Kompani Lauritzen: Sesong 4

Svar
Will.i.Nickersen

Re: Kompani Lauritzen: Sesong 4

Legg inn av Will.i.Nickersen »

Skraevadottir skrev: ons apr 05, 2023 10:48 pm Godt å se Awan skjerpe seg.

Og jeg må si at Solli-Tangen hadde voldsomt fenrikpotensial. Ekstremt pirkete, kjapp i kjeften og deadpan delivery.
Følte ganske fake ut med "kan jeg hjelpe" hvert 4 minutt. Når du får beskjed om å jobbe eller ryke ut burde det bare mangle å ta i et tak.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Will.i.Nickersen skrev: ons apr 05, 2023 10:52 pm
Skraevadottir skrev: ons apr 05, 2023 10:48 pm Godt å se Awan skjerpe seg.

Og jeg må si at Solli-Tangen hadde voldsomt fenrikpotensial. Ekstremt pirkete, kjapp i kjeften og deadpan delivery.
Følte ganske fake ut med "kan jeg hjelpe" hvert 4 minutt. Når du får beskjed om å jobbe eller ryke ut burde det bare mangle å ta i et tak.
Tja, men han gjorde det i hvert fall. Det er det viktigste. Så får vi se om det varer.

Alpha

Legg inn av Alpha »

► Show Spoiler

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Er det for tidlig å diskutere dagens episode?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

TheRealArt_Verified skrev: lør apr 08, 2023 2:00 pm Er det for tidlig å diskutere dagens episode?
Ja

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Notert.

Visa

Legg inn av Visa »

► Show Spoiler

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Visa skrev: lør apr 08, 2023 6:41 pm
► Show Spoiler
► Show Spoiler

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Men, la han seg i dimmekampen? Begynte jo ikke å pusle engang..

BioDex

Legg inn av BioDex »

TheRealArt_Verified skrev: lør apr 08, 2023 10:31 pm Men, la han seg i dimmekampen? Begynte jo ikke å pusle engang..
Tenkte også det, men gjør ingenting. Var bare digg å se han endelig ryke ut. Men trodde han berget seg da Lidbom dreit seg ut på lag rød sitt oppdrag.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

BioDex skrev: lør apr 08, 2023 11:32 pm
TheRealArt_Verified skrev: lør apr 08, 2023 10:31 pm Men, la han seg i dimmekampen? Begynte jo ikke å pusle engang..
Tenkte også det, men gjør ingenting. Var bare digg å se han endelig ryke ut. Men trodde han berget seg da Lidbom dreit seg ut på lag rød sitt oppdrag.
Vi fikk aldri vite tiden til det andre laget, mulig Grunde og Agnetesh lå å kavet i vannet et par timer, snakk om å være engstelig for de totalt ubrukelige vaktene til fienden :lol:

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ingen som har sett kveldens episode?
Selv om det har vært heftig diskusjon om spoiling i denne tråden må da det gå an å skrive noe her etter at episoden har blitt sendt på TV2 direkte?

kibby

Legg inn av kibby »

Takk og pris at Awan er ute, men "ville ikke spekulere i" om det var rigget at han skulle ryke ut mot Agnetesh, som visst nok er god i puslespill. Eh, det var nettopp spekulere han gjorde. Og han klarte jo ikke engang å pusle en eneste brikke. 2-åringene jeg har hatt i barnehagen klarer mye mer enn det...

Dagens episode? Tja. Sval imponerer igjen. Irriterer meg for øvrig over at de nok en sesong opererer med mellomnavn i stedet for etternavn på enkelte deltakere, som Sval.

Og korporal Dahl (nytt rim) imponerer ingen. Håper hun kommer i dimmekamp og ryker på lørdag.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Fin gjeng igjen i år. Er vel bare Dahl og Agnetesh som ikke har imponert veldig sånn jevnt over, selv om de har tatt utfordringene og gjort det bra i enkelte konkurranser.

vidar

Legg inn av vidar »

Samme problemet som hver sesong, underholdningen går langsomt fra terning 6 til terning 1. Rart at de ikke gjør noe med det.

kibby

Legg inn av kibby »

Skraevadottir skrev: tor apr 13, 2023 8:30 am Fin gjeng igjen i år. Er vel bare Dahl og Agnetesh som ikke har imponert veldig sånn jevnt over, selv om de har tatt utfordringene og gjort det bra i enkelte konkurranser.
Agnetesh gjorde det jo bra i går, og var vel også ganske god i den konkurransen der de var to sammen (med lego av obersten, stein i bøtta osv.).

