NBA 2022/23

Svar
Chromeback

Re: NBA 2022/23

Legg inn av Chromeback »

1ChiBull1 skrev: man mar 06, 2023 10:49 pm BTW, han målte 7'3 i sommer.. Nå måler han 7'5 i sko

Ja, han er tynn - men han har gode gener og bra structure han kan fylle ut over tid, ganske lik Giannis når han entret ligaen
Bilde
Bilde
Har ikke han bulket noe voldsomt nå i det siste?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Team Ingebrigtsen skrev: ons mar 08, 2023 6:47 am Det er jo også spørsmålet som kommer opp når man drafter, skal man velge den beste spilleren tilgjengelig, eller eventuelt hvor mye skal man legge i at det er en person som skal passe inn i laget? På en helt annen måte enn med Morant, så kommer jo det samme spørsmålet med Zion, en spiller man visste ville få skadeproblemer med den vekta han har.
Kan sikkert varierer fra lag/situasjonen til situasjon alt etter hva planene for laget er, men det bør vel være mange faktorer som spiller inn her mener iallefall jeg, selv om kvaliteten på spiller selvsagt må stå høyt på lista. Personlighet blir nok fort undervurdert i jakten på det største og råeste.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lakers er i skrivende stund på 9e plass, og sånn sett meget viktig seier i natt. Det føltes som om Lakers kunne ta denne når de gadd så lenge Davis var på banen, men skal innrømme at jeg var urolig for at han ikke dukket opp igjen etter å fått flæret nesegrevet sitt i første halvdel av kampen.

Må si jeg ble skuffet over å ikke se DLo spille, men må vel være med i neste håper jeg. Det behøvs.

hgb

Legg inn av hgb »

Jazz uten Kessler, Clarkson og Sexton (men med Markkanen) gjorde en god figur mot Mavs, men røyk. Begynner å se ut som lufta har gått ut av ballongen. Raste elegant ned fra 9. til 13. plass i vest, og selv om veien fortsatt er kort opp, så tror jeg nok Ainge og kompani har tatt fiska fram tanken her.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

TrueTopRed skrev: ons mar 08, 2023 2:12 pm Lakers er i skrivende stund på 9e plass, og sånn sett meget viktig seier i natt. Det føltes som om Lakers kunne ta denne når de gadd så lenge Davis var på banen, men skal innrømme at jeg var urolig for at han ikke dukket opp igjen etter å fått flæret nesegrevet sitt i første halvdel av kampen.

Må si jeg ble skuffet over å ikke se DLo spille, men må vel være med i neste håper jeg. Det behøvs.
Herlig og viktig seier. Nå tror jeg man klarer minst 3 2 på fe 5 kampene. Play in ser lyst ut nå. Er det noe ny info om KingJames ?

AD rå og effektiv, men herregud de bruker han for lite i angrep. Forsvaret ser bra ut

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

KTBFFH skrev: ons mar 08, 2023 5:26 pm Herlig og viktig seier. Nå tror jeg man klarer minst 3 2 på fe 5 kampene. Play in ser lyst ut nå. Er det noe ny info om KingJames ?

AD rå og effektiv, men herregud de bruker han for lite i angrep. Forsvaret ser bra ut
Er vel mye hjemmekamper fremover, så det får man håpe at de får til. Men spiller AD like engasjert som i går (noe som bør være fult mulig om han ønsker det selv), så går vel ikke noen lag sikkert. Med DLo, AD og en hardt jobbende gruppe rundt disse, så har jeg troa :)

Har ikke lest noe nytt om lebron, og det skal bli spennende å se hva man kommer frem til der etterhvert. Er det noe håp om 3 ukers tid eller er det bare lokket på for å holde motet oppe osv.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ikke bare Ja som er i trøbbel om dagen.


Bone8

Legg inn av Bone8 »

Durant skadet under oppvarming før hjemmedebutten.

Rykter om at det kan bety at resten av regular season ryker, men skal til MRI i dag.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »



Bulls Point Guard Curse

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »


TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Kan bli harde tak når de møtes i natt da. En liten match i matchen Brooks v Green. Spennende

Ser at Green har 13 rebounds i begge kampene med Grizzlies tidligere denne sesongen. Nordicbet gir 2.02 for over 7.5 returer på spilleren. Prøver slant for spenning på skjermen.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Body control ?
Har jeg sett denne på repeat 20 ganger? Perhaps.





Sist redigert av 1ChiBull1 den fre mar 10, 2023 12:00 pm, redigert 3 ganger totalt.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

GSW er 7-27 i road games i år. Damn

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

1ChiBull1 skrev: fre mar 10, 2023 11:58 am GSW er 7-27 i road games i år. Damn
Det er jo ikke bra for å si det mildt. Man retter opp endel hjemme, men sjemaet resten av grunnserien så er det 7 hjemme der flere er mot ritktig gode lag og 8 borte. På plussiden så er vel Wiggins snart tilbake.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

TrueTopRed skrev: tor mar 09, 2023 6:09 pm Nordicbet gir 2.02 for over 7.5 returer på spilleren. Prøver slant for spenning på skjermen.
Stopper på 5, og tapte vel nesten duellen mot Brooks når man jo også tapte kampen.

