NBA 2022/23

Svar
Lew_Ashby

Re: NBA 2022/23

Legg inn av Lew_Ashby »

Chromeback skrev: tor feb 09, 2023 7:33 am WTF, kunne ikke Nets i det minste prøvd å få tak i CP3? Jaja, da ser jo Suns plutselig farlige ut.

Og Nets da. Plutselig er Ben Simmons han som skal være den store stjerna, omringet av Seth Curry og Claxton.
Bridges stjernen. Omgitt av en haug med solide wings, Thomas og Claxton.

Mtp at Irving (greit med annen bagasje også) og Durant ikke akkurat var lykkelige, og Nets hadde dårlige kort på hånden, vil jeg si at de fikk ganske maks ut av tradene:

Spencer Dinwiddie
Dorian Finney-Smith
Mikal Bridges
Cam Johnson
Jae Crowder
5 first round picks
2 second round picks

Picksene skulle helst vært fra lag med litt dårligere fremtid enn Suns og Mavs, men det snur seg fort i basketball.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Femte mars møter Suns og Mavs hverandre igjen.

Dette oppgjøret må man jo nesten bare få med seg nå.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chromeback skrev: tor feb 09, 2023 7:42 am Femte mars møter Suns og Mavs hverandre igjen.

Dette oppgjøret må man jo nesten bare få med seg nå.
Finney-Smith på Doncic i 41 minutter blir konge.

Liker Nets sin lineup jeg, med dyp benk:
Spencer Dinwiddie
Cam Thomas
Mikal Bridges
Cam Johnson
Nic Claxton

Putt Simmons inn i den lineupen for Dinwiddie, og du har et lag som spiller 92-89 hver kamp.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Nå er jeg sjukt delt mellom "Shit, vi har en av tidenes beste spillere" og "Faen, vi har mistet min favoritt Suns-spiller noensinne (Bridges)".

Bridges er ikke en 2nd star, men han er faen meg en fantastisk lagkamerat, forsvarer og blitt bedre offensivt.

Smerter virkelig at han var del av traden, men skjønner at han måtte det.

Men når han var det, så var det også ille at Cam dro i tillegg.

Har troen på dem skadefri, men benken er fryktelig svak. Tipper de gjør flere moves i dag, eller blir aktive i buy out marked.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Wow, bare wow. Synes mange glemmer at Kevin Durant fortsatt kan være den beste spilleren i ligaen, i alle fall den mest ustoppelige i ligaen. Ja, han har hatt sin dose av skadeproblemer, og ja, fyren er utrolig sårbar og har ett fragile ego. Men herregud, vi snakker om Kevin Durant, med de kvalitetene og den høyden han har, er og blir den mest ustoppelige spilleren. Husk at når han kom til laget med tidenes regular season record, så etablerte han seg med en gang som lagets beste spiller. Vi snakker om selveste Kevin Durant, den mest naturlige scoreren NBA har sett. Shit altså, jeg har sett LeBron i alle år, og han er den beste, men selv ikke han har vært like ustoppelig offensivt som KD. Nesten 210 cm og samtidig ha det fineste skuddet i ligaen. Du kan ikke stoppe det.
Som nøytral i forhold til Phoenix, så er det helt magisk artig at de nå går all in her og nå, digger at de nå gutser på. Nå ble i tillegg sluttspillet artig selv om Lakers ikke en gang kommer seg dit.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Lew_Ashby skrev: tor feb 09, 2023 7:23 am
sertono skrev: tor feb 09, 2023 7:15 am wow, da blir det jo umulig å slå Suns, litt som når han gikk til GSW.
Bridges var veldig viktig for det laget, og CP3 har endelig vist hvor gammel han faktisk er. Selv i et kaotisk vest så er de emm ikke mer enn topp 3 favoritter. Må respektere Nuggets som spiller helt fantastisk om dagen. Den startfemmeren der leverer latterlige tall - og tror det kommer til å kunne overføres til sluttspillet.

Så må jo CP3 og Durant også holde seg skadefrie. Og begynner det å bli litt tynt i rotasjonen til Suns nå? Crowder har jo ikke spilt, men Cam Johnson (vært skadet en stund) har vært viktig del av rotasjonen tidligere.
Det er ingen av de som er igjen fra benken som har levert solid over tid. I enkeltkamper kan både Dario, Cam Payne og Lockdale ta ansvar, men T.Craig, Shamet, Biyombo og co presterer ikke ofte.

