Støttetråden for oss som boikotter VM

Svar
GatlingGun

Re: Støttetråden for oss som boikotter VM

Legg inn av GatlingGun »

KingKongHalvor skrev: lør des 10, 2022 1:35 am
GatlingGun skrev: lør des 10, 2022 1:32 am
KingKongHalvor skrev: lør des 10, 2022 1:16 am

Jeg prøver å skjønne hvilken effekt denne boikotten har hatt, derfor går jeg rett til kilden.
Dersom du ikke vet hvilken effekt det har hatt så må du ha levd under et par steiner de siste ukene. 😄
Ok, beklager at jeg forstyrret.
Ble du krenket?

Everenga

Legg inn av Everenga »

MurderOnZidanesFloor skrev: lør des 10, 2022 1:27 am
KingKongHalvor skrev: lør des 10, 2022 1:16 am
GatlingGun skrev: lør des 10, 2022 1:13 am

Hvor vil du med dette?
Jeg prøver å skjønne hvilken effekt denne boikotten har hatt, derfor går jeg rett til kilden.
Er det ikke ganske enkelt å bare la de som ønsker å boikotte få gjøre det? Boikotter ikke selv, men ser ikke helt hva godt det fører med seg å snakke ned det signalet jeg tror alle vettuge fotballfans innerst inn ønsker å sende.
Javel, har hatt en del samtaler med fotballfans den siste tiden og ingen har hatt noe spesielt ønske om å sende signaler. Det er mer en følelse av at FIFA er en korrupt gjeng men det vet alle så la oss se VM.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

GatlingGun skrev: lør des 10, 2022 2:20 am
KingKongHalvor skrev: lør des 10, 2022 1:35 am
GatlingGun skrev: lør des 10, 2022 1:32 am

Dersom du ikke vet hvilken effekt det har hatt så må du ha levd under et par steiner de siste ukene. 😄
Ok, beklager at jeg forstyrret.
Ble du krenket?
Nei, slett ikke, jeg prøver bare å oppføre meg høflig.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

KingKongHalvor skrev: lør des 10, 2022 7:10 am
GatlingGun skrev: lør des 10, 2022 2:20 am
KingKongHalvor skrev: lør des 10, 2022 1:35 am

Ok, beklager at jeg forstyrret.
Ble du krenket?
Nei, slett ikke, jeg prøver bare å oppføre meg høflig.
Du har en vei å gå for å klare det. Men fint at du selv syns du prøver i det minste!

startelver

Legg inn av startelver »

I dag har man flere alternativer til VM. Det er faktisk full Championship-runde i dag, tro det eller ei. Fra kl 16 og utover

I tillegg spilles det en del privatkamper. En del sendes på TV/stream.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Dessverre sprakk jeg litt i dag. Klarte ikke å unngå å se de siste minuttene for å se at England ble slått ut, og etter Portugal kampen for å se humøret til Ronaldo, men han hadde ikke sitt sedvanlige sure fjes han bare grein.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

ehall skrev: lør des 10, 2022 11:31 pm Dessverre sprakk jeg litt i dag. Klarte ikke å unngå å se de siste minuttene for å se at England ble slått ut, og etter Portugal kampen for å se humøret til Ronaldo, men han hadde ikke sitt sedvanlige sure fjes han bare grein.
Samme her. Messi igår og England idag. Men innsatsen totalt sett i VM er jeg happy med.

lund

Legg inn av lund »

Ble min andre kamp for mesterskapet i dag. Så også Tyskland-Spania i gruppespillet.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

GatlingGun skrev: lør des 10, 2022 11:52 pm
ehall skrev: lør des 10, 2022 11:31 pm Dessverre sprakk jeg litt i dag. Klarte ikke å unngå å se de siste minuttene for å se at England ble slått ut, og etter Portugal kampen for å se humøret til Ronaldo, men han hadde ikke sitt sedvanlige sure fjes han bare grein.
Samme her. Messi igår og England idag. Men innsatsen totalt sett i VM er jeg happy med.
Er fornøyd selv, kan telle antall minutter jeg har sett på to hender. De fleste lag jeg hadde vært interessert i er ute, så semifinalene skal jeg ikke se på, men skal ikke garantere at jeg klarer å unngå å se på finalen. Får senere hvilken dag det er om jeg er ledig.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Ikke sett en eneste kamp så langt. Har syndet litt da jeg har fulgt med på noen av resultatene og sett noen av målene på VGLive men det teller ikke.. eller?

Burde ærlig talt se finalen hvis Argentina eller Marokko kommer seg dit for fotballhistoriske grunner, men så var det djevelen på skulderen da. Var det vits hvis jeg uansett ser på den viktigste kampen? Usikker.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Har bare sett noen minutter til nå, men vurderer semifinalene og finalen. Håper Marokko løfter pokalen. Dette mesterskapet fortjener et nytt Hellas som vinner.

startelver

Legg inn av startelver »

Et sykt VM, som krones med at Marokko vinner ? Uansett dette blir siste gangen det arrangeres VM i desember.

