Liverpool lagt ut for salg

Svar
TerryMcDermott

Re: Liverpool lagt ut for salg

Legg inn av TerryMcDermott »

tbb skrev: tir nov 08, 2022 10:06 am
oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 9:42 am
tbb skrev: tir nov 08, 2022 9:29 am

:lol:

Det som er interessant i denne saken er hvordan Liverpoolsupporterne forholder seg til dette dersom det faktisk skjer. Når «xxx» står der sammen med Jurgen, Mbappe og Jude og gliser. Da er jeg interessert i holdningene til Liverpool-supporterne.

Det er ofte langt mellom liv og lære. Og der tipper jeg vel omtrent like mye som du gjør. Du skal få lov til å mene det er en merkelig holdning, men da fremstår du passe naiv i mine øyne.

Men jada, LFC-supporterne holder kjempehøy standard i dag! Veldig imponerende!
Du svarte ikke på det andre spørsmålet registrerer jeg.

Og jeg har ikke sagt at LFC-supporteren holder en veldig høy standard foreløpig. De holder en minstestandard man burde forvente. Men som hverken Chelsea-, Man C- eller Newcastle-supportere klarer å holde.

Jeg tror forøvrig at Klopp aldri vil godta et slikt oppkjøp. Da vil han gå.
Man får nesten håpe det. Samtidig hadde han plutselig voldsom omsorg for spillere og trener som kunne utsettes for en forventning om å ta et standpunkt i Qatar. Er en slik holdning overførbar til et oppkjøp?
--- Var den så plutselig da? Mener du at han ikke har hatt det før når han i såfall har blitt spurt om det?

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

TerryMcDermott skrev: tir nov 08, 2022 10:09 am
tbb skrev: tir nov 08, 2022 10:06 am
oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 9:42 am

Du svarte ikke på det andre spørsmålet registrerer jeg.

Og jeg har ikke sagt at LFC-supporteren holder en veldig høy standard foreløpig. De holder en minstestandard man burde forvente. Men som hverken Chelsea-, Man C- eller Newcastle-supportere klarer å holde.

Jeg tror forøvrig at Klopp aldri vil godta et slikt oppkjøp. Da vil han gå.
Man får nesten håpe det. Samtidig hadde han plutselig voldsom omsorg for spillere og trener som kunne utsettes for en forventning om å ta et standpunkt i Qatar. Er en slik holdning overførbar til et oppkjøp?
--- Var den så plutselig da? Mener du at han ikke har hatt det før når han i såfall har blitt spurt om det?
Har han?

Betyr ikke så mye egentlig (selv om man selvsagt kan spekulere i hvor lenge Klopp har kjent til dette, men det var ikke intensjonen). Stryk gjerne plutselig selv om jeg ikke hadde sett dette i særlig grad tidligere. Poenget står. Og skuffende og navlebeskuende fra Klopp må en uansett kunne kalle det.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

tbb skrev: tir nov 08, 2022 10:12 am
TerryMcDermott skrev: tir nov 08, 2022 10:09 am
tbb skrev: tir nov 08, 2022 10:06 am

Man får nesten håpe det. Samtidig hadde han plutselig voldsom omsorg for spillere og trener som kunne utsettes for en forventning om å ta et standpunkt i Qatar. Er en slik holdning overførbar til et oppkjøp?
--- Var den så plutselig da? Mener du at han ikke har hatt det før når han i såfall har blitt spurt om det?
Har han?

Betyr ikke så mye egentlig (selv om man selvsagt kan spekulere i hvor lenge Klopp har kjent til dette, men det var ikke intensjonen). Stryk gjerne plutselig selv om jeg ikke hadde sett dette i særlig grad tidligere. Poenget står. Og skuffende og navlebeskuende fra Klopp må en uansett kunne kalle det.
--- Ok,da stryker jeg plutselig og så tror jeg at jeg tar med "voldsom omsorg" i samme slengen. For det er jo også din subjektive oppfatning av det han sa.
Det Klopp påpekte var vel at det kanskje var andre enn spillerne man først og fremst skulle rette fingeren mot ift VM i Qatar,bl a media.
Denne f eks, mener jo at han bommer;
https://www.forbes.com/sites/zakgarnerp ... s-history/

Og det er fair nok.
Men VM er ikke et individuelt VM men for landslag og skal spillerne og trenere ta standpunkt her så må de nekte å stille for sine respektive land.
Du mener altså at Klopp burde oppfordret alle landslag med personell å nekte å stille i VM eventuelt bare holdt kjeft. Da ville han ikke vært navlebeskuende?

Hvor mange managere i PL har egentlig åpenlyst vært kritisk til VM?

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

TerryMcDermott skrev: tir nov 08, 2022 10:30 am
tbb skrev: tir nov 08, 2022 10:12 am
TerryMcDermott skrev: tir nov 08, 2022 10:09 am

--- Var den så plutselig da? Mener du at han ikke har hatt det før når han i såfall har blitt spurt om det?
Har han?

Betyr ikke så mye egentlig (selv om man selvsagt kan spekulere i hvor lenge Klopp har kjent til dette, men det var ikke intensjonen). Stryk gjerne plutselig selv om jeg ikke hadde sett dette i særlig grad tidligere. Poenget står. Og skuffende og navlebeskuende fra Klopp må en uansett kunne kalle det.
--- Ok,da stryker jeg plutselig og så tror jeg at jeg tar med "voldsom omsorg" i samme slengen. For det er jo også din subjektive oppfatning av det han sa.
Det Klopp påpekte var vel at det kanskje var andre enn spillerne man først og fremst skulle rette fingeren mot ift VM i Qatar,bl a media.
Denne f eks, mener jo at han bommer;
https://www.forbes.com/sites/zakgarnerp ... s-history/

Og det er fair nok.
Men VM er ikke et individuelt VM men for landslag og skal spillerne og trenere ta standpunkt her så må de nekte å stille for sine respektive land.
Du mener altså at Klopp burde oppfordret alle landslag med personell å nekte å stille i VM eventuelt bare holdt kjeft. Da ville han ikke vært navlebeskuende?

Hvor mange managere i PL har egentlig åpenlyst vært kritisk til VM?
Hva slags premiss er dette egentlig? Det er jo bare tull og en helt latterlig stråmann!

