Venstre vil ha slutt på kritikk mot tvangsekteskap og omskjæring

Svar
Ka9nen

Re: Venstre vil ha slutt på kritikk mot tvangsekteskap og omskjæring

Legg inn av Ka9nen »

BornOnThe4thOfJuly skrev: lør aug 14, 2021 12:00 am
Ka9nen skrev: fre aug 13, 2021 11:53 pm

Og jeg som trodde tråden handlet om: "Venstre vil ha slutt på kritikk mot tvangsekteskap og omskjæring" som overskriften sier. Så feil kan man ta. :lol:

Nei, jeg har sagt hva jeg mener. Ingen har sagt noe om at det ikke er stortinget som skal vedta ting, men det må være lov å ha en mening om det likevel.
Er du misfornøyd med at jeg ga deg mulighet for en prinsipiell debatt som du selv ønsket deg?

Som sagt bare si fra om du ikke lenger ønsker en prinsipiell debatt.

Prinsipielle debatter handler ikke om at man ikke skal ha meninger men hvordan ulike ting i samfunnet (små og store) skal fungere og skal fungere i alle sammenhenger.. Det var en prinsipiell debatt du ville ha. Men du vet kanskje ikke hva prinsipper egentlig er for noe?
Skjønte du ikke det du leste?

Jeg skrev:
Nei, jeg har sagt hva jeg mener. Ingen har sagt noe om at det ikke er stortinget som skal vedta ting, men det må være lov å ha en mening om det likevel. Hvorfor i alle dager tror du at noen ønsker en videre debatt om det?

Så er trådens tema fortsatt: "Venstre vil ha slutt på kritikk mot tvangsekteskap og omskjæring". Kanskje vi bør gå tilbake til trådens tema her nå snart?

BornOnThe4thOfJuly

Legg inn av BornOnThe4thOfJuly »

Ka9nen skrev: lør aug 14, 2021 12:09 am

Skjønte du ikke det du leste?

Jeg skrev:
Nei, jeg har sagt hva jeg mener. Ingen har sagt noe om at det ikke er stortinget som skal vedta ting, men det må være lov å ha en mening om det likevel. Hvorfor i alle dager tror du at noen ønsker en videre debatt om det?

Så er trådens tema fortsatt: "Venstre vil ha slutt på kritikk mot tvangsekteskap og omskjæring". Kanskje vi bør gå tilbake til trådens tema her nå snart?
Som sagt du ønsket en prinsipiell debatt men avslo ved første og beste anledning.

Prinsipielle debatter har man om prinsipper. Ikke random meninger.

Men dette fører ikke noe sted hen. Så vi får ta det i en annen sammenheng men jeg skal aldri invitere deg til en prinsipiell debatt igjen.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Ka9nen skrev: lør aug 14, 2021 12:09 am Så er trådens tema fortsatt: "Venstre vil ha slutt på kritikk mot tvangsekteskap og omskjæring". Kanskje vi bør gå tilbake til trådens tema her nå snart?
Tilbake til start?

Venstre vil kutte støtten til HRS over statsbudsjettet, jeg synes det er et ganske stort hopp derfra til trådens tittel jeg. Det synes jeg noen burde forklare nærmere hvordan henger sammen.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

BornOnThe4thOfJuly skrev: lør aug 14, 2021 12:21 am
Ka9nen skrev: lør aug 14, 2021 12:09 am

Skjønte du ikke det du leste?

Jeg skrev:
Nei, jeg har sagt hva jeg mener. Ingen har sagt noe om at det ikke er stortinget som skal vedta ting, men det må være lov å ha en mening om det likevel. Hvorfor i alle dager tror du at noen ønsker en videre debatt om det?

Så er trådens tema fortsatt: "Venstre vil ha slutt på kritikk mot tvangsekteskap og omskjæring". Kanskje vi bør gå tilbake til trådens tema her nå snart?
jeg skal aldri invitere deg til en prinsipiell debatt igjen.
Tusen takk :lol: setter pris på det :mrgreen: God helg videre

Broren

Legg inn av Broren »

Knaberaps skrev: fre aug 13, 2021 4:20 pm
Slikt man gjør når høyreekstreme gjør noe dritt? For det er da bare en liten promille av de høyreekstreme her til lands som har utført skade på folk.
Tja, jeg hadde det tvilsomme privilegium, inntil for noen måneder siden, å ha tilgang til de mørkeste delene av Facebook, så som Fedrelandet Viktigst og andre av samme kaliber. Der hvor den reinhekla rasimen og nazismen få lov til å boltre seg fritt uten filter.
Der vil du se et hat og en blodtørstighet som ville skremt deg rett over til SV eller enda lenger ut.
Ut ifra det som ble og temmelig sikkert fremdeles blir skrevet på disse stedene, er det bare et tidsspørsmål før en eller flere av disse Brave Fædrelandsforkiæmperene finner ut at tida for ord er unnagjort og det er på tide å handle.

Hvor lang tid brukte Manshaus på å bli radikalisert, og hvor tror du han ble det?

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Broren skrev: lør aug 14, 2021 11:10 am Hvor lang tid brukte Manshaus på å bli radikalisert, og hvor tror du han ble det?
Rundt 2 år og internett. Litt mindre effektivt enn islam, som for mange muslimer ikke trenger mer enn 1 uke uten internett. Det holder å treffe på en kar i nabolaget. Ref til de muslimene som skjærte av hodene til Maren Ueland og Louisa Vesterager Jespersen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»