Januarvinduet ‘23 - Liverpool FC

Svar
Faquarl

Re: Januarvinduet ‘23 - Liverpool FC

Legg inn av Faquarl »

Deila skrev: søn jan 29, 2023 6:33 pm Minus har tydeligvis kontakter innad i klubben. Alt er bare en del av en stor masterplan som bare Minus vet om. Alt som gjøres er rett uansett :lol:
Det er mer sannsynlig å tro at hverken klubben eller Klopp har en plan?

Hallo?

Deila

Legg inn av Deila »

Faquarl skrev: søn jan 29, 2023 7:33 pm
Deila skrev: søn jan 29, 2023 6:33 pm Minus har tydeligvis kontakter innad i klubben. Alt er bare en del av en stor masterplan som bare Minus vet om. Alt som gjøres er rett uansett :lol:
Det er mer sannsynlig å tro at hverken klubben eller Klopp har en plan?

Hallo?
De har selvsagt en plan. Det komiske er hvordan minus legger frem alt han skriver som fasit :P Som at Bellingham er bankers. Det vet man selvsagt ikke.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 6:48 pm Man kan jo høre hva Klopp selv sier? Han er ganske ærlig og åpenhjertig. Men hva tror du? At det ikke er noe plan? At alt som skjer bare er på måfå?
De har jo så klart en plan. Men for det første er det jo ikke sikkert at denne er like god som planen som førte til Klopps første mesterlag i Liverpool, og for det andre er det jo for tiden mange punkter som virker usikre og neppe var en del av planen.

1. De valgte bevisst å ikke hente en midtbanespiller etter at Tchouameni ikke kom. Mot slutten av vinduet virket det imidlertid som Klopp angret og Artur var en ren panikkhandling.
2. Det inngikk neppe i planen at så mange spillere skulle se betydelig svakere ut enn sist sesong, og det uavhengig av skader.
3. Å hente Gakpo i januar var neppe en del av den opprinnelige planen.
4. Bellingham er helt åpenbart et ekstremt prioritert target. Er man sikre på at han kommer?
5. Om man ikke kommer seg til CL neste sesong, er det minst £50-60m i reduserte inntekter, sannsynligvis mer. Det var neppe en del av planen.
6. Er man relativt sikre på at de aller fleste av spillerne som ikke presterer særlig denne sesongen uten å være skadet kan heve seg tilbake til gammelt nivå neste sesong?

Så det er rimelig god grunn til å være mer skeptisk enn jeg har vært på en stund. Jeg hadde mer troa at man var virkelig på gang i perioden oktober 2015 til senhøsten 2017 som var omtrent det tidspunktet man virkelig kom i gang på et stabilt høyt nivå under Klopp, både i PL og i Europa. Det kan jo også være fordi jeg med de midlene man har i dag har jevnt over klart høyere forventninger enn da. Ikke nødvendigvis slik at jeg forventer tittelkamp hver sesong, men akkurat nå tror jeg heller ikke det blir med bare en mellomsesong.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Deila skrev: søn jan 29, 2023 7:34 pm
De har selvsagt en plan. Det komiske er hvordan minus legger frem alt han skriver som fasit :P Som at Bellingham er bankers. Det vet man selvsagt ikke.
Minus er den mest bipolare supporteren jeg vet om. Under Rodgers var alt så bekmørkt at det var hakket før han fikk skylda for alt fra finanskrisen til krigen i Libya, mens man under Klopp alltid har full kontroll og alltid har en bunnsolid plan som med 98 % sikkerhet vil gi oss også stor suksess i fremtiden.