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TerryMcDermott skrev: tir nov 08, 2022 10:30 am
tbb skrev: tir nov 08, 2022 10:12 am
TerryMcDermott skrev: tir nov 08, 2022 10:09 am

--- Var den så plutselig da? Mener du at han ikke har hatt det før når han i såfall har blitt spurt om det?
Har han?

Betyr ikke så mye egentlig (selv om man selvsagt kan spekulere i hvor lenge Klopp har kjent til dette, men det var ikke intensjonen). Stryk gjerne plutselig selv om jeg ikke hadde sett dette i særlig grad tidligere. Poenget står. Og skuffende og navlebeskuende fra Klopp må en uansett kunne kalle det.
--- Ok,da stryker jeg plutselig og så tror jeg at jeg tar med "voldsom omsorg" i samme slengen. For det er jo også din subjektive oppfatning av det han sa.
Det Klopp påpekte var vel at det kanskje var andre enn spillerne man først og fremst skulle rette fingeren mot ift VM i Qatar,bl a media.
Denne f eks, mener jo at han bommer;
https://www.forbes.com/sites/zakgarnerp ... s-history/

Og det er fair nok.
Men VM er ikke et individuelt VM men for landslag og skal spillerne og trenere ta standpunkt her så må de nekte å stille for sine respektive land.
Du mener altså at Klopp burde oppfordret alle landslag med personell å nekte å stille i VM eventuelt bare holdt kjeft. Da ville han ikke vært navlebeskuende?

Hvor mange managere i PL har egentlig åpenlyst vært kritisk til VM?
Klopp får spørsmål ingen andre managere får. Ingen spør Potter eller Conte om de tingene her. Det er en helt annen benchmark for hva Klopp og Liverpool skal mene om slike ting.

Jeg er ikke så voldsomt imponert over Klopps svar jeg heller, men han gjør jo eksakt det veldig mange her ønsker. Prøver å se det store bildet. Derfor overrasket det litt at mange her inne er så kritiske.
Det er mer naturlig at jeg er kritisk enn de som har jobbet hardest med å rasere diskusjonen i tråden om City og Castle for å si det slik.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

TerryMcDermott skrev: tir nov 08, 2022 10:06 am
Rensenbrink82 skrev: tir nov 08, 2022 9:46 am Ser det har begynt på bla twitter med ønskelister med Mbappe «som de nye eierne kan gi oss i velkomstgave». Ja, de er virkelig helt annerledes og bedre enn alle andre supportere disse Liverpoolsupporterne.
--- Ja,for Twitter gir jo virkelig et riktig bilde av hvordan tingenes tilstand er....der kan jo ingen late som om de er noen andre.
Når fansen stiller på The Kop i sjeik-kostymer så skal du få lov til å klage så mye du vil.
Bare gjør som «alle andre» her jeg, men du mener kanskje det må nyanseres istedet med dere fordi dere likevel er så annerledes?

Nei, dette må dere tåle.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Athletic med en solid gjennomgang.
Regner med alle som er så voldsomt interessert i dette har abo:
https://theathletic.com/3772352/2022/11 ... gen-klopp/

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

tbb skrev: tir nov 08, 2022 10:06 am
oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 9:42 am
tbb skrev: tir nov 08, 2022 9:29 am

:lol:

Det som er interessant i denne saken er hvordan Liverpoolsupporterne forholder seg til dette dersom det faktisk skjer. Når «xxx» står der sammen med Jurgen, Mbappe og Jude og gliser. Da er jeg interessert i holdningene til Liverpool-supporterne.

Det er ofte langt mellom liv og lære. Og der tipper jeg vel omtrent like mye som du gjør. Du skal få lov til å mene det er en merkelig holdning, men da fremstår du passe naiv i mine øyne.

Men jada, LFC-supporterne holder kjempehøy standard i dag! Veldig imponerende!
Du svarte ikke på det andre spørsmålet registrerer jeg.

Og jeg har ikke sagt at LFC-supporteren holder en veldig høy standard foreløpig. De holder en minstestandard man burde forvente. Men som hverken Chelsea-, Man C- eller Newcastle-supportere klarer å holde.

Jeg tror forøvrig at Klopp aldri vil godta et slikt oppkjøp. Da vil han gå.
Man får nesten håpe det. Samtidig hadde han plutselig voldsom omsorg for spillere og trener som kunne utsettes for en forventning om å ta et standpunkt i Qatar. Er en slik holdning overførbar til et oppkjøp?

(Og det var også plenty av NUFC-supportere som ikke var happy med oppkjøpet. Men deres bekymring/mening druknet selvsagt.)
Selvfølgelig var det en del NUFC-supportere som ikke var happy, men de fleste NUFC-supporterne danset i gatene og det er vel ingen protester av noe styrke nå.

At Klopp vil beskytte spillerne og mener at det er andre som må ta hovedansvaret er greit nok. Jeg er uenig, men det er ikke et uærlig standpunkt. Å trekke det derfra og til at Klopp vil støtte en dikator ved et oppkjøp blir latterlig.

Forøvrig, slik reagerte NUFU sin norske gren på oppkjøpet:

-https://newutd.no/kronikk-nye-eiere-bar ... -og-glede/

En masse bortforklaringer og wattaboutism.
Sist redigert av oddvar_kjempebra den tir nov 08, 2022 11:26 am, redigert 2 ganger totalt.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Ganske surrealistisk å lese de siste sidene i tråden her.
Om jeg ikke visste bedre hadde jeg vært overbevist om at vi allerede var blitt kjøpt opp av Ben Reddik Fy Fasan, slik tråden fremstår så virkes det ut til at en del Chelsea og noen Man C. supportere gjerne hadde ofret en arm for at vi skulle fått inn slike eiere.

Jeg tør å påstå at forumet her blir glissent for Liverpool supportere om Midtøsten kommer inn for fullt med en prins eller to på slep, men akk ve ; da får man jo utfolde seg i fred her inne med å disse hverandre i stedet med at "dere brukte bare 7 mrd i overganger mens min kjære klubb brukte 10 mrd".

