NRK med kjendiser i adventstiden

Svar
TrueTopRed

Re: NRK med kjendiser i adventstiden

Legg inn av TrueTopRed »

Haha hva er dette for noe tullball? Jeg leste noe tidligere idag at NRK måtte spare endel cash fremover, men at de skulle prøve å fortsatt holde nivået for brukern, er dette et resultat av det.....eller koster det litt å dra sammen denne gjengen?

Jeg blir flau over å se på det.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Det var en jævla sutrete trådstart og dårlig emnenavn, så her lager jeg en ny tråd. Doktor Sutre kan her sippe over sine tapte skattepenger, og dette programmet han ikke liker. Han vil at vi alle kun skal se sport, eller var det polka og høykultur? Jeg gir faen...
Sist redigert av B.O.B. den tor des 01, 2022 11:21 pm, redigert 1 gang totalt.

jakral

Legg inn av jakral »

Fjorårets julekalender med det magiske tivoliteateret var jo ekstremt påkostet - over 80 millioner kroner. Ikke uventet at årets julekalender fikk merke sparekniven. Men dette kjendisfjaset var vel litt i underkant av hva man kunne forvente. Skjønner jo godt at NRK gjør de gamle julekalenderne tilgjengelig igjen som erstatning for dette makkverket.

kibby

Legg inn av kibby »

TrueTopRed skrev: tor des 01, 2022 11:03 pm Haha hva er dette for noe tullball? Jeg leste noe tidligere idag at NRK måtte spare endel cash fremover, men at de skulle prøve å fortsatt holde nivået for brukern, er dette et resultat av det.....eller koster det litt å dra sammen denne gjengen?

Jeg blir flau over å se på det.
Sikkert spilt inn i sommer. I hvert fall før Moholt var med i SVD.

kibby

Legg inn av kibby »

jakral skrev: tor des 01, 2022 11:16 pm Fjorårets julekalender med det magiske tivoliteateret var jo ekstremt påkostet - over 80 millioner kroner. Ikke uventet at årets julekalender fikk merke sparekniven. Men dette kjendisfjaset var vel litt i underkant av hva man kunne forvente. Skjønner jo godt at NRK gjør de gamle julekalenderne tilgjengelig igjen som erstatning for dette makkverket.
De har vel brukt noen millioner på Snøfall 2 også, som akkurat er ferdig med produksjon/innspilling.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

kibby skrev: fre des 02, 2022 12:13 am Sikkert spilt inn i sommer. I hvert fall før Moholt var med i SVD.
Mulig. At man må spare penger er forståelig sikkert, men mener selv at det burde være mulig å få til noe annet uansett. Jeg tolker dette som at man bruker det kjipe kjendiskapet for å uansett få noen seere.

Men men, skal ikke klage mer da dette uansett ikke er noe jeg ville bruke tid på.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Skal jeg komme med et tips? Hvis dere synes det her er så jævlig? Bare ikke se på for eksempel. Det pleier jeg å gjøre når ting jeg ikke liker er på tv

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Salihovic91 skrev: fre des 02, 2022 12:45 am Skal jeg komme med et tips? Hvis dere synes det her er så jævlig? Bare ikke se på for eksempel. Det pleier jeg å gjøre når ting jeg ikke liker er på tv
Vet du hva, tven stod på i bakgrunden etter fotball vm, og der jeg satt på pc med headsett og lurte på hva i helvete det var for noe skvip jeg hørte bak meg....snur meg da, og ser noen halvmotiverte "kjendiser" som presser gjennom en sang. Så det var sånn jeg kom over denne "godbiten".

Så ikke en bevist handling fra min side, men like fult så tar jeg meg friheten til å prøve å sette ord på det jeg så

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Ser pga Moholt. Er litt svak for henne, haha.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Salihovic91 skrev: fre des 02, 2022 12:45 am Skal jeg komme med et tips? Hvis dere synes det her er så jævlig? Bare ikke se på for eksempel. Det pleier jeg å gjøre når ting jeg ikke liker er på tv
Jo, men skal man vurdere om eit program er bra eller dårleg. Så krever det faktisk at man har sett det. Eg kjem ikkje å sjå på dette vidare, men på eit debattforum så forventer eg at dei som kommenterer programmet har faktisk sett det

Fazam

Legg inn av Fazam »

Hvor mye kostet det å lage dette våset, og hvor mye fikk de som deltar i honorar?

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

NRKs julekalender i 2022 handler om en fyr som skal onanere bort en isbit for å få fram en nøtt.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

DoktorS skrev: lør des 03, 2022 10:25 pm NRKs julekalender i 2022 handler om en fyr som skal onanere bort en isbit for å få fram en nøtt.
Jaja, de får bare holde på med sitt der. Mon tro om det i det hele tatt blir noe som helst å fylle det nye NRK-huset med.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

DoktorS skrev: lør des 03, 2022 10:25 pm NRKs julekalender i 2022 handler om en fyr som skal onanere bort en isbit for å få fram en nøtt.
Så dagens episode pga den ble omtalt i anmeldelsen til VG (etter at jeg fikk nok allerede etter episode 1) men jeg forstår ikke at dette kan fenge noen som helst?
En billig parodi på en tullejulekalender. Ubegripelig dårlig og platt

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Elgen skrev: lør des 03, 2022 10:38 pm
DoktorS skrev: lør des 03, 2022 10:25 pm NRKs julekalender i 2022 handler om en fyr som skal onanere bort en isbit for å få fram en nøtt.
Så dagens episode pga den ble omtalt i anmeldelsen til VG (etter at jeg fikk nok allerede etter episode 1) men jeg forstår ikke at dette kan fenge noen som helst?
En billig parodi på en tullejulekalender. Ubegripelig dårlig og platt
De klarer i det minste for å sørge for svært lite sympati for at de må spare penger og nedbemanne. Og så får de være deres valg, om de ønsker disse kjendisene og Sophie Elise og hun venninna på lønningslista, eller de ønsker å beholde journalistene som holder på med seriøst arbeid.