Cam var veldig viktig.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Bone8 skrev: tor feb 09, 2023 8:19 am
Lew_Ashby skrev: tor feb 09, 2023 7:23 am
sertono skrev: tor feb 09, 2023 7:15 am wow, da blir det jo umulig å slå Suns, litt som når han gikk til GSW.
Bridges var veldig viktig for det laget, og CP3 har endelig vist hvor gammel han faktisk er. Selv i et kaotisk vest så er de emm ikke mer enn topp 3 favoritter. Må respektere Nuggets som spiller helt fantastisk om dagen. Den startfemmeren der leverer latterlige tall - og tror det kommer til å kunne overføres til sluttspillet.

Så må jo CP3 og Durant også holde seg skadefrie. Og begynner det å bli litt tynt i rotasjonen til Suns nå? Crowder har jo ikke spilt, men Cam Johnson (vært skadet en stund) har vært viktig del av rotasjonen tidligere.
Det er ingen av de som er igjen fra benken som har levert solid over tid. I enkeltkamper kan både Dario, Cam Payne og Lockdale ta ansvar, men T.Craig, Shamet, Biyombo og co presterer ikke ofte.

Cam var veldig viktig.
Tipper at dere ikke er ferdig, og gjør ett eller annet før deadline er over. Det er jo en gamble dette men enig med @Team Ingebrigtsen , kult at Suns går all in. Playoffs i vest ble med ett enda kulere. Helt vidåpent med Nuggets og Suns som favoritter, Grizz, Mavs, Clips (lite troen på dem) som outsidere og Kings/Pels i kategorien "unge, spennende wildcard".

Vet ikke hvor jeg skal putte Warriors. Er tilbøyelig til å putte dem i en favorittrio med Nuggets og Suns, men det blir vanskeligere og vanskeligere. Tror jeg bare gjør det, selv om de er helt merkelig i år så avskrev mange dem ifjor også. Curry-Klay-Wiggings-Green-Looney er fortsatt ligaens beste startfemmer, og de står ikke tilbake for noen om de får maskineriet igang.

Lakers gjør et siste push, mens Wolves kommer til å kjempe til døren. De MÅ ha playoffs etter den famøse Gobert-traden. Blazers vet jeg ikke helt hva gjør nå - virker som de ikke helt vet selv heller. Reddish+pick og throw ins for Hart, vet ikke helt jeg. De er litt i ingenmannsland mtp å måtte respektere Dame men ikke være i nærheten av å være contenders.

Jazz og Thunder koser seg med overraskende gode sesonger i rebuilden sin, og kommer til å fortsette å spille hardt samtidig som det Ikke gjør noe om de taper.

Rockets og Spurs er i full blown tank modus.

Elsker vest nå!

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Bone8 skrev: tor feb 09, 2023 8:06 am Nå er jeg sjukt delt mellom "Shit, vi har en av tidenes beste spillere" og "Faen, vi har mistet min favoritt Suns-spiller noensinne (Bridges)".

Bridges er ikke en 2nd star, men han er faen meg en fantastisk lagkamerat, forsvarer og blitt bedre offensivt.

Smerter virkelig at han var del av traden, men skjønner at han måtte det.

Men når han var det, så var det også ille at Cam dro i tillegg.

Har troen på dem skadefri, men benken er fryktelig svak. Tipper de gjør flere moves i dag, eller blir aktive i buy out marked.
Fryktelig spennende! Som du sier med en starting-5 som vil være den beste i ligaen, men så var det dette med skadefrekvensen på KD, CP3 og Booker....samtidig som det ikke kan være tvil om at dere vil være laget med høyest maksnivå om alle holder seg friske og raske. Dessuten ganske vanlig å gå nedi 8-mannsrotasjon utover i sluttspillet, så en brikke inn før deadline + 1 i buy out markedet og det vil da ikke ha så mye å si at deres spiller nummer 10, 11 og 12 ikke er bra.
Lew_Ashby skrev: tor feb 09, 2023 7:30 am DLo foresten skutt som en konge (50/40/90) over en god periode, har vært ganske viktig for Wolves.

