NBA 2022/23

Svar
LBJ91

Re: NBA 2022/23

Legg inn av LBJ91 »

Dette er sykt


De signerte altså sammen sommeren 2019

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Håper KD ber om trade. La kaoset starte

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

LBJ91 skrev: søn feb 05, 2023 9:56 pm Dette er sykt


De signerte altså sammen sommeren 2019
Så kan man jo også legge til at KD, Kyrie og Harding spilte hele 16 kamper sammen, hvor de gikk 13-3.

Litt av en what if Nets har her.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jeg hater denne traden for Mavs.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Som jeg sa gjentatte ganger i sommer, Lakers hadde vært det klart beste laget i ligaen med Kyrie. At de to ganger i løpet av et drøyt halvår skulle være i nærheten av å snu alt, blir jo bare irriterende når det ikke lot seg gjøre. Men verst var det i sommer hvor Lakers manglende vilje til å gi begge sine FRDPs etter sigende var grunnen. Ser ut til at hovedgrunnen nå var at Nets/Tsai/Marks rett og slett ikke ville følge det Kyrie ville. Her må man velge litt mellom Haynes, Shams, Amick og Stein, jeg heller klart mot at Marc Stein er den som satt med mest info, og at Lakers var villige til å gi begge FRDP, og ungt talent i Reaves og Christie, men at Nets ikke ville gjøre den beste dealen.

Det som er mest overraskende her er at Suns ville trade CP3, eller ikke at de ville det, men at de hadde baller nok til å tørre det. Jeg har lyst til å være i Suns garderoben fra nå av. Dette må Booker ha godkjent, og nå skal han altså sitte å prate med CP3...det lukter problemer.

Synes helt ærlig at denne dealen gir minst mening for Mavs. Kyrie kan selvsagt ta både ansvar og gi Luka tid for å puste innimellom, men jeg klarer ikke å se hvordan dealen skal gjøre Mavs så veldig mye bedre totalt sett. Som sagt, dersom en risky deal gjør at du har en realistisk sjanse for å ta hele pokalen hjem, så ville jeg tatt den sjansen 10/10 ganger. Men med mindre Mavs har noe annet på gang før trade deadlinen, så ser dette mer ut som en ''vi har Luka, vi må gjøre noe, hva som helst'' deal for Mavs sin del.

For Nets er det vel et forsøk på å beholde KD, tenker man med den her dealen jevnt over blir litt mer solid, et litt jevnere lag, men man mister det høyestenivået man må ha for å gå hele veien i sluttspillet.

For Lakers del var kanskje problemet her delvis at man er Lakers, men mest av alt at ingen vil ta i Russell Westbrook med ildtang en gang. Det finnes ikke det lag som vil ha han, alle har sett at han er et tvilstilfelle om han faktisk i det hele tatt er god nok for ligaen. Når du da skal betale han mye, og han har en status som ikke tilsvarer kvaliteten så er det ingen som vil ha han. Når til og med en gammel venn og lagkamerat nekter å ta han på sitt lag, da skjønner man hvor mye alle hater spilleren RW.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Team Ingebrigtsen skrev: man feb 06, 2023 7:06 am Synes helt ærlig at denne dealen gir minst mening for Mavs. Kyrie kan selvsagt ta både ansvar og gi Luka tid for å puste innimellom, men jeg klarer ikke å se hvordan dealen skal gjøre Mavs så veldig mye bedre totalt sett. Som sagt, dersom en risky deal gjør at du har en realistisk sjanse for å ta hele pokalen hjem, så ville jeg tatt den sjansen 10/10 ganger. Men med mindre Mavs har noe annet på gang før trade deadlinen, så ser dette mer ut som en ''vi har Luka, vi må gjøre noe, hva som helst'' deal for Mavs sin del.
Jeg synes egentlig den gir mening etter å ha tenkt litt på det. Men de ga opp for mye for en spiller som kan ende med å streike innen 1 uke noe jeg hater. Nå har nok Nico Harrison tro og håp på at Dallas-kulturen skal redusere risikoen for at Kyrie imploderer, men det vil ikke være første gang et idrettslag har hatt naiv tro på at ''we can fix him''.