Liker også gjengen som er igjen nå, minus Dahl. Hun er hakket svakere enn resten. Håper finalistene blir Solli-Tangen, Lidbom, Myhrer og Akerlie. Liker Sval veldig godt også, men er redd motivasjonen tar henne. Liker Agnetesh også, men tror det blir vanskelig for henne å nå finalen.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

kibby skrev: tor apr 13, 2023 1:11 am Takk og pris at Awan er ute, men "ville ikke spekulere i" om det var rigget at han skulle ryke ut mot Agnetesh, som visst nok er god i puslespill. Eh, det var nettopp spekulere han gjorde. Og han klarte jo ikke engang å pusle en eneste brikke. 2-åringene jeg har hatt i barnehagen klarer mye mer enn det...

Dagens episode? Tja. Sval imponerer igjen. Irriterer meg for øvrig over at de nok en sesong opererer med mellomnavn i stedet for etternavn på enkelte deltakere, som Sval.

Og korporal Dahl (nytt rim) imponerer ingen. Håper hun kommer i dimmekamp og ryker på lørdag.
Kan hende det kunne blitt forvirring om de brukte kun Eeg i omtale av Sval. Forfatterfaren hennes er jo kjent og bruker begge navnene. Tydeligvis bestemt at de kun skal bruke et etgernavn i KL.
Enig at Dahl er den minst verdige av de gjenståemde deltakerne til å få den oranskje bereten og ingen savner vel Awan :D

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

kibby skrev: tor apr 13, 2023 9:43 am
Skraevadottir skrev: tor apr 13, 2023 8:30 am Fin gjeng igjen i år. Er vel bare Dahl og Agnetesh som ikke har imponert veldig sånn jevnt over, selv om de har tatt utfordringene og gjort det bra i enkelte konkurranser.
Agnetesh gjorde det jo bra i går, og var vel også ganske god i den konkurransen der de var to sammen (med lego av obersten, stein i bøtta osv.).

Liker også gjengen som er igjen nå, minus Dahl. Hun er hakket svakere enn resten. Håper finalistene blir Solli-Tangen, Lidbom, Myhrer og Akerlie. Liker Sval veldig godt også, men er redd motivasjonen tar henne. Liker Agnetesh også, men tror det blir vanskelig for henne å nå finalen.
Bra oppsummering, jeg har også mest tro på de fire du nevner. Agnetesh er dessverre i litt for dårlig fysisk form, og selv om Sval har vokst mye, ser jeg ikke for meg henne som en vinnerkandidat. Ikke Dahl heller, så av jentene er det Akerlie som er den tydelige favoritten. Hun er jo god i alt, både fysisk og mentalt. Gutta er jevne og sterke, alle mann.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Skraevadottir skrev: tor apr 13, 2023 10:21 am
kibby skrev: tor apr 13, 2023 9:43 am
Skraevadottir skrev: tor apr 13, 2023 8:30 am Fin gjeng igjen i år. Er vel bare Dahl og Agnetesh som ikke har imponert veldig sånn jevnt over, selv om de har tatt utfordringene og gjort det bra i enkelte konkurranser.
Agnetesh gjorde det jo bra i går, og var vel også ganske god i den konkurransen der de var to sammen (med lego av obersten, stein i bøtta osv.).

Liker også gjengen som er igjen nå, minus Dahl. Hun er hakket svakere enn resten. Håper finalistene blir Solli-Tangen, Lidbom, Myhrer og Akerlie. Liker Sval veldig godt også, men er redd motivasjonen tar henne. Liker Agnetesh også, men tror det blir vanskelig for henne å nå finalen.
Bra oppsummering, jeg har også mest tro på de fire du nevner. Agnetesh er dessverre i litt for dårlig fysisk form, og selv om Sval har vokst mye, ser jeg ikke for meg henne som en vinnerkandidat. Ikke Dahl heller, så av jentene er det Akerlie som er den tydelige favoritten. Hun er jo god i alt, både fysisk og mentalt. Gutta er jevne og sterke, alle mann.
Iben er en godjente!

