Liverpool lagt ut for salg

Svar
Trolljegeren

Re: Liverpool lagt ut for salg

Legg inn av Trolljegeren »

TheOpiate skrev: tir nov 08, 2022 1:15 pm Ehh nei, men oki. Du får bare ture på videre, for dette gidder jeg ikke bruke mer tid på....
Jeg fatter ikke om du troller eller om virkelighetsoppfatningen din litt avvikende.

Vi er likevel enige om noe, jeg gidder ikke bruke mer tid på dette tullet ditt.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

🤣😂😅

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Det er ikke hver dag man ser en debattant fullstendig besatt av en annen.

Men er det søtt, salt eller creepy?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Faquarl skrev: tir nov 08, 2022 1:45 pm Det er ikke hver dag man ser en debattant fullstendig besatt av en annen.

Men er det søtt, salt eller creepy?
Romeo og Julie - The Fridiskusjon version

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 12:58 pm Selvfølgelig provoserer det. På samme måten som at Magnus Carlsen blir provosert over at Hans Niemann jukser. At spillet holdes rent er faktisk viktig for mange supportere. Ikke bare LFC-supportere. At jukset går ut over oss gjør det selvfølgelig ennå mer sårt.
Det er jeg enig i og jeg det irriterte meg voldsomt at Citys åpenbare FFP-juks ikke ble straffet, men rettferdige spilleregler (FFP ol) er en annen diskusjon enn sportwashing. Selvsagt er det en sammenheng ved at klubber som brukes som ledd i sportwashing typisk får mer midler å bruke, men diskusjonene er likevel ulike.

taknina

Legg inn av taknina »

tbb skrev: tir nov 08, 2022 1:19 pm
silkyglenjohnson skrev: tir nov 08, 2022 1:00 pm
tbb skrev: tir nov 08, 2022 12:45 pm
Er det virkelig rart at det påpekes at han selv gjerne ville ha en slik eier for en tid tilbake? Når han nå skal gjøre seg litt mer prektig? Det illustrerer kanskje at det snur fort (for enkelte)?

Jeg synes fortsatt ikke det er riktig å si at dette var fokus fra min side mht innlegget den setningen ble plukket fra og som skapte diskusjonen.
Hvor lenge siden er det? Er det ikke lov å endre mening når man vokser som person og har mer informasjon tilgjengelig? Og igjen, jeg skjønner ikke helt hvorfor fokuset her inne fra andre supportere stort sett dreier seg om hva Liverpools supportere her inne vil gjøre ved et evt. salg til en gjeng med sportsvaskere? Er det ikke enklere å forholde seg til hva de sier nå?

Ok, der er vi uenige.
Nå er det vel dere som gjør dette til fokus når det kun er denne delen, av et mye lenger innlegg, dere bruker tid på? Det er i mine øyne også den minst interessante.

Det første innlegget må også sees litt i lys av diskusjonen (eller mangelen på dette om du vil) jeg hadde med vedkommende i sist uke. Da påpekte jeg at det i lys av hans tidligere meninger var passe kort å forsvare standpunktet til Klopp mht VM. Atter et eksempel på hvordan han gjerne rasjonaliserer og snur kappen etter vinden.

At jeg påpekte dette gjorde han så indignert at han iflg seg selv valgte å ignorere meg pga det han mente «creepy»-oppførsel (etter ett innlegg der et standpunkt ble beskrevet som passe dumt). Jeg opplever det også som helt opplagt at det var bakgrunnen for at han valgte å trolle i kamptråden til Man Utd på søndag. Han kunne selvsagt redegjort for meningen, og det kunne da være at det viste seg at jeg misforstod. I steden virker det helt opplagt at jeg traff et ømt punkt.

Dette er tross alt en type som har brukt utallige timer på å diskutere med fannylee og annet ræl om dette temaet. Så at han skal innta et «dette gidder jeg ikke diskutere»-standpunkt er både kostelig og avslørende.

I det hele tatt er det veldig mange eksempler på at han ikke akkurat er hel ved. Dette var bare noen dager gammelt, og ganske relevant. Dermed klarte jeg ikke dy meg. Det var rettet mot en debattant. Ikke «Liverpool»-supporterne.
Det finnes nok ikke noen absolutt sannhet men det som er nærmest er nok at hverken du eller markant diskuterer.

