Bård Wiggen

Svar
Fontolan
Innlegg: 312

Bård Wiggen

Legg inn av Fontolan »

Nå har denne slangen fått jobb igjen, som assistent i Stabæk…

Gratulerer til de andre lagene som er involvert i nedrykksstriden!

lsklars

Legg inn av lsklars »

Finnes det noen klubber han ikke har vært innom?

Fontolan
Innlegg: 312

Legg inn av Fontolan »

Si det - det blir jo bare bråk og rot hvorenn han går så han må jo bytte jobb hele tiden…

qbah

Legg inn av qbah »

Perry er også ledig. Synd Stabæk ikke gikk for han etter JJ. Vi trenger komboen Perry og Wiggen igjen.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

qbah skrev: ons aug 04, 2021 2:39 pm Perry er også ledig. Synd Stabæk ikke gikk for han etter JJ. Vi trenger komboen Perry og Wiggen igjen.
Opp på hesten

qbah

Legg inn av qbah »

seriemester2013 skrev: ons aug 04, 2021 2:43 pm
qbah skrev: ons aug 04, 2021 2:39 pm Perry er også ledig. Synd Stabæk ikke gikk for han etter JJ. Vi trenger komboen Perry og Wiggen igjen.
Opp på hesten
Rett og slett, ja. Stabæk må opp på hesten igjen.

MrPets

Legg inn av MrPets »

Fontolan skrev: ons aug 04, 2021 2:16 pm Nå har denne slangen fått jobb igjen, som assistent i Stabæk…

Gratulerer til de andre lagene som er involvert i nedrykksstriden!
Stabæk er flinke på overskriftsiden: "TIDLIGERE KÖLN-ASSISTENT INN I TRENERTEAMET".

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

MrPets skrev: ons aug 04, 2021 3:16 pm
Fontolan skrev: ons aug 04, 2021 2:16 pm Nå har denne slangen fått jobb igjen, som assistent i Stabæk…

Gratulerer til de andre lagene som er involvert i nedrykksstriden!
Stabæk er flinke på overskriftsiden: "TIDLIGERE KÖLN-ASSISTENT INN I TRENERTEAMET".
Men, jeg husker faktisk at jeg syntes han var kuul da han spilte i forsvar for Strømsgodset i sin tid. langt hår og tørkle rundt hodet, jeg kalte han WigWam, men, detter er forbanna lenge siden, han var kun en helt ordinær forsvarspiller i grunnen, og jeg synes han har vært under ordinær som trener/assistent.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Morten Gamst Pedersen var nådeløs mot Wiggen i podcasten "I det lange løp" tidligere i sommer.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

HarryH skrev: ons aug 04, 2021 4:21 pm Morten Gamst Pedersen var nådeløs mot Wiggen i podcasten "I det lange løp" tidligere i sommer.
Hva var essensen?

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Bård Wiggen var personen som sa at Magnus W Eikrem aldri kom til å spille i Tippeligaen.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Rent Trav skrev: ons aug 04, 2021 4:31 pm
HarryH skrev: ons aug 04, 2021 4:21 pm Morten Gamst Pedersen var nådeløs mot Wiggen i podcasten "I det lange løp" tidligere i sommer.
Hva var essensen?
Du kan høre det her (ca. etter 1:20:00):
https://radio.nrk.no/podkast/i_det_lang ... 4abb53dc1b
Sist redigert av HarryH den ons aug 04, 2021 4:50 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

HarryH skrev: ons aug 04, 2021 4:37 pm Du kan høre det her:
https://radio.nrk.no/podkast/i_det_lang ... 4abb53dc1b
For oss som ikke gidder å høre på Gamst (selv om vi kanskje burde), gikk det på Wiggen som trener, eller som person? Eller begge?

Så han ble omtalt som en slange i åpningsinnlegget. Vet at han har lurt seg inn i de fleste klubber nå, men lurte på om det er andre ting folk holder mot ham også.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Bård Wiggen. Etter min mening den dårligste ansettelsen Viking har gjort i nyere tid. Lykke til Stabæk.

Men Ståle Solbakken har jo likt han da.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Tjaaah skrev: ons aug 04, 2021 4:40 pm
HarryH skrev: ons aug 04, 2021 4:37 pm Du kan høre det her:
https://radio.nrk.no/podkast/i_det_lang ... 4abb53dc1b
For oss som ikke gidder å høre på Gamst (selv om vi kanskje burde), gikk det på Wiggen som trener, eller som person? Eller begge?

Så han ble omtalt som en slange i åpningsinnlegget. Vet at han har lurt seg inn i de fleste klubber nå, men lurte på om det er andre ting folk holder mot ham også.
Som den kjernekaren jeg er, så lette jeg meg frem. 01:21:40 ut i podcasten. Kjent sak at Wiggen hadde ekstremt lette treninger i RBK. Du får høre selv, men Gamsten var ikke overbevist akkurat.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Tjaaah skrev: ons aug 04, 2021 4:40 pm
HarryH skrev: ons aug 04, 2021 4:37 pm Du kan høre det her:
https://radio.nrk.no/podkast/i_det_lang ... 4abb53dc1b
For oss som ikke gidder å høre på Gamst (selv om vi kanskje burde), gikk det på Wiggen som trener, eller som person? Eller begge?

