NBA 2022/23

Svar
R66

Re: NBA 2022/23

Legg inn av R66 »

Lakers gjør det spennende, kun 3 bak ved halvtid
Jamal med 30 i første omgang, Jokic med 3 fouls kan være avgjørende

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Reaves er topp 3 kjipe spiller me i nba.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

LBJ91 skrev: fre mai 19, 2023 1:16 pm Ingen grunn til krisemaksimering, alt Denver har gjort er å holde serve på hjemmebane.
LeBron har kommet tilbake fra 2-0 tre ganger i CF/Finals og i 2 av de seriene så laget hans regelrett hjelpesløse ut i de 2 første kampene, Lakers ser definitivt ikke hjelpesløse ut her, så kan man si at det var prime LeBron som kom tilbake i de seriene og ikke en 38-åring som ikke er 100% fit, men det er fortsatt ingen grunn til å begrave Lakers enda.
Du er jo inne på det selv, men fullfører ikke resonnementet. Verken denne utgaven av LeBron eller Lakers er gode nok til å vinne en slik serie når de gir fra seg kamper de lå an til å vinne. De er ikke den type lag. Ellers er NBA svakhet dette med at det er vanskelig å finne en coach som kun er opptatt av hva som er best sportslig, det er så mye business og hensyn til stjernespillerne. Det gir jo null mening at et Lakers presset opp mot veggen, fortsetter å spille DLo, på dette tidspunktet vet jeg ikke om det er Ham som er enda verre en jeg trodde, eller om det er hensyn til andre ting. Jeg har klaget enormt mye på Ham siden han kom til Lakers, men det er nesten som jeg nekter å tro at han kan være så korket at han tenker det er en god ide å spille DLo etter de to første kampene. Ellers kollapser Lakers defensivt ved flere anledninger, AD spiller forsvar ute mot Denvers trepoengsskyttere, og resten av gjengen står passive, minimumskravet er at de boxer ut, men det gjør det ikke. Rui har et par forferdelige slike kollaps.

Det er selvfølgelig ikke ønskelig at LeBron baserer seg så mye på long-rangere, men om du ser Lakers fra tidligere i sesongen, så er det ikke tvil om at han er skadet, det går saktere og det er ikke så mye sprett der nå. Har så klart litt med at han er 38, men mest med at han spiller med skade, det er hundre prosent sikkert.

Det er selvfølgelig irriterende der og da når man ser kampene og alle feil fra Ham, og spillere som ikke gjør jobben, men i et større perspektiv så er det helt greit det Lakers fikk til etter trade deadline, og orker derfor ikke å klage for mye :)
Lew_Ashby skrev: søn mai 21, 2023 3:52 am Reaves er topp 3 kjipe spiller me i nba.
Er jo en bra defensiv spiller, mangler noe høyde og rekkevidde, men er solid bakover.
Vet at det ikke er det du tenkte på, men bør nevnes :)
Angående det du tenker på, I told you so, for lenge lenge siden, at når noen spillere starter med å spille slik, så danner det en skole for fremtidige spillere. Det faktum problematiserte du i svært liten grad, men nå får du det se hvordan det blir når Harden og Embiid danner skole for hvordan det skal gjøres.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Nuggets går mot en sweep? 🤔😱

Jokic "bare" 24/6/8 er jo ganske bra tall egentlig 🙈

Muarray med 37 og 30 av de kom i 1st half 👀

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »



Denne serien er så ubalansert at man hittil ikke engang klarer å rigge den til 6-7 kamper. Dommerne gjorde så godt de kunne.

Håper allikevel vi får det, alltid gøyere med flere kamper.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Team Ingebrigtsen skrev: søn mai 21, 2023 7:32 am
LBJ91 skrev: fre mai 19, 2023 1:16 pm Ingen grunn til krisemaksimering, alt Denver har gjort er å holde serve på hjemmebane.
LeBron har kommet tilbake fra 2-0 tre ganger i CF/Finals og i 2 av de seriene så laget hans regelrett hjelpesløse ut i de 2 første kampene, Lakers ser definitivt ikke hjelpesløse ut her, så kan man si at det var prime LeBron som kom tilbake i de seriene og ikke en 38-åring som ikke er 100% fit, men det er fortsatt ingen grunn til å begrave Lakers enda.
Du er jo inne på det selv, men fullfører ikke resonnementet. Verken denne utgaven av LeBron eller Lakers er gode nok til å vinne en slik serie når de gir fra seg kamper de lå an til å vinne. De er ikke den type lag. Ellers er NBA svakhet dette med at det er vanskelig å finne en coach som kun er opptatt av hva som er best sportslig, det er så mye business og hensyn til stjernespillerne. Det gir jo null mening at et Lakers presset opp mot veggen, fortsetter å spille DLo, på dette tidspunktet vet jeg ikke om det er Ham som er enda verre en jeg trodde, eller om det er hensyn til andre ting. Jeg har klaget enormt mye på Ham siden han kom til Lakers, men det er nesten som jeg nekter å tro at han kan være så korket at han tenker det er en god ide å spille DLo etter de to første kampene. Ellers kollapser Lakers defensivt ved flere anledninger, AD spiller forsvar ute mot Denvers trepoengsskyttere, og resten av gjengen står passive, minimumskravet er at de boxer ut, men det gjør det ikke. Rui har et par forferdelige slike kollaps.