Men nå kan de i hvert fall se det an til sommeren samtidig som Kyrie totalt sett (med stooor risiko) gir dem større sjanse til å prestere denne sesongen. Om Kyrie ikke forlenger i sommer har man et tonn av cap space og fleksibilitet for første gang på en god stund til å gjøre noe. Skulle Irving og Mavs være en kjempematch så har man gjort en fantastisk deal. Problemet er vel at selv om Mavs nå skulle gjøre en god playoffs med Kyrie, og alt ser rosenrødt ut og man forlenger i sommer, så kan den kontrakten være blant ligaens dårligste sånn 1 måned ut i 23/24-sesongen når Kyrie ofrer en geit i satanisk rituale på IG live i november.

Jeg er forsåvidt også litt uenig i at traden ikke gjør dem mye bedre. De er desperat etter ball handling og scoring når Doncic sitter, enten når han hviler i 2. og 3/4q, og når han tar en kamps hvile. Dinwiddie ga dem en del der, men Kyrie er en all star starter som kan vinne kamper alene når Doncic er ute. Det Dinwiddie har gitt Mavs har blitt noe oppskrytt emm, blant annet pga man ser hen til de ultralave forventningene da han kom i Porzingis-traden. Man må huske på at man tok Dinwiddie og Bertans sine kontrakter for å slippe å måtte gi noe mer for å kommeseg ut av Porzingis-kontrakten. Og selv om han kun har 1.5 år igjen er et år med cap hit på 21 mill mye for Dinwiddie.

De mister sin kanskje beste forsvarer og en god 3-poengsskyter i DFS, men der har man i hvert fall gode forsvarere i Bullock og Green som kan holde fortet noenlunde greit. Kleber snart tilbake. I tillegg til at jeg tror Mavs kommer til å forsøker å gjøre en trade til hvor THJ og deres siste 1.pick er i potten. DFS er nok den mange ønsket å beholde her, og fremstår ganske mye å gi både ham og 1.pick. Men når vi ser de andre, rapporterte tilbudene så er det enklere å skjønne at Mavs måtte punge ut. DFS 30 år i mai, men han var på en strålende kontrakt.

Det er for øvrig rapportert at Doncic har gitt tommel opp for å trade tjommien DFS for Kyrie.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Og angående det at man mener Lakers sitt tilbud var bedre. Vet vi om de to picksene var beskyttet?

Vil ikke at 2 FRDP (beskyttet?)+Westbrook+Christie feks er en særlig bedre deal for et Nets som går for å vinne nå.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lew_Ashby skrev: man feb 06, 2023 8:49 am Og angående det at man mener Lakers sitt tilbud var bedre. Vet vi om de to picksene var beskyttet?
Vil ikke at 2 FRDP (beskyttet?)+Westbrook+Christie feks er en særlig bedre deal for et Nets som går for å vinne nå.
1.Skulle Nets gå for å vinne nå = beholde Kyrie
2.Skal ha vært 2 ubeskyttede FRDP fra Lakers (2027+2029) + Christie + Reaves + Westbrook. Kyrie + Harris andre veien.
3.Mange som ikke sier spesielt mye om Westbrook, men som plutselig er enig i at han er ligaens dårligste spiller når et annet lag skal ha han. Jeg er enig, bare synes det er spesielt at mange eksperter ikke sier det når de uttaler seg om Lakers, men tydeligvis er på samme linje når det er en deal rundt hjørnet. Hvorfor sier de ikke det samme når de analyserer Lakers ellers?
4.Det er lett å tenke Luka = man har sjansen i 10+ år fremover. Jeg er mer der at nå vet vi at han er på topp, hvorfor ikke gripe sjansen nå. Så er spørsmålet om Kyrie tar de dit at de har en 10-15% sjanse til å vinne alt? Det er spørsmålet for min del. Er svaret ja, så ville jeg definitivt gjort det samme. Når jeg tenkte dårligere deal, så tenker jeg på Nets. Lakers har ingen ting når LeBron slutter og AD drar, alt tyder på at 2027 og 2029 kan bli veldig gode picks. Motsatt, så har Mavs i teorien fortsatt en Luka på topp, og picksene derfra vil høyst sannsynlig være dårligere.
Lew_Ashby skrev: man feb 06, 2023 8:31 am Jeg synes egentlig den gir mening etter å ha tenkt litt på det. Men de ga opp for mye for en spiller som kan ende med å streike innen 1 uke noe jeg hater. Nå har nok Nico Harrison tro og håp på at Dallas-kulturen skal redusere risikoen for at Kyrie imploderer, men det vil ikke være første gang et idrettslag har hatt naiv tro på at ''we can fix him''.

