NBA 2022/23

Svar
Chromeback

Re: NBA 2022/23

Legg inn av Chromeback »

Mon tro hvor mange agenter og Front Offices tror man kommer til å få grå hår de neste dagene?



Greit nok at Kuz hevder at det ikke har sammenheng med Kyrie-situasjonen, men her legger jo alle sammen 1+1. Usikker på om tweeten bare er dum eller dårlig timet, eventuelt om det bare er en kombo.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lew_Ashby skrev: fre nov 04, 2022 3:21 pm Meyers Leonard brukte et antisemittisk uttrykk da han gamet, og beklaget etterpå. Han ble suspendert fra Heat "indefinitely", Heat startet en etterforskning og han ble bøtelagt 50k dollar + 1 uke suspendert av NBA. Han ble tradet til OKC som ikke hadde tenkt å bruke ham.

Nå er han operert og ute lenge, men når man ser hvordan Heat behandlet en spiller som sa et ord, og som beklaget offentlig etterpå, er det trist å se Kyrie bli vernet i etterkant av sin latterlige oppførsel.
Er jo slik man vanligvis gjør det, og Enes Freedom har rett i alt han sier om NBA-spilleres dobbeltmoral. Det er kvalmt.

Ellers fikk du og de som misliker Lakers en real kosestund her på morgenkvisten, Lakers helt håpløse defensivt mot Jazz. Men det har gått så langt at jeg orker ikke være for skuffet lengre, har gitt opp Lakers denne sesongen. For de som ser på boxscoren og tror Russ var bra, så var han grusomt defensivt. Og så får vi se om det er sykdom i det siste som har satt LeBron fysisk tilbake, eller om det er nå vi ser at alderen påvirker også LeBron til slutt. Var et eller to tideler for seint hver bidige gang i forsvarsspillet. Så ut som han ville spille forsvar, men faktisk ikke hadde fysikken til det i denne. Så det også når han drivet mot kurven at han ble stoppet påfallende ofte…

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Team Ingebrigtsen skrev: lør nov 05, 2022 8:07 am
Lew_Ashby skrev: fre nov 04, 2022 3:21 pm Meyers Leonard brukte et antisemittisk uttrykk da han gamet, og beklaget etterpå. Han ble suspendert fra Heat "indefinitely", Heat startet en etterforskning og han ble bøtelagt 50k dollar + 1 uke suspendert av NBA. Han ble tradet til OKC som ikke hadde tenkt å bruke ham.

Nå er han operert og ute lenge, men når man ser hvordan Heat behandlet en spiller som sa et ord, og som beklaget offentlig etterpå, er det trist å se Kyrie bli vernet i etterkant av sin latterlige oppførsel.
Er jo slik man vanligvis gjør det, og Enes Freedom har rett i alt han sier om NBA-spilleres dobbeltmoral. Det er kvalmt.

Ellers fikk du og de som misliker Lakers en real kosestund her på morgenkvisten, Lakers helt håpløse defensivt mot Jazz. Men det har gått så langt at jeg orker ikke være for skuffet lengre, har gitt opp Lakers denne sesongen. For de som ser på boxscoren og tror Russ var bra, så var han grusomt defensivt. Og så får vi se om det er sykdom i det siste som har satt LeBron fysisk tilbake, eller om det er nå vi ser at alderen påvirker også LeBron til slutt. Var et eller to tideler for seint hver bidige gang i forsvarsspillet. Så ut som han ville spille forsvar, men faktisk ikke hadde fysikken til det i denne. Så det også når han drivet mot kurven at han ble stoppet påfallende ofte…
Er på ferie med en del timer tidsdiff, så faktisk Lakers-Jazz på sent på kvelden her. Russ var ikke god defensivt, men det han viste offensivt er vel i nærheten av det beste han har spilt siden han ble en Laker. Om Lakers kan få noe i nærheten av det fra ham hver kveld, og han forsøker litt mer i forsvar, så er han jo faktisk en god bidragsyter.