Det er selvfølgelig ikke ønskelig at LeBron baserer seg så mye på long-rangere, men om du ser Lakers fra tidligere i sesongen, så er det ikke tvil om at han er skadet, det går saktere og det er ikke så mye sprett der nå. Har så klart litt med at han er 38, men mest med at han spiller med skade, det er hundre prosent sikkert.

Det er selvfølgelig irriterende der og da når man ser kampene og alle feil fra Ham, og spillere som ikke gjør jobben, men i et større perspektiv så er det helt greit det Lakers fikk til etter trade deadline, og orker derfor ikke å klage for mye :)
Jeg prøvde bare å se på glasset som halvfullt og spre litt positivitet, men etter nattens kamp så er det ikke vits å prøve på det engang, denne serien er OVER.

LeBron er så definitivt hemmet av skaden, er jo ikke mange månedene siden han var nær ustoppelig og det er han ganske så langt unna å være nå.
Snittet effektive 33 poeng per kamp i en 2 måneders periode fra desember til februar og som du er inne på så er det bare å kikke på highlights fra den perioden så ser man hvor mye bedre han beveget seg rundt gulvet da. Skulle veldig gjerne sett hva den LeBron kunne utrettet i årets playoffs..

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lakers problem er transition defence og mangler det jeg ønsker som er footspeed og energi. Lakers har en trøtt Lebron, energisvak treig DLO, giraffen (=treig) AD, småtreig og lite atletisk Reaves. Komboen av disse ingrediensene gir dette vi ikke tar nok på allvor.

Har sagt det lenge, Lakers kan ikke fortsette å satse på Lebron og AD sammen i det minste. Reaves, Hachimura, og Schroeder (hvis kontraktene går an) er de jeg ville vært helt sikre på å beholde, også ville jeg sett på muligheter for det andre.

Denne evige ru**ingen til stjernene og der man i stort sett er fornøyd om det klarer å dra noen stats, og der alt annet rundt de har skylda. Det er gøy å se fra utsiden....

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Nuggets hadde et 13-0 run når kampen ble avgjort med Lebron og AD på banen, men uten DLO (sagt sånn at visse ikke kan bruke det som unnskyldning og grunn til tap for å "redde" sin man). Så disse gutta klarer ikke akkurat å knyte igjen sekken heller.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Var lurt å kjøre tempo hele veien for Nuggets. Merker på slutten av det gikk ut over Lakers.
Murray bærte dette tidlig og Jokic tok over i fjerde. Spesielt den treeren rett etter Lebron fikk sin var huge.
Supportcasten til Nuggets stepped up når de trengte det å.

AD hadde en solid kamp, men damn karen var gassed på slutten. Lebron burde bare droppe disse treerne og drive, så får han i det minste FTene.

Overall så har Nuggets bare et bedre kollektivt og man merker samspillet er noe helt annet. Også skader det ikke å ha to superstjerner som leverer kontinuerlig denne serien.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Draciger skrev: søn mai 21, 2023 1:37 pm Overall så har Nuggets bare et bedre kollektivt og man merker samspillet er noe helt annet.
Ja det er akkurat det. Utrolig bra lag der hovedstjernen er på toppen av sitt game og virker ustoppelig med god miks av spillere rundt seg. Få nykker og der man som oftest gjør de riktige spillene.

Denver må forøvrig være en fantastisk destinasjon for å kunne bygge nba lag i grunn. Man får automatisk den beste hjemmebanefordelen i ligaen med høyden, og man slipper muligens også de litt toxice arbeidsforholdene det kan være andre steder, f.eks Lakers der selv de minste tingene blir oppslag i mediene.

