Medias dekning av Fotball-VM

Svar
Hoppidioten

Re: Medias dekning av Fotball-VM

Legg inn av Hoppidioten »

Gud bedre for en tale.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Er meget infatil mann Infantino .

Evv

Legg inn av Evv »

Denne endeløse monologen bare taper du på Infantino, pinlig. Blatter/Infantino, same shit.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Evv skrev: lør nov 19, 2022 9:49 am Denne endeløse monologen bare taper du på Infantino, pinlig. Blatter/Infantino, same shit.
Blatter er vel av det klassiske korrupte slaget, men Infantino er faktisk verre i og med at han hele tiden skal være "innovativ", dvs ødelegge fotballen fullstendig gjennom å prøve ut stadig mer idiotiske turneringsformat. Han har langt på vei greid å ødelegge neste VM allerede, uten å engang legge VM til en udemokratisk stat.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Aldri før har gal mans ralling vært mer passende

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

TWU skrev: lør nov 19, 2022 9:23 am Nå har identitets-greiene kommet til FIFA-toppledelsen også…

https://www.vg.no/sport/fotball/i/JQO2g ... en-homofil

Føler meg som en homofil sier han, men da burde han vel lagt hodet sitt på skaffoldet for å få den faktiske følelsen?
«Today I feel qatari. Today I feel arabic.

Today I feel gay. Today i feel like a migrant worker.»

Han er inne i en identitetskrise stakkars.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Kalkulert ralling for å tilfredsstille de han vil holde seg inne med.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Nei faen. Klaveness for president, sier jeg. Endringer må til. Ikke bare i FIFA, men for toppfotballen generelt.

Nok er nok for meg. Jeg har ikke lengre samme gleden av å se på PL, CL og andre mesterskap som jeg hadde før.

startelver

Legg inn av startelver »

FIFA president Infantino bekrefter at han er Gay og vil være det under hele mesterskapet. Han er også handicappet på samme tid. Dobbel moro altså.


Taururu

Legg inn av Taururu »

https://www.fifa.com/social-impact/camp ... gns-during

FIFA setter en effektiv stopper for de landene som var omgitt av "onelove"-kampanjen . Regnbuearmbind ble for kontroversielt tydligvis, istedet har de nå lagd sine egne kampanjer. Håper "one love"-kampanjen allikevel trosser dette og bruker regnbuearmbånd.

Fy, så forkastelig dette VM er.

startelver

Legg inn av startelver »

Så vidt meg bekjent skal Harry Kane bruke armbuebind som kaptein. Så spillerne kan gjøre det hvis de vil.

Taururu

Legg inn av Taururu »

startelver skrev: lør nov 19, 2022 12:09 pm Så vidt meg bekjent skal Harry Kane bruke armbuebind som kaptein. Så spillerne kan gjøre det hvis de vil.
Håper virkelig de gjør det. Hugo Lloris velger å ikke bruke det

https://www.nettavisen.no/sport/lloris- ... 3424332545
Sist redigert av Taururu den lør nov 19, 2022 12:13 pm, redigert 1 gang totalt.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Ryktes at flesteparten av spillerne faktisk boikotter VM. Disse skal erstattes av utkledde fremmedarbeidere.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Når man trodde det ikke kunne bli mer absurd. Trist.

Number4

Legg inn av Number4 »

Hvis korrupsjon har et ansikt må Infantino sitt ha vært modell.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Hehe morsom den talen til Infantino. Det hele blir så latterlig at jeg tror at det faktisk kan gagne fotballen på sikt, for nå må man være svært tilbakestående for å ikke se at fotballen er på ville veier.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Rexwiller skrev: lør nov 19, 2022 12:13 pm Ryktes at flesteparten av spillerne faktisk boikotter VM. Disse skal erstattes av utkledde fremmedarbeidere.
Dette hadde faktisk vært noe om noen spillere faktisk gjorde noe. Noe mer, noe som virkelig ville satt FIFA og Qatar i forlegenhet, enn et regnbuefarget armbind..

Om bare en spiller sa fra. Tenk om Harry Kane satt seg ned etter avspark. Om alle spillerne vende ryggen til pampene på tribunen. Et eller annet..

Number4

Legg inn av Number4 »

anbessa skrev: lør nov 19, 2022 12:30 pm Hehe morsom den talen til Infantino. Det hele blir så latterlig at jeg tror at det faktisk kan gagne fotballen på sikt, for nå må man være svært tilbakestående for å ikke se at fotballen er på ville veier.
Ingen utfordrer til presidentvalget!

