God of War: Ragnarok

Svar
peraleks

God of War: Ragnarok

Legg inn av peraleks »

9 November kommer det som nok for mange er årets høydepunkt på spillfronten.



Alt av reviews og annet fra folk som har prøvd litt av spillet tyder på at man virkelig har noe svært bra foran seg, hva tror dere, greier de å følge opp suksessen fra GOW4?

Sveinboer

Legg inn av Sveinboer »

Er visst flere som har fått tak i spillet allerede pga en butikk som allerede har begynt å selge spillet, så pass opp for spoilere...

Men ja. Gleder meg. Har ikke fått PS5 i hus enda, så får ta til takke med PS4 versjonen

peraleks

Legg inn av peraleks »

Sveinboer skrev: tir nov 01, 2022 11:55 pm Er visst flere som har fått tak i spillet allerede pga en butikk som allerede har begynt å selge spillet, så pass opp for spoilere...

Men ja. Gleder meg. Har ikke fått PS5 i hus enda, så får ta til takke med PS4 versjonen
Det kryr av dem på Youtube ja, så her er det bare å holde seg unna i mens.
Det selges vel en versjon som går på både PS4 og PS5?


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Har ikke det store forholdet til GoW-franchisen, men spilte GoW som kom ut i 2018, og det var et strålende spill. Har blitt lite spilling i år, men ser frem til dette.

Hedning

Legg inn av Hedning »

Man blir kastet ganske rett ut i det her. Merker det er litt som forrige spill for min del. Det tok litt tid før jeg ble ordentlig engasjert,fikk tak på slossmekanismen,oppgraderingssystemet,osv. Men når det først satte seg,så ble det et av de beste spillene jeg har spilt. Alt ser fantastisk ut her,karakterene er engasjerende,og jeg tror dette blir veldig bra når jeg får rundet det. Akkurat nå er det litt overveldene Kjenner igjen dette med at det blir en del backtracing,siden man går forbi en del ting man ser man egentlig burde kommet forbi,men ikke har utstyret til å passere enda.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

peraleks skrev: tir okt 25, 2022 8:37 pm 9 November kommer det som nok for mange er årets høydepunkt på spillfronten.
Mine høydepunkt på spillfronten var Elden Ring og Victoria 3.

Men så har jeg ikke spilt så mange GOW-spill. Håper spillet er bra og at du koser deg.

Moist

Legg inn av Moist »

Hedning skrev: søn nov 20, 2022 1:48 pm Man blir kastet ganske rett ut i det her. Merker det er litt som forrige spill for min del. Det tok litt tid før jeg ble ordentlig engasjert,fikk tak på slossmekanismen,oppgraderingssystemet,osv. Men når det først satte seg,så ble det et av de beste spillene jeg har spilt. Alt ser fantastisk ut her,karakterene er engasjerende,og jeg tror dette blir veldig bra når jeg får rundet det. Akkurat nå er det litt overveldene Kjenner igjen dette med at det blir en del backtracing,siden man går forbi en del ting man ser man egentlig burde kommet forbi,men ikke har utstyret til å passere enda.
Opplever backtracking i Ragnarok som bedre enn i forgjengeren, med tanke på å samle alle collectibles og 100% fullføre spillet.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Da var historien fullført! Amazing er vel det beste ordet jeg kommer på. Combaten er enormt engasjerende, og på høyere vanskelighetsgrad så tvinges du til å lære deg det. Noe som bare er positivt. Sideoppdragene er gøy, selv om jeg knapt har gjort halvparten av det som finnes. Jeg ble rett og slett bergtatt av historien og hadde lyst å se hva som skjedde. Så jeg gleder meg til å fullføre resten av innholdet i spillet. Platinum skal oppnås!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Spill & Spillkonsoller»