Langrennsløpere drar til høyden foran mesterskap. Nuggets får hjemmebanefordelen, men også kanskje en boost i lavlandet etter all høydetrening. Dette vet jeg ikke noe om, kun artige spekkulasjoner ;)

Man er sikkert avhengig av å på et eller annet tidspunkt å drafte riktig folk (og bygge derfra), men miljøet disse spillerne bør få der man kan jobbe med de riktige tingene i det "sjulte" må være gull.

Draciger

Legg inn av Draciger »

TrueTopRed skrev: søn mai 21, 2023 2:21 pm
Draciger skrev: søn mai 21, 2023 1:37 pm Overall så har Nuggets bare et bedre kollektivt og man merker samspillet er noe helt annet.
Ja det er akkurat det. Utrolig bra lag der hovedstjernen er på toppen av sitt game og virker ustoppelig med god miks av spillere rundt seg. Få nykker og der man som oftest gjør de riktige spillene.

Denver må forøvrig være en fantastisk destinasjon for å kunne bygge nba lag i grunn. Man får automatisk den beste hjemmebanefordelen i ligaen med høyden, og man slipper muligens også de litt toxice arbeidsforholdene det kan være andre steder, f.eks Lakers der selv de minste tingene blir oppslag i mediene.

Langrennsløpere drar til høyden foran mesterskap. Nuggets får hjemmebanefordelen, men også kanskje en boost i lavlandet etter all høydetrening. Dette vet jeg ikke noe om, kun artige spekkulasjoner ;)

Man er sikkert avhengig av å på et eller annet tidspunkt å drafte riktig folk (og bygge derfra), men miljøet disse spillerne bør få der man kan jobbe med de riktige tingene i det "sjulte" må være gull.
Kan se likhetstrekkene med Bucks med unntak av høyden. At de ikke merker det store presset som de største lagene har til tider og kan bygge i det "stille". Dog er de også svært avhengig av å trade til seg en superstjerne eller to fordi lokasjonene deres er ikke like ettertrakta.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Å se Jaylen Brown drive til kurven er automatisk en turnover.

Draciger

Legg inn av Draciger »

30 - 22 Heat i ledelsen. Vært en jevn match men var en stretch hvor Celtics ikke scorte på 6 forsøk. Heat med aktive hender som har ført til altfor mange TOs.

R66

Legg inn av R66 »

Miami får mye gratis her, Boston misser mye og selvsagt turnovers
Og Boston brukte sin challenge
Miami med run for å ta 8 poeng ledelse etter første

Draciger

Legg inn av Draciger »

Største savnet fra fjoråret, defence og bedre ballbevegelse.
Angrepet dør etter 1-2 pasninger og jeg savner en B-plan når treerne ikke sitter.

Håper virkelig at man revurderer trenerposisjonen. Tror dette laget responderer bedre med en rutinert trener.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Vurderte en Jaylen Brown drakt til sommeren, men det er nå kastet ut av vinduet.

Laget er mentalt ute av det og kommer med mange dumme feil i midten av andre. Jaylen med TO, Smart med offensiv foul og Rob ble pumped faked opp i lufta. Legg til en T på Smart her å.

Draciger

Legg inn av Draciger »

61 - 46 Heat leder, energinivået på forsvaret ble bedre på slutten men offensivt så er det tamt. Jaylen Brown skyter oss ut av denne kampen på ny. Han er 5 av 17 og det holder ikke.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Idag var det airball bonanza fra Celtics. Angrip den fordømte kurven.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Tatum har forsvunnet helt ut av kampen, akkurat nå kunne vi trengt han istedenfor så har vi Smart som prøver å være HIM. Gutta ønsker sesongen over og de spiller som det å.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Au celtixs blir jo knust....

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Drøyt at Celtics blir blåst av banen, når reboundstatistikken er 57-35 i deres favør. Hjelper endel på når Heat er 19/35 fra treeren mens Celtics bare går 11/42.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

LBJ91 skrev: søn mai 21, 2023 11:52 am Jeg prøvde bare å se på glasset som halvfullt og spre litt positivitet, men etter nattens kamp så er det ikke vits å prøve på det engang, denne serien er OVER.

