MGP 2023

Svar
ms_8

Re: MGP 2023

Legg inn av ms_8 »

Fazam skrev: lør jan 28, 2023 8:56 pm
ms_8 skrev: lør jan 28, 2023 8:53 pm Tipper Atle, Skrullex og Maria går til finalen
Du har skjønt det. 8-)
De samme som jeg tror går videre.
Eg har ledd i fleire dager etter at du skreiv det. Akkurat slikt følte eg med den artisten, men mange i Norge elsker slikt og derfor trur eg den går til finalen

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: lør jan 28, 2023 8:58 pm Maria Celin er ikke noe sprudlende menneske, akkurat.
Ser jævla sur ut når hun synger også!
Her er det mye å jobbe med!

Fazam

Legg inn av Fazam »

Oslogg123 skrev: lør jan 28, 2023 9:05 pm
Milwaukee_Bucks_2021 skrev: lør jan 28, 2023 8:58 pm Maria Celin er ikke noe sprudlende menneske, akkurat.
Ser jævla sur ut når hun synger også!
Her er det mye å jobbe med!
Hadde vært noen annet med Helene Bøksle.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Stian burde få en komipris. Den fødte standupkomiker

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

GoingKronos skrev: lør jan 28, 2023 8:53 pm Beste delfinalen med margin, burde kanskje fordelt låtene bedre?

Uansett, Van Eijk er min favoritt.
Hvem er det som står for fordelingen, Stig Karlsen som ser på alle låtene som ESC vinner?

Fazam

Legg inn av Fazam »

VillaForever skrev: lør jan 28, 2023 9:00 pm Ønsker meg at Kristi Sparbo og Odd Børre gjør comeback neste år. Helst duett.
Ser ikke helt for meg en 84-åring og en 77-åring på MGP-scenen i 2024 nei.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Leser at Freya er en enorm forhåndsfavoritt hos de internasjonale ESC-bookiene.

Fazam

Legg inn av Fazam »

netrebske skrev: lør jan 28, 2023 9:07 pm Hvem er det som står for fordelingen, Stig Karlsen som ser på alle låtene som ESC vinner?
Han er ansvarlig for det meste som er galt med MGP ja.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Skraevadottir skrev: lør jan 28, 2023 9:09 pm Leser at Freya er en enorm forhåndsfavoritt hos de internasjonale ESC-bookiene.
Endrer seg nok etter i kveld.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Skraevadottir skrev: lør jan 28, 2023 9:09 pm Leser at Freya er en enorm forhåndsfavoritt hos de internasjonale ESC-bookiene.
Det er vel Ulr-ikke.
Sist redigert av Fazam den lør jan 28, 2023 9:12 pm, redigert 1 gang totalt.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Skraevadottir skrev: lør jan 28, 2023 9:09 pm Leser at Freya er en enorm forhåndsfavoritt hos de internasjonale ESC-bookiene.
Ja basert på å kun høre låta så skjønner jeg det. Jeg har også hatt den som favoritt! Dessverre så var det fullstendig kollaps på scenen i kveld! Dagbladets anmelder ga henne terningkast 5. Han er antageligvis dritings allerede!

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Fazam skrev: lør jan 28, 2023 9:10 pm
netrebske skrev: lør jan 28, 2023 9:07 pm Hvem er det som står for fordelingen, Stig Karlsen som ser på alle låtene som ESC vinner?
Han er ansvarlig for det meste som er galt med MGP ja.
Må få tilbake Per Sundnes! Forferdelig irriterende fyr, men han visste hva han drev med!

Fazam

Legg inn av Fazam »

Oslogg123 skrev: lør jan 28, 2023 9:12 pm Dagbladets anmelder ga henne terningkast 5. Han er antageligvis dritings allerede!
Sammen med kjernefansen; som alltid er dritings.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

What? Freya?

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

BOMBE!!

Fazam

Legg inn av Fazam »

Oslogg123 skrev: lør jan 28, 2023 9:13 pm Må få tilbake Per Sundnes! Forferdelig irriterende fyr, men han visste hva han drev med!
Helt enig. Så lenge han ikke er foran kamera.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Der røk hun. Freya. Scene opptreden var elendig

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Æsj mine favoritter ryker ut

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

WTF, de to beste låtene ute, ja.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Heia Skrellex lol

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Drag artisten til finalen dessverre, men skal seiast at showet var blant dei betre i dag

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Herlig stikk fra Pedersen der

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Eline Thorp var gledelig. Men da slo nok den ihjel Maria Celin, vil jeg tro. Siste ... Hm, vanskelig å si. Har bergenserne eller de homofile mobilisert mest?

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Skrellex og Atle? Nordmenn er svake på musikksmak. Hyggelig at Eline Thorp gikk videre, riktignok.

Laban

Legg inn av Laban »

Herlig. Skrellex ruler!!

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Ganske overraskende resultat. Tiril sin låt og til dels Celin sin, låt ganske fint i studioversjon men spesielt Celin gjorde seg bort i vokalen..

Skrellex løftet studioversjonen med et gjennomført 90 talls eurodance gayclub nummer.
Atle Pettersen sang meget bra og løftet en anonym låt.
Sist redigert av VillaForever den lør jan 28, 2023 9:23 pm, redigert 1 gang totalt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Malacay skrev: lør jan 28, 2023 9:17 pm Jaja, jeg tippa 2 av 3 rett, det får være innafor.
Bare en av tre på meg, men ingen av de jeg likte best gikk videre. Tipper Ulrikke vinner, men jeg håper på Alessandra slik det ser ut nå. Det verste hadde vært om Skrellex vant, men det tror jeg ikke kommer til å skje.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Skraevadottir skrev: lør jan 28, 2023 9:17 pm Eline Thorp var gledelig. Men da slo nok den ihjel Maria Celin, vil jeg tro. Siste ... Hm, vanskelig å si. Har bergenserne eller de homofile mobilisert mest?
--- De homofile bergenserne var nok tungen på vektskålen der.

Fazam

Legg inn av Fazam »

TerryMcDermott skrev: lør jan 28, 2023 9:17 pm --- Herlig stikk fra Pedersen der
Jostein Pedersen?

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Oslogg123 skrev: lør jan 28, 2023 9:12 pm Dagbladets anmelder ga henne terningkast 5. Han er antageligvis dritings allerede!
"Det har skortet på trøkk så langt i denne delfinalen. Her kommer det. Maria Celin serverer kraft og patos uten å skamme seg. Og det er nettopp denne fandenivoldskheten som løfter Maria Celin opp på det øverste trinnet i kveld."

Altså, det må da være kødd? Hun hadde ingen trøkk eller kraft, og så ubekvem ut på scenen. Om han skulle beskrevet det motsatte av hva opptredenen var, ville han vært spot on.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»