Aldri mere.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Faquarl skrev: søn des 11, 2022 1:34 am Ikke sett en eneste kamp så langt. Har syndet litt da jeg har fulgt med på noen av resultatene og sett noen av målene på VGLive men det teller ikke.. eller?

Burde ærlig talt se finalen hvis Argentina eller Marokko kommer seg dit for fotballhistoriske grunner, men så var det djevelen på skulderen da. Var det vits hvis jeg uansett ser på den viktigste kampen? Usikker.
Klart å holde meg unna noen mål eller høydepunkter på Vglive, men nå er startsiden der inne fotball vm så klarer ikke å unngå resultatene live.

Har klart å unngå å se noe til nå, og merker det skal gå fint resten av mesterskapet og. England Frankrike var nok den vanskeligste kampen å ikke se, men siden jeg bestod den prøven går alt fint 😁

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Radistene i Nord Europa som raljerer om boikott

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

stc887 skrev: man des 12, 2022 5:21 pm Radistene i Nord Europa som raljerer om boikott
Haha, nå vil Qatar og FIFA heiagjengen slite med å svare deg.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

ehall skrev: man des 12, 2022 5:46 pm
stc887 skrev: man des 12, 2022 5:21 pm Radistene i Nord Europa som raljerer om boikott
Haha, nå vil Qatar og FIFA heiagjengen slite med å svare deg.
Blir vanskelig det når FIFA er en rasistiske organisasjon.


Her er jo det etiske regelverket (se tråd) og det skriker jo "Nord Europeisk" rasisme over det etiske regelverket man har vedtatt. Akk ja.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ingenting å se her.



GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

stc887 skrev: man des 12, 2022 5:21 pm Radistene i Nord Europa som raljerer om boikott
Vi må respektere andre kulturer!!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

GatlingGun skrev: man des 12, 2022 7:06 pm
stc887 skrev: man des 12, 2022 5:21 pm Radistene i Nord Europa som raljerer om boikott
Vi må respektere andre kulturer!!
Og skikker. Ikke glem skikker.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

lund skrev: lør des 10, 2022 11:59 pm Ble min andre kamp for mesterskapet i dag. Så også Tyskland-Spania i gruppespillet.
Med andre ord så boikotter du ikke, men velger å se få kamper

lund

Legg inn av lund »

kytec skrev: man des 12, 2022 7:12 pm
lund skrev: lør des 10, 2022 11:59 pm Ble min andre kamp for mesterskapet i dag. Så også Tyskland-Spania i gruppespillet.
Med andre ord så boikotter du ikke, men velger å se få kamper
Som jeg også sa før mesterskapet. Poenget med en boikott er som jeg sa da å se så få kamper at det vil ha en reell effekt om mange nok andre gjør det samme.

startelver

Legg inn av startelver »

Er over denne helgen, så da kan livet gå videre.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Da er det bare to kamper igjen! Jeg har enda ikke sett ett minutt. Bronsefinale har aldri interessert meg uansett, men finalen blir selvfølgelig den verste kampen av hele mesterskapet å ikke skulle se.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

trønderen skrev: ons des 14, 2022 10:07 pm Da er det bare to kamper igjen! Jeg har enda ikke sett ett minutt. Bronsefinale har aldri interessert meg uansett, men finalen blir selvfølgelig den verste kampen av hele mesterskapet å ikke skulle se.
Ja, på søndag ettermiddag, kl. 15.45 står du der, øverst i Nordre gate. En avgjørelse må tas...

trønderen

Legg inn av trønderen »

Folk_flesk skrev: ons des 14, 2022 10:12 pm
trønderen skrev: ons des 14, 2022 10:07 pm Da er det bare to kamper igjen! Jeg har enda ikke sett ett minutt. Bronsefinale har aldri interessert meg uansett, men finalen blir selvfølgelig den verste kampen av hele mesterskapet å ikke skulle se.
Ja, på søndag ettermiddag, kl. 15.45 står du der, øverst i Nordre gate. En avgjørelse må tas...
Kom på at jeg skal på familiemiddag akkurat da, så ingen fare likevel :lol:

startelver

Legg inn av startelver »

Skal også på middag søndag, spørs hvordan vi løser det.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

startelver skrev: ons des 14, 2022 11:14 pm Skal også på middag søndag, spørs hvordan vi løser det.
Middag er oppskrytt. Si du må hjem og ta klesvasken. Det er alltid en populær og troverdig grunn.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Det har vært overraskende enkelt egentlig.

startelver

Legg inn av startelver »

GatlingGun skrev: ons des 14, 2022 11:18 pm
startelver skrev: ons des 14, 2022 11:14 pm Skal også på middag søndag, spørs hvordan vi løser det.
Middag er oppskrytt. Si du må hjem og ta klesvasken. Det er alltid en populær og troverdig grunn.
Jeg trenger ikke å se det live så lenge opptaksmaskinen står på.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Noen få dager igjen bare, så er det overstått.
Dette har gått overraskende lett for min del.

Om det har vært vanskelig så kan man trøste seg med at det bare er noen få dager igjen!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»