Men for all del, dere får krysse fingrene og kose dere glugg ihjel ;)

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Rensenbrink82 skrev: tir nov 08, 2022 10:47 am
TerryMcDermott skrev: tir nov 08, 2022 10:06 am
Rensenbrink82 skrev: tir nov 08, 2022 9:46 am Ser det har begynt på bla twitter med ønskelister med Mbappe «som de nye eierne kan gi oss i velkomstgave». Ja, de er virkelig helt annerledes og bedre enn alle andre supportere disse Liverpoolsupporterne.
--- Ja,for Twitter gir jo virkelig et riktig bilde av hvordan tingenes tilstand er....der kan jo ingen late som om de er noen andre.
Når fansen stiller på The Kop i sjeik-kostymer så skal du få lov til å klage så mye du vil.
Bare gjør som «alle andre» her jeg, men du mener kanskje det må nyanseres istedet med dere fordi dere likevel er så annerledes?

Nei, dette må dere tåle.
--- Ja,jeg skjønner at man ikke skal tro at man er bedre enn andre.
At Liverpoolfans er bedre mennesker enn andre? Absolutt ikke. Men at Liverpoolfans har et eget forhold til klubben slik som Chelsea og City-fans har? Ja,det tror jeg.
Jeg tror også historie og bakgrunn spiller inn her og da særlig for lokale fans i de respektive byene.
Citysupportere i Manchester har f eks levd i skyggen av United i mange år og så får man muligheten til å bli størst? Skjønner godt at det er fristende uansett hvordan det skjer.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrondLFC skrev: tir nov 08, 2022 11:22 am Ganske surrealistisk å lese de siste sidene i tråden her.
Om jeg ikke visste bedre hadde jeg vært overbevist om at vi allerede var blitt kjøpt opp av Ben Reddik Fy Fasan, slik tråden fremstår så virkes det ut til at en del Chelsea og noen Man C. supportere gjerne hadde ofret en arm for at vi skulle fått inn slike eiere.

Jeg tør å påstå at forumet her blir glissent for Liverpool supportere om Midtøsten kommer inn for fullt med en prins eller to på slep, men akk ve ; da får man jo utfolde seg i fred her inne med å disse hverandre i stedet med at "dere brukte bare 7 mrd i overganger mens min kjære klubb brukte 10 mrd".

Men for all del, dere får krysse fingrene og kose dere glugg ihjel ;)
Dette sier Athletic om potensielle kjøpere, etter å ha analysert det litt:

This looks like a production made in America, by Americans, for Americans.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Folk_flesk skrev: tir nov 08, 2022 9:53 am Den ekstremt troverdige avisa Daily Mirror mener å ha identifisert de mest aktuelle kandidatene til å kjøpe opp klubben:

1. RedBird Capital Partners (eier allerede 10%)
2. Sheikh Khaled Bin Zayed Al Nehayan (nevø av Citys Sheik Mansour)
3. En annen ikke navngitt prins fra en annen stat i gulfen (Saudi-Arabia eller Qatar?)
4. Et konsortium ledet av Sir Martin Broughton

Hadde tatt seg ut om det ble 2., slik at to prinser fra Emiratene kunne sittet og konkurrert om PL-tittelen med hvert sitt leketøy mens fansen til klubbene hadde latet som de hatet hverandre.
Forsåvidt 1. også siden de allerede eier over 99% av AC Milan, de har vel noen grunker inne i Toulouse også. Det er noe med å bite over mer enn en kan svelge unna tenker jeg, så da ender ihvertfall jeg opp med alternativ 4 om jeg må velge en av disse.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Skal vi putte penga på ham her? Med litt engelsk hjelp?


tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 11:20 am
tbb skrev: tir nov 08, 2022 10:06 am
oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 9:42 am

Du svarte ikke på det andre spørsmålet registrerer jeg.

Og jeg har ikke sagt at LFC-supporteren holder en veldig høy standard foreløpig. De holder en minstestandard man burde forvente. Men som hverken Chelsea-, Man C- eller Newcastle-supportere klarer å holde.

Jeg tror forøvrig at Klopp aldri vil godta et slikt oppkjøp. Da vil han gå.
Man får nesten håpe det. Samtidig hadde han plutselig voldsom omsorg for spillere og trener som kunne utsettes for en forventning om å ta et standpunkt i Qatar. Er en slik holdning overførbar til et oppkjøp?

(Og det var også plenty av NUFC-supportere som ikke var happy med oppkjøpet. Men deres bekymring/mening druknet selvsagt.)
Selvfølgelig var det en del NUFC-supportere som ikke var happy, men de fleste NUFC-supporterne danset i gatene og det er vel ingen protester av noe styrke nå.

At Klopp vil beskytte spillerne og mener at det er andre som må ta hovedansvaret er greit nok. Jeg er uenig, men det er ikke et uærlig standpunkt. Å trekke det derfra og til at Klopp vil støtte en dikator ved et oppkjøp blir latterlig.

Forøvrig, slik reagerte NUFU sin norske gren på oppkjøpet:

-https://newutd.no/kronikk-nye-eiere-bar ... -og-glede/

En masse bortforklaringer og wattaboutism.
Tvert i mot. Det er veldig ærlig! Og det viser tydelig hvor han står. Jeg er ikke enig i at det er et «greit nok»-innspill i denne debatten. Jeg vil heller si at det er helt unødvendig.

Klopps rolle opp i det hele er litt interessant. Det at flere nærmest forventer at han trekker seg gitt feil kjøper forteller litt om standingen han har. Han kunne jo faktisk gått i front her ved å signalisere tydelig at det ikke var aktuelt for han å jobbe for hvem som helst. Det ville vært helt enormt;

- Det ville bidratt til å forene Liverpool-supporterne og gitt dem en galionsfigur de kan trenge,
- Det kunne medført at Liverpool hadde høyere verdi for en «redelig eier» enn en «uredelig» (litt forenklet),
- Det ville løftet debatten og satt andre i søkelyset (Pep, Haaland, Howe etc)

Men det siste ønsker han kanskje helst å unngå? Urettferdig om noen kan bli satt i en posisjon hvor de må mene noe, ikke sant?

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

TheOpiate skrev: tir nov 08, 2022 9:12 am Jeg har bare skrevet det en gang. Så det er nok ikke bare egen tankerekke du sliter med å følge.