LeBron er så definitivt hemmet av skaden, er jo ikke mange månedene siden han var nær ustoppelig og det er han ganske så langt unna å være nå.
Snittet effektive 33 poeng per kamp i en 2 måneders periode fra desember til februar og som du er inne på så er det bare å kikke på highlights fra den perioden så ser man hvor mye bedre han beveget seg rundt gulvet da. Skulle veldig gjerne sett hva den LeBron kunne utrettet i årets playoffs..
Husker ikke hvem, muligens Lakers Nation/Trevor Lane som hadde en sammenligning mellom bevegelsene til LeBron i første halvdel av sesongen, versus etter skadeproblemene. Ja, han er 38 år, men det er soleklart at skaden har mye større betydning for den LeBron vi ser i dette sluttspillet ja.
TrueTopRed skrev: søn mai 21, 2023 12:53 pm Nuggets hadde et 13-0 run når kampen ble avgjort med Lebron og AD på banen, men uten DLO (sagt sånn at visse ikke kan bruke det som unnskyldning og grunn til tap for å "redde" sin man). Så disse gutta klarer ikke akkurat å knyte igjen sekken heller.
TrueTopRed skrev: søn mai 21, 2023 12:40 pm Lakers problem er transition defence og mangler det jeg ønsker som er footspeed og energi. Lakers har en trøtt Lebron, energisvak treig DLO, giraffen (=treig) AD, småtreig og lite atletisk Reaves. Komboen av disse ingrediensene gir dette vi ikke tar nok på allvor.

Har sagt det lenge, Lakers kan ikke fortsette å satse på Lebron og AD sammen i det minste. Reaves, Hachimura, og Schroeder (hvis kontraktene går an) er de jeg ville vært helt sikre på å beholde, også ville jeg sett på muligheter for det andre.

Denne evige ru**ingen til stjernene og der man i stort sett er fornøyd om det klarer å dra noen stats, og der alt annet rundt de har skylda. Det er gøy å se fra utsiden....
Din tulling :) du finner ikke noen som er fan av LeBron eller AD som har kritisert de like mye som meg.
Å plassere AD eller LeBron i samme kategori som DLo er aldeles sinnsykt. Burde være unødvendig å påpeke: men der LeBron har alle andre ferdigheter om jumperen ikke sitter, og AD har forsvarsspill i ypperste klasse, så har DLo absolutt ingen ting om ting ikke funker offensivt. Han har ikke noe annet i verktøykassa. Det er 1 på terningen når det blir slik som nå. Sitter ikke scoringen til LeBron eller AD så spiller de fortsatt til en treer eller firer på terningen. Dette er forresten ikke snakk om forskjellige meninger, men helt objektive fakta. Å mene noe annet om dette er ikke mulig, det eneste det gjør er å diskvalifisere deg fra hele diskusjonen.

Dette med den nye CBAen er ikke helt enkelt, i noen scenarioer vil det være mulig å gi Schroder MLE, men den muligheten ryker om man resignerer Reaves, Rui og DLo til større kontrakter.
Uansett: den kommende tiden inn mot free agency vil helt sikkert handle mest om Kyrie. Windhorst har allerede satt den ballen til å rulle.

Ellers fungerer ikke det å trade superstars slik du virker å tro. Det skjer nesten utelukkende på spillerens ønsker. Gjør du det som en klubb/franchise uten superstarsenes godkjenning, så er du fucked. Da boikottes du av de andre stjernespillerne og de mest innflytelsesrike agentene. Ikke at jeg liker at det er slik, men det er sånn det fungerer. I praksis fungerer det motsatt, om en av de største stjernene er på hell av karrieren, så premierer du han med en monsterkontrakt, som med Kobe. Gir ingen sportslig mening, men sikrer franchisen at de blir sett på som attraktive av den indre kjernen av stjernespillere som i praksis styrer mye av ligaen. Du kan ikke trade LeBron, det går ikke an. Da er du fucked som franchise de neste to tiårene.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jimmy B er så forbanna fet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dette er grei miss fra oddsmarkedet (Barstad melder):

Kamp 1: Celtics -9.5
Kamp 2: Celtics -10.5
Kamp 3: Celtics -5.5

Heat er pr nå +39.

Går forresten ut ifra at dere 25 Lakers/Lebron-fans starter på en 23/24-sesongtråd her inne slik at vi kan begynne å prate bla Lakers offseason? Trenger vel ikke noe offseasontråd er ikke så mye kok. Kan ta det i en sesongtråd?

Klarer knapt å vente med å diskutere Austin Reaves restricted free agency som tross alt er viktigere enn NBA Finals.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Så mye penger ligaen taper på å misse ut på LA vs Celtics

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Team Ingebrigtsen skrev: man mai 22, 2023 10:05 am
LBJ91 skrev: søn mai 21, 2023 11:52 am Jeg prøvde bare å se på glasset som halvfullt og spre litt positivitet, men etter nattens kamp så er det ikke vits å prøve på det engang, denne serien er OVER.