Deila

Legg inn av Deila »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 7:42 pm
Deila skrev: søn jan 29, 2023 7:34 pm
De har selvsagt en plan. Det komiske er hvordan minus legger frem alt han skriver som fasit :P Som at Bellingham er bankers. Det vet man selvsagt ikke.
Minus er den mest bipolare supporteren jeg vet om. Under Rodgers var alt så bekmørkt at det var hakket før han fikk skylda for alt fra finanskrisen til krigen i Libya, mens man under Klopp alltid har full kontroll og alltid har en bunnsolid plan som med 98 % sikkerhet vil gi oss også stor suksess i fremtiden.
Sånn sett er kanskje ikke bipolar riktig, for da endrer man vel sinnstilstand veldig ofte. Med minus er det veldig enten eller tydeligvis. Ellers enig.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 7:40 pm
markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 6:48 pm Man kan jo høre hva Klopp selv sier? Han er ganske ærlig og åpenhjertig. Men hva tror du? At det ikke er noe plan? At alt som skjer bare er på måfå?
De har jo så klart en plan. Men for det første er det jo ikke sikkert at denne er like god som planen som førte til Klopps første mesterlag i Liverpool, og for det andre er det jo for tiden mange punkter som virker usikre og neppe var en del av planen.

1. De valgte bevisst å ikke hente en midtbanespiller etter at Tchouameni ikke kom. Mot slutten av vinduet virket det imidlertid som Klopp angret og Artur var en ren panikkhandling.
2. Det inngikk neppe i planen at så mange spillere skulle se betydelig svakere ut enn sist sesong, og det uavhengig av skader.
3. Å hente Gakpo i januar var neppe en del av den opprinnelige planen.
4. Bellingham er helt åpenbart et ekstremt prioritert target. Er man sikre på at han kommer?
5. Om man ikke kommer seg til CL neste sesong, er det minst £50-60m i reduserte inntekter, sannsynligvis mer. Det var neppe en del av planen.
6. Er man relativt sikre på at de aller fleste av spillerne som ikke presterer særlig denne sesongen uten å være skadet kan heve seg tilbake til gammelt nivå neste sesong?

Så det er rimelig god grunn til å være mer skeptisk enn jeg har vært på en stund. Jeg hadde mer troa at man var virkelig på gang i perioden oktober 2015 til senhøsten 2017 som var omtrent det tidspunktet man virkelig kom i gang på et stabilt høyt nivå under Klopp, både i PL og i Europa. Det kan jo også være fordi jeg med de midlene man har i dag har jevnt over klart høyere forventninger enn da. Ikke nødvendigvis slik at jeg forventer tittelkamp hver sesong, men akkurat nå tror jeg heller ikke det blir med bare en mellomsesong.
Nei, å mislykkes med planen er neppe en del av planen. Klubben er også i en ganske annen posisjon nå enn i 2015-17. Det er naturligvis ingen garanti for at man lykkes, lista ligger voldsomt høyt, med det man driver med. Men krisemaksimeringen noen måneder etter at klubben har gjennomført tidenes sesong er bare kjedelig, irriterende og fordummende.
Men noen ønsket seg jo eiere med økonomi som garanterer konstant opptur. De finnes. Men det er også den eneste garantien. Klopp kommer ikke til å være verdens beste manager til enhver tid. Men det er litt tidlig å avskrive ham nå, mistenke ham for å ha for tette bånd til enkelte spillere og at dette ødelegger for ham, klubben, fansen og eierne eller tro at han har blitt lat og overlatt alt til assistenten. Slikt er bare fordummende, alle skjønner at det ikke er slik.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 7:42 pm
Deila skrev: søn jan 29, 2023 7:34 pm
De har selvsagt en plan. Det komiske er hvordan minus legger frem alt han skriver som fasit :P Som at Bellingham er bankers. Det vet man selvsagt ikke.
Minus er den mest bipolare supporteren jeg vet om. Under Rodgers var alt så bekmørkt at det var hakket før han fikk skylda for alt fra finanskrisen til krigen i Libya, mens man under Klopp alltid har full kontroll og alltid har en bunnsolid plan som med 98 % sikkerhet vil gi oss også stor suksess i fremtiden.
Morsomt å sammenligne Rodgers og Klopp. Da har man peiling.