Men nå kan de i hvert fall se det an til sommeren samtidig som Kyrie totalt sett (med stooor risiko) gir dem større sjanse til å prestere denne sesongen. Om Kyrie ikke forlenger i sommer har man et tonn av cap space og fleksibilitet for første gang på en god stund til å gjøre noe. Skulle Irving og Mavs være en kjempematch så har man gjort en fantastisk deal. Problemet er vel at selv om Mavs nå skulle gjøre en god playoffs med Kyrie, og alt ser rosenrødt ut og man forlenger i sommer, så kan den kontrakten være blant ligaens dårligste sånn 1 måned ut i 23/24-sesongen når Kyrie ofrer en geit i satanisk rituale på IG live i november.

Jeg er forsåvidt også litt uenig i at traden ikke gjør dem mye bedre. De er desperat etter ball handling og scoring når Doncic sitter, enten når han hviler i 2. og 3/4q, og når han tar en kamps hvile. Dinwiddie ga dem en del der, men Kyrie er en all star starter som kan vinne kamper alene når Doncic er ute. Det Dinwiddie har gitt Mavs har blitt noe oppskrytt emm, blant annet pga man ser hen til de ultralave forventningene da han kom i Porzingis-traden. Man må huske på at man tok Dinwiddie og Bertans sine kontrakter for å slippe å måtte gi noe mer for å kommeseg ut av Porzingis-kontrakten. Og selv om han kun har 1.5 år igjen er et år med cap hit på 21 mill mye for Dinwiddie.

De mister sin kanskje beste forsvarer og en god 3-poengsskyter i DFS, men der har man i hvert fall gode forsvarere i Bullock og Green som kan holde fortet noenlunde greit. Kleber snart tilbake. I tillegg til at jeg tror Mavs kommer til å forsøker å gjøre en trade til hvor THJ og deres siste 1.pick er i potten. DFS er nok den mange ønsket å beholde her, og fremstår ganske mye å gi både ham og 1.pick. Men når vi ser de andre, rapporterte tilbudene så er det enklere å skjønne at Mavs måtte punge ut. DFS 30 år i mai, men han var på en strålende kontrakt.

Det er for øvrig rapportert at Doncic har gitt tommel opp for å trade tjommien DFS for Kyrie.
Det var også min tanke at Hardaway fortsatt er i potten, og at man får gjort en deal til før deadline, da kan det gi mening. Eller, forsøke hva som helst for å forbedre sjansene med Luka gir alene mening i seg selv. Men der hvor Kyrie + LeBron + AD er en basketballmatch made in heaven, så er den samme matchen ikke soleklar når det gjelder Mavs. Jeg ser uansett ikke alt av Mavs, så dette vet du sikkert mye mer om enn jeg :) det viktigste med å få inn Kyrie, er vel uansett at du øker ditt høyeste potensiale, og det er jo det man vil når man skal inn i et sluttspill.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Team Ingebrigtsen skrev: man feb 06, 2023 9:48 am 1.Skulle Nets gå for å vinne nå = beholde Kyrie
Rekker ikke å lese alt før jeg er ferdig på jobb, men dette var vel strengt tatt sannsynligvis ikke et alternativ mtp at det var varslet at Kyrie var villig til å streike dersom han ikke ble tradet.

