen, så det var en no brainer fra Stevens og FO. Den kontrakten han har bør ikke være alt for vanskelig å trade heller om det skulle bli behov for det.

Opening day med veldig forutsigbart program:
Bucks-Nets
Warriors-Lakers

Ingen store overraskelser for christmas day heller:
Knicks-Hawks
Bucks-Celtics
Suns-Warriors
Lakers-Nets
Jazz-Mavs
Ikke viktig, men man kan jo stusse litt på at regjerende MVP (Denver) og Miami som har hatt en god offseason ikke er med på programmet.

Lebron

Legg inn av Lebron »

Jeg trodde Team Ingebritsen var Myhre, men det er Myhre som er Myhre da? XD Bare så ikke min kjærlighetsærklæring blir sent i feil retning^^

Vet ikke om det var 2010 eller 2006 men de Wade tiradene skulle jeg ønske jeg tok bilde av, nå er de vel kanskje tapt for alltid :(

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»