Taururu

Legg inn av Taururu »

TheRealArt_Verified skrev: lør nov 19, 2022 12:31 pm
Rexwiller skrev: lør nov 19, 2022 12:13 pm Ryktes at flesteparten av spillerne faktisk boikotter VM. Disse skal erstattes av utkledde fremmedarbeidere.
Dette hadde faktisk vært noe om noen spillere faktisk gjorde noe. Noe mer, noe som virkelig ville satt FIFA og Qatar i forlegenhet, enn et regnbuefarget armbind..

Om bare en spiller sa fra. Tenk om Harry Kane satt seg ned etter avspark. Om alle spillerne vende ryggen til pampene på tribunen. Et eller annet..
Absolutt. Skulle ønske vi hadde flere samfunnskritiske toppfotballspillere der ute

Taururu

Legg inn av Taururu »

Number4 skrev: lør nov 19, 2022 12:34 pm
anbessa skrev: lør nov 19, 2022 12:30 pm Hehe morsom den talen til Infantino. Det hele blir så latterlig at jeg tror at det faktisk kan gagne fotballen på sikt, for nå må man være svært tilbakestående for å ikke se at fotballen er på ville veier.
Ingen utfordrer til presidentvalget!
Merkelig det der. Ikke akkurat en veldig demokratisk organisasjon

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Taururu skrev: lør nov 19, 2022 12:37 pm
Number4 skrev: lør nov 19, 2022 12:34 pm
anbessa skrev: lør nov 19, 2022 12:30 pm Hehe morsom den talen til Infantino. Det hele blir så latterlig at jeg tror at det faktisk kan gagne fotballen på sikt, for nå må man være svært tilbakestående for å ikke se at fotballen er på ville veier.
Ingen utfordrer til presidentvalget!
Merkelig det der. Ikke akkurat en veldig demokratisk organisasjon
Det er vel lov å stille som utfordrer?

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

GatlingGun skrev: lør nov 19, 2022 11:14 am Nei faen. Klaveness for president, sier jeg. Endringer må til. Ikke bare i FIFA, men for toppfotballen generelt.

Nok er nok for meg. Jeg har ikke lengre samme gleden av å se på PL, CL og andre mesterskap som jeg hadde før.
Nok er nok for deg ? Hold deg unna all fotball da, bortsett fra kvinnefotball da, den klarer seg nok helt fint uten deg. NRK og VG melder at 18 % av folket over 18 år vil boikotte TV stolen, som at disse 18 % ville sett en hel fotballkamp om VM ble arrangert i Skandinavia.

Løsningen ligger i å splitte fotballen. FIFA bør oppløses. Et forbund for de rike vestlige og demokratiske landene som ikke er homofobe, og ett forbund for rasket. De primitive, religiøse, fattige diktaturene som verken liker homofile eller demokrati. Dette bør ikke begrenses til herrefotball. Det må gjelde all sport. Til nød kan de primitive villmenn få delta her hos oss i vesten. Dette må ikke bare gjelde sport og sportsvasking. Det må også gjelde handel, transaksjoner, eierskap, kultur osv.. Bygg nye voller mellom det rike, liberale og demokratiske vesten og diktaturene med religiøse mørkemenn.

Araberlandene med penger burde bryte med Vesten og danne sitt nye fotballforbund og få med seg Kina, India, Russland, Pakistan, Belarus, Brasil og Argentina og en rekke afrikanske land.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Crazy Horse skrev: lør nov 19, 2022 1:28 pm Araberlandene med penger burde bryte med Vesten og danne sitt nye fotballforbund og få med seg Kina, India, Russland, Pakistan, Belarus, Brasil og Argentina og en rekke afrikanske land.
Brasil og Argentina er da imidlertid demokratier i motsetning til Qatar, Russland, Kina, Belarus. Og så har de fotballkultur så det holder. Qatar har absolutt NADA av det.

Selv om de var et fullverdig demokrati burde ikke Qatar vært i nærheten av å få fotball-VM.
Sist redigert av KongOlav2 den lør nov 19, 2022 1:34 pm, redigert 1 gang totalt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Crazy Horse skrev: lør nov 19, 2022 1:28 pm
GatlingGun skrev: lør nov 19, 2022 11:14 am Nei faen. Klaveness for president, sier jeg. Endringer må til. Ikke bare i FIFA, men for toppfotballen generelt.

Nok er nok for meg. Jeg har ikke lengre samme gleden av å se på PL, CL og andre mesterskap som jeg hadde før.
Nok er nok for deg ? Hold deg unna all fotball da, bortsett fra kvinnefotball da, den klarer seg nok helt fint uten deg. NRK og VG melder at 18 % av folket over 18 år vil boikotte TV stolen, som at disse 18 % ville sett en hel fotballkamp om VM ble arrangert i Skandinavia.

