Atle Antonsen - en hissig fyr

Svar
DoktorS

Atle Antonsen - en hissig fyr

Legg inn av DoktorS »

Dette var da voldsomt. En ting er å være breial og dum i fylla, men å spytte noen i trynet....

https://www.nettavisen.no/livsstil/atle ... -95-758020

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Ironisk at Atle Antonsen var den som "tok" Ørjan Burøe når han er nesten like stort rasshøll selv.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Selvfølgelig en ekstremt overreaksjon å politianmelde dette. Bør henlegges om det ikke var verre enn hva som beskrives i artikkelen.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Hun politianmelder altså fordi: "det ga meg en følelse av å ha kontroll etter å verbalt og fysisk blitt frarøvet den», sier hun"

Har sjelden sett dårligere grunn til å politianmelde noe.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »


MadBum

Legg inn av MadBum »

Pluss at vi hadde denne saken med utestedet han og Golden driver. Der hadde han plutselig klikket.

https://www.tv2.no/nyheter/ord-mot-ord/15149223/


"Også Atle Antonsen dukker opp. Etter en stund drar Golden og Halsos, mens Lloyd og Antonsen blir sittende igjen.

Ifølge Lloyd har de en hyggelig kveld før stemningen plutselig endrer seg: Han opplever at Antonsen oppfører seg på en ubehagelig måte.

Det er uenighet om hva som foregår, men ifølge Lloyd får han en dytt som gjør at han fyker inn i et bord og slår ribbeina sine kraftig.

Antonsen blir sendt hjem i en taxi ved 03-tiden.

Selv om Lloyd sier at han opplevde hendelsen som skremmende, velger han å legge saken død.

To dager etter episoden på Bar Flag får han en tekstmelding fra Antonsen.

TV 2 har sett dialogen, der programlederen beklager på det sterkeste.

Antonsen legger seg flat for det han selv beskriver som «møkkaoppførsel». Han skriver at han virkelig er lei seg, at han ikke husker noe som helst, og at det aldri har gått «så over styr» før."

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

KongOlav2 skrev: tir nov 15, 2022 1:08 pm Selvfølgelig en ekstremt overreaksjon å politianmelde dette. Bør henlegges om det ikke var verre enn hva som beskrives i artikkelen.
Artig at dette er fokus. Ikke at nok en komiker ikke klarer å oppføre seg på byen.

HarryH

Legg inn av HarryH »

DoktorS skrev: tir nov 15, 2022 1:03 pm å spytte noen i trynet....
Forstår det slik at det kom noen dråper spytt i forbindelse med at han ropte til henne. Rett skal være rett.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Ufyselig bølle denne Antonsen. Det begynner det å bli flere eksempler på etter hvert.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Tja. Ligner vel ganske mye på Hulsker. Blir spennende å se hvordan saker utvikler seg. Atle Antonsen er vel større navn enn Hulsker og klarer kanskje å ri den av.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

k9b skrev: tir nov 15, 2022 1:16 pm
KongOlav2 skrev: tir nov 15, 2022 1:08 pm Selvfølgelig en ekstremt overreaksjon å politianmelde dette. Bør henlegges om det ikke var verre enn hva som beskrives i artikkelen.
Artig at dette er fokus. Ikke at nok en komiker ikke klarer å oppføre seg på byen.
At folk er idioter i fylla er vel strengt tatt overhodet ikke noe nyhet. Spørsmålet er om de er så idioter at de bør politianmeldes. Jeg ser overhodet ikke at det bør være tilfellet.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Justice 97 skrev: tir nov 15, 2022 1:08 pm Det er klart, dette er bare tull å politianmelde. Men det er nok noen som ser for seg en kansellering av de store nå.
Ser ingen grunn til å ikke legge Antonsen på hylla for en stund. Klarer man ikke å oppføre seg så er det på tide å ta en lang pause. Er ikke så forbanna vanskelig.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Ferdig etterforsket

VG har vært i kontakt med Oslo-politiet, som bekrefter at de har mottatt en anmeldelse i forbindelse med en hendelse på Bar Boca i Oslo 23. oktober. Saken er kodet som både hatefulle ytringer og hensynsløs atferd.

Politiet sier videre at både fornærmede, mistenkte og vitner som var til stede er avhørt.