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

vidar skrev: tor apr 13, 2023 8:50 am Samme problemet som hver sesong, underholdningen går langsomt fra terning 6 til terning 1. Rart at de ikke gjør noe med det.
Litt overdrevent, syns jeg, men enig i at rekruttperioden nær sagt alltid er morsomst.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Har realityserier som Kompani Lauritzen og 71 grader nord bidratt med å fjerne stigmatiseringen av realitydeltakere fra typ Paradise Hotel og Ex on the beach?

Grunde Myhrer er jo utvilsomt en oppegående og fin person. Det strider vel litt med realitystempelet man gjerne fikk fra å være med på Paradise Hotel tidligere.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Alpha skrev: tor apr 13, 2023 11:27 am Har realityserier som Kompani Lauritzen og 71 grader nord bidratt med å fjerne stigmatiseringen av realitydeltakere fra typ Paradise Hotel og Ex on the beach?

Grunde Myhrer er jo utvilsomt en oppegående og fin person. Det strider vel litt med realitystempelet man gjerne fikk fra å være med på Paradise Hotel tidligere.
Det vil jeg tro. Til en hvis grad i hvert fall.

Rikke Isaksen er vel den som har «vunnet» mest på det vil jeg tro.

kibby

Legg inn av kibby »

Alpha skrev: tor apr 13, 2023 11:27 am Har realityserier som Kompani Lauritzen og 71 grader nord bidratt med å fjerne stigmatiseringen av realitydeltakere fra typ Paradise Hotel og Ex on the beach?

Grunde Myhrer er jo utvilsomt en oppegående og fin person. Det strider vel litt med realitystempelet man gjerne fikk fra å være med på Paradise Hotel tidligere.
Nå var det vel strengt tatt Skal vi danse som bidro til det med Grunde.

Men ja, enig. Mayoo er et annet eksempel. Og Rikke som blir nevnt over her.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3113

Legg inn av MacanT »

Jeg har etter hvert kommet frem til at alle jentene som er igjen er godjenter :D

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

MacanT skrev: tor apr 13, 2023 5:05 pm Jeg har etter hvert kommet frem til at alle jentene som er igjen er godjenter :D
Ikke så dum konklusjon det ;)

Alpha

Legg inn av Alpha »

Dahl er i min bok det motsatte av godjente, men godt ikke alle har samme mening. Blir slitsomt med 40-åringer som prøver å være 20 år. Smisker og flørter med lommebøker i Ibiza, og trolig alle andre steder også. Usmakelig, spesielt mtp at hun ikke er singel.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Alpha skrev: tor apr 13, 2023 5:17 pm Dahl er i min bok det motsatte av godjente, men godt ikke alle har samme mening. Blir slitsomt med 40-åringer som prøver å være 20 år. Smisker og flørter med lommebøker i Ibiza, og trolig alle andre steder også. Usmakelig, spesielt mtp at hun ikke er singel.
Kan styre min begeistring for Dahl jeg også, men jeg valgte å være raus slik som Macan

Longva

Legg inn av Longva »

Onsdagsepisoden var dølle greier. Rein og skjer reklame for Rauma (og produktplassert sjokolade), som helt sikkert sto i kontrakten at de måtte ha med. Kjedelig konkurranse også.

Noe helt annet i dag, med kule øvelser, som virkelig skiller klinten fra hveten. I fjor var det knapt med dugende mannfolk i programmet, mens kvinnene var knallsterke. I år er det helt motsatt, er vel ingen av kvinnene som var igjen i programmet som ikke har brutt sammen på et tidspunkt.

Likevel litt synd at Sval ryker, da hun virkelig overbeviste på dykkingen, i motsetning til enkelte andre... Dahl har null selvinnsikt i egne ferdigheter, eller villighet til å utfordre seg selv. Vinner faktisk de to tøffe øvelsene likevel. Var enormt likt på resultatlista i dag, nesten alle sto i fare for å havne under streken før siste øvelse.

Var det dog virkelig nødvendig at man skilte på menn og kvinner i svømmeøvelsen? Ser ikke helt at kjønn skal ha noe å si der. Mye mer hvordan man takler kaldt vann og trange rom.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Carina <3 <3 Heiaheia

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Synes det var en god episode i dag, synd Sval røk, hun har imponert meg fra å være så skjør til å gjennomføre.
Var redd hun også, men gikk likevel først i vannet i dag

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»