LeBron er så definitivt hemmet av skaden, er jo ikke mange månedene siden han var nær ustoppelig og det er han ganske så langt unna å være nå.
Snittet effektive 33 poeng per kamp i en 2 måneders periode fra desember til februar og som du er inne på så er det bare å kikke på highlights fra den perioden så ser man hvor mye bedre han beveget seg rundt gulvet da. Skulle veldig gjerne sett hva den LeBron kunne utrettet i årets playoffs..
Husker ikke hvem, muligens Lakers Nation/Trevor Lane som hadde en sammenligning mellom bevegelsene til LeBron i første halvdel av sesongen, versus etter skadeproblemene. Ja, han er 38 år, men det er soleklart at skaden har mye større betydning for den LeBron vi ser i dette sluttspillet ja.
TrueTopRed skrev: søn mai 21, 2023 12:53 pm Nuggets hadde et 13-0 run når kampen ble avgjort med Lebron og AD på banen, men uten DLO (sagt sånn at visse ikke kan bruke det som unnskyldning og grunn til tap for å "redde" sin man). Så disse gutta klarer ikke akkurat å knyte igjen sekken heller.
TrueTopRed skrev: søn mai 21, 2023 12:40 pm Lakers problem er transition defence og mangler det jeg ønsker som er footspeed og energi. Lakers har en trøtt Lebron, energisvak treig DLO, giraffen (=treig) AD, småtreig og lite atletisk Reaves. Komboen av disse ingrediensene gir dette vi ikke tar nok på allvor.

Har sagt det lenge, Lakers kan ikke fortsette å satse på Lebron og AD sammen i det minste. Reaves, Hachimura, og Schroeder (hvis kontraktene går an) er de jeg ville vært helt sikre på å beholde, også ville jeg sett på muligheter for det andre.

Denne evige ru**ingen til stjernene og der man i stort sett er fornøyd om det klarer å dra noen stats, og der alt annet rundt de har skylda. Det er gøy å se fra utsiden....
Din tulling :) du finner ikke noen som er fan av LeBron eller AD som har kritisert de like mye som meg.
Å plassere AD eller LeBron i samme kategori som DLo er aldeles sinnsykt. Burde være unødvendig å påpeke: men der LeBron har alle andre ferdigheter om jumperen ikke sitter, og AD har forsvarsspill i ypperste klasse, så har DLo absolutt ingen ting om ting ikke funker offensivt. Han har ikke noe annet i verktøykassa. Det er 1 på terningen når det blir slik som nå. Sitter ikke scoringen til LeBron eller AD så spiller de fortsatt til en treer eller firer på terningen. Dette er forresten ikke snakk om forskjellige meninger, men helt objektive fakta. Å mene noe annet om dette er ikke mulig, det eneste det gjør er å diskvalifisere deg fra hele diskusjonen.

Dette med den nye CBAen er ikke helt enkelt, i noen scenarioer vil det være mulig å gi Schroder MLE, men den muligheten ryker om man resignerer Reaves, Rui og DLo til større kontrakter.
Uansett: den kommende tiden inn mot free agency vil helt sikkert handle mest om Kyrie. Windhorst har allerede satt den ballen til å rulle.

Ellers fungerer ikke det å trade superstars slik du virker å tro. Det skjer nesten utelukkende på spillerens ønsker. Gjør du det som en klubb/franchise uten superstarsenes godkjenning, så er du fucked. Da boikottes du av de andre stjernespillerne og de mest innflytelsesrike agentene. Ikke at jeg liker at det er slik, men det er sånn det fungerer. I praksis fungerer det motsatt, om en av de største stjernene er på hell av karrieren, så premierer du han med en monsterkontrakt, som med Kobe. Gir ingen sportslig mening, men sikrer franchisen at de blir sett på som attraktive av den indre kjernen av stjernespillere som i praksis styrer mye av ligaen. Du kan ikke trade LeBron, det går ikke an. Da er du fucked som franchise de neste to tiårene.


Han skrev vel aldri at DLo var på samme nivå som AD eller Bron? Utifra hva jeg ser så kritiserer han alle 3 på egen basis.