– Saken er ferdig etterforsket og ligger til påtalevurdering, skriver politiet videre.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

KongOlav2 skrev: tir nov 15, 2022 1:17 pm
k9b skrev: tir nov 15, 2022 1:16 pm
KongOlav2 skrev: tir nov 15, 2022 1:08 pm Selvfølgelig en ekstremt overreaksjon å politianmelde dette. Bør henlegges om det ikke var verre enn hva som beskrives i artikkelen.
Artig at dette er fokus. Ikke at nok en komiker ikke klarer å oppføre seg på byen.
At folk er idioter i fylla er vel strengt tatt overhodet ikke noe nyhet. Spørsmålet er om de er så idioter at de bør politianmeldes. Jeg ser overhodet ikke at det bør være tilfellet.
At folk voldtar er heller ikke en nyhet. Kan likevel politanmelde imo. Sånn for å følge argumentet ditt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

KongOlav2 skrev: tir nov 15, 2022 1:17 pm
k9b skrev: tir nov 15, 2022 1:16 pm
KongOlav2 skrev: tir nov 15, 2022 1:08 pm Selvfølgelig en ekstremt overreaksjon å politianmelde dette. Bør henlegges om det ikke var verre enn hva som beskrives i artikkelen.
Artig at dette er fokus. Ikke at nok en komiker ikke klarer å oppføre seg på byen.
At folk er idioter i fylla er vel strengt tatt overhodet ikke noe nyhet. Spørsmålet er om de er så idioter at de bør politianmeldes. Jeg ser overhodet ikke at det bør være tilfellet.
Dette er tredje grove hendelsen med Atle Antonsen som er kjent. Kanskje på tide at han får en korreks, siden han åpenbart ikke er i stand til å korrigere egen adferd?

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Skjønner ikke helt at dere mener det er for tynt til å anmelde. Syntes det ligner fryktelig mye på Hulskerepisoden jeg da.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Justice 97 skrev: tir nov 15, 2022 1:19 pm
k9b skrev: tir nov 15, 2022 1:17 pm
Justice 97 skrev: tir nov 15, 2022 1:08 pm Det er klart, dette er bare tull å politianmelde. Men det er nok noen som ser for seg en kansellering av de store nå.
Ser ingen grunn til å ikke legge Antonsen på hylla for en stund. Klarer man ikke å oppføre seg så er det på tide å ta en lang pause. Er ikke så forbanna vanskelig.
For all del, jeg er ingen fan. Betyr ikke noe for meg, men synes kanskje det er drøyt å ta levebrødet til folk for fyllevrøvl. Men Antonsen har jo vist seg å være en kuk før så... Mulig han fortjener det, ikke vet jeg.
Hadde det vært greit å ta levebrødet fra han om han var klink edru når han gjorde dette?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

k9b skrev: tir nov 15, 2022 1:18 pm At folk voldtar er heller ikke en nyhet. Kan likevel politanmelde imo. Sånn for å følge argumentet ditt.
Ja, for å være utidig og stor i kjeften når du er full er AKKURAT det samme som å voldta noen......

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Solvgutt1 skrev: tir nov 15, 2022 1:20 pm Dette er tredje grove hendelsen med Atle Antonsen som er kjent. Kanskje på tide at han får en korreks, siden han åpenbart ikke er i stand til å korrigere egen adferd?
Nei, ser ikke noen grunn til at politiet bør bruke tid på slike bagateller.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

KongOlav2 skrev: tir nov 15, 2022 1:11 pm Hun politianmelder altså fordi: "det ga meg en følelse av å ha kontroll etter å verbalt og fysisk blitt frarøvet den», sier hun"

Har sjelden sett dårligere grunn til å politianmelde noe.
Eh, fysisk frarøvet kontrollen er ikke nok til å anmelde? Stemmer det at Antonsen gjentatte ganger "grep tak i" Ali er en anmeldelse innafor. Denne saken fremstår verre enn Hulsker.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Justice 97 skrev: tir nov 15, 2022 1:19 pm
k9b skrev: tir nov 15, 2022 1:17 pm
Justice 97 skrev: tir nov 15, 2022 1:08 pm Det er klart, dette er bare tull å politianmelde. Men det er nok noen som ser for seg en kansellering av de store nå.
Ser ingen grunn til å ikke legge Antonsen på hylla for en stund. Klarer man ikke å oppføre seg så er det på tide å ta en lang pause. Er ikke så forbanna vanskelig.
For all del, jeg er ingen fan. Betyr ikke noe for meg, men synes kanskje det er drøyt å ta levebrødet til folk for fyllevrøvl. Men Antonsen har jo vist seg å være en kuk før så... Mulig han fortjener det, ikke vet jeg.
Men det er jo slik samfunnet utvikler seg. Man må justere egen oppførsel. Man kan ikke rope ut slike ting anno 2022, som man i noen tiår heller ikke kan slå servitøren på rompa når hun kommer.
Så jeg syntes dette ligner helt på Hulskersaken.

Så kan det være en annen diskusjon om Hulsker og evnt Antonsen her skal miste jobben og slike ting. .