Angående Westbrook så føler jeg at alle basketballpodcaster jeg hører på mener at han er grufull alternativ for et lag som faktisk ønsker å vinne kamper, og særlig i playoffs. Er også veldig usikker på om Durant hadde syntes det var dritfett å bli gjenforent med Westbrook.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lew_Ashby skrev: man feb 06, 2023 9:54 am
Team Ingebrigtsen skrev: man feb 06, 2023 9:48 am 1.Skulle Nets gå for å vinne nå = beholde Kyrie
Rekker ikke å lese alt før jeg er ferdig på jobb, men dette var vel strengt tatt sannsynligvis ikke et alternativ mtp at det var varslet at Kyrie var villig til å streike dersom han ikke ble tradet.

Angående Westbrook så føler jeg at alle basketballpodcaster jeg hører på mener at han er grufull alternativ for et lag som faktisk ønsker å vinne kamper, og særlig i playoffs. Er også veldig usikker på om Durant hadde syntes det var dritfett å bli gjenforent med Westbrook.
Det ene er at Kyrie kan ombestemme seg på no time, det andre er CP3 inn ville vært den beste løsningen om målet var å gjøre KD mest fornøyd her og nå.
Nja, mange er ganske lavmælte om Westbrook, og at om man mener noe slik, så må det også få konsekvenser for Pelinka og Ham. Da må man kritsisere Pelinka for å ikke bare sende han hjem med full lønn, og man må kritisere Ham for å spille han. For å si det sånn, Vogel er en meritert coach med en ring, han kunne ikke overleve med slike resultater som Ham har. Så får man bare spekulerer i hvorfor.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Team Ingebrigtsen skrev: man feb 06, 2023 10:15 am
Lew_Ashby skrev: man feb 06, 2023 9:54 am
Team Ingebrigtsen skrev: man feb 06, 2023 9:48 am 1.Skulle Nets gå for å vinne nå = beholde Kyrie
Rekker ikke å lese alt før jeg er ferdig på jobb, men dette var vel strengt tatt sannsynligvis ikke et alternativ mtp at det var varslet at Kyrie var villig til å streike dersom han ikke ble tradet.

Angående Westbrook så føler jeg at alle basketballpodcaster jeg hører på mener at han er grufull alternativ for et lag som faktisk ønsker å vinne kamper, og særlig i playoffs. Er også veldig usikker på om Durant hadde syntes det var dritfett å bli gjenforent med Westbrook.
Det ene er at Kyrie kan ombestemme seg på no time, det andre er CP3 inn ville vært den beste løsningen om målet var å gjøre KD mest fornøyd her og nå.
Nja, mange er ganske lavmælte om Westbrook
Ingen som ser basketball burde være det, han er ubrukelig i et lag som ønsker å vinne noe. Kan det funke for å løfte et drittlag flere nivåer, sikkert. Men dette vil aldri være noe annet enn en minusspiller i playoffs.

TH22

Legg inn av TH22 »

Oh boy

The Athletic: NBA probed incident involving associates of Grizzlies’ Ja Morant

Following a game between the Indiana Pacers and Memphis Grizzlies on Jan. 29 in Memphis, acquaintances of Grizzlies star Ja Morant aggressively confronted members of the Pacers traveling party near the team’s bus in the loading area of FedExForum, and later someone in a slow-moving SUV — which Morant was riding in — trained a red laser on them.

The two members of the traveling party who spoke to The Athletic said that they did not see who shined the laser from the SUV. They also don’t know if the laser was attached to a gun, but they believed it was. A Pacers security guard in the loading area at the time remarked: “That’s 100 percent a gun.”

“We felt we were in grave danger,” one person who was present said.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: man feb 06, 2023 4:21 pm Ingen som ser basketball burde være det, han er ubrukelig i et lag som ønsker å vinne noe. Kan det funke for å løfte et drittlag flere nivåer, sikkert. Men dette vil aldri være noe annet enn en minusspiller i playoffs.
Og han er helt ræv defensivt på flere metrics også.

Visste ikke at Dinwiddie scoret så lavt på RAPTOR. Viser også kanskje hvorfor Nuggets er ryktet å være åpen for en Bones trade.