Å utelukke, eller diskvalifisere noen fra en diskusjon her er ikke noe du trenger å tenke på heller ;)

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Bilde

Himmy Butler

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Team Ingebrigtsen skrev: man mai 22, 2023 10:05 am Din tulling :) du finner ikke noen som er fan av LeBron eller AD som har kritisert de like mye som meg.
Å plassere AD eller LeBron i samme kategori som DLo er aldeles sinnsykt.
"om du får sagt det selv"

Men du er aldri kritisk mot AD, og der er hele issuet. Du går til og med så langt at du kan kritisere rollespillere som har for dem årets kamp, for å dekke over det AD gjorde i kampen. Det er et usunt syn på virkeligheten, og egentlig det eneste jeg prøver å påpeke. De eneste gangene du nevner AD er når du mener at andre skulle finne han med baller, selv om han beviselig får de ballene om han ønsker det selv og er aktiv.
Burde være unødvendig å påpeke: men der LeBron har alle andre ferdigheter om jumperen ikke sitter, og AD har forsvarsspill i ypperste klasse, så har DLo absolutt ingen ting om ting ikke funker offensivt. Han har ikke noe annet i verktøykassa. Det er 1 på terningen når det blir slik som nå. Sitter ikke scoringen til LeBron eller AD så spiller de fortsatt til en treer eller firer på terningen. Dette er forresten ikke snakk om forskjellige meninger, men helt objektive fakta. Å mene noe annet om dette er ikke mulig, det eneste det gjør er å diskvalifisere deg fra hele diskusjonen.
Hva i det du skriver her er jeg uenig i egentlig? Eneste er vel at Lakers er katastrofalt dårlige i transition defence, og har vært det hele veien med Lebron og AD. Den delen hører til forsvarsspillet... I tillegg er AD en skadeskutt humørspiller, riktignok noe bedre på slutten.

AD er en spiller i en sånn possisjon at han MÅ være på for at Lakers skal tjene på det. Om han har en off dag, blir passiv og skyter dårlige skudd som blir forvandlet til til raske poeng på andre siden, så er det en loss.
Dette med den nye CBAen er ikke helt enkelt, i noen scenarioer vil det være mulig å gi Schroder MLE, men den muligheten ryker om man resignerer Reaves, Rui og DLo til større kontrakter. Uansett: den kommende tiden inn mot free agency vil helt sikkert handle mest om Kyrie. Windhorst har allerede satt den ballen til å rulle.
Tro det eller ei, jeg er ikke for å resigne DLO (sånn som det har blitt), selv om du nok har bestemt deg for det motsatte. Reaves, Rui og Schroeder (hvis kontrakt er akseptabel) ville jeg iallefall prøvd å fått til. Kyrie istedet for Lebron hadde vært spennende, sammen så blir det fort som 2004 utgaven av Lakers mot Pistons. Kule navn, litt lite energi overall.
Ellers fungerer ikke det å trade superstars slik du virker å tro. Det skjer nesten utelukkende på spillerens ønsker. Gjør du det som en klubb/franchise uten superstarsenes godkjenning, så er du fucked. Da boikottes du av de andre stjernespillerne og de mest innflytelsesrike agentene. Ikke at jeg liker at det er slik, men det er sånn det fungerer. I praksis fungerer det motsatt, om en av de største stjernene er på hell av karrieren, så premierer du han med en monsterkontrakt, som med Kobe. Gir ingen sportslig mening, men sikrer franchisen at de blir sett på som attraktive av den indre kjernen av stjernespillere som i praksis styrer mye av ligaen. Du kan ikke trade LeBron, det går ikke an. Da er du fucked som franchise de neste to tiårene.
Tror og tror. Jeg tror man kunne gått for bedre mer hensiktsmessige løsninger for å blitt et bedre lag. Det er lov å prate med sine superstjerner. Det sagt, Lakers skulle aldri satt seg i denne situasjonen i utgangspunktet. Trade AD tror jeg ville latt seg gjøre, også måtte man vel bare stått ut med Lebrons farewell tour neste sesong.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Lew_Ashby skrev: man mai 22, 2023 10:06 am Jimmy B er så forbanna fet.
Hadde jeg hatt valget om å starte franchise med enten Jimmy B eller Tatum hadde jeg valgt Mr. Buckets 9/10 ganger ;)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lolzalot skrev: man mai 22, 2023 12:32 pm
► Show Spoiler
Hadde jeg hatt valget om å starte franchise med enten Jimmy B eller Tatum hadde jeg valgt Mr. Buckets 9/10 ganger ;)
Haha. Reeelax. Butler er 34 når 23/24-sesongen starter. Men ja - Tatum har et stykke å gå før han er i nærheten av like alfa som Jimmy B.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»