Hadde vært klassisk NBA og Russ ender opp med 6MotY på et 40-42-lag.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lakers totalt sjansese i slike kamper når Lebron ikke bidrar. Lakers hadde vunnet om Lebron var byttet ut med Clarkson.....verdt å tenke på når man skal bygge videre.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »


R66

Legg inn av R66 »

Helt syk avslutning i Orlando, blir sikkert dagens play

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

R66 skrev: søn nov 06, 2022 12:51 am Helt syk avslutning i Orlando, blir sikkert dagens play
Monsterkok

Brukeravatar
sertono  
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Chromeback skrev: fre nov 04, 2022 8:37 am Og det var Irving ute i fem kamper, minimum. Man må jo bare le over hvor stor idiot det er mulig å bli. Eventuelt gråte litt også.

Tipper de fem kampene fort blir mer, aldri at Kyrie trekker uttalelsene sine tilbake eller viser holdningsendringer på dette feltet. Spørsmålet er jo bare hva Nets skal gjøre videre her.
Han kom med en unnskyldning i går, men det hjalp ikke stort. Nike stanser samarbeidet også.

– I Nike mener vi at det ikke finnes noen plass for hatprat.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

sertono skrev: søn nov 06, 2022 10:28 am
Chromeback skrev: fre nov 04, 2022 8:37 am Og det var Irving ute i fem kamper, minimum. Man må jo bare le over hvor stor idiot det er mulig å bli. Eventuelt gråte litt også.

Tipper de fem kampene fort blir mer, aldri at Kyrie trekker uttalelsene sine tilbake eller viser holdningsendringer på dette feltet. Spørsmålet er jo bare hva Nets skal gjøre videre her.
Han kom med en unnskyldning i går, men det hjalp ikke stort. Nike stanser samarbeidet også.

– I Nike mener vi at det ikke finnes noen plass for hatprat.
Spørs vel om han holder ut sesongen i Nets nå, til tross for at de har sagt at det er uaktuelt å slippe han.



Han har jo allerede prøvd seg på en donasjon på $500k, men den ble jo avvist. Lurer på hva Kyrie tenkte da jøder takket nei til en halv million dollar.

Tror Kyrie ikke engang kommer seg forbi steg en her, og om han faktisk gjør det så vet jo alle at dette ikke er en unnskyldning som er ment 100%.

Det kan være slitsomt å følge lagene fra Philly, men de er jo ikke i nærheten av det Nets holder på med i år. Sjeleglad for at Ben også er der, perfekt miks mellom han og klubben pdd.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Elsker at et betydelig antall twitterkontoer mener dette er et eksempel på at en afromerikansk mann ikke får ha ytringsfrihet. "Shut up and play baskteball". At dette handler om å holde Kyrie nede.

Fullstendig lamslått av dumheten.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hah type!



Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Cavs v Lakers ja, her prater vi stor idrett.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Chromeback skrev: søn nov 06, 2022 10:22 pm Cavs v Lakers ja, her prater vi stor idrett.
Hadde aldri trodd jeg kom til å si det, men Cavs UTEN LeBron er et av de aller artigste lagene å følge. Selvfølgelig er det Mitchell/Garland som står bak det meste, men de har noen av de bigsa jeg liker best i ligaen (Allen, Mobley & Love). Det er en god del kamper nå hvor Cavs har vært helt rå når Love kommer fra benken. Så også i denne.

Mye av det samme fortsetter for LeBrons del, spørsmålet er sykdom, skade eller alder? Ikke i nærheten av sitt gamle jeg når han forsøker seg med bully ball. Men det STØRSTE problemet i de siste kampene er at Lakers er det eneste laget som ikke gjør et forsøk på å spille sin beste spiller best mulig. AD bør slå hendene i bordet og fortelle både spillere og trenere hvem som er sjefen.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Team Ingebrigtsen skrev: man nov 07, 2022 7:11 am
Chromeback skrev: søn nov 06, 2022 10:22 pm Cavs v Lakers ja, her prater vi stor idrett.
Hadde aldri trodd jeg kom til å si det, men Cavs UTEN LeBron er et av de aller artigste lagene å følge. Selvfølgelig er det Mitchell/Garland som står bak det meste, men de har noen av de bigsa jeg liker best i ligaen (Allen, Mobley & Love). Det er en god del kamper nå hvor Cavs har vært helt rå når Love kommer fra benken. Så også i denne.

