Støttetråden for oss som boikotter VM

Svar
Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Re: Støttetråden for oss som boikotter VM

Legg inn av greyserpent »

Hvor dypt stikker et engasjement hvis trusselen om et gult kort stopper deg fra å stå opp for likeverd?

Nydelig skrevet av Welhaven

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Om disse araberstatene har så mye mot homofili hvorfor lar de seg da rævkjøre to dager på rad på banen?

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Var forresten kun 235.000 som så åpningskampen fra VM i går, så var det selvsagt ikke en veldig attraktiv kamp - men uansett beskjedne seertall for Tv2.

Håndballjentene sitt EM-gull ble på sin side sett av nesten 1,2 millioner på Tv3.

Brukeravatar
Rompetrollet
Innlegg: 130

Legg inn av Rompetrollet »

kytec skrev: søn nov 20, 2022 7:44 pm
Folk_flesk skrev: søn nov 20, 2022 7:41 pm Lag gjerne en egen tråd for de som boikotter VM og ikke kan vente til gulf-finansierte Premier League er tilbake igjen.
Dobbeltmoralister som boikotter VM, men elsker PL der altså.

Stå fram syndere, stå fram!
Godt sagt kytec ..sjeikene eier både lagene og banene i PL.. vi er blitt skjøger.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

For et vakkert eventyr dette VM'et er


Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Champis skrev: man nov 21, 2022 1:13 pm Hva misforstod jeg?
Jeg mente ikke å kommentere noe vedrørende det moralske ved å stemme. Jeg mente at du på mange måter utgjør en forskjell på samme måte som om du stemmer ved valg, om du boikotter.

Alene betyr kanskje ikke handlingen din så mye, men den er viktig alikevel, og om mange nok foretar den samme handlingen som deg, så betyr det plutselig veldig mye.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Så Aston Villa sitt kvinnelag i helgen, det hjalp litt for fotballglade meg.

Skal ærlig innrømme at jeg uansett ikke merket noe savn av å ikke se åpningskampen eller den som går nå. At det spilles midt på vinteren gir som en annen nevnte her også ikke noe mer savn.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hører at tilskuertallet i nåværende kamp ble oppgitt til 45.334 stk. Kapasiteten: 45.334.

Sier ikke mer 💵

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GoingKronos skrev: man nov 21, 2022 1:42 pm Dumt at ikke de syner bløffen til FIFA, skulle likt å se de faktisk gi gult kort til alle kapteinene.
Feigt av spillerne, virkelig.

Dette blir bare mer og mer bedritent.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Støttetråd??
OK. Jeg ser ikke fotball.
Jeg ser aldri fotball. Fotball interesserer meg ikke.
(sitat Drillo)

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Det lag og spillere gjør (eller egentlig ikke gjør) i dette VM kan sidestilles med å fryse til og bare stå å se på dersom noen faller om på gaten, en gammel dame blir ranet eller en jente blor utsatt for voldtekt.

Det er jo ikke deres jobb å bryte inn og hjelpe, dette er en sak for politi og ambulansen!

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

greyserpent skrev: man nov 21, 2022 2:29 pm Hvor dypt stikker et engasjement hvis trusselen om et gult kort stopper deg fra å stå opp for likeverd?

Nydelig skrevet av Welhaven
Helt latterlig. Viser bare hvor tomme de ulike holdningskampanjene i internasjonal fotball faktisk er. En trussel om et mulig gult kort er nok til å vende på flisa.

Håper en av kapteinene har integritet nok til å gi faen. Blir han utvist kommer det til å gå verden rundt og FIFA sitter igjen med svarteper.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Nordlys skrev: man nov 21, 2022 4:30 pm Håper en av kapteinene har integritet nok til å gi faen. Blir han utvist kommer det til å gå verden rundt og FIFA sitter igjen med svarteper.
Jepp, det hadde faktisk vært gull. Utvist for å ikke diskriminere. Heia FIFA.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Har ikke sett et sekund, men har registrert at Kane/England ikke har baller. Så får vi se om noen andre har det, tviller vel egentlig på det.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg boikotter ikke, skal bare følge med på hva som skjer i tråden.

Nå er det Senegal - Nederland.

Kverulanten

Legg inn av Kverulanten »

greyserpent skrev: man nov 21, 2022 2:29 pm Hvor dypt stikker et engasjement hvis trusselen om et gult kort stopper deg fra å stå opp for likeverd?

Nydelig skrevet av Welhaven
Verden er alltid enklere som tastaturrytter, jf. Welhaven.
Skulle sett Welhaven stille opp for å få gult kort i hver kamp, som han ikke måtte stå over.

Det er ellers ikke noe nytt at det ikke er lov med politiske markeringer i diverse VM og OL, enten disse arrangeres i steinalderland eller i den opplyste del av verden.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kverulanten skrev: man nov 21, 2022 4:52 pm
greyserpent skrev: man nov 21, 2022 2:29 pm Hvor dypt stikker et engasjement hvis trusselen om et gult kort stopper deg fra å stå opp for likeverd?