Løsningen ligger i å splitte fotballen. FIFA bør oppløses. Et forbund for de rike vestlige og demokratiske landene som ikke er homofobe, og ett forbund for rasket. De primitive, religiøse, fattige diktaturene som verken liker homofile eller demokrati. Dette bør ikke begrenses til herrefotball. Det må gjelde all sport. Til nød kan de primitive villmenn få delta her hos oss i vesten. Dette må ikke bare gjelde sport og sportsvasking. Det må også gjelde handel, transaksjoner, eierskap, kultur osv.. Bygg nye voller mellom det rike, liberale og demokratiske vesten og diktaturene med religiøse mørkemenn.

Araberlandene med penger burde bryte med Vesten og danne sitt nye fotballforbund og få med seg Kina, India, Russland, Pakistan, Belarus, Brasil og Argentina og en rekke afrikanske land.
Det er en blanding av boikott og manglende lyst på å bruke tid og forbrukermakt på dette. Og heller bruke den på lokalfotballen.

Man kan ikke løse alt på en gang. Denne gangen handler det om verdiene fotball skal stå for, men som er satt til side til fordel for nasjonsbygging og sportsvasking basert på grov korrupsjon og menneskerettighetsbrudd.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

At FIFA skal belære oss om etikk og moral er som om Al Qaida skal belære oss om flysikkerhet.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

For et makkverk av en tale. Skulle ikke tro det var mulig, men han presterer altså å stille FIFA i et enda dårligere lys. Godt jobba.

startelver

Legg inn av startelver »

Denne her var overraskende, pressetalsmannen hos FIFA, Swanson står frem som Gay etter talen til presidenten.

Hva slags budskap er dette? Han bør kanskje komme seg i sikkerhet snart fra en del ekle lakenmenn som kommer til å fotfølge han resten av oppholdet.


Number4

Legg inn av Number4 »

TheTreble skrev: lør nov 19, 2022 1:41 pm For et makkverk av en tale. Skulle ikke tro det var mulig, men han presterer altså å stille FIFA i et enda dårligere lys. Godt jobba.
Og ingen utfordrer ham som president. Fotballverden er fornøyd med ham og det som genereres av penger.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TWU skrev: lør nov 19, 2022 9:23 am Nå har identitets-greiene kommet til FIFA-toppledelsen også…

https://www.vg.no/sport/fotball/i/JQO2g ... en-homofil

Føler meg som en homofil sier han, men da burde han vel lagt hodet sitt på skaffoldet for å få den faktiske følelsen?
Fy faen, for en type.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

KongOlav2 skrev: lør nov 19, 2022 1:31 pm
Crazy Horse skrev: lør nov 19, 2022 1:28 pm Araberlandene med penger burde bryte med Vesten og danne sitt nye fotballforbund og få med seg Kina, India, Russland, Pakistan, Belarus, Brasil og Argentina og en rekke afrikanske land.
Brasil og Argentina er da imidlertid demokratier i motsetning til Qatar, Russland, Kina, Belarus. Og så har de fotballkultur så det holder. Qatar har absolutt NADA av det.

Selv om de var et fullverdig demokrati burde ikke Qatar vært i nærheten av å få fotball-VM.
Jeg tror FIFA og landslag snart er historie, herunder VM som vi har kjent det. Så lenge stemmene til korrupte land rundt om i verden har like høy vekt som Island, så er resultatet gitt. Om Saudi-Arabia blar opp nok penger er VM 2030 lagt til …. Ja …. hva tror du ? Landslagsfotballen er snart død, bortsett fra EM. Fremtidens fotball er klubblag, men ups dette med sportsvasking da, City m.v..

Om man skal unngå kapital skutt inn i fotballklubber fra land som av historiske, religiøse eller kulturelle årsaker ser på homofile som synd og som ikke bryr seg om arbeidstakeres rettigheter bør vel dette nå ramme andre enn hakkekyllingen; herrefotball. Hva med klær og tekniske artikler merket Made in Bangladesh eller Taiwan, India eller Pakistan ? Barnearbeid, slavekontrakter og homofobi ? For ikke å nevne utenlandsk kapital fra diktaturer som daglig bryter menneskerettigheter og som nærmest steiner homofile er inne på eiersiden i bedrifter i Europa og USA. Skal det forbys (kapitalvasking) eller er det bare herrefotballen som rammes ? Hva med Saudi Arabia som USA og Europa er allierte med pga olje ? Et land med mye mer blod på hendene enn Qatar. Tyrkia ? Får være med i NATO pga en strategisk beliggenhet og Europas største hær. En leder som Stoltenberg klapper og klemmer og logrer til selv om landet behandler kurdere og opponenter forkastelig. Politiet løfter ikke en finger for å beskytte LHBT opptog i landet. Det er herrefotballen som skal tas. Ofrene er vel da minst, særlig for fotballhatere. Dobbeltmoral ?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»