Liverpool lagt ut for salg

Svar
MentalM

Re: Liverpool lagt ut for salg

Legg inn av MentalM »

Hvem er Clinton, Pelosi, Biden og AOC her inne?

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

MentalM skrev: ons nov 09, 2022 9:16 am Hvem er Clinton, Pelosi, Biden og AOC her inne?
--- Jeg er en senil gubbe så da blir det seff Biden på meg.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Bilde

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

TerryMcDermott skrev: ons nov 09, 2022 9:15 am --- Er egentlig mere bekymret for deg,har du et støtteapparat? 15 år med stalking må jo sette spor.
:lol:
….

Men jeg er den som ødelegger tråden?

Da har vel du cirka femten år med denne type innlegg? Hva kaller du dette hvis ikke stalking? Mine innlegg i retning minus omhandler i det minste postulater eller standpunkt han har tatt.

Det er et titallsbrukere her inne som er og har vært veldig aktive i ti-femten år. Denne brukeren har kanskje vært den mest aktive her inne de siste ti årene. Da er det helt naturlig at det blir endel diskusjoner med vedkommende. At hverken han eller dere tåler at noen av disse postulatene hans blir imøtegått er fascinerende.
Sist redigert av tbb den ons nov 09, 2022 9:32 am, redigert 1 gang totalt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Orakelet skrev: ons nov 09, 2022 9:13 am
DuncanE skrev: ons nov 09, 2022 12:06 am
TheOpiate skrev: man nov 07, 2022 10:32 pm

Fascinerende å bli såpass ødelagt som forumpersonlighet fordi Markant kjørte han litt hardt på slutten av Roman-perioden
Bare så det er nevnt, Markant er slett ikke i stand til å "kjøre noen hardt". Høyrøsta gauling, gjerne på enstavelsesord, er hverken særlig imponerende eller avskrekkende. Men det er rørende hvordan dere slår ring om denne relativt simple brannstiftern.
Han er fridiskusjons svar på Trump. Enkle slogans ("blodpenger", "araber-pakk", "russer", "rubelrytter" osv). som han heller gjentar 1000 ganger enn å bruke 5 min på deltakelse i en seriøs diskusjon. De som faktisk leser diskusjonen ser at det mangler substans, men som det amerikanske valget viste er det dessverre alt for mange som aldri leser / lytter til en diskusjon. De syns det blir for slitsomt og foretrekker et enkelt budskap som de hører nok ganger til at de klarer å huske det.

En slik fremgangsmåte gjør at man, litt brutalt sagt, kan bli "geni blant idioter", men kun blant "idioter". Verden for øvrig vil kun se deg som "sjefsidiotien".
Sier du her at du kjenner på ubehag ved den bunnløse støtten og beundringen du har stått for når det gjelder Roman Abramovich, og da indirekte Putin og Russland?
Isåfall applauderer jeg det.
(Ser at jeg aldri har brukt verken araber-pakk eller araberpakk, om man skal tro søkefunksjonen her.)

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

tbb skrev: ons nov 09, 2022 9:08 am
Jeg skrev ett innlegg til markant på første siden. Dette har du, mcdermott, silkyglenjohnson og veldig mange flere svart på eller kommentert. Jeg har sikkert fått et titalls svar knyttet til dette. Er da problemet at jeg svarer på innleggene deres? Er det da jeg eller dere som ønsker å diskutere denne brukeren? Som avsporer tråden?

Det virker som det sviktet fullstendig kognitivt hos flere av dere.

Det er fint at dere står opp for nettvennen deres. Det kan se ut til en støttegruppe han har behov for. Det beste ville vært om han lærte å oppføre seg.
Lol. Du får svar på et useriøst innlegg som avsporer debatten, fortsetter å forsvare det og legger skylden over på oss fordi vi tar deg på det? Mine innlegg har vel for så vidt også påpekt at jeg synes det er pinlig at andre lags supportere generelt i denne tråden ser ut til å synes det er viktigere å spøke med situasjonen og "ta" Liverpoolsupportere enn å diskutere sak, altså ikke bare deg.