Selvfølgelig vil mange rasjonalisere dette. Det er vel ytterst få som har hevdet noe annet heller. Fotballsupportere er svært enkle individer, som i bunn og grunn kun ønsker suksess. Noe Chelsea, City og nå Newcastle-supportere er meget gode eksempler på. Basert på denne tråden og hva stort sett de aller fleste Liverpool-supportere her inne skriver, så er det vel hevet over enhver tvil at så veldig mange vil prøve å rasjonalisere ett sånt eierskap. De fleste er ganske klare på at det er helt uaktuelt, og at de med stor sannsynlighet vil ta avstand fra det. Derfor gir virkelig ikke det du skriver noen form for mening. Alternativt burde du lese igjennom tråden en gang til.

Faktisk så er jo denne tråden helt ypperlig for deg og dine likesinnede, for her har såpass mange av oss skrevet våre intensjoner hvis det utenkelige skjer. Så hvis det blir tilfellet så er det jo tidenes mulighet for dere til å kunne ta folk for nettopp hykleri
Det er jo nettopp det jeg sier. Erre mulig...

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

tbb skrev: tir nov 08, 2022 12:07 pm
oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 11:20 am
tbb skrev: tir nov 08, 2022 10:06 am

Man får nesten håpe det. Samtidig hadde han plutselig voldsom omsorg for spillere og trener som kunne utsettes for en forventning om å ta et standpunkt i Qatar. Er en slik holdning overførbar til et oppkjøp?

(Og det var også plenty av NUFC-supportere som ikke var happy med oppkjøpet. Men deres bekymring/mening druknet selvsagt.)
Selvfølgelig var det en del NUFC-supportere som ikke var happy, men de fleste NUFC-supporterne danset i gatene og det er vel ingen protester av noe styrke nå.

At Klopp vil beskytte spillerne og mener at det er andre som må ta hovedansvaret er greit nok. Jeg er uenig, men det er ikke et uærlig standpunkt. Å trekke det derfra og til at Klopp vil støtte en dikator ved et oppkjøp blir latterlig.

Forøvrig, slik reagerte NUFU sin norske gren på oppkjøpet:

-https://newutd.no/kronikk-nye-eiere-bar ... -og-glede/

En masse bortforklaringer og wattaboutism.
Tvert i mot. Det er veldig ærlig! Og det viser tydelig hvor han står. Jeg er ikke enig i at det er et «greit nok»-innspill i denne debatten. Jeg vil heller si at det er helt unødvendig.

Klopps rolle opp i det hele er litt interessant. Det at flere nærmest forventer at han trekker seg gitt feil kjøper forteller litt om standingen han har. Han kunne jo faktisk gått i front her ved å signalisere tydelig at det ikke var aktuelt for han å jobbe for hvem som helst. Det ville vært helt enormt;

- Det ville bidratt til å forene Liverpool-supporterne og gitt dem en galionsfigur de kan trenge,
- Det kunne medført at Liverpool hadde høyere verdi for en «redelig eier» enn en «uredelig» (litt forenklet),
- Det ville løftet debatten og satt andre i søkelyset (Pep, Haaland, Howe etc)

Men det siste ønsker han kanskje helst å unngå? Urettferdig om noen kan bli satt i en posisjon hvor de må mene noe, ikke sant?
Jeg er helt enig i at det kunne han gjort. Og kanskje burde han gjøre det. Det hadde vært helt fantastisk. Det er nemlig ikke slik at jeg forsvarer Klopp i alt han gjør. Jeg synes han har vært for passiv og litt for beskyttende for spillerne. Men jeg er helt sikker på at han ikke vil spille for en diktator.

At man skal hylle NUFU sitt standpunkt som jeg linket til bare fordi det er ærlig blir jo merkelig. Det er jo et klart eksempel på at man velger å se bort i fra det som er vondt fordi en så gjerne vil ha det som tilbys.

Og masse whataboutisme og ansvarsfraskrivelse. Da hjelper det lite å være ærlig om at det er det man driver med.
Sist redigert av oddvar_kjempebra den tir nov 08, 2022 12:13 pm, redigert 1 gang totalt.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

tbb skrev: tir nov 08, 2022 9:29 am
oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 9:10 am
tbb skrev: tir nov 08, 2022 9:04 am

Fordi hva man sier i dag og hva man sier etter ett år eller to ikke nødvendigvis er det samme. Ei heller hva man sier og hva man gjør. Det er veldig lett å si at noe er uakseptabelt.
Så det du gjør er kun å tippe hva som vil skje om et år eller to? I stedet for å forholde deg til det LFC-supporteren sier nå som det faktisk kan bli et bud fra noen arabere. Eller andre sportsvaskere.

Det er en merkelig holding. Er du enig at hittil så har LFC-supporteren her i tråden holdt den standaren de krevde av Man C- og Chelsea-supporterne?

Og et spørsmål til: Hvordan ville du reagert hvis Man U ble lagt ut til salg og oljesjeiker stod først i køen?
:lol:

Det som er interessant i denne saken er hvordan Liverpoolsupporterne forholder seg til dette dersom det faktisk skjer. Når «xxx» står der sammen med Jurgen, Mbappe og Jude og gliser. Da er jeg interessert i holdningene til Liverpool-supporterne.

Det er ofte langt mellom liv og lære. Og der tipper jeg vel omtrent like mye som du gjør. Du skal få lov til å mene det er en merkelig holdning, men da fremstår du passe naiv i mine øyne.

Men jada, LFC-supporterne holder kjempehøy standard i dag! Veldig imponerende!
Stemmer i at dette er en veldig merkelig holdning. Jeg er ikke i tvil om at det finnes nok av supportere som ønsker et jævla regime inn på eiersiden om det betyr større investeringer og mer suksess, men her inne er det vel tilnærmet unison enighet om at det ikke er ønskelig. Skulle det så vise seg at mange her inne går tilbake på ordet sitt så får man vel ta det da (rettmessig også), og ikke legge seg på en teit "åhåhåh bare vent å se dere"-linje nå når det ikke er noe som tyder på akkurat det. Skikkelig merkelig fokus å ha rett og slett.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 12:12 pm
tbb skrev: tir nov 08, 2022 12:07 pm
oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 11:20 am

Selvfølgelig var det en del NUFC-supportere som ikke var happy, men de fleste NUFC-supporterne danset i gatene og det er vel ingen protester av noe styrke nå.