Minner om at Klopp har lyktes temmelig bra i Liverpool. Sist sesong var vi tre scoringer fra å vinne alt! Jeg håper det er greit å ha tro på en slik manager?
Sist redigert av markantovertak den søn jan 29, 2023 8:14 pm, redigert 1 gang totalt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 7:40 pm
markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 6:48 pm Man kan jo høre hva Klopp selv sier? Han er ganske ærlig og åpenhjertig. Men hva tror du? At det ikke er noe plan? At alt som skjer bare er på måfå?
De har jo så klart en plan. Men for det første er det jo ikke sikkert at denne er like god som planen som førte til Klopps første mesterlag i Liverpool, og for det andre er det jo for tiden mange punkter som virker usikre og neppe var en del av planen.


3. Å hente Gakpo i januar var neppe en del av den opprinnelige planen.
Denne er litt artig. Et impulskjøp til £40 mill når man ikke har råd til å forsterke midtbanen pga at kompisene til Klopp har fått for lange kontrakter med for høy lønn?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 8:08 pm Morsomt å sammenligne Rodgers og Klopp. Da har man peiling.
Ironisk nok forstod ikke du denne. Jeg er ikke overrasket.

Deila

Legg inn av Deila »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 8:13 pm
markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 8:08 pm Morsomt å sammenligne Rodgers og Klopp. Da har man peiling.
Ironisk nok forstod ikke du denne. Jeg er ikke overrasket.
Poenget gikk over hodet ja.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 7:49 pm Nei, å mislykkes med planen er neppe en del av planen. Klubben er også i en ganske annen posisjon nå enn i 2015-17. Det er naturligvis ingen garanti for at man lykkes, lista ligger voldsomt høyt, med det man driver med. Men krisemaksimeringen noen måneder etter at klubben har gjennomført tidenes sesong er bare kjedelig, irriterende og fordummende.
Men noen ønsket seg jo eiere med økonomi som garanterer konstant opptur. De finnes. Men det er også den eneste garantien. Klopp kommer ikke til å være verdens beste manager til enhver tid. Men det er litt tidlig å avskrive ham nå, mistenke ham for å ha for tette bånd til enkelte spillere og at dette ødelegger for ham, klubben, fansen og eierne eller tro at han har blitt lat og overlatt alt til assistenten. Slikt er bare fordummende, alle skjønner at det ikke er slik.
Det er ikke mange som har avskrevet Klopp. Det finnes noen gradsforskjeller mellom å krisemaksimere/avskrive Klopp og være totalt sveiseblind for at man har full kontroll på alt slik som du har. Men jeg skjønner at det er vanskelig å forstå dette når man opplever verden i enten blendahvitt eller beksvart.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 8:13 pm
markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 8:08 pm Morsomt å sammenligne Rodgers og Klopp. Da har man peiling.
Ironisk nok forstod ikke du denne. Jeg er ikke overrasket.
Rodgers satte Liverpool flere år tilbake. Klopp tok Liverpool tilbake til toppen.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 8:14 pm
markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 7:49 pm Nei, å mislykkes med planen er neppe en del av planen. Klubben er også i en ganske annen posisjon nå enn i 2015-17. Det er naturligvis ingen garanti for at man lykkes, lista ligger voldsomt høyt, med det man driver med. Men krisemaksimeringen noen måneder etter at klubben har gjennomført tidenes sesong er bare kjedelig, irriterende og fordummende.
Men noen ønsket seg jo eiere med økonomi som garanterer konstant opptur. De finnes. Men det er også den eneste garantien. Klopp kommer ikke til å være verdens beste manager til enhver tid. Men det er litt tidlig å avskrive ham nå, mistenke ham for å ha for tette bånd til enkelte spillere og at dette ødelegger for ham, klubben, fansen og eierne eller tro at han har blitt lat og overlatt alt til assistenten. Slikt er bare fordummende, alle skjønner at det ikke er slik.
Det er ikke mange som har avskrevet Klopp. Det finnes noen gradsforskjeller mellom å krisemaksimere/avskrive Klopp og være totalt sveiseblind for at man har full kontroll på alt slik som du har. Men jeg skjønner at det er vanskelig å forstå dette når man opplever verden i enten blendahvitt eller beksvart.
Om man tror Klopp gir enkelte spillere for lange kontrakter på for høy lønn fordi han liker de så godt har man ikke bare avskrevet ham. Man har slaktet ham.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 8:17 pm Om man tror Klopp gir enkelte spillere for lange kontrakter på for høy lønn fordi han liker de så godt har man ikke bare avskrevet ham. Man har slaktet ham.
I din verden ja. Hvor alt er enten/aller. Blendahvitt eller bekmørkt. For oss mer normale mennesker finnes det noe som heter nyanser. Noe du er totalt blottet for.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 8:19 pm
markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 8:17 pm Om man tror Klopp gir enkelte spillere for lange kontrakter på for høy lønn fordi han liker de så godt har man ikke bare avskrevet ham. Man har slaktet ham.
I din verden ja. Hvor alt er enten/aller. Blendahvitt eller bekmørkt. For oss mer normale mennesker finnes det noe som heter nyanser. Noe du er totalt blottet for.
Sier en som mener enn lønnskost på 62% er fryktelig høyt.

