Div ritt 2021

Svar
All-Equal

Re: Div ritt 2021

Legg inn av All-Equal »

Men burde ikke Leknessund klare å sitte med i bakkene? Var det i Sveits han kjørte så bra oppover(?)

Vanvittig klassefelt nå med 90 km igjen. Kan ikke håpe på mer enn topp 20 her, tror jeg. Markus kan prøve på et stunt og støte på slutten, men jeg har ingen tro på Eiking her. Tipper begge guttene er rimelig møre allerede.

Ligger an til pogacar, evenepoel kanskje her. Kan fort bli colbrelli òg. 0

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

All-Equal skrev: søn sep 12, 2021 2:35 pm EM

Hoelgaard kjører som en gud.

Litt tragikomisk at en coop-rytter er med, og ikke edvald...

Lurer på hvordan man vurderte Alex sine sjanser her. Er det bare for å få ritt i beina til VM? Ble jo kjørt av med en gang.
God trening for Kristoff før en viktig høstsesong. Litt bank i dag kan gi god form før neste helg.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Ja, men han få jo ikke presset seg for 250 km'ish vm når han sikkert sitter i bussen allerede. Jaja,

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

All-Equal skrev: søn sep 12, 2021 2:57 pm Ja, men han få jo ikke presset seg for 250 km'ish vm når han sikkert sitter i bussen allerede. Jaja,
Ingen optimal løpsutvikling nei.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Se på Hoelgaard da! Spinnvilt! For en prestasjon.

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

Evenepoel tar fronten i hver eneste utforkjøring. Vil vise at han har tatt steg der siden Giro d Italia. Moro! Hoelgaard kjører tidlig finale, men vi får se hvordan beina reagerer de siste 56 km.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Strikken ryker nok for Hoelgaard etter hvert i det selskapet, men det er noen særs solide navn som har blitt kjørt av før Markus. Uansett langt over forventingene.

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

All-Equal skrev: søn sep 12, 2021 3:45 pm Strikken ryker nok for Hoelgaard etter hvert i det selskapet, men det er noen særs solide navn som har blitt kjørt av før Markus. Uansett langt over forventingene.
Veldig bra taktisk ja. Så får vi se hvor lenge det holder. Bør jo klatre bedre enn Campenaerts i alle fall. Topp 10 i EM hadde vært et fint resultat. Campenaerts slipper i skrivende stund. Wattfest på belgiseren i dag. Virker som han har hatt teknisk.

emin

Legg inn av emin »

Hoelgaard imponerer. Ellers som forventet av de norske. Leknessund har ikke formen inne, så da står vi igjen med Hoelgaard og Eiking.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Eiking er liksom verken fugl eller fisk. Blir nok bare dratt med inn til et brukbart resultat.

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

Remco må angripe denne runden

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Så sterkt av Markus å komme seg opp til gruppe 2.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Ganske sykt at det er colbrelli og ikke pogacar som sitter med etter en lang bakke....

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Pallen er nok avgjort. Remco kommer til å kjøre som en rakett opp bakken for å kjøre av colbrelli

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

For en fest av et ritt. Må være et av årets beste.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Var jo Evenepoel som virkelig gjorde rittet i dag. Den gutten blir enorm. Enten som endagers- eller sammenlagtrytter, eller begge deler. På CN-forumet driver de nå og diskuterer fremtidige GT-vinnere, og Almeida og Vingegaard har flere stemmer i pollen for hvem de tror vinner i fremtiden enn det Evenopoel har. Her tror jeg de tar grundig feil. Uten uhell kommer belgieren til å herje langt mer i sykkel det neste tiåret enn de to andre.....