At Klopp vil beskytte spillerne og mener at det er andre som må ta hovedansvaret er greit nok. Jeg er uenig, men det er ikke et uærlig standpunkt. Å trekke det derfra og til at Klopp vil støtte en dikator ved et oppkjøp blir latterlig.

Forøvrig, slik reagerte NUFU sin norske gren på oppkjøpet:

-https://newutd.no/kronikk-nye-eiere-bar ... -og-glede/

En masse bortforklaringer og wattaboutism.
Tvert i mot. Det er veldig ærlig! Og det viser tydelig hvor han står. Jeg er ikke enig i at det er et «greit nok»-innspill i denne debatten. Jeg vil heller si at det er helt unødvendig.

Klopps rolle opp i det hele er litt interessant. Det at flere nærmest forventer at han trekker seg gitt feil kjøper forteller litt om standingen han har. Han kunne jo faktisk gått i front her ved å signalisere tydelig at det ikke var aktuelt for han å jobbe for hvem som helst. Det ville vært helt enormt;

- Det ville bidratt til å forene Liverpool-supporterne og gitt dem en galionsfigur de kan trenge,
- Det kunne medført at Liverpool hadde høyere verdi for en «redelig eier» enn en «uredelig» (litt forenklet),
- Det ville løftet debatten og satt andre i søkelyset (Pep, Haaland, Howe etc)

Men det siste ønsker han kanskje helst å unngå? Urettferdig om noen kan bli satt i en posisjon hvor de må mene noe, ikke sant?
Jeg er helt enig i at det kunne han gjort. Og kanskje burde han gjøre det. Det hadde vært helt fantastisk. Det er nemlig ikke slik at jeg forsvarer Klopp i alt han gjør. Jeg synes han har vært for passiv og litt for beskyttende for spillerne. Men jeg er helt sikker på at han ikke vil spille for en diktator.

At man skal hylle NUFU sitt standpunkt som jeg linket til bare fordi det er ærlig blir jo merkelig. Det er jo et klart eksempel på at man velger å se bort i fra det som er vondt fordi en så gjerne vil ha det som tilbys.

Og masse whataboutisme og ansvarsfraskrivelse. Da hjelper det lite å være ærlig om at det er det man driver med.
Jeg snakket ikke om NUFU, men Klopp. Du skrev det ikke var en «uærlig mening», og til det svarte jeg at denne var veldig ærlig.

Jeg også veldig enig i at man ikke skal hylle en mening bare fordi den er «ærlig». Poenget mitt var nettopp dette. At meningen hans ikke er «uærlig» gjør den ikke noe bedre.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

tbb skrev: tir nov 08, 2022 12:15 pm
oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 12:12 pm
tbb skrev: tir nov 08, 2022 12:07 pm

Tvert i mot. Det er veldig ærlig! Og det viser tydelig hvor han står. Jeg er ikke enig i at det er et «greit nok»-innspill i denne debatten. Jeg vil heller si at det er helt unødvendig.

Klopps rolle opp i det hele er litt interessant. Det at flere nærmest forventer at han trekker seg gitt feil kjøper forteller litt om standingen han har. Han kunne jo faktisk gått i front her ved å signalisere tydelig at det ikke var aktuelt for han å jobbe for hvem som helst. Det ville vært helt enormt;

- Det ville bidratt til å forene Liverpool-supporterne og gitt dem en galionsfigur de kan trenge,
- Det kunne medført at Liverpool hadde høyere verdi for en «redelig eier» enn en «uredelig» (litt forenklet),
- Det ville løftet debatten og satt andre i søkelyset (Pep, Haaland, Howe etc)

Men det siste ønsker han kanskje helst å unngå? Urettferdig om noen kan bli satt i en posisjon hvor de må mene noe, ikke sant?
Jeg er helt enig i at det kunne han gjort. Og kanskje burde han gjøre det. Det hadde vært helt fantastisk. Det er nemlig ikke slik at jeg forsvarer Klopp i alt han gjør. Jeg synes han har vært for passiv og litt for beskyttende for spillerne. Men jeg er helt sikker på at han ikke vil spille for en diktator.

At man skal hylle NUFU sitt standpunkt som jeg linket til bare fordi det er ærlig blir jo merkelig. Det er jo et klart eksempel på at man velger å se bort i fra det som er vondt fordi en så gjerne vil ha det som tilbys.

Og masse whataboutisme og ansvarsfraskrivelse. Da hjelper det lite å være ærlig om at det er det man driver med.
Jeg snakket ikke om NUFU, men Klopp. Du skrev det ikke var en «uærlig mening», og til det svarte jeg at denne var veldig ærlig.

Jeg også veldig enig i at man ikke skal hylle en mening bare fordi den er «ærlig». Poenget mitt var nettopp dette. At meningen hans ikke er «uærlig» gjør den ikke noe bedre.
Og nettopp derfor skrev jeg at jeg ikke var enig i hans synspunkt. Men at hans synspunkt er ærlig nok. Det er innafor.

Beklager at jeg misforstod det du faktisk siktet til.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

silkyglenjohnson skrev: tir nov 08, 2022 12:13 pm
tbb skrev: tir nov 08, 2022 9:29 am
oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 9:10 am

Så det du gjør er kun å tippe hva som vil skje om et år eller to? I stedet for å forholde deg til det LFC-supporteren sier nå som det faktisk kan bli et bud fra noen arabere. Eller andre sportsvaskere.

Det er en merkelig holding. Er du enig at hittil så har LFC-supporteren her i tråden holdt den standaren de krevde av Man C- og Chelsea-supporterne?

Og et spørsmål til: Hvordan ville du reagert hvis Man U ble lagt ut til salg og oljesjeiker stod først i køen?
:lol:

Det som er interessant i denne saken er hvordan Liverpoolsupporterne forholder seg til dette dersom det faktisk skjer. Når «xxx» står der sammen med Jurgen, Mbappe og Jude og gliser. Da er jeg interessert i holdningene til Liverpool-supporterne.

