Norsk pengebinge

Svar
SuperGunners10

Re: Norsk pengebinge

Legg inn av SuperGunners10 »

Bingenivået litt ned i dag.

Fredrikstad leverte, og gjorde det til en ikke altfor svart dag. Nardokampen er jevn, ender 2-3, så synes det er et bra spill uansett.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Kjapt innom med spill.

BTTS i Godset - Glimt
KBK over 6.5 cornere
Brattvåg
HamKam -1 AH
Fredrikstad
Skeid + Aalesund

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

4 av 6 spill inn idag. Helt okei det.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Lite norsk fotball for tiden, pengebingen skal fylles når kampene er i gang igjen.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Vi gleder oss!

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

I morgen er jeg tilbake med spill på norsk fotball, rettere sagt NM-kampene!

Første kikk sier meg at Viking har droppet ned for mye og er nok på riktig nivå nå, var verdi der en periode på 1.80-tallet.
KFUM - Brann er den mest interessante kampen for en liten dark horse. Ser egentlig ikke for meg noe 1x2 spill i morgen, Godset kan være fin på 1.90-tallet, men skal gjøre noe mer research.

Ser også bookies har troen på mange mål, der kan det sikkert finnes noe verdi på underspill.

PS! Vil legge til at man burde ta et tidlig spill på Glimt mot Rosenborg, har droppet litt, men alt over 1.85 er god verdi i mine øyne. Ligger på rundt 2.00 nå og jeg kan ikke tenke meg at denne blir langt over 1.70 før kampstart.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Skuffende få spill som tilbys av Coolbet, som liksom skal være så god på norsk fotball.

Viking og Brann har droppet enda mer og det finnes ikke verdi der. Godset holder seg. Det mest spennende nå er Sandnes - Start O2.5 mål til 1.79.
Over 11.5 cornere i Raufoss - Godset til 2.05 er det også litt verdi i, med Godset som snittet 12,5 cornere i fjor. Raufoss også på 10.

Sliter veldig med å finne gode nok spill (hos Coolbet), så avventer lagoppstillinger før jeg spiller noe.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Mine spill for dagen

Kongsvinger - Viking :arrow: Viking scorer begge omgangene :!: 2.02 (Unibet)
Raufoss - Strømsgodset :arrow: BTTS + O8.5 cornere :!: 1.85 (Unibet) Her kan man også gå for O9.5 cornere til godt over 2 i odds
Sandnes Ulf - Start :arrow: BTTS + O2.5 mål :!: 2.07 (Coolbet)

Kan komme noe etter at lagene er kommet ut.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Dagens resultat

Kongsvinger - Viking :arrow: Viking scorer begge omgangene :!: 2.02 (Unibet)
Raufoss - Strømsgodset :arrow: BTTS + O8.5 cornere :!: 1.85 (Unibet) Her kan man også gå for O9.5 cornere til godt over 2 i odds
Sandnes Ulf - Start :arrow: BTTS + O2.5 mål :!: 2.07 (Coolbet)


Viking-spillet sitter bra og Start burde jo hatt minst et mål, men sånn ble det dessverre ikke i dag.
Raufoss-spillet var langt unna, selv om cornere sitter.

Skulle trodd mer på underspillene som jeg snakket om, alt gikk jo under.

Nye lodd i morgen.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Dagens bingefyll

Har tatt en tidlig titt på dagens NM-kamper og synes det er mer snadder enn det var i går.

Nardo - Lillestrøm, en kamp Lillestrøm er store favoritter til tross for at man har slitt litt gjennom vinteren. Dette skal de ta greit mot Nardo som rykket ned fra postnord og ikke har imponert nevneverdig i vinterens treningskamper.
Åsane - Sarpsborg, ser for meg en relativt gjerrig kamp med Sarp som greie favoritter. Har vært fine i vinter og scoret hele fem mot KFUM sist helg. Åsane har spilt flere målfattige kamper med uavgjort-resultat i vinter.
Molde - Odd, her er Molde en skyhøy favoritt, for høy spør du meg. Det skal i utgangspunktet være klink hjemmeseier dette, men jeg har en uro i meg likevel. Er litt redd for at er et klassisk folkebet som ryker hardt. Lukter litt mål i denne kampen.