Synes dette er en helt glimrende trade for Lakers. Kvitter seg med RW og henter DLo (UFA til sommeren), Vanderbilt og Beasley for 1.runde og 2.rundepick? Viser Lebron at man ikke har gitt opp sesongen + kaster ikke bort fremtiden. Fint emm.
Ser mange mener Jazz fikk for lite (var jo prat om 2x1.runde for Conley,Beasley og Vanderbilt 😂), men helt ok for dem. Nå blir de en del dårligere i en god draft, de hadde ikke tenkt å bygge med disse spillerne uansett. Får inn et pick fra Lakers som kan være flott. Litt rart at Lakers fikk med protection på det dog. Og trodde kanskje de skulle få noe mer fra de tre spillerne der, et par 2.rundepicks feks.
Selv om man følger det du skriver her, så har Lakers det utrolig travelt om de i det hele tatt skal nå sluttspillet. Ikke akkurat som de har 8-10 kamper å spille inn sine nye brikker. Det må sitte med en gang, eller så kommer de ikke til play in-kampene en gang. Og skal det være noe bak ideen om her og nå, så må de jo i alle fall til WCSF om denne dealen skal kategoriseres som bra.
Lett å ønske seg Conley, men faktisk ikke så kritisk at han ikke endte opp hos Lakers. I teorien en perfekt fit, men med alderen og hvor skadeutsatt han er, så kunne det fort blitt en skuffelse...

R66

Legg inn av R66 »

For all del KD er en av de beste spillere i liga, men Suns betaler alt for mye for han

Nets har fått mange gode spillere og 5 picks for Kyrie og KD, veldig bra retur for to spillere som var ikke fornøyde i Brooklyn og har problemer å holde seg på banen. Forventer at de gjør flere trades i dag

For Suns ny eier gjør sin ting med en gang, all inn på å vinne nå men gir bort all fremtiden. Forstår ikke at de ga bort Bridges

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mr.Meep skrev: tor feb 09, 2023 7:01 am Welcome back Poeltl! Hah makan!!
Denne stusset jeg også litt på. Hva tenker Raptors egentlig på om dagen? Ønsker en sinnssvak pris for OG, og er 4 seire bak Heat og playoffplass. Playin er fint det, men nå har man vært så lenge i ingenmannsland - sjanseløs i playoffs ifjor og mye dårligere i år. Poeltl beskytter kurven glimrende, blir spennende å se.

VenFleet-Barnes-OG-Siakam-Poeltl er en spennende femmer, de har en finfin 8-mannsrotasjon nå med GTJ, Achiuwa og Boucher fra benken. Trenger kanskje en ny backup PG før fristen. Enklere program fremover, håper de står fast på det laget de har og kjører på for playoffs.

Så får vi se om de finner formen. Haha. Gikk fra å være usikker på hva de tenker da jeg begynte innlegget til å tenke at de må satse for fullt denne sesongen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

R66 skrev: tor feb 09, 2023 9:07 am For all del KD er en av de beste spillere i liga, men Suns betaler alt for mye for han

Nets har fått mange gode spillere og 5 picks for Kyrie og KD, veldig bra retur for to spillere som var ikke fornøyde i Brooklyn og har problemer å holde seg på banen. Forventer at de gjør flere trades i dag

For Suns ny eier gjør sin ting med en gang, all inn på å vinne nå men gir bort all fremtiden. Forstår ikke at de ga bort Bridges
Enig ang Nets. Ser mange mener de fikk for lite for Durant mtp hva Raptors ønsker for Siakam/OG og hva Wolves/Cavs ga for Jazz-duoen. Emm viser det åpenbart manglende forståelse for at trades ikke skjer i et vakum. Nets har nå en ufattelig mengde solide 3&D-spillere som alltid er ønsket i av lag som ønsker å vinne. De kan velge å trade bort noen for picks og beholde 3-4 som vil gjøre dem til et solid lag. Eller de kan trade bort en haug av dem og bygge opp en draftkapital som var helt fraværende.

