NBA

Svar
Chromeback

Re: NBA

Legg inn av Chromeback »

Må jo bare le av hele Irving. Regner jo med at dette vil gjelde for hele året, siden det er så mange som nekter å vaksinere seg der borte, men Nets i en play-off må jo nesten håpe på at de ikke får Homeground advantage. Det er vel flere bortekamper som ryker for han også?


hgb

Legg inn av hgb »

Chromeback skrev: man okt 11, 2021 6:35 pm Må jo bare le av hele Irving. Regner jo med at dette vil gjelde for hele året, siden det er så mange som nekter å vaksinere seg der borte, men Nets i en play-off må jo nesten håpe på at de ikke får Homeground advantage. Det er vel flere bortekamper som ryker for han også?

Han mister vel da 2 (antakelig) bortekamper mot Knicks, pluss en mot Warriors. Vil bli gøy hvis de møter Knicks i playoffs...

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lebron skrev: man okt 11, 2021 3:15 pm Robert Horry lol, dæven nå lo jeg XD

50 listen i seg selv var jo nærmest en reklame liste for 90's basket. Man skal være bra høy på 90 talls basket for å ikke brenne opp den lista på sekundet. Det sagt så nærmest garanterer jeg at 75-lista om den kommer, vil ha nøyaktig like store feil og mangler ved at de tar inn halvparten av dagens spillere, for å "bevise" det alle vet, at basket er best akkurat nå.
Det der er en annen artig øvelse :D
Vil du ha en ultimate glue-guy/vinnende spiller eller en som har fete individuelle stats og som spiller tapende basketball på en slik liste? Som fan av LeBron/AD, så kan jeg med en gang si at jeg mye heller vil ha KCP og Kuzma foran Westbrook i Lakers, og valget er ikke en gang vanskelig, det er enkelt.

Jeg tar Scottie Pippen 100 av 100 ganger foran Melo.
Jeg tar Tim Duncan 100 av 100 ganger foran K Malone

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ben Simmons-gate er så forbanna morsomt. Skikkelig såpe. Vi får se om han kun møter opp for å unngå økonomiske tap, eller om han faktisk kryper tilbake og leverer som en motivert lagspiller. Og om Philly tar imot ham. Har aldri sett maken til oppførsel.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lew_Ashby skrev: tir okt 12, 2021 1:42 pm Ben Simmons-gate er så forbanna morsomt. Skikkelig såpe. Vi får se om han kun møter opp for å unngå økonomiske tap, eller om han faktisk kryper tilbake og leverer som en motivert lagspiller. Og om Philly tar imot ham. Har aldri sett maken til oppførsel.

Haha, herregud….

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hmm, Twitter-lenken ble visst ødelagt der, men ja. Irving får ikke trene eller være en del av Nets før han vaksinerer seg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Det er fint å se Westbrook være sympatisk og i godt humør i intervjuer! Og regelendringen er noen år forsinket..

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Denne var fin:


Lebron

Legg inn av Lebron »

Team Ingebrigtsen skrev: tir okt 12, 2021 8:05 am
Lebron skrev: man okt 11, 2021 3:15 pm Robert Horry lol, dæven nå lo jeg XD

50 listen i seg selv var jo nærmest en reklame liste for 90's basket. Man skal være bra høy på 90 talls basket for å ikke brenne opp den lista på sekundet. Det sagt så nærmest garanterer jeg at 75-lista om den kommer, vil ha nøyaktig like store feil og mangler ved at de tar inn halvparten av dagens spillere, for å "bevise" det alle vet, at basket er best akkurat nå.
Det der er en annen artig øvelse :D
Vil du ha en ultimate glue-guy/vinnende spiller eller en som har fete individuelle stats og som spiller tapende basketball på en slik liste? Som fan av LeBron/AD, så kan jeg med en gang si at jeg mye heller vil ha KCP og Kuzma foran Westbrook i Lakers, og valget er ikke en gang vanskelig, det er enkelt.

Jeg tar Scottie Pippen 100 av 100 ganger foran Melo.
Jeg tar Tim Duncan 100 av 100 ganger foran K Malone
Joda, men 50 beste /75 beste handler jo ikke om hvem man tar/preferanser i den grad. Tracy McGrady er/var bedre å spille basket enn 30% av 50 lista, skal han da ikke med? Robert Horry derimot er ikke blant de 350 beste noensinne engang, så hvorfor i alle dager lol..... Glue? Skal man ta med Stephen Jackson, Serge Ibaka, Marcus Smart? Blir en rimelig snål liste etterhvert... hehe

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lebron skrev: tor okt 14, 2021 1:55 pm Joda, men 50 beste /75 beste handler jo ikke om hvem man tar/preferanser i den grad. Tracy McGrady er/var bedre å spille basket enn 30% av 50 lista, skal han da ikke med? Robert Horry derimot er ikke blant de 350 beste noensinne engang, så hvorfor i alle dager lol..... Glue? Skal man ta med Stephen Jackson, Serge Ibaka, Marcus Smart? Blir en rimelig snål liste etterhvert... hehe
Her er vi uenige :twisted:

Jeg vil aldri synes en ineffektiv scorer med null forsvarsspill er verdig en slik liste selv om det ser imponerende ut med for eksempel 25000+ career points. Ta for eksempel KAT og DLO i Minnesota, de statsene de har er ganske imponerende, men fører de ingen vei. For KATs del så er han ut fra statsene på vei mot en HOF-karriere, uten at T-Wolves er blitt noe som helst bedre med han. Med Dlo er det jo enda verre, all-star som gjør laget sitt dårligere.