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: man feb 06, 2023 5:16 pm Oh boy

The Athletic: NBA probed incident involving associates of Grizzlies’ Ja Morant

Following a game between the Indiana Pacers and Memphis Grizzlies on Jan. 29 in Memphis, acquaintances of Grizzlies star Ja Morant aggressively confronted members of the Pacers traveling party near the team’s bus in the loading area of FedExForum, and later someone in a slow-moving SUV — which Morant was riding in — trained a red laser on them.

The two members of the traveling party who spoke to The Athletic said that they did not see who shined the laser from the SUV. They also don’t know if the laser was attached to a gun, but they believed it was. A Pacers security guard in the loading area at the time remarked: “That’s 100 percent a gun.”

“We felt we were in grave danger,” one person who was present said.
Entouragen til Morant har blitt langt mer synlig denne sesongen. Faren var vel smått involvert i Sharpe incidenten å.
Not good.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

San Antonio Spurs har virkelig fått opp dampen i tanken sin og er nå 2-17 i sine 19 siste kamper. Fullstendig hjelpeløse.

Den knallharde kampen for flest pingpongballer i Wembydraften vil med stor sannsynlighet stå mellom Hornets, Spurs, Rockets og Pistons. Jeg tipper Pop sin erfaring blir avgjørende - han vet ikke bare hvordan man vinner, men også hvordan man taper skikkelig. Så er jo udugeligheten til de tre andre lagene også veldig hjelpsom i tankingkampen.

Blir spennende å følge hvem som er mest ræv ut sesongen!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Irving-traden kom litt overraskende og betydde en del, men sånn jevnt over har det vært et litt kjedelig tradevindu.

Vonleh fra Celtics (conditional fremtidig 2.rundepick) -> Spurs (Vonleh, cash considerations) - ble waivet like etter
Hachimura fra Wizards (Nunn, conditional 2.rundepick 2028, 2.rundepick 2029 -> Lakers (Hachimura)
Irving fra Nets (Dinwiddie, Finney-Smith, 1.rundepick 2029, 2 fremtidige 2.rundepick) -> Mavs (Irving, Markieff Morris)

Det koker ikke, men håper det skjer mye ons og tors.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

TH22 skrev: man feb 06, 2023 5:16 pm Oh boy

The Athletic: NBA probed incident involving associates of Grizzlies’ Ja Morant

Following a game between the Indiana Pacers and Memphis Grizzlies on Jan. 29 in Memphis, acquaintances of Grizzlies star Ja Morant aggressively confronted members of the Pacers traveling party near the team’s bus in the loading area of FedExForum, and later someone in a slow-moving SUV — which Morant was riding in — trained a red laser on them.

The two members of the traveling party who spoke to The Athletic said that they did not see who shined the laser from the SUV. They also don’t know if the laser was attached to a gun, but they believed it was. A Pacers security guard in the loading area at the time remarked: “That’s 100 percent a gun.”

“We felt we were in grave danger,” one person who was present said.
Det sier litt om hvor skakkjørt USA er, når en person med net worth på $ 80M oppfører seg som en gangster.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Nekter å tro at Lakers brenner de verdifulle 2027 og 2029-pickene på denne duoen. Hadde gjort dem bedre men ikke i nærheten av contenders. Fra Tim McMahon:


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Da er vi igang med en blockbuster...

Men kan bety at Heat rydder litt plass for en mulig trade? Slipper unna litt luxury tax?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Draciger skrev: man feb 06, 2023 9:20 pm
TH22 skrev: man feb 06, 2023 5:16 pm Oh boy

The Athletic: NBA probed incident involving associates of Grizzlies’ Ja Morant

Following a game between the Indiana Pacers and Memphis Grizzlies on Jan. 29 in Memphis, acquaintances of Grizzlies star Ja Morant aggressively confronted members of the Pacers traveling party near the team’s bus in the loading area of FedExForum, and later someone in a slow-moving SUV — which Morant was riding in — trained a red laser on them.