Derimot å slenge dritt om debattanter der ikke klarer å ta ælig å redelig i en diskusjon er dere flinke til begge to.

Men som med eiere av fotballklubber så er det de som styrer lovverket som må styre hva som er lov av eierskap og også drittslenging på ett forum og forsåvidt i alle andre sammenhenger.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Faquarl skrev: tir nov 08, 2022 1:45 pm Det er ikke hver dag man ser en debattant fullstendig besatt av en annen.

Men er det søtt, salt eller creepy?
Alle tre!

Roper man høyt må man tåle å få svar. At vedkommende da løper for å gjemme seg, hver eneste gang, synes jeg er rart og passe feigt. Særlig i lys av egen tilnærming overfor City/Chelsea-supportere.
Sist redigert av tbb den tir nov 08, 2022 2:01 pm, redigert 1 gang totalt.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Faquarl skrev: tir nov 08, 2022 1:45 pm Det er ikke hver dag man ser en debattant fullstendig besatt av en annen.

Men er det søtt, salt eller creepy?
--- Det er egentlig ingen av delene,bare trist og litt skremmende.TheBelfastBoy har holdt på sånn i 10-15 år nå.
For det er jo virkelig å være hel ved.
Men det dreier seg nok mest om at uten markant her inne så hadde tbb kjedet vettet av seg. Markant sine innlegg gjør at han fortsatt gidder å gjøre dette.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TheOpiate skrev: tir nov 08, 2022 7:58 am
DuncanE skrev: tir nov 08, 2022 2:10 am
Flere Pool-supportere, og én i særdeleshet, har ridd høye hester angående saudi-eierskap. Man har nesten fått presentert en forestilling om at Poolfans var mye bedre mennesker enn andre. Da kan det fort gå en jævel i noen og enhver. Og som du kan lese i denne tråden, er det fans av mange ulike lag som reagerer. Man høster som man sår.
-Strengt tatt så er det vel bare Chelsea, City og Man Utd-fans som i noen særlig grad har reagert på denne måten. Jeg hadde forventet det av City og Chelsea-gutta. Dog, jeg hadde trodd at dere i Man Utd-leiren, som tross alt på samme måte som oss har blitt ganske skadelidende av disse regimenes inntog i PL ikke ville benyttet første mulighet til lage helvete. Hvis det er ett lag som vil bli skikkelig skadelidende av det utenkelige, så er det jo dere

Ellers ser jeg at grunnen til at flere her inne føler for å spy ut eder og galle grunngis i hovedsak med oppførselen til en Liverpool-supporter her inne. Ja han kan tidvis være ganske irriterende, men har dere ikke fått med dere uvenn-funksjonen? Bruk den for pokker. Den gjør at dere stort sett slipper å se hva personen skriver, istedet for å gå og irritere dere grønn på daglig basis
"Irritere seg grønn på daglig basis", vil nok være å dra det vel langt. Men hvorfor sitter du der og anbefaler meg en 90-grader, når det nettopp er du (som Pool-fan) som burde gå i rette med vedkommende? Bruker ukesvis på å fremstille pool-fans som bedre mennesker enn fans flest (og City og Newc fans i særdeleshet). Samtidig så krydres dette med poster hvor han ønsker saudi velkommen, en sann hyllest. Og nå sitter vi her hvor dette er en reell mulighet. Hvor er internjustisen? Selvrespekten?