Minus er vel den eneste her inne som krangler med absolutt alt og alle, så vet ikke helt med venne-biten. Det kan jo også være en viss idé å gå litt i seg selv når det er så mange som påpeker at du har oppført deg på en døll måte i denne tråden, eller er det null rom for selvransakelse her?

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

tbb skrev: ons nov 09, 2022 9:08 am
Jeg skrev ett innlegg til markant på første siden. Dette har du, mcdermott, silkyglenjohnson og veldig mange flere svart på eller kommentert. Jeg har sikkert fått et titalls svar knyttet til dette. Er da problemet at jeg svarer på innleggene deres? Er det da jeg eller dere som ønsker å diskutere denne brukeren? Som avsporer tråden?

Det virker som det sviktet fullstendig kognitivt hos flere av dere.

Det er fint at dere står opp for nettvennen deres. Det kan se ut til en støttegruppe han har behov for. Det beste ville vært om han lærte å oppføre seg.
Greia er nemlig den at det mest sannsynlig ikke er så jævlig interessant for noen andre enn deg, at du har en beef med Minus. Det faller i stor grad heller ikke inn under temaet i tråden, og da blir du fort møtt med litt motstand akkurat der. At du i tillegg er blant de mest intense debattantene her inne(mest sannsynlig den desidert mest intense...), og mer eller mindre tar over tråder bare for å få frem poengene dine, hjelper heller ikke stort på totalen. Da foreslår jeg heller at du oppretter en egen Minus-tråd, og ber til høyere makter om at han tar turen for å holde deg med selskap der inne.

At du ikke skjønner at folk er lei dette korstoget du tidvis kjører, og at det er grunnen til at du får respons er ganske sært. Jeg personlig kunne ikke brydd meg mindre om Minus, men når du hijacker tråder for å fotfølge han, så kommer det nok en og annen sur melding fra meg og flere andre. Dette betyr ikke at vi støtter Minus, men at vi kanskje er bittelitt lei dette kjøret ditt....bittelitt :roll:

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

silkyglenjohnson skrev: ons nov 09, 2022 9:32 am
tbb skrev: ons nov 09, 2022 9:08 am
Jeg skrev ett innlegg til markant på første siden. Dette har du, mcdermott, silkyglenjohnson og veldig mange flere svart på eller kommentert. Jeg har sikkert fått et titalls svar knyttet til dette. Er da problemet at jeg svarer på innleggene deres? Er det da jeg eller dere som ønsker å diskutere denne brukeren? Som avsporer tråden?

Det virker som det sviktet fullstendig kognitivt hos flere av dere.

Det er fint at dere står opp for nettvennen deres. Det kan se ut til en støttegruppe han har behov for. Det beste ville vært om han lærte å oppføre seg.
Lol. Du får svar på et useriøst innlegg som avsporer debatten, fortsetter å forsvare det og legger skylden over på oss fordi vi tar deg på det? Mine innlegg har vel for så vidt også påpekt at jeg synes det er pinlig at andre lags supportere generelt i denne tråden ser ut til å synes det er viktigere å spøke med situasjonen og "ta" Liverpoolsupportere enn å diskutere sak, altså ikke bare deg.

Minus er vel den eneste her inne som krangler med absolutt alt og alle, så vet ikke helt med venne-biten. Det kan jo også være en viss idé å gå litt i seg selv når det er så mange som påpeker at du har oppført deg på en døll måte i denne tråden, eller er det null rom for selvransakelse her?
Joda, jeg burde åpenbart heller tatt det innlegget i den tråden hvor den initielle diskusjonen startet. Men at innlegget var så voldsomt at det var rimelig å avspore hele tråden? Dersom det ikke skal mer til for at en hel tråd ødelegges blir det vanskelig fremover.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

tbb skrev: ons nov 09, 2022 8:37 am
Ministeren skrev: tir nov 08, 2022 7:59 pm Tråden oppsummert:

1. Samtlige Liverpool-supportere er klokkeklare på at de ikke vil akspetere eierskap fra Midtøsten.

2. Andre lags supportere hoverer og forutser at ingen Liverpoolsupportere her inne faktisk mener det man skriver.

3. Flere er helt åpenbart ulykkelig forelsket i Minus.

Fascinerende.
Tråden/temaet ødelegges strengt tatt av endel Liverpool-supportere som går så til de grader i forsvarsposisjon at de ikke er interessert i å diskutere noe annet enn dette. For deretter å sutre over tråden/temaet ødelegges av andre supportere. Sær greie.
Hva er det vi ikke vil diskutere ?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

To positive tweets:



tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

TheOpiate skrev: ons nov 09, 2022 9:32 am
tbb skrev: ons nov 09, 2022 9:08 am
Jeg skrev ett innlegg til markant på første siden. Dette har du, mcdermott, silkyglenjohnson og veldig mange flere svart på eller kommentert. Jeg har sikkert fått et titalls svar knyttet til dette. Er da problemet at jeg svarer på innleggene deres? Er det da jeg eller dere som ønsker å diskutere denne brukeren? Som avsporer tråden?

Det virker som det sviktet fullstendig kognitivt hos flere av dere.

Det er fint at dere står opp for nettvennen deres. Det kan se ut til en støttegruppe han har behov for. Det beste ville vært om han lærte å oppføre seg.
Greia er nemlig den at det mest sannsynlig ikke er så jævlig interessant for noen andre enn deg, at du har en beef med Minus. Det faller i stor grad heller ikke inn under temaet i tråden, og da blir du fort møtt med litt motstand akkurat der. At du i tillegg er blant de mest intense debattantene her inne(mest sannsynlig den desidert mest intense...), og mer eller mindre tar over tråder bare for å få frem poengene dine, hjelper heller ikke stort på totalen. Da foreslår jeg heller at du oppretter en egen Minus-tråd, og ber til høyere makter om at han tar turen for å holde deg med selskap der inne.

At du ikke skjønner at folk er lei dette korstoget du tidvis kjører, og at det er grunnen til at du får respons er ganske sært. Jeg personlig kunne ikke brydd meg mindre om Minus, men når du hijacker tråder for å fotfølge han, så kommer det nok en og annen sur melding fra meg og flere andre. Dette betyr ikke at vi støtter Minus, men at vi kanskje er bittelitt lei dette kjøret ditt....bittelitt :roll:
Dere kunne jo ha lurt meg. Som sagt, ett innlegg skrev jeg til han, hvor mange svar har jeg fått på dette innlegget?

Og hva skulle jeg gjort for ikke å hijacke tråden? Ignorere responsen deres? Jeg hijacker altså tråden fordi jeg er frekk nok til å gi dere respons? Som sagt, fullstendig kognitiv svikt…

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

tbb skrev: ons nov 09, 2022 9:37 am
Joda, jeg burde åpenbart heller tatt det innlegget i den tråden hvor den initielle diskusjonen startet. Men at innlegget var så voldsomt at det var rimelig å avspore hele tråden? Dersom det ikke skal mer til for at en hel tråd ødelegges blir det vanskelig fremover.
Du er vel en engasjerende type da.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

markantovertak skrev: ons nov 09, 2022 9:40 am To positive tweets:


Veldig positivt om det ikke blir et regime, men er skeptisk til nye amerikanske eiere. FSG er langt fra perfekte, men de virker i hvert fall å forstå klubben og byen litt. Det er vel også begrenset hvor mye som skytes inn av midler av en ny eier som kun ser på det som en investering, hvor mye mer kan man vokse nå etter å ha løftet oss til toppen av engelsk fotball og CL-ball, utvidet stadion og nye treningsfasiliteter? Klarer man å sikre topp 4 fremover så er jo også mye sikret på inntektssiden. Det vil muligens dryppe noe mer på klubben om det evt. kommer inn en ny minoritetseier?

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Når en velger selv å være den mest fremtredende personen her inne, og en velger å være rimelig direkte og krass i måten man omtaler andre supportere/lag, så må man forvente å få svar. Jeg ser at en gruppering velger å kalle dette for stalking og mer som en besettelse av en debattant. Det er en litt merkelig konklusjon. Men at tråden sklir ut, (noe dem fleste tråder gjør), er det lite tvil om. Voksne mennesker som driver med personangrep på anonymt nettforum er lite sjarmerende og egentlig et langt større problem i dagens samfunn enn det at en holder med et fotballag som har sine svin i skogen.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Ikke engang sjeikene vil ha noe med Liverpool å gjøre.