Finney-Smith, Johnson, Bridges, Harris, Curry, Crowder, O'Neal, Watanabe som wings med en elektrisk, 21 år gammel scorer i Cam Thomas og en Claxton som viser stort potensiale. Dinwiddie grufull i forsvar, kan være frustrerende, men gir dem i hvert fall ball handling og scoring.

Jeg liker dette laget godt. Simmons er jo verkebyll, men de kan jo forsøke å få ham igang for å få opp litt verdi så de ihvertfall slipper å måtte gi noe for å slippe ham.

Det er vel slik at man må finne en tredjepart før fristen for å kunne trade Crowder og Johnson (evt Bridges også men tviler på at det skjer)?

Skjønner Suns godt, men er faktisk enig i at de ga opp litt mye. De hadde nok sterkt håp om å beholde Bridges, men null sjanse tydeligvis. Nå er det all in her, foruten Booker er det ikke mye eiendeler for fremtiden.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Team Ingebrigtsen skrev: tor feb 09, 2023 9:04 am
Bone8 skrev: tor feb 09, 2023 8:06 am Nå er jeg sjukt delt mellom "Shit, vi har en av tidenes beste spillere" og "Faen, vi har mistet min favoritt Suns-spiller noensinne (Bridges)".

Bridges er ikke en 2nd star, men han er faen meg en fantastisk lagkamerat, forsvarer og blitt bedre offensivt.

Smerter virkelig at han var del av traden, men skjønner at han måtte det.

Men når han var det, så var det også ille at Cam dro i tillegg.

Har troen på dem skadefri, men benken er fryktelig svak. Tipper de gjør flere moves i dag, eller blir aktive i buy out marked.
Fryktelig spennende! Som du sier med en starting-5 som vil være den beste i ligaen, men så var det dette med skadefrekvensen på KD, CP3 og Booker....samtidig som det ikke kan være tvil om at dere vil være laget med høyest maksnivå om alle holder seg friske og raske. Dessuten ganske vanlig å gå nedi 8-mannsrotasjon utover i sluttspillet, så en brikke inn før deadline + 1 i buy out markedet og det vil da ikke ha så mye å si at deres spiller nummer 10, 11 og 12 ikke er bra.
Lew_Ashby skrev: tor feb 09, 2023 7:30 am DLo foresten skutt som en konge (50/40/90) over en god periode, har vært ganske viktig for Wolves.

Synes dette er en helt glimrende trade for Lakers. Kvitter seg med RW og henter DLo (UFA til sommeren), Vanderbilt og Beasley for 1.runde og 2.rundepick? Viser Lebron at man ikke har gitt opp sesongen + kaster ikke bort fremtiden. Fint emm.
Ser mange mener Jazz fikk for lite (var jo prat om 2x1.runde for Conley,Beasley og Vanderbilt 😂), men helt ok for dem. Nå blir de en del dårligere i en god draft, de hadde ikke tenkt å bygge med disse spillerne uansett. Får inn et pick fra Lakers som kan være flott. Litt rart at Lakers fikk med protection på det dog. Og trodde kanskje de skulle få noe mer fra de tre spillerne der, et par 2.rundepicks feks.
Selv om man følger det du skriver her, så har Lakers det utrolig travelt om de i det hele tatt skal nå sluttspillet. Ikke akkurat som de har 8-10 kamper å spille inn sine nye brikker. Det må sitte med en gang, eller så kommer de ikke til play in-kampene en gang. Og skal det være noe bak ideen om her og nå, så må de jo i alle fall til WCSF om denne dealen skal kategoriseres som bra.
Lett å ønske seg Conley, men faktisk ikke så kritisk at han ikke endte opp hos Lakers. I teorien en perfekt fit, men med alderen og hvor skadeutsatt han er, så kunne det fort blitt en skuffelse...
Enig i alt, men Booker har ikke vært veldig skadeutsatt før denne sesongen.

Jeg er veldig spent, men merker at jeg liker spillerne dårligere totalt sett enn jeg gjorde i går.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

R66 skrev: tor feb 09, 2023 9:07 am For all del KD er en av de beste spillere i liga, men Suns betaler alt for mye for han

Nets har fått mange gode spillere og 5 picks for Kyrie og KD, veldig bra retur for to spillere som var ikke fornøyde i Brooklyn og har problemer å holde seg på banen. Forventer at de gjør flere trades i dag

For Suns ny eier gjør sin ting med en gang, all inn på å vinne nå men gir bort all fremtiden. Forstår ikke at de ga bort Bridges
Betaler sjukt mye.