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

DuncanE skrev: tir nov 08, 2022 2:23 pm
"Irritere seg grønn på daglig basis", vil nok være å dra det vel langt. Men hvorfor sitter du der og anbefaler meg en 90-grader, når det nettopp er du (som Pool-fan) som burde gå i rette med vedkommende? Bruker ukesvis på å fremstille pool-fans som bedre mennesker enn fans flest (og City og Newc fans i særdeleshet). Samtidig så krydres dette med poster hvor han ønsker saudi velkommen, en sann hyllest. Og nå sitter vi her hvor dette er en reell mulighet. Hvor er internjustisen? Selvrespekten?
Hvis du har ett problem med han, så får du da ta tak i det selv. Jeg ga deg en løsning som jeg selv bruker på flere debattanter her inne(blant annet fra "din gruppering"). Hvorfor skal du belemre andre med noe som plager deg? Jeg har ikke gått ut å krevd at dere skal ta tak i deres egne, City-supporterne skal ta tak i Taknina eller Chelsea-gutta den stadig voksende andelen grinebitere som ikler seg blått. Hva han gjør og sier får stå på hans regning, og ikke legges over på noen andre. Jeg er ansvarlig for meg, på samme måte som du er ansvarlig for deg.

Selvrespekt og internjustis? Dette er ett anonymt forum....

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

DuncanE skrev: tir nov 08, 2022 2:23 pm
TheOpiate skrev: tir nov 08, 2022 7:58 am
DuncanE skrev: tir nov 08, 2022 2:10 am
Flere Pool-supportere, og én i særdeleshet, har ridd høye hester angående saudi-eierskap. Man har nesten fått presentert en forestilling om at Poolfans var mye bedre mennesker enn andre. Da kan det fort gå en jævel i noen og enhver. Og som du kan lese i denne tråden, er det fans av mange ulike lag som reagerer. Man høster som man sår.
-Strengt tatt så er det vel bare Chelsea, City og Man Utd-fans som i noen særlig grad har reagert på denne måten. Jeg hadde forventet det av City og Chelsea-gutta. Dog, jeg hadde trodd at dere i Man Utd-leiren, som tross alt på samme måte som oss har blitt ganske skadelidende av disse regimenes inntog i PL ikke ville benyttet første mulighet til lage helvete. Hvis det er ett lag som vil bli skikkelig skadelidende av det utenkelige, så er det jo dere

Ellers ser jeg at grunnen til at flere her inne føler for å spy ut eder og galle grunngis i hovedsak med oppførselen til en Liverpool-supporter her inne. Ja han kan tidvis være ganske irriterende, men har dere ikke fått med dere uvenn-funksjonen? Bruk den for pokker. Den gjør at dere stort sett slipper å se hva personen skriver, istedet for å gå og irritere dere grønn på daglig basis
"Irritere seg grønn på daglig basis", vil nok være å dra det vel langt. Men hvorfor sitter du der og anbefaler meg en 90-grader, når det nettopp er du (som Pool-fan) som burde gå i rette med vedkommende? Bruker ukesvis på å fremstille pool-fans som bedre mennesker enn fans flest (og City og Newc fans i særdeleshet). Samtidig så krydres dette med poster hvor han ønsker saudi velkommen, en sann hyllest. Og nå sitter vi her hvor dette er en reell mulighet. Hvor er internjustisen? Selvrespekten?
Hvor er disse postene hvor jeg ønsker Saudi velkommen?

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Vi får se hva bankene Sachs/Stanley finner ut når de sonderer terrenget
1. om det blir ett konsertorium fra USA ala Chelsea...om FSG selger litt og litt ut
2.Rik eier i UK ala Jim Ratcliff
3.Jim med venner i UK
4.Noe helt annet
5.Kina/Kuwait/Bahrain...blandet med Oman...den siste landet likte jeg..blir skikkelig vakkert
6.Under noe helt annet..hvem?..blir jævlig dyrt å drifte storklubber i dag..Kina neppe,Russland er ute...må bli en riking i ett eller annet land
India,Brasil...eller Sveits og Oljefondet?
eller kanskje Microsoft/Apple..huff
Innsamlinsaksjon for alle i verden på 1000 lappen
og til slutt ..slik oppsumerer jeg tråden så langt i fravær av nyheter fra FSG
---
Min teori
punkt 1 og 2

The Kwames

Deila

Legg inn av Deila »

Ingen bombe at denne tråden endte opp med og omhandle alt annet enn tema.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Deila skrev: tir nov 08, 2022 6:21 pm Ingen bombe at denne tråden endte opp med og omhandle alt annet enn tema.
Helt forferdelig nivå.