Deila

Legg inn av Deila »

Johnny47 skrev: ons nov 09, 2022 10:00 am Når en velger selv å være den mest fremtredende personen her inne, og en velger å være rimelig direkte og krass i måten man omtaler andre supportere/lag, så må man forvente å få svar. Jeg ser at en gruppering velger å kalle dette for stalking og mer som en besettelse av en debattant. Det er en litt merkelig konklusjon. Men at tråden sklir ut, (noe dem fleste tråder gjør), er det lite tvil om. Voksne mennesker som driver med personangrep på anonymt nettforum er lite sjarmerende og egentlig et langt større problem i dagens samfunn enn det at en holder med et fotballag som har sine svin i skogen.
Sportsvasking er et langt større problem en voksne menn som kommer med personangrep på et anonymt nettforum. Kan ikke sammenlignes. Førstnevnte er et alvorlig problem, sistnevnte er mere et trist skue.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Deila skrev: ons nov 09, 2022 10:20 am
Johnny47 skrev: ons nov 09, 2022 10:00 am Når en velger selv å være den mest fremtredende personen her inne, og en velger å være rimelig direkte og krass i måten man omtaler andre supportere/lag, så må man forvente å få svar. Jeg ser at en gruppering velger å kalle dette for stalking og mer som en besettelse av en debattant. Det er en litt merkelig konklusjon. Men at tråden sklir ut, (noe dem fleste tråder gjør), er det lite tvil om. Voksne mennesker som driver med personangrep på anonymt nettforum er lite sjarmerende og egentlig et langt større problem i dagens samfunn enn det at en holder med et fotballag som har sine svin i skogen.
Sportsvasking er et langt større problem en voksne menn som kommer med personangrep på et anonymt nettforum. Kan ikke sammenlignes. Førstnevnte er et alvorlig problem, sistnevnte er mere et trist skue.
Den diskusjonen kunne vi gjerne tatt, men da sklir det bare mer ut her.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

silkyglenjohnson skrev: ons nov 09, 2022 9:56 am
markantovertak skrev: ons nov 09, 2022 9:40 am To positive tweets:


Veldig positivt om det ikke blir et regime, men er skeptisk til nye amerikanske eiere. FSG er langt fra perfekte, men de virker i hvert fall å forstå klubben og byen litt. Det er vel også begrenset hvor mye som skytes inn av midler av en ny eier som kun ser på det som en investering, hvor mye mer kan man vokse nå etter å ha løftet oss til toppen av engelsk fotball og CL-ball, utvidet stadion og nye treningsfasiliteter? Klarer man å sikre topp 4 fremover så er jo også mye sikret på inntektssiden. Det vil muligens dryppe noe mer på klubben om det evt. kommer inn en ny minoritetseier?
Fotballen er jo der nå at man ikke akkurat velger eiere på øverste hylle. Dessverre. Jeg tok meg i å ønske med Red Bull Liverpool i går, og det sier litt om hvor ille dette er.

Denne indiske fyren, Mukesh Ambani, som har vært nevnt virker til å være en filantrop, og litt spesiell. Det er kanskje det beste man kan håpe på. Eller å gå til grunne på spektakulært vis med Connor McGregor, det kunne jo også vært en interessant reise.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

tbb skrev: ons nov 09, 2022 9:26 am
TerryMcDermott skrev: ons nov 09, 2022 9:15 am --- Er egentlig mere bekymret for deg,har du et støtteapparat? 15 år med stalking må jo sette spor.
:lol:
….

Men jeg er den som ødelegger tråden?

Da har vel du cirka femten år med denne type innlegg? Hva kaller du dette hvis ikke stalking? Mine innlegg i retning minus omhandler i det minste postulater eller standpunkt han har tatt.