Ser ut til at de velger de første. Så da kan man jo lure på hvor ledelsen styrer skuta.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

DoktorS skrev: lør des 03, 2022 10:41 pm
Elgen skrev: lør des 03, 2022 10:38 pm
DoktorS skrev: lør des 03, 2022 10:25 pm NRKs julekalender i 2022 handler om en fyr som skal onanere bort en isbit for å få fram en nøtt.
Så dagens episode pga den ble omtalt i anmeldelsen til VG (etter at jeg fikk nok allerede etter episode 1) men jeg forstår ikke at dette kan fenge noen som helst?
En billig parodi på en tullejulekalender. Ubegripelig dårlig og platt
De klarer i det minste for å sørge for svært lite sympati for at de må spare penger og nedbemanne. Og så får de være deres valg, om de ønsker disse kjendisene og Sophie Elise og hun venninna på lønningslista, eller de ønsker å beholde journalistene som holder på med seriøst arbeid.

Ser ut til at de velger de første. Så da kan man jo lure på hvor ledelsen styrer skuta.
Ja sjukt å tenke på at lokale nyhetsjournalister kanskje mister jobben. Mens 24 desperate kjendiser drit seg ut på TV. Samstundes som NRK med untak av fotball VM og 50% skiskytting har mistet stort sett alt av rettigheter til idrett.

Skulle gjerne vist kor mykje desse kjendisene fekk for å være med og kor mykje NRK faktisk bruker på denne serien. Er dette verkeleg rett bruk av NRK sine budsjetter?

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

DoktorS skrev: lør des 03, 2022 10:25 pm NRKs julekalender i 2022 handler om en fyr som skal onanere bort en isbit for å få fram en nøtt.
Beklager, jeg hørte feil - han sa visst ""urinere". Altså ikke fullt så "morsomt". Ellers kan man lure på hva en hedersmann som Christian Borch har der å gjøre. Pinlig.

kibby

Legg inn av kibby »

Jeg henger fortsatt med.

Så trist at classy girl og min favoritt
► Show Spoiler
røk ut. Nå blir det ikke like gøy å følge med lenger 😂

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

rommegrot skrev: fre des 02, 2022 1:06 am Ser pga Moholt. Er litt svak for henne, haha.
Selv holder jeg på Danse-Helene, en aldeles nydelig jente :)

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Synes dette er helt grei underholdning jeg. De andre julekalenderne som går i reprise for 150. gang er jeg drittlei!

Fazam

Legg inn av Fazam »

Oslogg123 skrev: søn des 04, 2022 7:28 pm Synes dette er helt grei underholdning jeg.
Det hadde det vært. På en kommersiell kanal vel og merke.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Hva driver kringkastingsrådet med for tiden?

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Oslogg123 skrev: søn des 04, 2022 7:28 pm Synes dette er helt grei underholdning jeg. De andre julekalenderne som går i reprise for 150. gang er jeg drittlei!
Ja, syns den er grei nok i brist på annet.

Hadde forresten gjerne vært isbiten imellom lårene til Helena, hadde smelta ganske fort der tenker jeg :lol:

Håpet på en ny nisse-sesong men ser den forrige i reprise, den var så god at det tåler den. Husker godt ungkarsnissen, den skulle jeg gjerne sett i reprise, beste nisse kalenderen ever.

En annen julekalender jeg ser på er Jul i Blodfjell 2, den så jeg aldri når den først gikk på lufta.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Han typen til hun søstera til Ada Hegerberg begynner å bli litt slitsom.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Pangåpning for NRKs nye og utskjelte julekalender - over 800.000 har sett første episode

«24-stjerners julekalender» ble helgens nest mest sette program.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: søn des 04, 2022 10:15 pm Markus Neby begynner å bli litt slitsom.
Fikset for deg

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Trodde først du var Jon Michelet (se dårlig på kort hold), men ser nå at du er Frank Booth.

Fine!

Nok om det jeg må på trening.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Jeg fikk innlegg 69 !

kibby

Legg inn av kibby »

kibby skrev: søn des 04, 2022 2:44 pm Jeg henger fortsatt med.

Så trist at classy girl og min favoritt
► Show Spoiler
røk ut. Nå blir det ikke like gøy å følge med lenger 😂
► Show Spoiler

kibby

Legg inn av kibby »

TrueTopRed skrev: fre des 02, 2022 12:31 am
kibby skrev: fre des 02, 2022 12:13 am Sikkert spilt inn i sommer. I hvert fall før Moholt var med i SVD.
Mulig. At man må spare penger er forståelig sikkert, men mener selv at det burde være mulig å få til noe annet uansett. Jeg tolker dette som at man bruker det kjipe kjendiskapet for å uansett få noen seere.

Men men, skal ikke klage mer da dette uansett ikke er noe jeg ville bruke tid på.
Aurora sier på mystory i dag at det ble spilt inn i mai. Altså lenge før NRK fikk beskjed om å spare/kutte (slik de har gjort med Kåss til kvelds og Lindmo).

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»