Draciger

Legg inn av Draciger »

TrueTopRed skrev: fre mar 10, 2023 12:23 pm
1ChiBull1 skrev: fre mar 10, 2023 11:58 am GSW er 7-27 i road games i år. Damn
Det er jo ikke bra for å si det mildt. Man retter opp endel hjemme, men sjemaet resten av grunnserien så er det 7 hjemme der flere er mot ritktig gode lag og 8 borte. På plussiden så er vel Wiggins snart tilbake.
Er det et lag jeg ikke er bekymret for å se spille hjemme eller borte så må det være GSW. Fjorårets champs vet når de må skru på.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Draciger skrev: fre mar 10, 2023 2:24 pm
TrueTopRed skrev: fre mar 10, 2023 12:23 pm
1ChiBull1 skrev: fre mar 10, 2023 11:58 am GSW er 7-27 i road games i år. Damn
Det er jo ikke bra for å si det mildt. Man retter opp endel hjemme, men sjemaet resten av grunnserien så er det 7 hjemme der flere er mot ritktig gode lag og 8 borte. På plussiden så er vel Wiggins snart tilbake.
Er det et lag jeg ikke er bekymret for å se spille hjemme eller borte så må det være GSW. Fjorårets champs vet når de må skru på.
De har vunnet minst 1 bortekamp i hver eneste playoffserie de har spilt siden 2013 så jeg ville ikke akkurat avskrevet dem nei

Draciger

Legg inn av Draciger »

LBJ91 skrev: fre mar 10, 2023 2:29 pm
Draciger skrev: fre mar 10, 2023 2:24 pm
TrueTopRed skrev: fre mar 10, 2023 12:23 pm

Det er jo ikke bra for å si det mildt. Man retter opp endel hjemme, men sjemaet resten av grunnserien så er det 7 hjemme der flere er mot ritktig gode lag og 8 borte. På plussiden så er vel Wiggins snart tilbake.
Er det et lag jeg ikke er bekymret for å se spille hjemme eller borte så må det være GSW. Fjorårets champs vet når de må skru på.
De har vunnet minst 1 bortekamp i hver eneste playoffserie de har spilt siden 2013 så jeg ville ikke akkurat avskrevet dem nei
Hadde vært gøyal med en Grizzlies serie og de tar alle bortekampene. Da hadde NBA twitter hatt seg litt av en fieldday.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

LBJ91 skrev: fre mar 10, 2023 2:29 pm De har vunnet minst 1 bortekamp i hver eneste playoffserie de har spilt siden 2013 så jeg ville ikke akkurat avskrevet dem nei
Det er et godt poeng det. Men på et eller annet tidspunkt så vil vel trend brytes når alder/peak/motivasjon ikke er den samme lenger. Klay/Green 33, Curry 35. Mulig de har det i seg enda.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

TrueTopRed skrev: fre mar 10, 2023 2:50 pm
LBJ91 skrev: fre mar 10, 2023 2:29 pm De har vunnet minst 1 bortekamp i hver eneste playoffserie de har spilt siden 2013 så jeg ville ikke akkurat avskrevet dem nei
Det er et godt poeng det. Men på et eller annet tidspunkt så vil vel trend brytes når alder/peak/motivasjon ikke er den samme lenger. Klay/Green 33, Curry 35. Mulig de har det i seg enda.
De begynner å bli gamle men som Draymond sa for noen år siden: "Det finnes 82 kamps spillere og det finnes 16 kamps spillere".
Warriors består i høyeste grad av sistnevnte, mens lag som Kings og Grizzlies er det førstnevnte

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

LBJ91 skrev: fre mar 10, 2023 2:55 pm De begynner å bli gamle men som Draymond sa for noen år siden: "Det finnes 82 kamps spillere og det finnes 16 kamps spillere".
Warriors består i høyeste grad av sistnevnte, mens lag som Kings og Grizzlies er det førstnevnte
Jepp sånn er det jo, men uten det bingoartede som er skader, så tror jeg ikke at de 2 siste lagene er så langt unna. Og selv om de ikke kan henvise til tidligere bragder (enda?) og må starte et sted, så tar de nok innpå i takt med at de ruster opp og blir bedre, og andre mister noen % per år som i at man rett og slett blir noe eldre.

