VM Fantasy Norsk Tipping 200kr

Svar
guru

Re: VM Fantasy Norsk Tipping 200kr

Legg inn av guru »

urbeka skrev: tor nov 24, 2022 10:54 am Spissen som starter for Sveits, Breel Embolo, er ikke engang lagt inn i spillet... så langt jeg klarer se
Det helt utrolig. For et vanvittig useriøst spill. Og det lå vel i kortene at Embolo selvsagt da også scoret :) :) Dette må være tidenes største fiasko når det kommer til Fantasyspill.

Jeg skal heller fokusere på hovedrundespill og dagsrunder hos N-T resten av VM.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Norsk Tipping-laget mitt med tidenes motgang. Kaptein Messi og Martinez skuffet stort, Davies bommet på straffe og Musiala skulle scoret 2 mål. 426 totalt etter første runde er allikevel godkjent, og jeg har gode forhåpninger om å havne på betalt plassering (ca topp 200) til slutt. Bruker kun 1 av 2 bytter for å ha litt mer flex til siste runde i gruppespillet hvor det er litt finere kamper å angripe enn i runde 2 + jeg vet hvem som er ute og hvem som må vinne (liker Nederland vs Qatar, USA vs Iran, Costa Rica vs Tyskland).

Mæhle->Kamada i et forsøk på å ri Japan-bølgen mot et hjelpeløst Costa Rica. Håper på minimum 2 mål fra Japan selv om jeg mistenker at de sliter mer når laget ikke får monsterrom å kontre på som mot Tyskland. Elsker ikke Musiala og Raum mot Spania, kun Kane fra England og null Brasil- og Spania-spillere, men får gå greit denne runden. Har tro på at Argentina hever seg mot et lag som ikke er dopet, selv om super-Ochoa er tung å møte. Må håpe at Meunier er med fra start, ganske sikker på det.

Galindez
Raum-Davies-Dumfries-Meunier
Musiala-Kamada-Messi(c)
Kane-Martinez-Giroud

urbeka

Legg inn av urbeka »

Tripla opp på Senegal. Traff ikke på noe :-)

guru

Legg inn av guru »

urbeka skrev: fre nov 25, 2022 4:09 pm Tripla opp på Senegal. Traff ikke på noe :-)
Hehe :)

Kjørte trippel Senegal defensivt på FIFA-spillet. Her leker jeg bare vilt. Capper Dumfries i ettermiddag. Flytter bindet til Messi om han ikke leverer.

Bytta nettopp inn Noppert for Mendy. Satser på at det blir bedre enn 1 poeng i allefall.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Jeg hadde lenge bindet på Sarr fra Senegal men kom etterhvert på bedre tanker så det ble Kane cap fra start, deretter Mbappe hvis Kane ikke funker.

guru

Legg inn av guru »

I Fifas spill benyttet spilte jeg WC i MD2, og utnyttet smutthullet slik at jeg også fikk gratisbytter in MD3. Forutsetningen var at låste spillere ble byttet ut med andre låste spillere, og at dette ble gjort før Portugal-Uruguay var ferdigspilt. Disse byttene blir ikke aktive før i MD3, og man stiller dermed med et helt ferskt "Wildcardlag" også i MD3. Nok et eksempel på et helt ufattelig amatørmessig spill, men man benytter seg selvsagt av det når man får en slik lissepasning.

Nå er planen videre at jeg skal bruke "Transferhacket" til å øke budsjettet for å få inn en dyrere midtbanespiller underveis. Etter at Dumfries har spilt, bytter jeg han ut med en 3M-forsvarer, og får dermed 3M ekstra i budsjett, og kan dermed oppgradere flere steder. Kan f.eks. da gjøre De Paul -> 8M midtbanespiller.

Sitter med dette laget i MD3 før jeg har brukt mine 2 gratisbytter:

Noppert-Costa
Hernandez-Dumfries-Rudiger-Alba
Gavi-Eriksen-Musiala-Kudus-De Paul
Messi-Mbappe-Gakpo

(Costa, Sandro, Kudus, Musiala starter på benk, klart til å byttes inn for de som blanker).

Messi er min første kaptein. Om han blanker tror jeg at jeg gambler på Alba.

Jeg har nå hatt frie bytter i MD1, MD2, MD3 og så får alle frie bytter i MD4 også.

Men til tross for dette er jeg fortsatt en veldig dårlig fantasyspiller :) Rank på 112k etter MD2.

Hovedspillet i Norsk-tipping-spillet har jeg gitt opp, det har gått rett i dass, men har klart å få noen pengeplasseringer i hovedrundene og enkelkampene. Jeg liker virkelig Norsk Tippings fantasytilbud.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Jeg gjør det sånn tålelig bra. Skjønte ikke reglene først. Men ligger innenfor premierangen da.. uff

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»