Dette er forøvrig skrevet av en hent uten nyansert syn på det Klopp driver med:
Det er forøvrig mye å kritisere Klopp og temaet hans for på banen, og som er mye viktigere enn de evinnelige kjøpe kjøpe kjøpe greiene. For eksempel hvordan Man forsvarer seg på dødball. Der ser det ut til at det kun er å slå ballen på bakre stolpe, og så blir det noe.
Pasningskvaliteten er under enhver kritikk. Og da handler det ikke bare om de ballen man slår bort, men også unøyaktigheten i de man treffer med.
Hvordan man forsvarer seg mot brudd. Hva er planen? Dette har blitt merkbart bedre med Gakpo, men det er masse igjen. Det kalles offensiv markering, men dette synes å være fullstendig nedprioritert.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 8:20 pm Sier en som mener enn lønnskost på 62% er fryktelig høyt.
Skrev jeg at det var "fryktelig høyt"? Eller er dette bare en stråmann fra en bipolar klovn totalt blottet for enhver form for nyanse?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 8:22 pm
markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 8:20 pm Sier en som mener enn lønnskost på 62% er fryktelig høyt.
Skrev jeg at det var "fryktelig høyt"? Eller er dette bare en stråmann fra en bipolar klovn totalt blottet for enhver form for nyanse?
Nei det var bare veldig høyt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 8:26 pm
Nei det var bare veldig høyt.
Jeg skrev at det var "ganske høyt". Det er ikke det som som veldig. Og iallfall ikke fryktelig.

Ellers ser jeg at du mener det går an å kritisere kampplan og taktikk. Men når man altså mener noe annet enn deg ang den overordnede strategien inkl spillerlogistikken, så har man altså "slaktet" Klopp. Fint at vi ser hvor landet ligger.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 8:28 pm
markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 8:26 pm
Nei det var bare veldig høyt.
Jeg skrev at det var "ganske høyt". Det er ikke det som som veldig. Og iallfall ikke fryktelig.

Ellers ser jeg at du mener det går an å kritisere kampplan og taktikk. Men når man altså mener noe annet enn deg ang den overordnede strategien inkl spillerlogistikken, så har man altså "slaktet" Klopp. Fint at vi ser hvor landet ligger.
Å lyve er greit?
Dette skrev du: En rik eier skulle egentlig ikke være nødvendig. Den største hindringen per dags dato er det veldig høye lønnsbudsjettet vårt. Og det blir ikke mindre før man er mer kyniske og kvitter seg med flere høytlønte spillere som ikke lenger presterer på det nivået som lønna skulle tilsi.

Man kan kritisere hva man vil, men man må nesten tåle å bli motsagt? Uten å skjemme seg ut.
Utover det overrasket det meg hvor viktig det er at jeg slakter Klopp. Fortsetter det som nå lover jeg å gjøre det, men han har altså litt mer å gå på enn Rodgers.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 8:39 pm Å lyve er greit?
Dette skrev du: En rik eier skulle egentlig ikke være nødvendig. Den største hindringen per dags dato er det veldig høye lønnsbudsjettet vårt. Og det blir ikke mindre før man er mer kyniske og kvitter seg med flere høytlønte spillere som ikke lenger presterer på det nivået som lønna skulle tilsi.