Mye av det samme fortsetter for LeBrons del, spørsmålet er sykdom, skade eller alder? Ikke i nærheten av sitt gamle jeg når han forsøker seg med bully ball. Men det STØRSTE problemet i de siste kampene er at Lakers er det eneste laget som ikke gjør et forsøk på å spille sin beste spiller best mulig. AD bør slå hendene i bordet og fortelle både spillere og trenere hvem som er sjefen.
AD har mye skyld selv. Forsvinner i second half hver eneste kamp. Ser rett og slett gasset ut. Blir herjet med på returer og. WB starter kampen bra, men tar du vekk første periode så er han skrekkelig etterhvert. 7+ turnovere osv.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KTBFFH skrev: man nov 07, 2022 7:45 am AD har mye skyld selv. Forsvinner i second half hver eneste kamp. Ser rett og slett gasset ut. Blir herjet med på returer og. WB starter kampen bra, men tar du vekk første periode så er han skrekkelig etterhvert. 7+ turnovere osv.
Ikke nødvendigvis i hver kamp i regular season, men stort sett i jevne kamper så taper eller du vinner ut fra hvor bra din beste spiller er. Alle lag for uten om Lakers spiller slik. Når AD ikke får ballen og det ikke designes noen plays for han, så taper Lakers med Westbrook eller LeBron ISOs eller trepoengforsøk. Det er Hams ansvar. Så er jeg helt enig i at AD ikke ser fysisk bra ut, likevel skal du gi han ballen, eller så får Ham ta time-out og designe noe for han.
Lew_Ashby skrev: søn nov 06, 2022 11:51 am Elsker at et betydelig antall twitterkontoer mener dette er et eksempel på at en afromerikansk mann ikke får ha ytringsfrihet. "Shut up and play baskteball". At dette handler om å holde Kyrie nede.
Fullstendig lamslått av dumheten.
Klarer ikke å lese flere uttalelser fra spillerne, det er fullstendig natta i topplokket på de fleste av de. Måten spillerforeningen mener at Kyrie har sagt unnskyld, gjør bare dobbeltmoralen enda verre.
Skrev før sesongen at Kyrie til Lakers ville gjort de til mesterskapsutfordrere, og det står jeg for sportslig sett. Men får ha såpass med prinsipper at jeg ikke vil ha Kyrie, om så for vet's minimum lønn. Nei takk.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Noen ting nytter ikke å forandre, selv når RW er ''på'' offensivt, så ser du at han gir f*** i forsvar. Av alle spillere på parketten, den klart dårligste i Utah. Bare synd at Lakers-fansen og Lakers-media er så kunnskapsløse at de tror at Westbrook er god om han putter noen poeng. Ellers er det jo litt humor når Ham sier at et godt lag starter med gode defensive vaner, samtidig som Lakers ser verre og verre ut for hver kamp defensivt sett. Når Lakers eneste gode forsvarsspiller blir passiv etter to tidlige feil, så er det ingen ting der. Reaves forsøker, har klare fysiske begrensinger, men er likevel en mye bedre forsvarsspiller enn alle som ikke heter Anthony Davis. Ellers er det mye bra fra Utah, når man har to strech-bigs, så er det jo motorvei mot kurven for resten av gjengen. Men det blir jo ingen Wembanyama av å spille slik.

Luka fortsetter å dominere alt og alle, selv om det var mye rusk i clutchen mot Nets. Legger også merke til at Warriors trenger en Steph Curry på sitt aller beste for å slå.....Kings....av det jeg har sett av Warriors denne sesongen så er det nå en ting at Klay og Dray ikke er opp til vanlig standard, men den 2nd uniten de har må være omtrent dårligst i ligaen så langt denne sesongen.

hgb

Legg inn av hgb »

Jeg ser jo at dette Jazz-laget nok ikke heeelt er championship-kaliber, men sannelig er de moro å se på. Alle spiller med voldsom entusiasme, og lite iso og mye ballbevegelse er gøy.
Markkanen sleit fælt med AD i forsvar i starten, men sannelig ga han ikke litt samme mynt tilbake etter halvtid. Fikk noe mer kontroll defensivt også.