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Hva skjer med Leknes denne sesongen? Hadde forventer mer. Kun kjørt bra i Sveits og Prijl, ellers skuffende greier. Hadde forventet at han skulle sitte med inn til rundløypene i det minste.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Trehjulssykkel skrev: søn sep 12, 2021 6:52 pm Hva skjer med Leknes denne sesongen? Hadde forventer mer. Kun kjørt bra i Sveits og Prijl, ellers skuffende greier. Hadde forventet at han skulle sitte med inn til rundløypene i det minste.
DSM har rund***t ham. Det er det som har sjedd. Ikke like ille som Van Wilder, men han har vært skikkelig svak.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

All-Equal skrev: søn sep 12, 2021 4:36 pm Ganske sykt at det er colbrelli og ikke pogacar som sitter med etter en lang bakke....
Bahrain-juice, vettu.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Trehjulssykkel skrev: søn sep 12, 2021 6:52 pm Hva skjer med Leknes denne sesongen? Hadde forventer mer. Kun kjørt bra i Sveits og Prijl, ellers skuffende greier. Hadde forventet at han skulle sitte med inn til rundløypene i det minste.

Enig med deg i at de heller burde hatt med Edvald, ja....

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Vino4ever skrev: søn sep 12, 2021 10:35 pm
Trehjulssykkel skrev: søn sep 12, 2021 6:52 pm Hva skjer med Leknes denne sesongen? Hadde forventer mer. Kun kjørt bra i Sveits og Prijl, ellers skuffende greier. Hadde forventet at han skulle sitte med inn til rundløypene i det minste.
DSM har rund***t ham. Det er det som har sjedd. Ikke like ille som Van Wilder, men han har vært skikkelig svak.



DSM satset på Tiesj Benoot som Grand tour-håp. Leknessund kjørte vel fra ham i Sveits.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Edvald Basso vraket til VM, det var fint å se.

Ser ut som et greit uttak, og en Kristoffer i 2015 form ville vært storfavoritt, men jeg tror det kommer til å bli kjørt ekstremt hardt veldig tidlig i denne løypa. Normalt går det pent og pyntelig til den siste runden i VM, men med så mange lag som er gira på hardkjør tror jeg dette VM kan bli spektakulært. Og så lenge vi har med nordmenn helt inn i finalen så er jeg fornøyd.

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

Trehjulssykkel skrev: tir sep 14, 2021 10:05 pm Edvald Basso vraket til VM, det var fint å se.

Ser ut som et greit uttak, og en Kristoffer i 2015 form ville vært storfavoritt, men jeg tror det kommer til å bli kjørt ekstremt hardt veldig tidlig i denne løypa. Normalt går det pent og pyntelig til den siste runden i VM, men med så mange lag som er gira på hardkjør tror jeg dette VM kan bli spektakulært. Og så lenge vi har med nordmenn helt inn i finalen så er jeg fornøyd.

Markus Hoelgaard i et mellombrudd er en god mulighet. Har dog trolig kjørt seg inn i oppmerksomheten til feltet etter EM og får nok ikke gå gratis. Gir ikke alex store sjansen i det feltet. De beste er for bra på alle områder, og de er mange. Kommer nok til å bli et sedvanlig brosteinsritt med klassikerpreg, det utskillesen skjer bak i feltet. De beste kommer til å sitte langt fremme, og der føler jeg alex er litt for defensiv. Men klart det koster å holde seg fremme, men ikke mer enn å måtte tette ei luke.

Luchs

Legg inn av Luchs »

Kristoff har truffet formen til VM, trur jeg. Han følger jo ikke van Aert, Ala, Remco, Sonny, evt MvdP, men artig å ha han i form i tilfelle spurt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Sur 4plass på Wærenskjold, 13,4sek fra Gullet!

Shine

Legg inn av Shine »

Sodajr skrev: man sep 20, 2021 12:55 pm Sur 4plass på Wærenskjold, 13,4sek fra Gullet!
Det dreier seg om U23-VM tempo, får vi kanskje tilføye.
3 sek fra bronse, og ytterligere 1 sek. fra sølvet for Søren Wærenskiold.
Det ble likevel litt norsk på pallen. Danske Price-Pejtersen som tok gullet, sykler for Team Uno-X til vanlig.

Kathrine Aalerud et lite stykke ned på lista i kvinnenes ritt, 3.31 bak Ellen van Dijk.

Luchs

Legg inn av Luchs »

Veldig spennende innspurt gp Denain i dag, anbefales. (Eurosport player)

lund

Legg inn av lund »

Så utrolig gøy det er å se på Strand Hagenes. Råtass deluxe.

lund

Legg inn av lund »

Fytti helvete for et rykk.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Blir nårsk seier her

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»