Det er en satsing som kan sette dem ut i 7-8 år, eller gi dem sitt første mesterskap.

Jeg tror man satser på at Booker og KD skal lokke til seg andre gode spillere i free agency.

Det kan funke, men hvis ikke er de f@*ked.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Bone8 skrev: tor feb 09, 2023 10:00 am Betaler sjukt mye.

Det er en satsing som kan sette dem ut i 7-8 år, eller gi dem sitt første mesterskap.

Jeg tror man satser på at Booker og KD skal lokke til seg andre gode spillere i free agency.

Det kan funke, men hvis ikke er de f@*ked.
Hvordan blir regningen for Suns sin nye eier nå? Durant er såvidt jeg skjønner sikret med 45-50mill i året frem til og med 25/26. CP3 har delvis garantert 30m (16m garantert) i 23/24 og 30m (null garantert) i 24/25.

Booker har 36m i 23/24 og kommer nok til å forlenge og tjene 50-60m pr år fom 24/25.

Litt avhengig av hvordan CP3 spiller i sluttspillet så er vel det fort en fare for at dere kommer dere ut av kontrakten til sommeren? Om han plutselig ser frisk og rask ut og dere når finals så må man beholde ham. Men voldsomt mye penger knyttet opp til disse tre i 23/24 i hvert fall. Lønnstaket skal vel gå opp allerede fra neste år, så blir kanskje ikke så krise mtp luksusskatt for eierne.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Lew_Ashby skrev: tor feb 09, 2023 10:11 am
Bone8 skrev: tor feb 09, 2023 10:00 am Betaler sjukt mye.

Det er en satsing som kan sette dem ut i 7-8 år, eller gi dem sitt første mesterskap.

Jeg tror man satser på at Booker og KD skal lokke til seg andre gode spillere i free agency.

Det kan funke, men hvis ikke er de f@*ked.
Hvordan blir regningen for Suns sin nye eier nå? Durant er såvidt jeg skjønner sikret med 45-50mill i året frem til og med 25/26. CP3 har delvis garantert 30m (16m garantert) i 23/24 og 30m (null garantert) i 24/25.

Booker har 36m i 23/24 og kommer nok til å forlenge og tjene 50-60m pr år fom 24/25.

Litt avhengig av hvordan CP3 spiller i sluttspillet så er vel det fort en fare for at dere kommer dere ut av kontrakten til sommeren? Om han plutselig ser frisk og rask ut og dere når finals så må man beholde ham. Men voldsomt mye penger knyttet opp til disse tre i 23/24 i hvert fall. Lønnstaket skal vel gå opp allerede fra neste år, så blir kanskje ikke så krise mtp luksusskatt for eierne.
Det der har jeg ikke god nok kunnskap om, men har skjønt at det kan være et alternativ å "stretch'e" Paul, hvis han ikke kommer opp på et godt nivå igjen, og at man kan komme ned i ca 5m over tre år i stedet for 16m i 23/24? Det var i alle fall en Suns-fan med enorm kunnskap om salary cap som skrev en lang utgreiing etter CP3 forlenget om at dette kunne være genialt for Suns.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lew_Ashby skrev: tor feb 09, 2023 9:09 am
Mr.Meep skrev: tor feb 09, 2023 7:01 am Welcome back Poeltl! Hah makan!!
Denne stusset jeg også litt på. Hva tenker Raptors egentlig på om dagen? Ønsker en sinnssvak pris for OG, og er 4 seire bak Heat og playoffplass. Playin er fint det, men nå har man vært så lenge i ingenmannsland - sjanseløs i playoffs ifjor og mye dårligere i år. Poeltl beskytter kurven glimrende, blir spennende å se.

VenFleet-Barnes-OG-Siakam-Poeltl er en spennende femmer, de har en finfin 8-mannsrotasjon nå med GTJ, Achiuwa og Boucher fra benken. Trenger kanskje en ny backup PG før fristen. Enklere program fremover, håper de står fast på det laget de har og kjører på for playoffs.