Det er et titallsbrukere her inne som er og har vært veldig aktive i ti-femten år. Denne brukeren har kanskje vært den mest aktive her inne de siste ti årene. Da er det helt naturlig at det blir endel diskusjoner med vedkommende. At hverken han eller dere tåler at noen av disse postulatene hans blir imøtegått er fascinerende.
--- Det eneste fascinerende er faktisk at du bruker tid på dette,år etter år etter år,med et slags håp(?) om at det skal føre til en forandring i adferd?
Hvorfor i all verden skulle han eller noen andre forandre adferd på bakgrunn av noe du mener? Hva gjør deg så spesiell?

Jeg hadde faktisk ikke hatt noe stort problem med agendaen din om du ikke selv var den debatattanten som kanskje har vært høyest på seg selv og sine egne meninger i hele vgd/FD sin historie. Under Ferguson sitt regime var du jo konstant noe av det mest blærete og nedlatende som fantes i United-leiren og det var i meget god konkurranse. Eneste ok folk fra den gjengen var jo Locke,Newton og MrManUtd.Heldigvis har jo nedturen de siste årene jekket deg bittelitt ned men ikke mye.

Det er jo alt i alt ganske utrolig at du mener du bør ha det som oppgave å korrigere markant når splinten står som en påle ut av begge øya.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

TerryMcDermott skrev: ons nov 09, 2022 11:23 am
tbb skrev: ons nov 09, 2022 9:26 am
TerryMcDermott skrev: ons nov 09, 2022 9:15 am --- Er egentlig mere bekymret for deg,har du et støtteapparat? 15 år med stalking må jo sette spor.
:lol:
….

Men jeg er den som ødelegger tråden?

Da har vel du cirka femten år med denne type innlegg? Hva kaller du dette hvis ikke stalking? Mine innlegg i retning minus omhandler i det minste postulater eller standpunkt han har tatt.

Det er et titallsbrukere her inne som er og har vært veldig aktive i ti-femten år. Denne brukeren har kanskje vært den mest aktive her inne de siste ti årene. Da er det helt naturlig at det blir endel diskusjoner med vedkommende. At hverken han eller dere tåler at noen av disse postulatene hans blir imøtegått er fascinerende.
--- Det eneste fascinerende er faktisk at du bruker tid på dette,år etter år etter år,med et slags håp(?) om at det skal føre til en forandring i adferd?
Hvorfor i all verden skulle han eller noen andre forandre adferd på bakgrunn av noe du mener? Hva gjør deg så spesiell?

Jeg hadde faktisk ikke hatt noe stort problem med agendaen din om du ikke selv var den debatattanten som kanskje har vært høyest på seg selv og sine egne meninger i hele vgd/FD sin historie. Under Ferguson sitt regime var du jo konstant noe av det mest blærete og nedlatende som fantes i United-leiren og det var i meget god konkurranse. Eneste ok folk fra den gjengen var jo Locke,Newton og MrManUtd.Heldigvis har jo nedturen de siste årene jekket deg bittelitt ned men ikke mye.

Det er jo alt i alt ganske utrolig at du mener du bør ha det som oppgave å korrigere markant når splinten står som en påle ut av begge øya.
Snakk om å treffe spikeren midt på hodet!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

markantovertak skrev: ons nov 09, 2022 9:40 am To positive tweets:


--- Ricketts-gruppen var jo veldig frampå ifm Chelsea-oppkjøpet men jeg klarer ikke se at dette er noen klar forbedring fra FSG ift at de kan ta oss noe lenger.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TerryMcDermott skrev: ons nov 09, 2022 11:31 am

--- Ricketts-gruppen var jo veldig frampå ifm Chelsea-oppkjøpet men jeg klarer ikke se at dette er noen klar forbedring fra FSG ift at de kan ta oss noe lenger.
Det eneste er at de som nå kjøper klubben vet hva de begir seg innpå. City har rasert FFP og holder i gang juksingen på samme nivå som tidligere. Det er det de må konkurrere med. FSG trodde på FFP, det trenger ingen gjøre lengre.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

TerryMcDermott skrev: ons nov 09, 2022 11:23 am
tbb skrev: ons nov 09, 2022 9:26 am
TerryMcDermott skrev: ons nov 09, 2022 9:15 am --- Er egentlig mere bekymret for deg,har du et støtteapparat? 15 år med stalking må jo sette spor.
:lol:
….