Så han ble omtalt som en slange i åpningsinnlegget. Vet at han har lurt seg inn i de fleste klubber nå, men lurte på om det er andre ting folk holder mot ham også.
Det gikk kun på treningsmetode.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Zanick skrev: ons aug 04, 2021 4:50 pm Som den kjernekaren jeg er, så lette jeg meg frem. 01:21:40 ut i podcasten. Kjent sak at Wiggen hadde ekstremt lette treninger i RBK. Du får høre selv, men Gamsten var ikke overbevist akkurat.
Jøss, for en service. Takk!
HarryH skrev: ons aug 04, 2021 4:51 pm Det gikk kun på treningsmetode.
Ja, fikk hørt det selv nå som Zanick var så grei å finne det for meg. Har aldri hørt om noen skandaler rundt Wiggen, utover dårlige resultater, så derfor jeg stusset litt på at han ble kalt en slange her. Men det kan jo bare bety at han åler seg inn i alle klubber.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Tjaaah skrev: ons aug 04, 2021 4:54 pm Har aldri hørt om noen skandaler rundt Wiggen, utover dårlige resultater, så derfor jeg stusset litt på at han ble kalt en slange her. Men det kan jo bare bety at han åler seg inn i alle klubber.
Jan Halvor Halvorsen blir jo kalt "anacondaen". Kanskje det ligger noe der.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

En skrekkansettelse da han kom til Molde.

Hans filosofi er at hvile er den beste trening. Noe som er bra for meg, neste OL setter jeg nok verdensrekord i det meste.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

HarryH skrev: ons aug 04, 2021 5:00 pm Jan Halvor Halvorsen blir jo kalt "anacondaen". Kanskje det ligger noe der.
Huffda, han skviser livet ut av alle klubber han er i?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

HarryH skrev: ons aug 04, 2021 5:00 pm
Tjaaah skrev: ons aug 04, 2021 4:54 pm Har aldri hørt om noen skandaler rundt Wiggen, utover dårlige resultater, så derfor jeg stusset litt på at han ble kalt en slange her. Men det kan jo bare bety at han åler seg inn i alle klubber.
Jan Halvor Halvorsen blir jo kalt "anacondaen". Kanskje det ligger noe der.
JHH har et vanvittig rykte på seg ja, men det sies jo at Tor Hogne Aarøy greide å felle en spiller med sin «anakonda» i en andrelagskamp for AaFK. Gikk ned for å tackle, kroppen gikk en vei, mens lemmet hang igjen og motspilleren snublet i den.

Så var det vel Daniel Nannskog som slet litt med språket da han kom til Norge. TV2 intervjuet han med 5 kjappe spørsmål og da de spurte hvem som var lengst i garderoben så stusset han veldig, men svarte Petter Belsvik.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Zanick skrev: ons aug 04, 2021 4:50 pm
Tjaaah skrev: ons aug 04, 2021 4:40 pm
HarryH skrev: ons aug 04, 2021 4:37 pm Du kan høre det her:
https://radio.nrk.no/podkast/i_det_lang ... 4abb53dc1b
For oss som ikke gidder å høre på Gamst (selv om vi kanskje burde), gikk det på Wiggen som trener, eller som person? Eller begge?

Så han ble omtalt som en slange i åpningsinnlegget. Vet at han har lurt seg inn i de fleste klubber nå, men lurte på om det er andre ting folk holder mot ham også.
Som den kjernekaren jeg er, så lette jeg meg frem. 01:21:40 ut i podcasten. Kjent sak at Wiggen hadde ekstremt lette treninger i RBK. Du får høre selv, men Gamsten var ikke overbevist akkurat.
Høres virkelig bra ut. En av tingene det har vært klaget på i Stabæk er at det har vært for lette treninger. Så da høres Wiggen ut som den perfekte ansettelse.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Fy f... nå måtte jeg dra på smilebåndet. Når vi har slike gode diskusjoner er jeg ekstra glad vi klarte å holde kontakten etter nedleggelsen av VGD.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Anakondaer og slanger Gud bedre! :lol:

Fontolan
Innlegg: 312

Legg inn av Fontolan »

Med slange så mente jeg at han har ormet seg inn i nok en klubb - klar for å skape dårlig stemning.

At det en sportslig katastrofe er gitt.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

PapaSmurf skrev: ons aug 04, 2021 5:03 pm men det sies jo at Tor Hogne Aarøy greide å felle en spiller med sin «anakonda» i en andrelagskamp for AaFK. Gikk ned for å tackle, kroppen gikk en vei, mens lemmet hang igjen og motspilleren snublet i den.
Det må medføre en merkelig kombo av smerte og stolthet...
HarryH skrev: ons aug 04, 2021 5:08 pm Fy f... nå måtte jeg dra på smilebåndet. Når vi har slike gode diskusjoner er jeg ekstra glad vi klarte å holde kontakten etter nedleggelsen av VGD.
Dessverre litt for lemfeldig hvor innleggene havner på nye vgd, ja. Blir vanskelig å ha disse dype, fotballfaglige diskusjonene da.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Bård Wiggen, ja. Gode minner.

Skrev en e-post til ham da han jobbet i Viking om at Viking var elendige på alt som var gratis. Han skrev tilbake at de var klar over dette og jobbet med en kulturendring. Jeg skrev om min e-post og svaret fra Wiggen på vgd, og fikk en sinna e-post fra Wiggen noen dager etterpå der han var blitt gjort oppmerksom på at jeg hadde delt informasjonen på internett av en spiller. Det satte han ikke pris på.

Konklusjonen var at en eller annen Viking-spiller fulgte med på vgd, og at det ikke tålte dagens lys at Wiggen mente innsats og hardt arbeid alltid måtte ligge i bunnen for å oppnå resultater. Da er det kanskje ikke så rart det tok noen år å få denne kulturendringen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»