hgb

Legg inn av hgb »

hgb skrev: tir nov 08, 2022 2:07 pm Jeg ser jo at dette Jazz-laget nok ikke heeelt er championship-kaliber, men sannelig er de moro å se på. Alle spiller med voldsom entusiasme, og lite iso og mye ballbevegelse er gøy.
Markkanen sleit fælt med AD i forsvar i starten, men sannelig ga han ikke litt samme mynt tilbake etter halvtid. Fikk noe mer kontroll defensivt også.
Og glemte: Forvandlinga til Jordan Clarkson har jo vært enorm. Fra en sparkplug-off-the-bench-type som skyter hvert angrep til playmaker og klart forbedra forsvarer. Over 5 assist per kamp, pluss >40% på treere. Moro, moro.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Team Ingebrigtsen skrev: tir nov 08, 2022 7:12 am Noen ting nytter ikke å forandre, selv når RW er ''på'' offensivt, så ser du at han gir f*** i forsvar. Av alle spillere på parketten, den klart dårligste i Utah. Bare synd at Lakers-fansen og Lakers-media er så kunnskapsløse at de tror at Westbrook er god om han putter noen poeng.
Av alt man kan ta Lakers på så er det RW som er synderen i kamp etter kamp. Jeg tror at mange legger det på han at han ikke er tradet, og det kan jo ikke være rett. En stasjonær AD og en trøtt Lebron skaper mye plass for 3 p skytte de også. Om 2 av 5 bidrar sånn halvhjertet med å flytte på beina, defensivt, så merker man det jo.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »



Det er jo urettferdig, 1 leg 3pt floater ? cmon

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

TrueTopRed skrev: tir nov 08, 2022 2:31 pm
Team Ingebrigtsen skrev: tir nov 08, 2022 7:12 am Noen ting nytter ikke å forandre, selv når RW er ''på'' offensivt, så ser du at han gir f*** i forsvar. Av alle spillere på parketten, den klart dårligste i Utah. Bare synd at Lakers-fansen og Lakers-media er så kunnskapsløse at de tror at Westbrook er god om han putter noen poeng.
Av alt man kan ta Lakers på så er det RW som er synderen i kamp etter kamp. Jeg tror at mange legger det på han at han ikke er tradet, og det kan jo ikke være rett. En stasjonær AD og en trøtt Lebron skaper mye plass for 3 p skytte de også. Om 2 av 5 bidrar sånn halvhjertet med å flytte på beina, defensivt, så merker man det jo.
Akkurat nå framstår du som en boxscore-dude, som ikke kan forstå annet enn at Lakers tredje beste scorer, også må være lagets tredje beste spiller.
Stating the obvious; når RW gjør en tre-fire brukbare angrepsspill, men er så sykt elendig i forsvar at Lakers likevel går i minus i samme periode, så er Westbrook en katastrofe selv når han er grei nok i angrep. Forskjellen er sånn cirka slik som jeg beskrev i offseason tråden:
-Lakers offseason er ferdig slik den er nå, og Westbrook blir, og ødelegger all glede med å se laget. Jeg rangerer Lakers som nummer 27 i ligaen om det blir slik.

-Hield/Turner for Westbrook dukker stadig opp som alternativ. Ikke en trade som friskmelder Lakers, men man slipper i alle fall å se RW. Et slik trade gjør det levelig å se Lakers, men spesielt gode blir de ikke. Jeg rangerer de som nummer 18.

-Westbrook til Charlotte for 2 eller 3 av Hayward, Rozier, Oubre, Plumlee, Washington. Det var mye om denne muligheten tidlig i offseason, men lite eller ingen ting nå Men dette er et godt alternativ for Lakers og Lebron. Jeg har Lakers som nummer 12 om dette skjer.

-Kyrie+en til fra Nets i bytte for 2 FRDP og Westbrook. Jeg har Lakers som nummer 1 om dette skjer. Kyrie med LeBron vet vi at er perfekt kombo, og jeg klarer ikke å se noe annet enn at en slik trade ville være helt gull for AD også.
Dette er med andre ord en VARSLET katastrofe, en forventet og villet utvikling. Alle kunne forutså at Lakers kom til å se ut som de gjør. For uten om at Westbrook ikke er en vinnende spiller, så handler det også om at man finner jo ikke en spiller som passer dårligere med AD og LeBron. For ikke å snakke om at man HADDE perfekte rollespillere i KCP og Kuz. For å ytterligere trykke inn poenget; Reaves og PatBev skyter som fulle sjømenn, selv da er de på grunn av sin defensive kvaliteter MYE mer nyttig enn Westbrook.