Det er ofte langt mellom liv og lære. Og der tipper jeg vel omtrent like mye som du gjør. Du skal få lov til å mene det er en merkelig holdning, men da fremstår du passe naiv i mine øyne.

Men jada, LFC-supporterne holder kjempehøy standard i dag! Veldig imponerende!
Stemmer i at dette er en veldig merkelig holdning. Jeg er ikke i tvil om at det finnes nok av supportere som ønsker et jævla regime inn på eiersiden om det betyr større investeringer og mer suksess, men her inne er det vel tilnærmet unison enighet om at det ikke er ønskelig. Skulle det så vise seg at mange her inne går tilbake på ordet sitt så får man vel ta det da (rettmessig også), og ikke legge seg på en teit "åhåhåh bare vent å se dere"-linje nå når det ikke er noe som tyder på akkurat det. Skikkelig merkelig fokus å ha rett og slett.
Det er/var heller ikke fokus, men en setning i et lengre innlegg som ble gjenstand for diskusjon.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 12:19 pm
tbb skrev: tir nov 08, 2022 12:15 pm
oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 12:12 pm

Jeg er helt enig i at det kunne han gjort. Og kanskje burde han gjøre det. Det hadde vært helt fantastisk. Det er nemlig ikke slik at jeg forsvarer Klopp i alt han gjør. Jeg synes han har vært for passiv og litt for beskyttende for spillerne. Men jeg er helt sikker på at han ikke vil spille for en diktator.

At man skal hylle NUFU sitt standpunkt som jeg linket til bare fordi det er ærlig blir jo merkelig. Det er jo et klart eksempel på at man velger å se bort i fra det som er vondt fordi en så gjerne vil ha det som tilbys.

Og masse whataboutisme og ansvarsfraskrivelse. Da hjelper det lite å være ærlig om at det er det man driver med.
Jeg snakket ikke om NUFU, men Klopp. Du skrev det ikke var en «uærlig mening», og til det svarte jeg at denne var veldig ærlig.

Jeg også veldig enig i at man ikke skal hylle en mening bare fordi den er «ærlig». Poenget mitt var nettopp dette. At meningen hans ikke er «uærlig» gjør den ikke noe bedre.
Og nettopp derfor skrev jeg at jeg ikke var enig i hans synspunkt. Men at hans synspunkt er ærlig nok. Det er innafor.

Beklager at jeg misforstod det du faktisk siktet til.
Det er ærlig! Men innafor? Uenig! Jeg synes han bidrar til å undergrave noe som er viktigere. Både med «la spillerne spille fotball»-holdningen og «du da»-kritikken mot journalistene.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

DuncanE skrev: man nov 07, 2022 6:35 pm
silkyglenjohnson skrev: man nov 07, 2022 5:47 pm
DuncanE skrev: man nov 07, 2022 5:35 pm Selvsagt vil Sjeik FC innebære at enkelte Pool-supportere må revurdere sitt forhold til klubben. Men, med tanke på hvor høyt noen av dere har gått ut i diverse "araber"tråder på fridiskusjon vil det utvilsomt være en svært interessant opplevelse å overvære denne "markante" øvelsen i selvransakelse😏
Jeg tror du vil bli overrasket over hvor mange her inne som vil være ferdig med klubben da. Så kan man godt si at det er enklere å ta det valget nå enn midten av 2000-tallet da man ikke visste helt hva man fikk med slike eiere (selv om det var grei bevisstgjøring rundt det da også), men jeg håper uansett at det da blir en tankevekker for supportere av andre lag her inne som nesten har meldt seg helt ut av denne type diskusjoner. For øvrig burde absolutt alle her inne uavhengig av klubbtilhørighet virkelig håpe at dette ikke stemmer og at det kommer inn noe sportsvaskingsdrit, det taper alle på.
Jeg prater selvfølgelig ikke om deg og dine her. Det vet du utmerket godt. Vi er helt på linje. Men dere har jo et troll i deres midte som stadig går "markant" bananas med heller tvilsom retorikk i diverse eierskaps-tråder her inne. Stort sett alle som diskuterer fotball på fridiskusjon vet utmerket godt hva som her står på spill. Intet mindre enn fremtiden til sporten som sådan. Helt uavhengig av hvilket lag vi følger. Men denne aktuelle svovelpredikanten bør ta seg et par lykkepiller og en usedvanlig grundig kikk i speilet om Sjeik FC blir en realitet.
Jeg skjønner bare ikke fokuset på ham eller andre debattanter her inne i denne tråden. Om det viser seg at minus stiller med plastsverd og kefije den første dagen med nye arabiske eiere så skjønner jeg også at det er på sin plass å ta et oppgjør med ham, men nå er vi jo ikke der så hva er poenget? Jeg synes det er påfallende at tilnærmet alle supportere av andre lag som er inne i denne tråden har dette som et fokus fremfor hvor jævlig ødeleggende dette faktisk ville vært for fotballen. Døll oppførsel IMO.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

tbb skrev: tir nov 08, 2022 12:19 pm
Det er/var heller ikke fokus, men en setning i et lengre innlegg som ble gjenstand for diskusjon.
Dette var ditt første innlegg i tråden som et svar på innlegget til minus om protester knyttet til mulige nye eiere:
tbb skrev: man nov 07, 2022 2:03 pm Du vil nok ha få problemer med å rasjonalisere dette. Uansett hvem som kjøper.
Det er lista du legger deg på fra starten av i denne diskusjonen. Er det rart at jeg synes fokuset ditt i denne tråden, som en oppegående debattant, er litt merkelig? Forventer det fra annet ræl, men ikke deg.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

silkyglenjohnson skrev: tir nov 08, 2022 12:24 pm
DuncanE skrev: man nov 07, 2022 6:35 pm
silkyglenjohnson skrev: man nov 07, 2022 5:47 pm