T-Mac? Havner for meg i kategorien med Grant Hill, DRose og Penny Hardaway som NBA største: hva, hvis, dersom-spillere. Spillere som kunne vært av de virkelig store dersom karrieren hadde utviklet seg en annen vei enn det gjorde. Dessverre kan vi bare vurdere de ut fra hvordan det ble.

Lebron

Legg inn av Lebron »

Team Ingebrigtsen skrev: fre okt 15, 2021 9:26 am
Lebron skrev: tor okt 14, 2021 1:55 pm Joda, men 50 beste /75 beste handler jo ikke om hvem man tar/preferanser i den grad. Tracy McGrady er/var bedre å spille basket enn 30% av 50 lista, skal han da ikke med? Robert Horry derimot er ikke blant de 350 beste noensinne engang, så hvorfor i alle dager lol..... Glue? Skal man ta med Stephen Jackson, Serge Ibaka, Marcus Smart? Blir en rimelig snål liste etterhvert... hehe
Her er vi uenige :twisted:

Jeg vil aldri synes en ineffektiv scorer med null forsvarsspill er verdig en slik liste selv om det ser imponerende ut med for eksempel 25000+ career points. Ta for eksempel KAT og DLO i Minnesota, de statsene de har er ganske imponerende, men fører de ingen vei. For KATs del så er han ut fra statsene på vei mot en HOF-karriere, uten at T-Wolves er blitt noe som helst bedre med han. Med Dlo er det jo enda verre, all-star som gjør laget sitt dårligere.

T-Mac? Havner for meg i kategorien med Grant Hill, DRose og Penny Hardaway som NBA største: hva, hvis, dersom-spillere. Spillere som kunne vært av de virkelig store dersom karrieren hadde utviklet seg en annen vei enn det gjorde. Dessverre kan vi bare vurdere de ut fra hvordan det ble.
McGrady var bare et tilfeldig navn, men han fungerer forsåvidt greit som eksempel. Han har en 95% Hall of Fame probability, og var franchise player fra 01-09 omtrent, altså et helt tiår. De du nevner har vel hatt 1-2 gode sesonger utenom skader.

KAT og DLO er vel 24 og 25 år? Der er ikke akkurat flyst av spillere som vinner mesterskap i den alderen, Jordan, LeBron, Shaq, hele bunchen var mesterskapsløse. Så jeg er villig til å gi dem fripass enn så lenge. De har absolutt enda potensiale, om kanskje ikke akkurat i den klubben. Var Garnett også opplåste stats på Wolves?

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lebron skrev: lør okt 16, 2021 9:59 am KAT og DLO er vel 24 og 25 år? Der er ikke akkurat flyst av spillere som vinner mesterskap i den alderen, Jordan, LeBron, Shaq, hele bunchen var mesterskapsløse. Så jeg er villig til å gi dem fripass enn så lenge. De har absolutt enda potensiale, om kanskje ikke akkurat i den klubben. Var Garnett også opplåste stats på Wolves?
Jeg tror vi trygt kan si at KAT og DLO ALDRI kommer i kategori med de nevnte. Det er ganske stor forskjell på å spille vinnende basket å komme til finals eller CF, enn det Minnesota holder på med.
For øvrig er det forbudt å sette KG i samme sammenheng som Towns eller Dlo, det kalles blasfemi, og jeg er ganske sikker på at det finnes en lov mot det :o
Lebron skrev: lør okt 16, 2021 9:59 am McGrady var bare et tilfeldig navn, men han fungerer forsåvidt greit som eksempel. Han har en 95% Hall of Fame probability, og var franchise player fra 01-09 omtrent, altså et helt tiår. De du nevner har vel hatt 1-2 gode sesonger utenom skader.
HOFer med de kriteriene som er der, ja. Blandt de 75 beste gjennom tidene? Lander på nei, men det kan man godt argumentere for.

Hva sier folket ellers foran sesongstart? Har vi for liten interesse her for å starte egen tråd? Det er halvannet døgn til sesongstart :mrgreen:

Lebron

Legg inn av Lebron »

[/quote]
Hva sier folket ellers foran sesongstart? Har vi for liten interesse her for å starte egen tråd? Det er halvannet døgn til sesongstart :mrgreen:
[/quote]

Jeg regnet med Bagley-Towns (hva enn kallenavn han har her inne) snekret en legendarisk en som vanlig <3

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Egentlig samme for meg om vi kjører en ny eller fortsetter her. Men åpningsinnleggene pleier jo være solide, så bare å kjøre på om man vil!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

En som er i overkant glad for å være tilbake:


Lebron

Legg inn av Lebron »

Det var forresten ikke noe slags "stikk" fra meg om at den ene personen må lage start innlegget altså, der er mange som er kompetente til det her inne :)

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lakers henter tilbake enda en tidligere Lakers og som var med på laget i 2019-20 i Avery Bradley

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

For en type




R66

Legg inn av R66 »

Woow Bjelica og Poole storspiller i andre omgang og snur kampen for gsw
Latterlig dårlig skytting fra FT for Lakers

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ale skrev: ons okt 20, 2021 6:37 am Klassisk snuoperasjon av Golden State Warriors.
Lebron har mekket tråd for 21/22-sesongen, gutter! Kom dere inn der 🙂

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»