Så får vi se om de finner formen. Haha. Gikk fra å være usikker på hva de tenker da jeg begynte innlegget til å tenke at de må satse for fullt denne sesongen.
Skjønner ikke poenget med Poeltl...

Dette laget er egentlig i no mans land....

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

R66 skrev: tor feb 09, 2023 9:07 am For all del KD er en av de beste spillere i liga, men Suns betaler alt for mye for han

Nets har fått mange gode spillere og 5 picks for Kyrie og KD, veldig bra retur for to spillere som var ikke fornøyde i Brooklyn og har problemer å holde seg på banen. Forventer at de gjør flere trades i dag

For Suns ny eier gjør sin ting med en gang, all inn på å vinne nå men gir bort all fremtiden. Forstår ikke at de ga bort Bridges
Så er spørsmålet, hvilken 10-årsperiode velger du:

1.
-Et mesterskap
-1 tapt finals
-8 år utenfor sluttspillet


2.
-5 ganger til CF
-5 ganger til CSF

Med mindre du heter Celtics, Lakers, Warriors, Bulls eller Spurs så har du vunnet en gang eller to, eller ikke i det hele tatt. Bare det å komme i posisjon til å vinne er utrolig sjeldent for de fleste franchisene i NBA. Hvis jeg var et av de mange lagene som aldri har vunnet, så hadde jeg tenkt at det hadde vært stilig å ha vunnet en gang i alle fall..og gått for alternativ 1.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Fra Twitter, dette er ok butikk fra Ainge uavhengig av hva man tenker om return for Conley, Beasley og Vanderbilt:

The way I look at it they traded Gobert, Conley, and NAW for:

Kessler, THT, Balmaro, 2 random guys today
2023, 2025, 2027 Minn unprotected picks
2026 Minn pick swap
2027 LAL top 4 protected pick
2029 Minn top 5 protected

Plus a better Jazz pick this year.

Not too shabby!

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Du verden her har det skjedd ting, spennende trades over hele linja.

Lakers har en ganske bratt oppoverbakke å klatre, men bare det å slippe å se Westbrook mer er jo en seier i seg selv.
Suns har altså samlet 3 av verdens beste midrange skyttere og blir ett helt jævlig kjipt lag å møte i playoffs

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

LBJ91 skrev: tor feb 09, 2023 11:26 am Du verden her har det skjedd ting, spennende trades over hele linja.

Lakers har en ganske bratt oppoverbakke å klatre, men bare det å slippe å se Westbrook mer er jo en seier i seg selv.
Suns har altså samlet 3 av verdens beste midrange skyttere og blir ett helt jævlig kjipt lag å møte i playoffs
Definitivt. Men de bør vel gjøre noe før deadline - det kan bli mye Damion Lee (vært god i år), Craig (kun forsvar) og Landale i playoffs hvis ikke. Ish Wainwright og Saben Lee får også en del minutter om dagen... Cam Payne er vel ute med skade, men hater ham virkelig for dem i playoffs. Biyombo, Okogie, Saric og Shamet. Vet ikke helt jeg, noe må gjøres med dybden. Ser flere spekulerer i Paul-Booker-Durant-Saric-Ayton starting lineup.

TJ Warren kommer sikkert til å starte for dem, og kan være en strålende scorer når han tar fyr. Men har ikke vært særlig god siste tiden for Nets, og har tidligere vært veldig dårlig forsvarsspiller. Litt bedre i år.

Så man kan vel si at Suns er en skade unna å ikke være contender. Litt bekymret mtp forsvar i playoffs også.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Lew_Ashby skrev: tor feb 09, 2023 11:37 am
LBJ91 skrev: tor feb 09, 2023 11:26 am Du verden her har det skjedd ting, spennende trades over hele linja.

Lakers har en ganske bratt oppoverbakke å klatre, men bare det å slippe å se Westbrook mer er jo en seier i seg selv.
Suns har altså samlet 3 av verdens beste midrange skyttere og blir ett helt jævlig kjipt lag å møte i playoffs
Definitivt. Men de bør vel gjøre noe før deadline - det kan bli mye Damion Lee (vært god i år), Craig (kun forsvar) og Landale i playoffs hvis ikke. Ish Wainwright og Saben Lee får også en del minutter om dagen... Cam Payne er vel ute med skade, men hater ham virkelig for dem i playoffs. Biyombo, Okogie, Saric og Shamet. Vet ikke helt jeg, noe må gjøres med dybden.

