Januarvinduet ‘23 - Liverpool FC

Svar
WaltonBR

Re: Januarvinduet ‘23 - Liverpool FC

Legg inn av WaltonBR »

Håpe på litt skikkelig ambisiøse eiere nå, som virkelig vil støtte Klopp og klubben.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

WaltonBR skrev: søn jan 15, 2023 11:09 pm Håpe på litt skikkelig ambisiøse eiere nå, som virkelig vil støtte Klopp og klubben.
For det er klubbens beste som er drivkraften for slike eiere du fantaserer om ikke sant?

Farsen er fullstendig komplett skulle Qatar kjøpe LFC. Da er jeg så ferdig med engelsk toppfotball som det kan få blitt. Det finnes ikke interessant lengre dette kjøret her.

Før når vi reiste bort så var målet å få klemt inn flest mulig PL kamper, og selvsagt dobbel med LFC (europa) om mulig. De siste gangene vi har vært over så har vi vært på Anfield, men fokusert på lower league resten av turen. Og det er jo ikke tull en gang at de andre kampene, sammen med reisen og å finne banen, pub og preike drit med disse supporterne, har vært høydepunktene. Sier litt når "Anfield" har nesten blitt en parantes.

Dette blir framtiden for meg og "min gjeng" når det reises framover uansett tror jeg. Skulle Qatar gå gjennom i forhold til Liverpool så er jo Anfield off the map. Det er jo bare tull hele forbanna opplegget.
Og så har man Chelsea som måtte kvitte seg med den første kreftbyllen som inntok fotballen for så å ta helt av og nå framstå som den største klovneklubben av dem alle. Skulle ikke forundre meg om de nå også henter Trossard og Caicedo så er vel hele laget skiftet ut på et halvt år og 5-6 milliarder brukt. For et jævla patetisk sirkus PL er blitt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Da har Dortmund hentet erstatter (Ryerson) for Bellingham, så bare minutter igjen til Jude presenteres i rødt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Ser ut som om Arthurs lån avsluttes slik at han kan bytte klubb. Da blir det åpning for kjøp. Blir det Ruben Neves ( ikke ulik profil om vi later som om Arthur kan spille fotball)?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

markantovertak skrev: tir jan 17, 2023 1:36 pm Da har Dortmund hentet erstatter (Ryerson) for Bellingham, så bare minutter igjen til Jude presenteres i rødt.
"Bellingham spotted at AXA".......?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrondLFC skrev: tor jan 19, 2023 2:22 pm
markantovertak skrev: tir jan 17, 2023 1:36 pm Da har Dortmund hentet erstatter (Ryerson) for Bellingham, så bare minutter igjen til Jude presenteres i rødt.
"Bellingham spotted at AXA".......?
*Holder pusten

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jeg har ikke sett makan til spending på Chelsea? De henter jo i øst og vest og øser ut noe helt vanvittig .

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

markantovertak skrev: tor jan 19, 2023 2:14 pm Ser ut som om Arthurs lån avsluttes slik at han kan bytte klubb. Da blir det åpning for kjøp. Blir det Ruben Neves ( ikke ulik profil om vi later som om Arthur kan spille fotball)?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Tinkler skrev: tor jan 19, 2023 6:41 pm
markantovertak skrev: tor jan 19, 2023 2:14 pm Ser ut som om Arthurs lån avsluttes slik at han kan bytte klubb. Da blir det åpning for kjøp. Blir det Ruben Neves ( ikke ulik profil om vi later som om Arthur kan spille fotball)?
Søren!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Legenden Arthur! Klarer han å få 14 minutter i løpet av de neste månedene slik at han får en hel halvtime før han sendes tilbake?

Deila

Legg inn av Deila »

TerryMcDermott skrev: tor jan 19, 2023 7:30 pm --- Legenden Arthur! Klarer han å få 14 minutter i løpet av de neste månedene slik at han får en hel halvtime før han sendes tilbake?
Har mine tvil altså. Høres ut som 14 minutter for mye.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Tenk om Arthur viser seg å være en knallmatch for oss og løsningen på alle våre problemer. :)

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Eldon skrev: tor jan 19, 2023 7:37 pm Tenk om Arthur viser seg å være en knallmatch for oss og løsningen på alle våre problemer. :)
Like a new signing😉 Vent litt....han er jo det😳

pava

Legg inn av pava »

Prøv å tenk positivt: Arthur kan fortsatt bli et av tidenes Liverpool spillere.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Arthur er en oppgradering av de vi stiller med vanligvis i år.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Guarnere skrev: tor jan 19, 2023 7:56 pm Arthur er en oppgradering av de vi stiller med vanligvis i år.
Nei.

Deila

Legg inn av Deila »

TrondLFC skrev: tor jan 19, 2023 7:43 pm
Eldon skrev: tor jan 19, 2023 7:37 pm Tenk om Arthur viser seg å være en knallmatch for oss og løsningen på alle våre problemer. :)
Like a new signing😉 Vent litt....han er jo det😳
:oops:

Deila

Legg inn av Deila »

Trenger vi egentlig ny midtbanespiller når vi har Bajčetić? Med mindre han blir like kjeks som resten på midten så blir han dritgod.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Hva tenker vi om Mason Mount-ryktene?

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

WaltonBR skrev: fre jan 20, 2023 6:36 pm Hva tenker vi om Mason Mount-ryktene?
Tenker han vil ha mer i lønn fra Chelsea enn han har blitt tilbudt så langt.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Ser det er snakk om Brozovic igjen. Skadehistorikken hans, særlig det siste året, får meg til å tro at det er noe i det.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Faquarl skrev: fre jan 20, 2023 6:45 pm
WaltonBR skrev: fre jan 20, 2023 6:36 pm Hva tenker vi om Mason Mount-ryktene?
Tenker han vil ha mer i lønn fra Chelsea enn han har blitt tilbudt så langt.
Sant. Vil du ha han om det viser seg å være mulig?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Eldon skrev: fre jan 20, 2023 6:51 pm Ser det er snakk om Brozovic igjen. Skadehistorikken hans, særlig det siste året, får meg til å tro at det er noe i det.
Chelsea igjen da?

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Folk_flesk skrev: fre jan 20, 2023 6:54 pm Chelsea igjen da?
Nei, vi er ikke Arsenal.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Paul Mitchell fra Monaco til Liverpool?
Det kunne vært noe, han virker å være temmelig sterk i jobben sin. Er det noe i det så kan vi iallfall legge fra oss disse litt tåpelige tankene om at Klopp og/eller Lijnders har tenkt å kuppe rekrutteringen i klubben.

(Litt kjedelig at ryktet kommer fra indykaila, men denne tråden bør være på forsiden).

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Selge Kelleher og Phillips for å få råd til Ruben Neves (eller en annen)?
Greit for meg.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Så,hvem bør selges for en stor sum til sommeren?

Juiced

Legg inn av Juiced »

Blir det ikke champions league spill til høsten, så tror jeg PSG/Real Madrid etc kommer til å prøve seg på Salah.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Vi er virkelig ferdige om vi ikke får nye eiere før neste sesong.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Juiced skrev: man jan 23, 2023 6:34 pm Blir det ikke champions league spill til høsten, så tror jeg PSG/Real Madrid etc kommer til å prøve seg på Salah.
Det er vel ikke akkurat feil tidspunkt å selge Salah til sommeren. Sjøl om jeg har vondt for å se det skje.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»