Aaron Carter er død

Svar
Saliph

Aaron Carter er død

Legg inn av Saliph »

I en alder av 34 år. Dette melder TV2.

https://www.tv2.no/underholdning/god-kv ... /15246623/

Et ufattelig tap. Carter etterlater seg en betydelig musikalsk arv. Selv husker jeg "Crush On You" best.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Hvil i fred min venn.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Selv husker jeg broren hans best.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Kjipt. Var vel en som sleit voldsomt gjennom store deler av sitt liv som tenåring og ung voksen, om jeg ikke husker helt feil. Selv kommer jeg nok ikke til å glemme "Crush On You" og "I Want Candy", men det er nok "Crazy Little Party Girl" jeg kommer til å huske aller best. Hører på den nå, faktisk. På YouTube.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Hvil i Fred Mr. Carter!

Saliph

Legg inn av Saliph »



Legg særlig merke til midtskillen og den karakteristiske snekkerbuksa. Dere zoomere her inne skjønner vel ikke et kvekk av dette, men begge disse tingene var altså svært moteriktig på 90-tallet.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Vil aldri glemme "I Want Candy"

Hvil i fred..

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Leste om ham på Wikipedia nå. Jeez, det var verre enn jeg trodde. Enormt med drit han var involvert i, både i forbindelse med loven, med helsa og ikke minst med familien. Er nok bare noe som bekrefter at det ikke er enkelt å være barnestjerne og få så mye berømmelse, penger og what not når man er så ung. Han var jo også bokstavelig talt bare barnet.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Et av mange ofre for underholdningsindustrien. Rip

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Skraevadottir skrev: lør nov 05, 2022 11:23 pm Leste om ham på Wikipedia nå. Jeez, det var verre enn jeg trodde. Enormt med drit han var involvert i, både i forbindelse med loven, med helsa og ikke minst med familien. Er nok bare noe som bekrefter at det ikke er enkelt å være barnestjerne og få så mye berømmelse, penger og what not når man er så ung. Han var jo også bokstavelig talt bare barnet.
Virkelig vært ute på kjøret ja.

Har vel vært full splid mellom brødrene også, med besøksforbud og hele pakka.

Trist å se at det gikk så langt som det gikk.

Hvil i fred, Aaron.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

RIP

Selv husker jeg Crazy Little Party Girl best.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

En trasig skjebne. Medaljens bakside ved enorm berømmelse og det å være barnestjerne. Kontraster til broren som virker å ha fått ting mye mer på stell.

Veldig mye drit fra 2003 og utover. Vanskelige ting i livet og tunge diagnoser. Minner en del om
Macaulay Culkin.

Bilde

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Internett er en rar greie. Jeg har nå sittet og sett videoer av låter, intervjuer og lignende den siste halvannen timen. Det første som slo meg er at mange av låtene jeg ikke huska i utgangspunktet også er låter jeg har hørt, og i stor grad er det jo veldig fengende millennium-pop. Litt morsomt at i alle videoen er jentene sånn typ 13 når han er 10 og sånn typ 16 når han er 13. Etterpå har jeg sett noen intervjuer og noen videoer han selv la ut rett før han døde, og det er jo veldig spesielt å se på. Jeg har jo ikke ofra denne duden en tanke siden sånn typ 2000 eller 2001, da jeg syns han var irriterende fordi jentene likte ham. Nå er det bare veldig spesielt, alt sammen. Jeg tror hovedårsaken til at jeg faktisk ser på dette er at han er - eller var - på min egen alder (jeg er ett år eldre) og var i bevisstheten min på barneskolen og ungdomsskolen, og at det dermed blir litt nærmere enn om han hadde vært mye yngre eller mye eldre. Det blir liksom nesten litt som om en klassekamerat du har mista kontakten med har dødd.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Med hans psykiske helse som var dårlig, så skjønner jeg at livet hans ble dessverre forkortet

Amitamin

Legg inn av Amitamin »

Må jo være ganske så jævlig for moren deres, som nå har mistet to barn. Leslie Carter døde av overdose i 2012, bare 25 år gammel. Så kommer jo alt familiebråket opp gjennom årene i tillegg.

Strider

Legg inn av Strider »

Han var på Steve O podcast ifjor på YouTube en gang og da virket han vel mental ustabil. Ingenting av det han sa ga noe mening.
Han er vel en av de i Hollywood som har virket å lost it helt de siste årene. Mange rare der men han virket rarest

Strider

Legg inn av Strider »

chelsea8 skrev: søn nov 06, 2022 12:16 am En trasig skjebne. Medaljens bakside ved enorm berømmelse og det å være barnestjerne. Kontraster til broren som virker å ha fått ting mye mer på stell.

Veldig mye drit fra 2003 og utover. Vanskelige ting i livet og tunge diagnoser. Minner en del om
Macaulay Culkin.

Bilde
Tror Culkin har kommet på rett kjøl de siste årene.
En morsom video for 3 år siden

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det er mye rundt omstendighetene og familieforholdene her. En breadwinner er en som tjener penger til familien sin.


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Musikk»