Apropos som forventet, Lakers hang sånn noenlunde med Clippers til Westbrook kom inn, etter et par minutter med Westbrook på, så var det i praksis kjørt. Toppet seg selvfølgelig med det som så ut som en hamstring skade på LeBron (når det eneste interessante med Lakers var å følge LeBrons jakt på Kareem, så måtte jo det skje).

Det som ikke gir mening er FO/Pelinkas passitivitet, det eneste en elendig Lakers sesong fører til, er et godt pick til Pels, så nå begynner storyene om at Pelinka og Lakers venter på en ''storfisk''. Selvfølgelig bare tull og tøys, men ville jo vært typisk Lakers/Pelinka om man ender opp med en nedadgående superstar som Dame eller Draymond.

Den vinglingen til Pelinka/FO er noe av det rareste jeg har sett, og jeg har sett MYE rart fra diverse FO opp gjennom årene. Det desidert dårligste alternativet har i halvannet år nå vært å kjøre status quo. Det finnes jo bare to måter å gjøre dette på:

1. Du bygger lag rundt LeBron og AD, da ville du tradet Westbook vekk i sommer for rollespillere som passer med LeBron/AD
2.Du gir opp, sier til LeBron/AD at de vil hjelpe med å komme dit de vil, og starter fra nytt. Satser på at du får en pakke rundt de med unge spillere/picks.

Nå er ikke jeg Lakers-fan, følger de kun grunnet LeBron/AD, men siden alternativ nummer 1 er for sent nå, så er det eneste logiske og av felles interesse for både Lakers og LeBron/AD alternativ nummer 2.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Han der er en monster så spørs det om an kan klare å unngå skader(Wembanyana)

hgb

Legg inn av hgb »

Look at them Jazz! Satan til sesongstart.

Meget god coaching av unge Will Hardy, bl.a. er han veldig mye mer villig til å spille med de som gjør det bra og benke de som sliter.

Lauri Markkanen spiller som en klar all-star-kandidat, Mike Conley med sin beste sesong på lenge, med bl.a. en helt idiotisk 16.0 i AST:TO-ration i 4. periode så langt i sesongen. Walker Kessler ser dessuten ut som en veldig solid C, Jordan Clarkson er plutselig playmaker av rang, etc, etc.

Moro, moro!

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Team Ingebrigtsen skrev: tor nov 10, 2022 7:36 am Akkurat nå framstår du som en boxscore-dude, som ikke kan forstå annet enn at Lakers tredje beste scorer, også må være lagets tredje beste spiller.
Stating the obvious; når RW gjør en tre-fire brukbare angrepsspill, men er så sykt elendig i forsvar at Lakers likevel går i minus i samme periode, så er Westbrook en katastrofe selv når han er grei nok i angrep. Forskjellen er sånn cirka slik som jeg beskrev i offseason tråden:
Ja ikke sant. Har da aldri snakket om RW som 1e, 2, 3e beste jeg, når sant skal sies så skjønner jeg ikke hvordan han kunne bli hentet inn.......jeg reagerer kun på at du til synes alltid blir skikkelig sur på fyren uansett hva han gjør der ute (bra eller dårlig), det blir jo personlig fra din side. Og når du snakker ned hans defence, så se på samme måte når du kikker på f.eks Lebron. Han kan putte 30 men er uansett inne på minus 17. Det forteller litt om hvor mye pikk han suger defensivt. Ja han kan når han gidder, men det kommer man p åpenbart ikke så langt med.
Dette er med andre ord en VARSLET katastrofe, en forventet og villet utvikling. Alle kunne forutså at Lakers kom til å se ut som de gjør. For uten om at Westbrook ikke er en vinnende spiller, så handler det også om at man finner jo ikke en spiller som passer dårligere med AD og LeBron.
Jeg antar at sånn som Pelinka hele tiden har vært opptatt å holde AD og Lebron oppdaterte og med på avgjørelser, har latt disse sette sin OK stempel på RW (før han ble hentet tross andre til synes bedre valg på bordet). ......så overrasker det meg at nettopp de valgte fyren. Altså hva så de som alle andre ikke så?