Jeg tror du vil bli overrasket over hvor mange her inne som vil være ferdig med klubben da. Så kan man godt si at det er enklere å ta det valget nå enn midten av 2000-tallet da man ikke visste helt hva man fikk med slike eiere (selv om det var grei bevisstgjøring rundt det da også), men jeg håper uansett at det da blir en tankevekker for supportere av andre lag her inne som nesten har meldt seg helt ut av denne type diskusjoner. For øvrig burde absolutt alle her inne uavhengig av klubbtilhørighet virkelig håpe at dette ikke stemmer og at det kommer inn noe sportsvaskingsdrit, det taper alle på.
Jeg prater selvfølgelig ikke om deg og dine her. Det vet du utmerket godt. Vi er helt på linje. Men dere har jo et troll i deres midte som stadig går "markant" bananas med heller tvilsom retorikk i diverse eierskaps-tråder her inne. Stort sett alle som diskuterer fotball på fridiskusjon vet utmerket godt hva som her står på spill. Intet mindre enn fremtiden til sporten som sådan. Helt uavhengig av hvilket lag vi følger. Men denne aktuelle svovelpredikanten bør ta seg et par lykkepiller og en usedvanlig grundig kikk i speilet om Sjeik FC blir en realitet.
Jeg skjønner bare ikke fokuset på ham eller andre debattanter her inne i denne tråden. Om det viser seg at minus stiller med plastsverd og kefije den første dagen med nye arabiske eiere så skjønner jeg også at det er på sin plass å ta et oppgjør med ham, men nå er vi jo ikke der så hva er poenget? Jeg synes det er påfallende at tilnærmet alle supportere av andre lag som er inne i denne tråden har dette som et fokus fremfor hvor jævlig ødeleggende dette faktisk ville vært for fotballen. Døll oppførsel IMO.
Det er veldig påfallende ja. Det kan virke som om andre lags supportere nå har havnet i en catch-22. Enten så får LFC nye arabiske eiere og pengene vil flyte i Liverpool, noe som jo ikke er bra for andre lags supportere. Eller så står LFC-supporterne opp i mot slike eiere og da får de og Liverpoool som lag en voldsom positiv oppmerksomhet.

Å kritisere noen på forhånd i tilfelle de gjør noe kritikkverdig om en stund er jo bare patetisk. Selv den markante må få lov til å gjøre feilen før han blir kritisert.

Ikke at jeg tror han vil støtte en diktatorstyrt klubb.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

oddvar_kjempebra skrev: tir nov 08, 2022 12:33 pm
silkyglenjohnson skrev: tir nov 08, 2022 12:24 pm
DuncanE skrev: man nov 07, 2022 6:35 pm

Jeg prater selvfølgelig ikke om deg og dine her. Det vet du utmerket godt. Vi er helt på linje. Men dere har jo et troll i deres midte som stadig går "markant" bananas med heller tvilsom retorikk i diverse eierskaps-tråder her inne. Stort sett alle som diskuterer fotball på fridiskusjon vet utmerket godt hva som her står på spill. Intet mindre enn fremtiden til sporten som sådan. Helt uavhengig av hvilket lag vi følger. Men denne aktuelle svovelpredikanten bør ta seg et par lykkepiller og en usedvanlig grundig kikk i speilet om Sjeik FC blir en realitet.
Jeg skjønner bare ikke fokuset på ham eller andre debattanter her inne i denne tråden. Om det viser seg at minus stiller med plastsverd og kefije den første dagen med nye arabiske eiere så skjønner jeg også at det er på sin plass å ta et oppgjør med ham, men nå er vi jo ikke der så hva er poenget? Jeg synes det er påfallende at tilnærmet alle supportere av andre lag som er inne i denne tråden har dette som et fokus fremfor hvor jævlig ødeleggende dette faktisk ville vært for fotballen. Døll oppførsel IMO.
Det er veldig påfallende ja. Det kan virke som om andre lags supportere nå har havnet i en catch-22. Enten så får LFC nye arabiske eiere og pengene vil flyte i Liverpool, noe som jo ikke er bra for andre lags supportere. Eller så står LFC-supporterne opp i mot slike eiere og da får de og Liverpoool som lag en voldsom positiv oppmerksomhet.

Å kritisere noen på forhånd i tilfelle de gjør noe kritikkverdig om en stund er jo bare patetisk. Selv den markante må få lov til å gjøre feilen før han blir kritisert.

Ikke at jeg tror han vil støtte en diktatorstyrt klubb.
Det er som jeg sier, det er nå de må ha festen sin.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Er ikke noe annet å gjøre enda enn å meme, bantre og spå framtiden! Blir vel ikke avgjort med det første det her.

Tror markant, oddvar, Klaumb og co skal slippe å måtte ta på rustningene og storme sjeikene som John Sobieski III og sine polske hussarer gjorde i 1683. Hvorfor?

1. Som tidligere nevnt, Liverpool sine fans er ikke sulteforet på suksess. Mot alle odds (vil jeg si) har man klart å kjempe side om side med City som har helt andre forutsetninger for å lykkes. Fansen er ikke "desperate" etter å selge sjelen sin for suksess på banen. Klubben er "allerede" stor.
2. Vi vet mye mer om sportsvasking idag enn vi gjorde da oppkjøpet av City skjedde, og pga punkt 1 tror jeg verken PL eller fansen vil godta et salg til lignende eiere som City og Newcastle.
3. Opprøret mot ESL viste hvor mye makt supporterne egentlig har, og jeg tviler ikke på at Liverpool fansen vil mobilisere nok til å protestere i Liverpool. (boter på sosiale medier vil alltid forsvare, men fysisk på kamper vil det være for store protester)
4. Det ville vært kjedelig med enda en eier ifra Saudi-Arabia eller UAE, og ettersom Qatar er opptatt med VM sin sportsvasking, Iran krangler om hijaber (og mobilisering av ridende politi), Nord-Korea skyter missiler på Sør-Korea har vi ikke flere diktaturer med penger igjen til å kunne kjøpe opp Liverpool, de er alle opptatte.
5. INGEN ønsker å se Yesil returnere til FD for å skrive en lang post om hvor viktig er det at Liverpool har fått seg fantastiske eiere som bryter menneskerettighetene, ettersom det endelig vil gi Liverpool riktige dommeravgjørelser på fotballbanen.
Sist redigert av MentalM den tir nov 08, 2022 12:46 pm, redigert 1 gang totalt.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

silkyglenjohnson skrev: tir nov 08, 2022 12:30 pm
tbb skrev: tir nov 08, 2022 12:19 pm
Det er/var heller ikke fokus, men en setning i et lengre innlegg som ble gjenstand for diskusjon.
Dette var ditt første innlegg i tråden som et svar på innlegget til minus om protester knyttet til mulige nye eiere:
tbb skrev: man nov 07, 2022 2:03 pm Du vil nok ha få problemer med å rasjonalisere dette. Uansett hvem som kjøper.
Det er lista du legger deg på fra starten av i denne diskusjonen. Er det rart at jeg synes fokuset ditt i denne tråden, som en oppegående debattant, er litt merkelig? Forventer det fra annet ræl, men ikke deg.
Er det virkelig rart at det påpekes at han selv gjerne ville ha en slik eier for en tid tilbake? Når han nå skal gjøre seg litt mer prektig? Det illustrerer kanskje at det snur fort (for enkelte)?