TJ Warren kommer sikkert til å starte for dem, og kan være en strålende scorer når han tar fyr. Men har ikke vært særlig god siste tiden for Nets, og har tidligere vært veldig dårlig forsvarsspiller. Litt bedre i år.

Så man kan vel si at Suns er en skade unna å ikke være contender.

En ting jeg ikke har tenkt veldig mye på er at det blir jævlig lett å være Ayton fremover. Og da snakker vi om en spiller som har våknet litt igjen de siste kampene.

Tror det blir mye enkle bøtter på ham.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Mr.Meep skrev: tor feb 09, 2023 10:35 am
Lew_Ashby skrev: tor feb 09, 2023 9:09 am
Mr.Meep skrev: tor feb 09, 2023 7:01 am Welcome back Poeltl! Hah makan!!
Denne stusset jeg også litt på. Hva tenker Raptors egentlig på om dagen? Ønsker en sinnssvak pris for OG, og er 4 seire bak Heat og playoffplass. Playin er fint det, men nå har man vært så lenge i ingenmannsland - sjanseløs i playoffs ifjor og mye dårligere i år. Poeltl beskytter kurven glimrende, blir spennende å se.

VenFleet-Barnes-OG-Siakam-Poeltl er en spennende femmer, de har en finfin 8-mannsrotasjon nå med GTJ, Achiuwa og Boucher fra benken. Trenger kanskje en ny backup PG før fristen. Enklere program fremover, håper de står fast på det laget de har og kjører på for playoffs.

Så får vi se om de finner formen. Haha. Gikk fra å være usikker på hva de tenker da jeg begynte innlegget til å tenke at de må satse for fullt denne sesongen.
Skjønner ikke poenget med Poeltl...

Dette laget er egentlig i no mans land....
Tjaa, liker godt denne traden for Poeltl. Siden Raptors sjeldent kjører på med noe stor rotasjon og han kommer hovedsaklig til å fokusere på det defensive.
Men om dette beveger nålen noe særlig er jeg skeptisk til. Uansett en oppgradering fra Birch.

Det meste har vel blitt sagt om DLo-Wesbrook etc. traden. Lakers hever seg dessverre, Utah stacker opp mens Minnesota blir kortsiktig bedre.
Liker godt denne fra Minnesota sin side, DLo hadde man ingen planer om å fornye og de trengte en bedre PG enn det DLo har vært for dem. Med en veteran som Conley inn så har jeg trua på at det kan være med å heve dem et hakk til. MEN dette er Minnesota vi snakker om, de klarer å surre det til hvis de ønsker.

Durant til Suns... God jul

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

LBJ91 skrev: tor feb 09, 2023 2:53 pm
Finn en feil 😅🙄😅

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Tenk at kings topper avdelinga når de tradet hield og haliburton

Draciger

Legg inn av Draciger »

Mr.Meep skrev: tor feb 09, 2023 3:14 pm Tenk at kings topper avdelinga når de tradet hield og haliburton
Gøy å se det. Sjeldent man ser en trade ende opp i en skikkelig win-win for begge parter.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »



Er ting som det her som gjør at man ikke bare kan dømme NBAs popularitet etter TV-tall i USA

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Altså Kings med Monk Fox Metu terence davis og Dellavodeva er på topp 2 kamper foran suns og Clippers....


Det viser at det er ikke stjernespillere som løfter et lag men kvantitet og stabile spillere

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Nå skjer det boys! Eksploderer fort utover dagen her.

GSW og Pistons i diskusjoner om Saddiq Bey for Wiseman (tror jeg). For et katastrofepick av Warriors Wiseman har vært. Aldri vært i nærheten av å kunne fungere på et lag med så intrikat angrep og forsvar som GSW, for rå og basketballdum. Kanskje det hjelper å komme seg bort? For han er jo talentfull.

R66

Legg inn av R66 »

Nets får 5 2nd round picks for Crowder

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»