Deila

Legg inn av Deila »

Machine_Head skrev: tir nov 08, 2022 6:38 pm
Deila skrev: tir nov 08, 2022 6:21 pm Ingen bombe at denne tråden endte opp med og omhandle alt annet enn tema.
Helt forferdelig nivå.
Synd! Kunne blitt en spennende tråd.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Deila skrev: tir nov 08, 2022 6:39 pm
Machine_Head skrev: tir nov 08, 2022 6:38 pm
Deila skrev: tir nov 08, 2022 6:21 pm Ingen bombe at denne tråden endte opp med og omhandle alt annet enn tema.
Helt forferdelig nivå.
Synd! Kunne blitt en spennende tråd.
Jepp! Synes ofte tråder dedikert til egne temaer ofte bunner ut i kjedelige diskusjoner med personangrep hele tiden. Vi får holde det til egen tråd og håpe trollene holder seg her.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Kjedelig at United-trollene ødelegger alt som vanlig.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Dagens beste rykte
Liverpool owners Fenway Sports Group will sign England midfielder Jude Bellingham, 19, from Borussia Dortmund for £87m as a parting gift before their sale of the club. (Marca, via FourFourTwo)

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Tråden oppsummert:

1. Samtlige Liverpool-supportere er klokkeklare på at de ikke vil akspetere eierskap fra Midtøsten.

2. Andre lags supportere hoverer og forutser at ingen Liverpoolsupportere her inne faktisk mener det man skriver.

3. Flere er helt åpenbart ulykkelig forelsket i Minus.

Fascinerende.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Ratcliffe uaktuell i følge telegraph.

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... -1-offers/

LeCoq

Legg inn av LeCoq »


mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Om Liverpool også ender opp slik så er det i grunn bare å legge fotballen på hylla.

Deila

Legg inn av Deila »

mrmanutd skrev: tir nov 08, 2022 9:34 pm Om Liverpool også ender opp slik så er det i grunn bare å legge fotballen på hylla.
I det minste bare å legge Premier League på hylla.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

En Liverpool-fan som twitrer i artikkelen:

"Everyone cares about net worth. In regards to the Prince of Dubai, I care about him being a fan of Liverpool more than that. Dubai is an ever expanding place, Liverpool could reap the rewards here".

Dette er den nye typen supporter, som kommer til å danse av glede samtidig som han føler seg kul og kompetent ved å bruke "argumenter" som "Everyone cares about net worth". Jævla søppel-holdning.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Folk_flesk skrev: tir nov 08, 2022 9:38 pm En Liverpool-fan som twitrer i artikkelen:

"Everyone cares about net worth. In regards to the Prince of Dubai, I care about him being a fan of Liverpool more than that. Dubai is an ever expanding place, Liverpool could reap the rewards here".

Dette er den nye typen supporter, som kommer til å danse av glede samtidig som han føler seg kul og kompetent ved å bruke "argumenter" som "Everyone cares about net worth". Puke.
Ja det er forkastelig å lese noen "supportere" sine betraktninger rundt dette.
Det er som sagt ikke til å unngå at noen løker sørger for føde til de som har bestemt seg for at majoriteten av supporterne ønsker seg FC Sjeik.

Deila

Legg inn av Deila »

Kunne dette vært noe:


DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TrondLFC skrev: tir nov 08, 2022 9:21 pm Ratcliffe uaktuell i følge telegraph.

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... -1-offers/
Det er vel ikke mer enn et par uker siden han på en offentlig konferanse bekrefta interesse for å kjøpe United om klubben ble tilgjengelig. Nå har han jo selvsagt vært United-fan hele livet. Men det hindra han ikke i å by på Chelsea i sommer. Så denne "mer verdi i Ligue1 enn EPL", kjøper jeg ikke. Men han ser kanskje ikke verdi i Liverpool for 4mrd. pund.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

DuncanE skrev: tir nov 08, 2022 9:59 pm
TrondLFC skrev: tir nov 08, 2022 9:21 pm Ratcliffe uaktuell i følge telegraph.