Jeg synes fortsatt ikke det er riktig å si at dette var fokus fra min side mht innlegget den setningen ble plukket fra og som skapte diskusjonen.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

MentalM skrev: tir nov 08, 2022 12:44 pm Er ikke noe annet å gjøre enda enn å meme, bantre og spå framtiden! Blir vel ikke avgjort med det første det her.

Tror markant, oddvar, Klaumb og co skal slippe å måtte ta på rustningene og storme sjeikene som John Sobieski III og sine polske hussarer gjorde i 1683. Hvorfor?

1. Som tidligere nevnt, Liverpool sine fans er ikke sulteforet på suksess. Mot alle odds (vil jeg si) har man klart å kjempe side om side med City som har helt andre forutsetninger for å lykkes. Fansen er ikke "desperate" etter å selge sjelen sin for suksess på banen. Klubben er "allerede" stor.
2. Vi vet mye mer om sportsvasking idag enn vi gjorde da oppkjøpet av City skjedde, og pga punkt 1 tror jeg verken PL eller fansen vil godta et salg til lignende eiere som City og Newcastle.
3. Opprøret mot ESL viste hvor mye makt supporterne egentlig har, og jeg tviler ikke på at Liverpool fansen vil mobilisere nok til å protestere i Liverpool. (boter på sosiale medier vil alltid forsvare, men fysisk på kamper vil det være for store protester)
4. Det ville vært kjedelig med enda en eier ifra Saudi-Arabia eller UAE, og ettersom Qatar er opptatt med VM sin sportsvasking, Iran krangler om hijaber (og mobilisering av ridende politi), Nord-Korea skyter missiler på Sør-Korea har vi ikke flere diktaturer med penger igjen til å kunne kjøpe opp Liverpool, de er alle opptatte.
5. INGEN ønsker å se Yesil returnere til FD for å skrive en lang post om hvor viktig er det at Liverpool har fått seg fantastiske eiere som bryter menneskerettighetene, ettersom det endelig vil gi Liverpool riktige dommeravgjørelser på fotballbanen.
1. Du har helt rett. Vi er faktisk veldig stolte av det vi har klart å oppnå de siste årene med tanke på at vi har måtte kjempe mot Sportswashing City og deres ressurser. Og de fleste har innsett at City bare kommer til dra i fra i lengden. Det vi har gjort de siste årene er egentlig umenneskelig.

2. Enig når det gjelder City. Men i Newcastle har de ingen unnskyldning. Og at PL godkjente den avtalen er ikke et godt tegn.

3. Det vil mobiliseres ja, hvis nødvendig. Men jeg tror at eierne skjønner det. Og at det derfor ikke blir noe salg til en diktator.

4. Det er så mange prinser i disse araberstatene så akkurat det tro jeg ikke er en hindring.

5. Ingen.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

tbb skrev: tir nov 08, 2022 12:45 pm
silkyglenjohnson skrev: tir nov 08, 2022 12:30 pm
tbb skrev: tir nov 08, 2022 12:19 pm
Det er/var heller ikke fokus, men en setning i et lengre innlegg som ble gjenstand for diskusjon.
Dette var ditt første innlegg i tråden som et svar på innlegget til minus om protester knyttet til mulige nye eiere:
tbb skrev: man nov 07, 2022 2:03 pm Du vil nok ha få problemer med å rasjonalisere dette. Uansett hvem som kjøper.
Det er lista du legger deg på fra starten av i denne diskusjonen. Er det rart at jeg synes fokuset ditt i denne tråden, som en oppegående debattant, er litt merkelig? Forventer det fra annet ræl, men ikke deg.
Er det virkelig rart at det påpekes at han selv gjerne ville ha en slik eier for en tid tilbake?
Da vil det ærlige være å fortelle at han har tatt selvkritikk på det. Å kritisere ham for å ville omfavne arabiske eiere hvis det skjer blir for dumt. Da kritiserer du noen for noe de kanskje vil gjøre i framtiden.
Sist redigert av oddvar_kjempebra den tir nov 08, 2022 1:04 pm, redigert 2 ganger totalt.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

TrondLFC skrev: tir nov 08, 2022 11:22 am Om jeg ikke visste bedre hadde jeg vært overbevist om at vi allerede var blitt kjøpt opp av Ben Reddik Fy Fasan, slik tråden fremstår så virkes det ut til at en del Chelsea og noen Man C. supportere gjerne hadde ofret en arm for at vi skulle fått inn slike eiere.
På ingen måte. Etter å ha lest 10 000 innlegg om "sportwashing" fra Liverpool-supportere er det klart for meg at det som egentlig provoserer er at City og Newcastle har masse penger, mye mer enn Liverpool, og at de trolig kommer til å utkonkurrere Liverpool fremover.

Etter å ha sett hvor mye masse penger provoserer Liverpool-fans unner jeg dere å slippe det. Jeg håper dere får en gammel klubbhelt som ny eier: John Arne Riise. Han har ikke penger, men Glazers har vist at det kan løses ved å la klubben overta gjelden. Han har heller ikke peiling på økonomi, men han kan ta med seg Einar Baardsen og Louise Angelica som støtte.

Det Riise først og fremst kan bidra med er at han ikke er araber. Han er hvit, faktisk så hvit at det er vanskelig å finne noen hvitere. Attpåtil har han klubbfargene i håret så det skal godt gjøres å finne en bedre kandidat. Han er til og med noe så sjeldent som en kandidat som både vil glede Liverpool-fansen (ikke araber) og fans fra andre lag. Go for it!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»