Kompani Lauritzen: Sesong 4

Svar
Queenie

Re: Kompani Lauritzen: Sesong 4

Legg inn av Queenie »

Jesus. To pushups på hun ene og 15 sit-ups på Vendela? Det er jo nada

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Er dette spilt inn før eller etter sesongen av 16 ukers helvete der Agnetesh var med?

Hvis det er etter, så lover det ikke akkurat godt for henne…

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Skremmende hvor slapt befalet var på push-ups. Carina fikk 17, ingen av dem hadde blitt godkjent når jeg var inne. Han tynne karen som tok 40, husker ikke navnet, burde blitt rettet inn etter den første. Var få om ingen som ble korrekt utført.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Bra sesongstart på min favorittserie, dette blir kjekt å følge.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Hoppidioten skrev: lør feb 25, 2023 8:02 pm Synes kanskje det er på tide å gi seg med hele programmet. Har vi ikke sett nok av folk som prøver "å bli den beste versjonen av seg sjøl" nå? Er begrenset hvor forskjellig det kan være fra sesong til sesong.

Nei, Ødegaard og Dag Otto, nå er tiden inne for å finne på noe nytt. Vi er lei av krig og mestringsfølelse.
What, gi seg med et av de mest populære programmene etter bare noen få sesonger.

Hvis du er trett og lei kan du vel heller se på noe annet.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Hoppidioten skrev: lør feb 25, 2023 8:08 pm
Cannabis Connoisseur skrev: lør feb 25, 2023 8:04 pm
Hoppidioten skrev: lør feb 25, 2023 8:02 pm Synes kanskje det er på tide å gi seg med hele programmet. Har vi ikke sett nok av folk som prøver "å bli den beste versjonen av seg sjøl" nå? Er begrenset hvor forskjellig det kan være fra sesong til sesong.

Nei, Ødegaard og Dag Otto, nå er tiden inne for å finne på noe nytt. Vi er lei av krig og mestringsfølelse.
Det vil seer-tallene avsløre.

Men skal man bruke seer-tallene som et parameter på når et program har vart lenge nok? Hvordan kan man vite at folk ikke bare ser på det i mangel på noe annet? Man får jo aldri vite om et nytt konsept hadde slått bedre an hvis man bare fortsetter å sende den samme gamle dritten?
Kort svar: Ja.

Det blir som om jeg vinner 10 millioner i tipping, bør jeg ikke tippe for alle pengene, man kan aldri vite om det hadde slått bedre an, hunne vunnet 100 millioner.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Koskinen skrev: søn feb 26, 2023 12:16 am Skremmende hvor slapt befalet var på push-ups. Carina fikk 17, ingen av dem hadde blitt godkjent når jeg var inne. Han tynne karen som tok 40, husker ikke navnet, burde blitt rettet inn etter den første. Var få om ingen som ble korrekt utført.
Spenstig at flere klarte mellom 0 - 2 armhevinger, hva faen gjør de i livet?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

TheTreble skrev: lør feb 25, 2023 10:34 pm Er dette spilt inn før eller etter sesongen av 16 ukers helvete der Agnetesh var med?

Hvis det er etter, så lover det ikke akkurat godt for henne…
Det er etter og hun er tynnere, på 16 ukers var hun 49% spekk.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Hoppidioten skrev: lør feb 25, 2023 8:02 pm Synes kanskje det er på tide å gi seg med hele programmet. Har vi ikke sett nok av folk som prøver "å bli den beste versjonen av seg sjøl" nå? Er begrenset hvor forskjellig det kan være fra sesong til sesong.

Nei, Ødegaard og Dag Otto, nå er tiden inne for å finne på noe nytt. Vi er lei av krig og mestringsfølelse.
Overhodet ikke !
Dette blir vi ikke lei av på ei stund.

Hvor mange sesonger har NRK kjørt Mesternes Mester for eksempel ?
Jo 14 !

Det er vi lei av :)

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hoppidioten skrev: lør feb 25, 2023 8:08 pm
Cannabis Connoisseur skrev: lør feb 25, 2023 8:04 pm
Hoppidioten skrev: lør feb 25, 2023 8:02 pm Synes kanskje det er på tide å gi seg med hele programmet. Har vi ikke sett nok av folk som prøver "å bli den beste versjonen av seg sjøl" nå? Er begrenset hvor forskjellig det kan være fra sesong til sesong.

Nei, Ødegaard og Dag Otto, nå er tiden inne for å finne på noe nytt. Vi er lei av krig og mestringsfølelse.
Det vil seer-tallene avsløre.

Men skal man bruke seer-tallene som et parameter på når et program har vart lenge nok? Hvordan kan man vite at folk ikke bare ser på det i mangel på noe annet? Man får jo aldri vite om et nytt konsept hadde slått bedre an hvis man bare fortsetter å sende den samme gamle dritten?
TV2 er en bedrift som lever av reklameinntekter.