Man kan kritisere hva man vil, men man må nesten tåle å bli motsagt? Uten å skjemme seg ut.
Vi har jo penger allerede i dag, men spørsmålet er om det er nok?

Og det er ikke tvil både at flere spillere ikke presterer på det nivået som lønna skulle tilsi, og at et lavere lønnsbudsjett ville gitt mulighet for større overgangsbudsjett?

Ellers er det jeg har skrevet fortsatt veldig langt unna slakt. Det eneste jeg sier at jeg ikke lenger er overbevist om at man per dags dato er på riktig vei mot tilnærmet like stor suksess som man har hatt, og at jeg er ikke overbevist om at den overordnede strategien er riktig.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: søn jan 29, 2023 8:43 pm
markantovertak skrev: søn jan 29, 2023 8:39 pm Å lyve er greit?
Dette skrev du: En rik eier skulle egentlig ikke være nødvendig. Den største hindringen per dags dato er det veldig høye lønnsbudsjettet vårt. Og det blir ikke mindre før man er mer kyniske og kvitter seg med flere høytlønte spillere som ikke lenger presterer på det nivået som lønna skulle tilsi.

Man kan kritisere hva man vil, men man må nesten tåle å bli motsagt? Uten å skjemme seg ut.
Vi har jo penger allerede i dag, men spørsmålet er om det er nok?

Og det er ikke tvil både at flere spillere ikke presterer på det nivået som lønna skulle tilsi, og at et lavere lønnsbudsjett ville gitt mulighet for større overgangsbudsjett?
Du fremstiller dette som om det er fryktelig enkelt. Arsensl hadde en fryktelig høy lønnskost da de var dårlige, nå når de er gode har de en lav. Slik vil det være med Liverpool også. Målet til klubben de siste årene har vært å bygge opp en tropp som kan kjempe på alle fronter. Det blir dyrt det.
Mange har luftet tanken om at forrige sesong kostet for mye og at troppen tok fysisk skade av det. Ergo, man hadde trengt enda flere spillere på et enda høyere nivå. Slikt koster penger. Handlingsrommet begrenses om man ikke lykkes.
Det er kanskje slik at Liverpool kan være med på bare en front pluss håpe på litt cup-lykke? Da kan man kvitte seg med spillere, og ha en mindre kjernetropp.
Burde man byttet ut litt fortere på midten? Ja kanskje. Men man har endret mye foran. Og det gikk bra sist sesong. Det er ikke så rart om man ønsket å gjøre endringene over tid.
Så har man de økonomiske forutsetningene man har. Det betyr at man ikke kan bomme på rekrutteringen.
Den økonomiske situasjonen er som den er. Den er ok, men ikke bunnløs.
Summasummarum er jeg enig i at det hadde vært flott om man var kommet en spiller eller to lengre i utskiftingen på midten. Men feks Fab var verdens sånn cirka beste DM sist sesong. Men det blir for dumt for meg når man tror de lange og dyre kontraktene til enkelte spillere skyldes personlige forhold. De skyldes at man ønsket å bygge en stor nok tropp til å kjempe på alle fronter. Det gjorde man forrige sesong.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »



Er det på tide å cashe inn penger for Salah til sommeren?

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

chelsea8 skrev: man jan 30, 2023 12:10 pmEr det på tide å cashe inn penger for Salah til sommeren?
Interessert?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Ikke spesielt. Jeg tenker mer på hva som skal være strategien. Skal man få inn penger på han eller håpe på at han våkner til liv igjen?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Eldon skrev: man jan 30, 2023 12:31 pm
chelsea8 skrev: man jan 30, 2023 12:10 pmEr det på tide å cashe inn penger for Salah til sommeren?
Interessert?
Han har vært der før. Spilte 13 kamper og scoret 2 mål 2014-2016, så de greide som vanlig å få maks potensiale ut av spilleren.