The two members of the traveling party who spoke to The Athletic said that they did not see who shined the laser from the SUV. They also don’t know if the laser was attached to a gun, but they believed it was. A Pacers security guard in the loading area at the time remarked: “That’s 100 percent a gun.”

“We felt we were in grave danger,” one person who was present said.
Entouragen til Morant har blitt langt mer synlig denne sesongen. Faren var vel smått involvert i Sharpe incidenten å.
Not good.
Har Morant alltid vært denne typen?

Har hatt ett helt motsatt inntrykk av han, men så skal jeg ikke akkurat skryte på meg en kjempegod kjennskap til typen heller.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Fyrverkeri imorra

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Chromeback skrev: tir feb 07, 2023 5:28 pm
Draciger skrev: man feb 06, 2023 9:20 pm
TH22 skrev: man feb 06, 2023 5:16 pm Oh boy

The Athletic: NBA probed incident involving associates of Grizzlies’ Ja Morant

Following a game between the Indiana Pacers and Memphis Grizzlies on Jan. 29 in Memphis, acquaintances of Grizzlies star Ja Morant aggressively confronted members of the Pacers traveling party near the team’s bus in the loading area of FedExForum, and later someone in a slow-moving SUV — which Morant was riding in — trained a red laser on them.

The two members of the traveling party who spoke to The Athletic said that they did not see who shined the laser from the SUV. They also don’t know if the laser was attached to a gun, but they believed it was. A Pacers security guard in the loading area at the time remarked: “That’s 100 percent a gun.”

“We felt we were in grave danger,” one person who was present said.
Entouragen til Morant har blitt langt mer synlig denne sesongen. Faren var vel smått involvert i Sharpe incidenten å.
Not good.
Har Morant alltid vært denne typen?

Har hatt ett helt motsatt inntrykk av han, men så skal jeg ikke akkurat skryte på meg en kjempegod kjennskap til typen heller.

Har alltid fått litt av det inntrykket av han egentlig, dessverre

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Nå er poengrekorden bare noen minutter unna, det er sjeldent man får sjansen til å oppleve det, så stort, selv om Lakers er fullstendig forferdelig defensivt i denne.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Aaand he got it

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Mr.Meep skrev: ons feb 08, 2023 6:19 am Aaand he got it
GREI MARKERING DET DER JA :)
Begynner å bli vanskeligere og vanskeligere å IKKE ha LeBron som GOAT...

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Lew_Ashby skrev: tir feb 07, 2023 5:18 pm Nekter å tro at Lakers brenner de verdifulle 2027 og 2029-pickene på denne duoen. Hadde gjort dem bedre men ikke i nærheten av contenders. Fra Tim McMahon:
Nevnte for så vidt det samme i offseason, jeg ser ikke hvorfor Lakers skulle ønske seg en slik deal med Utah. Vet ikke om Charlotte er aktuelle lengre, men hadde lett valgt Rozier, som tross alt er ganske brukbar enda. Men med nok et tap i LeBrons rekordkamp i natt, så må Lakers vurdere å kaste inn håndkleet nå. Nå bryr jeg meg ikke nevneverdig om Lakers 6 år fram i tid, men når de først har somlet så lenge, så er det kanskje like greit å gi opp nå. Beste scenario nå er å sende Westbrook og Hachimura hjem for sesongen, og gjøre et siste forsøk uten de. Westbrook er som du dokumenterte greit ikke dårlig, men forferdelig defensivt. I tillegg funker han offensivt kun i de periodene han spiller mer som en tradisjonell PG. Skuddvalgene han tar, er helt vanvittig dårlige. Hachimura er dårlig defensivt han også, men det verste er at han aldri gir ballen til bedre plassert medspiller offensivt. Når han er på, så begrenser han AD enormt mye.