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

KongOlav2 skrev: tir nov 15, 2022 1:21 pm
Solvgutt1 skrev: tir nov 15, 2022 1:20 pm Dette er tredje grove hendelsen med Atle Antonsen som er kjent. Kanskje på tide at han får en korreks, siden han åpenbart ikke er i stand til å korrigere egen adferd?
Nei, ser ikke noen grunn til at politiet bør bruke tid på slike bagateller.
Da får man gjøre trusler, sjikane og rasisme lovlig da

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

KongOlav2 skrev: tir nov 15, 2022 1:17 pm
k9b skrev: tir nov 15, 2022 1:16 pm
KongOlav2 skrev: tir nov 15, 2022 1:08 pm Selvfølgelig en ekstremt overreaksjon å politianmelde dette. Bør henlegges om det ikke var verre enn hva som beskrives i artikkelen.
Artig at dette er fokus. Ikke at nok en komiker ikke klarer å oppføre seg på byen.
At folk er idioter i fylla er vel strengt tatt overhodet ikke noe nyhet. Spørsmålet er om de er så idioter at de bør politianmeldes. Jeg ser overhodet ikke at det bør være tilfellet.
Hvorvidt man er full eller edru burde ikke ha noe å si. Du har uansett ansvar for hva du gjør og sier.

Så kan man diskutere hatparagrafen og om den burde være en del av norsk lov. Men nå er den jo en gang det pr i dag og da er Antonsen i hvertfall på kanten av lovverket her når han sier "Du er for mørkhudet til å være her".

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Solvgutt1 skrev: tir nov 15, 2022 1:23 pm Da får man gjøre trusler, sjikane og rasisme lovlig da
Jeg klarer ikke å se at han truet dama. Og idiotisk fyllevrøvl er det jo mye av. Skal man politianmelde og dømme dette alle for dette i hvert eneste tilfelle, hadde det blitt jævlig mye av det. Dette handler om hva politiet bør bruke ressurser på. Dette er ikke en slik sak slik den er fremstilt.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Hva sier Golden nå da, mon tro ?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

KongOlav2 skrev: tir nov 15, 2022 1:25 pm
Solvgutt1 skrev: tir nov 15, 2022 1:23 pm Da får man gjøre trusler, sjikane og rasisme lovlig da
Jeg klarer ikke å se at han truet dama. Og idiotisk fyllevrøvl er det jo mye av. Skal man politianmelde og dømme dette alle for dette i hvert eneste tilfelle, hadde det blitt jævlig mye av det. Dette handler om hva politiet bør bruke ressurser på. Dette er ikke en slik sak slik den er fremstilt.
Han sjikanerte henne med rasisme. Det er ulovlig. Det er politiet som får vurdere om de vil prioritere saken, men det er jo ikke en veldig ressurskrevende sak å etterforske. Forelegget han får dekker nok inn de kostnadene etterforskningen har kostet.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Boccherini skrev: tir nov 15, 2022 1:25 pm Hva sier Golden nå da, mon tro ?
Blir spennende å høre Misjonen på fredag!

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Justice 97 skrev: tir nov 15, 2022 1:19 pm
k9b skrev: tir nov 15, 2022 1:17 pm
Justice 97 skrev: tir nov 15, 2022 1:08 pm Det er klart, dette er bare tull å politianmelde. Men det er nok noen som ser for seg en kansellering av de store nå.
Ser ingen grunn til å ikke legge Antonsen på hylla for en stund. Klarer man ikke å oppføre seg så er det på tide å ta en lang pause. Er ikke så forbanna vanskelig.
For all del, jeg er ingen fan. Betyr ikke noe for meg, men synes kanskje det er drøyt å ta levebrødet til folk for fyllevrøvl. Men Antonsen har jo vist seg å være en kuk før så... Mulig han fortjener det, ikke vet jeg.
For så vidt ikke uenig i prinsippet, men når man har valgt en karriere som bygger på at folk liker deg så vil det uvegerlig få konsekvenser hvis du oppfører deg som en rasistisk kuk. Det gjør gjerne noe med populariteten.

lund

Legg inn av lund »

KongOlav2 skrev: tir nov 15, 2022 1:21 pm
Solvgutt1 skrev: tir nov 15, 2022 1:20 pm Dette er tredje grove hendelsen med Atle Antonsen som er kjent. Kanskje på tide at han får en korreks, siden han åpenbart ikke er i stand til å korrigere egen adferd?
Nei, ser ikke noen grunn til at politiet bør bruke tid på slike bagateller.
Merkelig holdning. Slik saken er beskrevet, så er det jo klokkeklar rasisme. Kan selvsagt ikke unnskyldes med fyllevrøvl. Det er Antonsen som er fjerten her, ikke hun som anmelder.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Men var dette baren hans?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»