Men jeg er den som ødelegger tråden?

Da har vel du cirka femten år med denne type innlegg? Hva kaller du dette hvis ikke stalking? Mine innlegg i retning minus omhandler i det minste postulater eller standpunkt han har tatt.

Det er et titallsbrukere her inne som er og har vært veldig aktive i ti-femten år. Denne brukeren har kanskje vært den mest aktive her inne de siste ti årene. Da er det helt naturlig at det blir endel diskusjoner med vedkommende. At hverken han eller dere tåler at noen av disse postulatene hans blir imøtegått er fascinerende.
--- Det eneste fascinerende er faktisk at du bruker tid på dette,år etter år etter år,med et slags håp(?) om at det skal føre til en forandring i adferd?
Hvorfor i all verden skulle han eller noen andre forandre adferd på bakgrunn av noe du mener? Hva gjør deg så spesiell?

Jeg hadde faktisk ikke hatt noe stort problem med agendaen din om du ikke selv var den debatattanten som kanskje har vært høyest på seg selv og sine egne meninger i hele vgd/FD sin historie. Under Ferguson sitt regime var du jo konstant noe av det mest blærete og nedlatende som fantes i United-leiren og det var i meget god konkurranse. Eneste ok folk fra den gjengen var jo Locke,Newton og MrManUtd.Heldigvis har jo nedturen de siste årene jekket deg bittelitt ned men ikke mye.

Det er jo alt i alt ganske utrolig at du mener du bør ha det som oppgave å korrigere markant når splinten står som en påle ut av begge øya.
Han har tross alt forbedret seg enormt de siste ti årene. Gå ti år tilbake og han maste jo om subsidier og åpnet for sjeik eller lignende. Skal ikke ta hele æren, men minst 67 prosent? Det virker rimelig!

Fortsatt endel å gå på, men veldig fin progresjon. Om jeg må si det selv. Og det gjør jeg jo gjerne.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Jeg håper Liverpool ikke blir kjøpt med hensikt å sportsvaske, fordi jeg resprekterer klubben og synes de drives på en god måte.

Men enda verre ville det være med et supporteroppkjøp. Da tror jeg de som er high and mighty bli enda verre med tanke på å kritisere andre klubber og supportere.

Så min prioriterte ønskeliste.

1. Oppkjøp av en vestlig mangemillardær, men gjerne med litt skitten bakgrunn. Og gjerne ikke fantastisk på å drive en klubb.
2. Oligark/stat som vil renvaske seg.
3. Fridiskusjon blir et helvete pga. enkelte steile supportere.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Kan sikkert være greit å lytte til de som breaket storyen.

According to a source in football’s merger and acquisitions space, four different Dubai-based groups have already been in touch with him to talk about putting a bid together. But when he asked them to show some basic bona fides — evidence they have genuine businesses and some cash in the bank – the conversations ended.

Dere har abo ikke sant: https://theathletic.com/3775030/2022/11 ... cted=1#_=_

Samtidig ser jeg at BAIN Capital kommer opp annet steds fra, og det har jeg ventet på. Det er en mulig ny (del)eier. Men det er også såpass naturlig at det kunne jeg funnet på.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

tbb skrev: ons nov 09, 2022 9:40 am
Dere kunne jo ha lurt meg. Som sagt, ett innlegg skrev jeg til han, hvor mange svar har jeg fått på dette innlegget?

Og hva skulle jeg gjort for ikke å hijacke tråden? Ignorere responsen deres? Jeg hijacker altså tråden fordi jeg er frekk nok til å gi dere respons? Som sagt, fullstendig kognitiv svikt…
Nei, du hijacker tråden fordi du aldri klarer å slippe en eneste diskusjon, uansett hvor avsporende den er eller uansett hvor feil du tidvis tar. Dette er ikke bare noe som skjer i denne tråden, men også i klubbtråden vår, i deres egen tråd(Man Utd-tråden) og sikkert i x-antall andre tråder her inne som jeg ikke bruker spesielt mye tid i. Responsen du får går jo som regel på sure tilbakemeldinger, og da er det kanskje en ide og tenke over hvorfor mange av disse responsene er utelukkende negative. Du havner også relativt ofte i klinsj med de samme debattantene og gjerne om samme tema igjen og igjen. Du oppsøker ofte debattanter(minus i dette tilfellet) og drar opp gammelt dritt for å konstruere bråk. Så ja, det er en kognitiv svikt her, men alldeles ikke der du tror den ligger...