For øvrig må man begynne å undre seg hvordan slike rykter som om Ham som en god coach oppstår? Enda mer absurd er det at han hadde rykte som en god defensiv coach, det er på grensen til all star kamp aktig slik Lakers spiller forsvar...

hgb

Legg inn av hgb »

Lew_Ashby skrev: tir feb 07, 2023 5:18 pm Nekter å tro at Lakers brenner de verdifulle 2027 og 2029-pickene på denne duoen. Hadde gjort dem bedre men ikke i nærheten av contenders. Fra Tim McMahon:

Det ville vært snakk om Conley, Beasley og Vanderbilt, kanskje. Muligens Clarkson, men det er tross alt bare to picks, det er ikke _så_ mye verdi. Conley har vært strålende i år, og jeg tror han ville passa veldig godt inn, Beasley har mange slumps som skytter, men han er jo også helt elite når han er på. Vanderbilt er en viktig energiplugg og veldig god returtager, og på en veldig fin kontrakt. Ser vel ikke egentlig for meg at det blir noen trade, men blir ikke overraska om det skjer heller.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Team Ingebrigtsen skrev: ons feb 08, 2023 6:27 am
Mr.Meep skrev: ons feb 08, 2023 6:19 am Aaand he got it
GREI MARKERING DET DER JA :)
Begynner å bli vanskeligere og vanskeligere å IKKE ha LeBron som GOAT...
Gøy for Kenrich Williams å bli husket til evig tid i basketballen! Det der er jo en ære.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

hgb skrev: ons feb 08, 2023 7:19 am
Lew_Ashby skrev: tir feb 07, 2023 5:18 pm Nekter å tro at Lakers brenner de verdifulle 2027 og 2029-pickene på denne duoen. Hadde gjort dem bedre men ikke i nærheten av contenders. Fra Tim McMahon:

Det ville vært snakk om Conley, Beasley og Vanderbilt, kanskje. Muligens Clarkson, men det er tross alt bare to picks, det er ikke _så_ mye verdi. Conley har vært strålende i år, og jeg tror han ville passa veldig godt inn, Beasley har mange slumps som skytter, men han er jo også helt elite når han er på. Vanderbilt er en viktig energiplugg og veldig god returtager, og på en veldig fin kontrakt. Ser vel ikke egentlig for meg at det blir noen trade, men blir ikke overraska om det skjer heller.
Om Vanderbilt også er med så begynner vi å nærme oss noe. Men de to picksene kan jo bli fantastisk for dere, uenig mtp verdien der. Det er også det Lakers har å tilby- så da bruker de det de har på Beasley/Conley (og kanskje Vanderbilt).

Vet at Conley har vært strålende, og at Beasley skyter veldig bra i år. Syntes allikevel at de 2 førsterundepicksene ville vært rart å brenne på de to. Det er jo ultimate win now mtp at særlig Conley har null verdi mtp en ny trade. Han fyller 36 år til neste sesong og tjener 24 mill i 23/24.

hgb

Legg inn av hgb »

Lew_Ashby skrev: ons feb 08, 2023 7:46 am Om Vanderbilt også er med så begynner vi å nærme oss noe. Men de to picksene kan jo bli fantastisk for dere, uenig mtp verdien der. Det er også det Lakers har å tilby- så da bruker de det de har på Beasley/Conley (og kanskje Vanderbilt).

Vet at Conley har vært strålende, og at Beasley skyter veldig bra i år. Syntes allikevel at de 2 førsterundepicksene ville vært rart å brenne på de to. Det er jo ultimate win now mtp at særlig Conley har null verdi mtp en ny trade. Han fyller 36 år til neste sesong og tjener 24 mill i 23/24.
Tror faktisk Vanderbilt (eller noen) må være med for at traden skal kunne gjennomføres, selv med han går Jazz i minus lønnsmessig. Et alternativ er Conley, Beasley og Olynyk. For begge picksa tror jeg Jazz er villige til å la Lakers velge litt (så lenge det ikke involverer Agbaji, Kessler og Markkanen, litt mer usikker på Sexton og Clarkson). Conley er forøvrig ikke fully guaranteed neste år, men det er endel penger uansett, om man skulle velge å la ham gå. Vanderbilt tjener jo veldig lite, mens Beasley og Olynyk begge har team option neste år (dvs, Olynyk er vel sånn at han har litt guaranteed bare, husker ikke helt).

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»