Draciger

Legg inn av Draciger »

TrueTopRed skrev: fre mar 10, 2023 3:16 pm
LBJ91 skrev: fre mar 10, 2023 2:55 pm De begynner å bli gamle men som Draymond sa for noen år siden: "Det finnes 82 kamps spillere og det finnes 16 kamps spillere".
Warriors består i høyeste grad av sistnevnte, mens lag som Kings og Grizzlies er det førstnevnte
Jepp sånn er det jo, men uten det bingoartede som er skader, så tror jeg ikke at de 2 siste lagene er så langt unna. Og selv om de ikke kan henvise til tidligere bragder (enda?) og må starte et sted, så tar de nok innpå i takt med at de ruster opp og blir bedre, og andre mister noen % per år som i at man rett og slett blir noe eldre.
Vi for se, Grizzlies visste jeg seg ifjor som et typisk regular season lag men slett i sluttspillet. De hadde utfordringer med Timberwolves ifjor, det sier mye. Kings er et uskreven blad men mistenker at tempoet i playoffs stiller dem ikke i noe sterke lys.
Enig i at det bør være en vis progresjon for begge lagene framover hvis de fortsetter å ta de riktige stegene.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Draciger skrev: fre mar 10, 2023 9:44 pm Vi for se, Grizzlies visste jeg seg ifjor som et typisk regular season lag men slett i sluttspillet. De hadde utfordringer med Timberwolves ifjor, det sier mye. Kings er et uskreven blad men mistenker at tempoet i playoffs stiller dem ikke i noe sterke lys.
Enig i at det bør være en vis progresjon for begge lagene framover hvis de fortsetter å ta de riktige stegene.
Sånn tabellmessig så kanskje dette fort ender opp noe ala i 20/21 der forøvrig Grizzlies slo ut Warriors i play in turneringen, er fantastiskt jevnt i west. Warriors spilte uten Klay den gang, så er spm hva progrisjonsforskjellene er under disse årene.

Vanskelig å speklulere også mtp skader som forandrer mye, men det skal iallefall bli spennende kamper for den nøytrale :)
Hadde elsket om alle kunne stille toppet og sterkest mulig, men skal vel uansett bli verdt å få med seg.

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Fryktelig ujevn kamp av Lakers, først og fremst eksemplifisert med DLo, som virkelig var himmel og helvete i denne. Han er så rystende dårlig i forsvar at det er for jævlig. Så treffer han på helt ville skuddforsøk, og da er han av den type spiller som godt kan gi deg 15 poeng på 2-3 minutter. Treffer han ikke, så vill han hatt en sykt dårlig kamp. Kampen ble preget av at Raptors både doblet og triplet på AD. Dermed sa de i praksis, se om dere kan slå oss uten poeng fra AD. Det kunne Lakers først og fremst grunnet fantastiske kamp av Schroder og Reaves. Enorme begge veier begge to. Kan ikke være tvil om at totalt sett (som toveisspillere) er begge de to mye bedre spillere en DLo. AD så klart stor defensivt, det må nevnes.

Uansett, der vi er nå i sesongen, så er det resultatet som teller, så deilig seier.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Rett og slett deilig underholdning det Lakers dreiv med i natt. Fra det helt grusomme til å ta over i tid å vinne greit. Så noe om første seieren mot Raptors siden 2014 eller noe, høres rart ut, men sånn er det blitt.

Kan ikke annet enn å elske benken som jo er helt enorm med at DLo er tilbake og Schroeder flyttes på, sånn at man potensielt kan produsere over hele linja. Men håper på at Reaves starter sammen med DLo i fremtiden, føler at de kompleterer hverandre godt og skaper en dynamisk fin balanse. Confiedentmessig er jo DLo som gjort for Lakers. Har sett mange spillere slåkne når de har kommet til den største scenen når de har bukket under for press og ikke produsert på ting de helt klart kan, det har jeg litt problemer å se med han.

En kamp bak 5e eller 6e plass nå, og det ville vært helt ideelt fått en av de plasseringene mtp fortsettelsen. Tror nok mange lag frykter Lakers om også Lebron skulle komme til noe så nær form.

Starten av kampen og 3e quarter var riktig dårlig av alle (fantastiskt mye rot), men DLo, Reaves, Schoeder, Vanderbilt, Hachimura bidro bra alt i alt i denne. Skyt også til Pelinka som har skapt en så dyp rooster, istedet for å kaste chips og fremtiden på Kyrie, eller enda tidligere Hield og Turner (eller hvem det var som ble ryktet).

Folkens, nå tror jeg det blir sluttspill!

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »


KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Deilig seier for Lakers, syns du er litt for kritisk til DLo TI. Når laget og mange av de andre er så bra defensivt så trenger Lakers noe fremover, noen flere enn AD som produserer og det har de fått ved DLo.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Årets bilde…?

Bilde

Draciger

Legg inn av Draciger »

Chromeback skrev: søn mar 12, 2023 10:39 am Årets bilde…?

Bilde
Lukter rolig søksmål fra Morant og Co. nå.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Er det cash som flyter over på gulvet?

Ja Morant har virkelig mista det helt nå

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»