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Saliph skrev: ons nov 09, 2022 10:10 am Ikke engang sjeikene vil ha noe med Liverpool å gjøre.
Litt tidlig å melde dette enda, men takk gud om så er tilfellet :D

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

TerryMcDermott skrev: ons nov 09, 2022 11:31 am
--- Ricketts-gruppen var jo veldig frampå ifm Chelsea-oppkjøpet men jeg klarer ikke se at dette er noen klar forbedring fra FSG ift at de kan ta oss noe lenger.
-Sjansen for å få noe som er langt verre enn FSG ligger vel ett sted mellom 90-100% sikkert, så om man får en tilsvarende eier så skal vi vel nesten prise oss lykkelige

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

TheOpiate skrev: ons nov 09, 2022 2:23 pm
tbb skrev: ons nov 09, 2022 9:40 am
Dere kunne jo ha lurt meg. Som sagt, ett innlegg skrev jeg til han, hvor mange svar har jeg fått på dette innlegget?

Og hva skulle jeg gjort for ikke å hijacke tråden? Ignorere responsen deres? Jeg hijacker altså tråden fordi jeg er frekk nok til å gi dere respons? Som sagt, fullstendig kognitiv svikt…
Nei, du hijacker tråden fordi du aldri klarer å slippe en eneste diskusjon, uansett hvor avsporende den er eller uansett hvor feil du tidvis tar. Dette er ikke bare noe som skjer i denne tråden, men også i klubbtråden vår, i deres egen tråd(Man Utd-tråden) og sikkert i x-antall andre tråder her inne som jeg ikke bruker spesielt mye tid i. Responsen du får går jo som regel på sure tilbakemeldinger, og da er det kanskje en ide og tenke over hvorfor mange av disse responsene er utelukkende negative. Du havner også relativt ofte i klinsj med de samme debattantene og gjerne om samme tema igjen og igjen. Du oppsøker ofte debattanter(minus i dette tilfellet) og drar opp gammelt dritt for å konstruere bråk. Så ja, det er en kognitiv svikt her, men alldeles ikke der du tror den ligger...
Dette synes jeg ikke er riktig eller presist.

Jeg har havnet i «klinsj» med to debattanter relativt regelmessig. Fellesnevneren er at begge disse stort sett krangler med alle og langt flere enn meg. Begge har definitivt hatt langt flere interaksjoner med moderator enn hva jeg har. Både her inne og på VGD (jeg har så og si aldri hatt det noen av stedene og har heller aldri blitt utestengt slik som disse har).

Jeg er heller ikke ute etter å konstruere bråk. Jeg tar til meg at jeg kunne vært flinkere til å la gammel dritt ligge (men gud hvor mye det er å ta denne debattanten på). Det er et godt innspill! Samtidig synes jeg det er vanskelig å la det som fremstår som rent hykleri og skinnhellighet ligge.

Jeg kunne vært bedre til å la diskusjoner ligger, men er det virkerlig unaturlig at man ønsker å svare på anklager ala det som har kommet i denne tråden? Det er passe urimelig å slenge ut påstander/anklager som du gjør i flere av innleggene dine, og samtidig klage over at jeg responderer.

Det er heller ikke unaturlig at det blir noen diskusjoner med kanskje den mest aktive her inne (det er tross alt relativt få igjen).
Sist redigert av tbb den ons nov 09, 2022 3:13 pm, redigert 1 gang totalt.

startelver

Legg inn av startelver »

Mephisto skrev: man nov 07, 2022 1:58 pm Det hadde vært for jævlig om det hadde blitt noen arabere...
Jeg har hørt at Qatar er interessert.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»