Tok bildet i beste wallpaper-kvalitet, og croppet det kvadratisk slik at hele høyden i bildet ble bevart. Da ble det altså litt hvitt på hver side (inkl. det brente).ehall skrev: ↑tor nov 17, 2022 8:23 pm Jeg har forsøkt flere ganger og gitt opp, klarer ikke å få det til et (lite) format som systemet godtar, Veldig irriterende for jeg har relativ god peiling på data.
Jeg vil ha samme som jeg hadde på VGD, et bilde av Wish You Were Here albumet til Pink Floyd. Det er to menn og den ene brenner. Er en hvit ramme, kan gjerne beholde nok av det hvite så du ser det brente på høyre side. Tenkte at du er bedre til å finne det beste bilde (oppløsning), derfor har jeg ikke linket til en.
Resizet det deretter til 90x90 (maksimal avatarstørrelse), og komprimerte det fra 13 kiB til 5.92 kiB (max filstørrelse er 6.00 kiB).
Har opplevd at avatarpickeren er litt kresen på filstørrelse, selv om størrelsen faktisk er under kravet, men testet å bruke det som avatar selv nå, og det funket fint.
Si fra om du vil ha croppen snevret litt mer inn, slik at man ser litt mer av selve motivet. Jeg prioriterte som sagt å beholde hele høyden i de 90 pikslene, med konsekvens at mennene blir veldig små.
Har ikke makt til å endre avataren for deg, men her er i alle fall en fil som skal være så bra som mulig.