Nydelig skrevet av Welhaven
Verden er alltid enklere som tastaturrytter, jf. Welhaven.
Skulle sett Welhaven stille opp for å få gult kort i hver kamp, som han ikke måtte stå over.

Det er ellers ikke noe nytt at det ikke er lov med politiske markeringer i diverse VM og OL, enten disse arrangeres i steinalderland eller i den opplyste del av verden.
Det er jo ikke en politisk markering, FIFA støtter jo dette alltid selv, helt til nå.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Tjaaah skrev: man nov 21, 2022 4:06 pm
GoingKronos skrev: man nov 21, 2022 1:42 pm Dumt at ikke de syner bløffen til FIFA, skulle likt å se de faktisk gi gult kort til alle kapteinene.
Feigt av spillerne, virkelig.

Dette blir bare mer og mer bedritent.
Skuffende og skammelig egentlig. Lot seg kue av trusler om gult kort, med det gir de et signal til de som trosser autoritære regimer rundt om i verden, at det er nytteløst.

Konsekvensen var et gult kort, sammenligner man det med f.eks. konsekvensen av om to homofile qaterer ønsker å leve sammen, så settes dette greit i perspektiv.
Feigt er det å droppe bindet

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »


Taururu

Legg inn av Taururu »

GoingKronos skrev: man nov 21, 2022 5:30 pm
Faen meg, bare en eneste stor skandale dette fotball-VM

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

– Vi har ikke noe valg, for straffen er ute av proporsjoner. Vi kan ikke risikere at Eden får et gult kort før kampen starter. Vi var forberedt på dyre bøter - og det sa vi også i våre samtaler med Fifa - men vi fant ingen felles grunn. Det betyr at vi ikke kan gå videre med det, slår Bossaert fast.

BULLSHIT. Det er så jævla pysete og skuffende. Både av FIFA, deltagerlandene og spillerne. Bare reinspikka avføring hele dette sirkuset.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Arg. Første store prøvelse. Hjemme fra jobb, sliten, og tenkte å se en serie slik at jeg ikke blir fristet. Så er nettet nede. Dette var ikke riktig tidspunkt Telia. Da blir det bok.

startelver

Legg inn av startelver »

Var så kjedelig omgang at jeg vurdere å melde meg inn i boikotten.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Taururu skrev: man nov 21, 2022 5:05 pm Skuffende og skammelig egentlig. Lot seg kue av trusler om gult kort, med det gir de et signal til de som trosser autoritære regimer rundt om i verden, at det er nytteløst.

Konsekvensen var et gult kort, sammenligner man det med f.eks. konsekvensen av om to homofile qaterer ønsker å leve sammen, så settes dette greit i perspektiv.
Feigt er det å droppe bindet
Blir mer og mer rablende forbannet, og vi er bare på dag to.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Kom ved en feil borti knappen som skifter kanal og dumpet innom NRK. Spontanspydde og fikk skiftet igjen fort som faen. Puh. Nære på.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: man nov 21, 2022 5:58 pm
Taururu skrev: man nov 21, 2022 5:05 pm Skuffende og skammelig egentlig. Lot seg kue av trusler om gult kort, med det gir de et signal til de som trosser autoritære regimer rundt om i verden, at det er nytteløst.

Konsekvensen var et gult kort, sammenligner man det med f.eks. konsekvensen av om to homofile qaterer ønsker å leve sammen, så settes dette greit i perspektiv.
Feigt er det å droppe bindet
Blir mer og mer rablende forbannet, og vi er bare på dag to.
Send en invitasjon til Infantino om å be ham møte opp utenfor Baker Brun under Puddefjordsbroen.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Lett å si fra sidelinjen, men hadde det vært meg hadde jeg spilt med det båndet uansett, gult kort eller ei. Feigt.

Hele mesterskapet gir meg avsmak.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Jeg boikotter VM selvsagt,og boikotter også alle fremtidige mesterskap så lenge han FIFA sjefen sitter i sjefsstolen.Jeg boikotter også Premier League fra nå av.Alt handler jo om kun penger fra skitne eiere.Fra nå av er det kun OBOS som gjelder

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hesja skrev: man nov 21, 2022 6:04 pm Jeg boikotter VM selvsagt,og boikotter også alle fremtidige mesterskap så lenge han FIFA sjefen sitter i sjefsstolen.Jeg boikotter også Premier League fra nå av.Alt handler jo om kun penger fra skitne eiere.Fra nå av er det kun OBOS som gjelder
Kaster meg på denne, bortsett fra OBOS.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: man nov 21, 2022 6:01 pm Send en invitasjon til Infantino om å be ham møte opp utenfor Baker Brun under Puddefjordsbroen.
Vi kjølhaler ham under Beffen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»