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... -1-offers/
Det er vel ikke mer enn et par uker siden han på en offentlig konferanse bekrefta interesse for å kjøpe United om klubben ble tilgjengelig. Nå har han jo selvsagt vært United-fan hele livet. Men det hindra han ikke i å by på Chelsea i sommer. Så denne "mer verdi i Ligue1 enn EPL", kjøper jeg ikke. Men han ser kanskje ikke verdi i Liverpool for 4mrd. pund.
Jeg stusset litt på denne jeg også, men han mener visstnok at det er mer valuta for pengene å vippe PSG av tronen i Frankrike.
Med kostnadene PL medfører så har han kanskje et poeng om han er sitért riktig.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TrondLFC skrev: tir nov 08, 2022 10:07 pm
DuncanE skrev: tir nov 08, 2022 9:59 pm
TrondLFC skrev: tir nov 08, 2022 9:21 pm Ratcliffe uaktuell i følge telegraph.

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... -1-offers/
Det er vel ikke mer enn et par uker siden han på en offentlig konferanse bekrefta interesse for å kjøpe United om klubben ble tilgjengelig. Nå har han jo selvsagt vært United-fan hele livet. Men det hindra han ikke i å by på Chelsea i sommer. Så denne "mer verdi i Ligue1 enn EPL", kjøper jeg ikke. Men han ser kanskje ikke verdi i Liverpool for 4mrd. pund.
Jeg stusset litt på denne jeg også, men han mener visstnok at det er mer valuta for pengene å vippe PSG av tronen i Frankrike.
Med kostnadene PL medfører så har han kanskje et poeng om han er sitért riktig.
Okej, men hva med inntektene? Ut fra hva jeg har lest tidligere så forstår jeg det slik at det ikke er særlig mye penger i fransk fotball. Ser stadion tar ca 36.000 tilskuere. Om man kvalifiserer seg for CL-spill vil det naturlig nok genereres penger. Men hvor stort økonomisk potensiale har egentlig en klubb som Nice, som investering? Vipper ikke PSG av tronen denne sesongen iallfall, ligger pt på 9. plass med 19 poeng etter 14 kamper. PSG har 38.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

DuncanE skrev: tir nov 08, 2022 10:19 pm
TrondLFC skrev: tir nov 08, 2022 10:07 pm
DuncanE skrev: tir nov 08, 2022 9:59 pm

Det er vel ikke mer enn et par uker siden han på en offentlig konferanse bekrefta interesse for å kjøpe United om klubben ble tilgjengelig. Nå har han jo selvsagt vært United-fan hele livet. Men det hindra han ikke i å by på Chelsea i sommer. Så denne "mer verdi i Ligue1 enn EPL", kjøper jeg ikke. Men han ser kanskje ikke verdi i Liverpool for 4mrd. pund.
Jeg stusset litt på denne jeg også, men han mener visstnok at det er mer valuta for pengene å vippe PSG av tronen i Frankrike.
Med kostnadene PL medfører så har han kanskje et poeng om han er sitért riktig.
Okej, men hva med inntektene? Ut fra hva jeg har lest tidligere så forstår jeg det slik at det ikke er særlig mye penger i fransk fotball. Ser stadion tar ca 36.000 tilskuere. Om man kvalifiserer seg for CL-spill vil det naturlig nok genereres penger. Men hvor stort økonomisk potensiale har egentlig en klubb som Nice, som investering? Vipper ikke PSG av tronen denne sesongen iallfall, ligger pt på 9. plass med 19 poeng etter 14 kamper. PSG har 38.
Regner med at han ser på Nice som et langtidsprosjekt og at han har beregnet en prosentvis avkastning totalt sett, men ja, det vil jo forutsette at de vinner både hjemlig liga pluss CL.

Men hva med inntektene i PL som du spør om ? Joda, godt poeng det men som du nevner så er han jo longlife Manchester United supporter så jeg vil ikke utelukke at det muligens sitter litt lengre inne å by på Liverpool enn Chelsea.
Vil heller ikke utelukke at Chelsea budet kun var for å "sondere terrenget" for å trigge en reel verdi på klubben, og jeg vil tro at han går mye mer aggressivt til verks om Glazers skulle ta til vettet å tenke på klubben deres og supporterne, men det spørs vel..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»