Kompani Lauritsen er en melkeku. Som Farmen er det. De kommer ikke til å slutte å sende det før folk slutter å se på. Jeg er drittlei Farmen og har ikke sett på flere år, men Kompani Lauritsen er jeg foreløpig ikke lei. Så der kommer jeg til å se alt.

BioDex

Legg inn av BioDex »

Xpoolman skrev: søn feb 26, 2023 6:04 pm
Hoppidioten skrev: lør feb 25, 2023 8:02 pm Synes kanskje det er på tide å gi seg med hele programmet. Har vi ikke sett nok av folk som prøver "å bli den beste versjonen av seg sjøl" nå? Er begrenset hvor forskjellig det kan være fra sesong til sesong.

Nei, Ødegaard og Dag Otto, nå er tiden inne for å finne på noe nytt. Vi er lei av krig og mestringsfølelse.
Overhodet ikke !
Dette blir vi ikke lei av på ei stund.

Hvor mange sesonger har NRK kjørt Mesternes Mester for eksempel ?
Jo 14 !

Det er vi lei av :)
Nei nei nei!! Vi blir aldri lei av Mesternes mester. Håper på 20 sesonger til, minst...gleder meg til sesongen med Ruud, Klæbo, Eckhoff, J.Ingebrigtsen m.fl.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Jon Martin er en levende legende.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Grunde er sjefen selv. Regner med at han stikker av med seieren.

Centrist

Legg inn av Centrist »

De skal nok ha mer fokus på deltakerne sitt "indre jeg" denne sesongen enn foregående sesonger på grunn av hvilken suksess Tropp 1 var. Blir spennende å se hvordan slikt fungerer på kjendiser som kanskje opptrer med en viss fasade, men samtidig ikke har de samme utfordringene som deltakerne i Tropp 1.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Grunde tar denne. Artig fyr og godt trent.

Alfon

Legg inn av Alfon »

Like skuffet hver gang jeg finner ut at Jarl Goli er
Ikke med på det nye Kompaniet.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Alfon skrev: tir feb 28, 2023 10:23 pm Like skuffet hver gang jeg finner ut at Jarl Goli er
Ikke med på det nye Kompaniet.
Kan ikke ha en mentalt ustabil galning inne i en militærleir.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

MacanT skrev: tir feb 28, 2023 10:29 pm
Alfon skrev: tir feb 28, 2023 10:23 pm Like skuffet hver gang jeg finner ut at Jarl Goli er
Ikke med på det nye Kompaniet.
Kan ikke ha en mentalt ustabil galning inne i en militærleir.
Ta en kikk her:


kibby

Legg inn av kibby »

Jeg holder en knapp på Grunde, Tete og Iben.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Liker at det ser ut til at det blir litt mer fokus på personlig utvikling i denne sesongen, med disse tre målene for hver deltaker.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Kunnskapskonkurranse i dag :)
► Show Spoiler

Queenie

Legg inn av Queenie »

Xpoolman skrev: ons mar 01, 2023 9:07 pm Kunnskapskonkurranse i dag :)
► Show Spoiler
Ble du overrasket? 😆

Queenie

Legg inn av Queenie »

MacanT skrev: tir feb 28, 2023 10:29 pm
Alfon skrev: tir feb 28, 2023 10:23 pm Like skuffet hver gang jeg finner ut at Jarl Goli er
Ikke med på det nye Kompaniet.
Kan ikke ha en mentalt ustabil galning inne i en militærleir.
Hadde unektelig blitt god tv

Queenie

Legg inn av Queenie »

qbah skrev: man feb 27, 2023 3:41 pm Grunde tar denne. Artig fyr og godt trent.
Gammel svømmer.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Queenie skrev: ons mar 01, 2023 9:11 pm
qbah skrev: man feb 27, 2023 3:41 pm Grunde tar denne. Artig fyr og godt trent.
Gammel svømmer.
Aldri sett dette programmet, men er ikke han litt juks? Satset vel som svømmer

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hoppidioten bommet vel greit her ja. Og ny sesong, enda en gang at fokuset på Kompani Lauritsen absolutt ikke er krig. Dette var fokuset i fjor også, og det poenget er fortsatt like lite relevant.

Liker starten på denne sesongen. Liker fokuset på at det faktisk skal være litt refleksjon rundt hvem man har vært, og hvem man ønsker å bli. Eneste jeg håper på fremover er at man så suksessen fra Tropp 1 og fjerner dimmekampen også i kjendis-versjonen fremover. Nå ble de vel disse to versjonene spilt inn nokså likt.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Dette blir stor underholdning. Men mye rart som er med, hvem trekker seg først?

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Queenie skrev: ons mar 01, 2023 9:10 pm
Xpoolman skrev: ons mar 01, 2023 9:07 pm Kunnskapskonkurranse i dag :)
► Show Spoiler
Ble du overrasket? 😆
ja en smule faktisk :)
Trodde ikke det sto dårlig til :cry:

Queenie

Legg inn av Queenie »

Erlend Elias, Jarl Goli og Mira Craig neste år..

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

"nød lærer naken kvinne å"

Vendela: Tie i forsamling

Er det mulig :shock:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»