Jeg tror det er langt flere enn RW som begrenser det laget der....

Det er greit å være irritert på pelinka/organisationen når man tar visse valg, men Russ er ikke konstant dårligst.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Laker/Bron fans, dersom dette fortsetter og New Orleans ender opp med #1 pick og drafter Wembanyama - var 2020 ringen verdt det ?

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

1ChiBull1 skrev: fre nov 11, 2022 4:48 pm Laker/Bron fans, dersom dette fortsetter og New Orleans ender opp med #1 pick og drafter Wembanyama - var 2020 ringen verdt det ?
Jeg er egentlig Lakers fan, men de siste årene har eg blitt mer og mer spiller fan. Elsker Lebron James så ja ringen var verdt det, men pga enkelte valg har 2 av de siste årene til Lebron gått i dass

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

KTBFFH skrev: fre nov 11, 2022 8:48 pm
1ChiBull1 skrev: fre nov 11, 2022 4:48 pm Laker/Bron fans, dersom dette fortsetter og New Orleans ender opp med #1 pick og drafter Wembanyama - var 2020 ringen verdt det ?
Jeg er egentlig Lakers fan, men de siste årene har eg blitt mer og mer spiller fan. Elsker Lebron James så ja ringen var verdt det, men pga enkelte valg har 2 av de siste årene til Lebron gått i dass
HOST*Westbrick*Host

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

1ChiBull1 skrev: fre nov 11, 2022 4:48 pm Laker/Bron fans, dersom dette fortsetter og New Orleans ender opp med #1 pick og drafter Wembanyama - var 2020 ringen verdt det ?
Som LeBron-fan, helt klart ja. Problemet nå er dessuten ikke at man ikke har Lonzo eller Ingram, men Pelinkas inkompetanse.
Mr.Meep skrev: fre nov 11, 2022 11:18 pm HOST*Westbrick*Host
Ja, hva skal man si etter kampen mot Kings, total hjerneblødning av Westbrick ved flere anledninger. Undrer på hva Ham tenker når han lar han spille i clutchen? Han er min dårligste spiller, men venn med LeBron og de beste gutta i ligaen, så jeg driter i laget og resultat, men viser at jeg er med i brorskapet?
KTBFFH skrev: fre nov 11, 2022 8:48 pm Jeg er egentlig Lakers fan, men de siste årene har eg blitt mer og mer spiller fan. Elsker Lebron James så ja ringen var verdt det, men pga enkelte valg har 2 av de siste årene til Lebron gått i dass
Det mest paradoksale er at Lakers verken satser på LeBron eller fremtiden. Når man hadde en helt forferdelig jævlig sesong hvor alle bare lo av Westbrick, og du så fortsetter med han uten mål og mening, så er det handlingslammelse fra Pelinka og FO. Det er ikke som man ikke visste at dette kom til å skje. Lag som Kings, Magic, Pistons, OKC er bedre enn Lakers, og det er ingen overraskelse i det. For alle som så Lakers i natt, tenk at Reaves er så mye bedre enn RW når du tenker på de fysiske forutsetningene. Skal ikke gå an, men når den ene spiller med hodet under armen, og den andre bruker hodet fornuftig, så er det faktisk slik det er..nå må vi nærme oss slutten for Pelinka? For det er jo ikke som om Lakers får noe ut av å være det dårligste laget i ligaen, fremtidsutsiktene blir ikke bedre av den grunn, så det er jo horribelt at Pelinka har sittet på gjerdet i snart ett år nå…er det koblingen til Kobe og det følelsesmessige rundt det som gjør at han får fortsette? Det er i alle fall ikke sportslige vurderinger som gjør at han fortsatt sitter i jobben..

Brukeravatar
sertono  
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Endelig en habil kamp av GSW. Og Curry begynner å røre på seg :)

"Stephen Curry is the 1st player in NBA history to record back-to-back games of 40+ points, 65%+ FG and 5+ 3pt FGM."

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dette er nesten for gøy.


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»