Corvus

Legg inn av Corvus »

markantovertak skrev: lør jan 28, 2023 6:51 pm
Corvus skrev: lør jan 28, 2023 6:40 pm
Machine_Head skrev: fre jan 27, 2023 2:14 pm Fryktelig nedtur at vi ikke er med i kampen om Caicedo. Andre klubber scrambler for å forsterke seg og gjøre seg enda bedre, mens vi sitter med tommelen langt opp i ræva og vinker farvel til topp fire med et smil om munnen. Skrevet i affekt, don’t hate me.
Føler samme frustrasjonen. Alle andre enn Liverpool handler solid virker det som. Og så er det Liverpool som har de soleklart største hullene å tette for å ha sjanse på topp 4.
Alle andre? Man Utd? City? Spurs? Newcastle? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Kan vel ta med Arsenal og foreløpig?
Ikke alle andre, men det er flere av de andre topplagene som handler for atskillig mer enn Liverpool.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Corvus skrev: man jan 30, 2023 3:16 pm Ikke alle andre, men det er flere av de andre topplagene som handler for atskillig mer enn Liverpool.
Det er kun Chelsea og Newcastle som har brukt mer enn Liverpool av lagene over(og a poeng) dere på tabellen hittil i januar. Og vet ikke om Gordon kan regnes som en forsterkning for dem...

Corvus

Legg inn av Corvus »

MentalM skrev: man jan 30, 2023 3:22 pm
Corvus skrev: man jan 30, 2023 3:16 pm Ikke alle andre, men det er flere av de andre topplagene som handler for atskillig mer enn Liverpool.
Det er kun Chelsea og Newcastle som har brukt mer enn Liverpool av lagene over(og a poeng) dere på tabellen hittil i januar. Og vet ikke om Gordon kan regnes som en forsterkning for dem...
Klar over det, men går sterke rykter om at andre topplag handler nå på slutten, får se frem til vinduet stenger. Klopp har allerede sagt at det ikke blir mer handel. Selv om midtbanen skriker etter forsterkninger.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Corvus skrev: man jan 30, 2023 3:28 pm
MentalM skrev: man jan 30, 2023 3:22 pm
Corvus skrev: man jan 30, 2023 3:16 pm Ikke alle andre, men det er flere av de andre topplagene som handler for atskillig mer enn Liverpool.
Det er kun Chelsea og Newcastle som har brukt mer enn Liverpool av lagene over(og a poeng) dere på tabellen hittil i januar. Og vet ikke om Gordon kan regnes som en forsterkning for dem...
Klar over det, men går sterke rykter om at andre topplag handler nå på slutten, får se frem til vinduet stenger. Klopp har allerede sagt at det ikke blir mer handel. Selv om midtbanen skriker etter forsterkninger.
--- Da må spillere ut først og selv om fans gjerne vil gi de bort bare man blir kvitt disse,så skjer ikke det.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TerryMcDermott skrev: man jan 30, 2023 4:05 pm
Corvus skrev: man jan 30, 2023 3:28 pm
MentalM skrev: man jan 30, 2023 3:22 pm

Det er kun Chelsea og Newcastle som har brukt mer enn Liverpool av lagene over(og a poeng) dere på tabellen hittil i januar. Og vet ikke om Gordon kan regnes som en forsterkning for dem...
Klar over det, men går sterke rykter om at andre topplag handler nå på slutten, får se frem til vinduet stenger. Klopp har allerede sagt at det ikke blir mer handel. Selv om midtbanen skriker etter forsterkninger.
--- Da må spillere ut først og selv om fans gjerne vil gi de bort bare man blir kvitt disse,så skjer ikke det.
Rart hvor umulig det er å fatte dette.
I tillegg er det temmelig rart at man nærmest tar hva som helst. Vi prøvde det med Arthur. Vi trenger IKKE flere slike. Skal man hente spillere får man hente spillere man ønsker, om ikke får Milner spille fram til disse spillerne man ønsker er mulig å hente.

Ok, man kan hente U21-spillere uten at noen må ut. Men da gjelder det enda met at det må være spillere som er gode nok nå, og ikke minst er gode nok for framtiden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»