Derfor har jeg funnet disse spillene:

Nardo - Lillestrøm :arrow: Lillestrøm vinner begge omganger :!: 2.10 (Unibet) Kjempeverdi mine øyne for en så klar favoritt som LSK
Åsane - Sarpsborg :arrow: Under 2.5 mål :!: 1.88 (Coolbet) Lukter som sagt litt målfattig av dette oppgjøret, 4/4 under i gårsdagens kamper.
Molde - Odd :arrow: HT/FT: Molde/Molde :!: 2.03 (Coolbet) Unibet har f.eks 1.80 på dette spillet, verdi
Molde - Odd :arrow: Molde O1.5 mål + O8.5 cornere totalt begge lag :!: 1.74 (Coolbet) Molde scorer mye og får mange cornere
Molde - Odd :arrow: Haugen scorer :!: 8.00 :!: (Unibet) Her er Unibet ute å kjøre. Haugen bare slått av Linnes i høy odds. Har blant annet BBS og Grødem som mest sannsynlig til å score :lol:

Har også et øye på Fridjonsson/Adams til å score 2+ til 3.45/3.75, men avventer litt å ser hvem som starter av de to.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Tar også Fridjonsson scorer 2+ til 3.45.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Nardo - Lillestrøm :arrow: Lillestrøm vinner begge omganger :!: 2.10 Strålende spill. Klink inn.
Åsane - Sarpsborg :arrow: Under 2.5 mål :!: 1.88 (Coolbet) Skivebom, selv om det så lovende ut etter 20 min.
Molde - Odd :arrow: HT/FT: Molde/Molde :!: 2.03 (Coolbet) Snakka om det, folkebettet som ryker.
Molde - Odd :arrow: Molde O1.5 mål + O8.5 cornere totalt begge lag :!: 1.74 (Coolbet) Det manglet ett mål, cornere langt over
Molde - Odd :arrow: Haugen scorer :!: 8.00 :!: Et nydelig spill, bare synd scoringen ikke kom før i ekstraomgangene.

Tar også Fridjonsson scorer 2+ til 3.45. Helt iskald, bommet på åpent mål fra 1 meter.

Elendig dag, kommer sterkere tilbake neste helg. Synes mye marginer går imot her og det er kun Sarp jeg ser på som dårlig spill.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Noen tidlige spill for første serierunde i OBOS og Eliteserien, samt sesongspill:

Eliteserien

Aalesund - KBK :arrow: KBK :!: 3.40 (Denne er altfor, altfor høy, skjønner faktisk ikke hvorfor AaFK skal være så stor favoritt)
Odd - Tromsø :arrow: Odd :!: 2.14 (Denne mener jeg skulle vært nærmere 1.90)
Bodø/Glimt - Rosenborg :arrow: Bodø/Glimt :!: 2.10 (Burde vært langt ned på maks 1.60, noe den nå har nærmet seg flere steder)

OBOS

Skeid - Stabæk :arrow: Stabæk :!: 2.00 (Synes Stabæk ser ganske godt rustet for OBOS-sesongen, og tror de er satt for høyt her. Ville satt de ned på 1.80)

Sesong

Eikrem O4.5 mål :!: 1.72
Eikrem O8.5 assist :!: 1.72
Lauritsen toppscorer Odd :!: 3.50
Brynhildsen toppscorer Molde :!: 4.50
Bodø/Glimt O63.5 poeng :!: 1.90
KBK O38.5 poeng :!: 1.90
Aalesund U29.5 poeng :!: 2.09
Odd O35.5 poeng :!: 1.85
Viking Topp 3 :!: 2.65
RBK H2H Viking :arrow: Viking :!: 2.53
Godset H2H Odd :arrow: Odd :!: 1.92
Eliteserien vinner :arrow: Bodø/Glimt :!: 3.25
Toppserien vinner :arrow: Brann :!: 2.00
4 divisjon sunnmøre vinner :arrow: Herd :!: 2.25
4 divisjon nordmøre/romsdal vinner :arrow: Sunndal :!: 5.00

Velbekomme 8-)

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Et spill i dag:

Viking - Haugesund :arrow: Viking + O1.5 mål :!: 2.04

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Viking - Haugesund :arrow: Viking + O1.5 mål :!: 2.04

lsklars

Legg inn av lsklars »

Hvor har du spilt Glimt til 2.10?

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

lsklars skrev: man mar 28, 2022 9:10 am Hvor har du spilt Glimt til 2.10?
Spilt tidlig, før den ble slashet ned kraftig.

Var usikker på om jeg skulle ta den med, men gjorde det for syns skyld.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Glimt vinne eliteserien til 3.25 på Uberlucky!

Molde står til samme odds, RBK til 4.00.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Noen spill til morgendagen og ett tidligspill til søndag:

Hamkam - Lillestrøm :arrow: Over 3.5 kort :!: 2.52

Tror det kommer til å bli god stemning og kok på tribunene som smitter over til banen. Hamkam snittet neste 2 pr kamp i fjor, Lillestrøm på rundt 1.5. Fire røde sist de møttes leste jeg også et sted. Synes oddsen er god og høy, til tross for at det i utgangspunktet deles ut relativt få kort i eliteserien historisk sett.

Molde - Vålerenga :arrow: Over 10 cornere :!: 1.71
Molde - Vålerenga :arrow: Over 11 cornere :!: 2.27
Molde - Vålerenga :arrow: Over 12 cornere :!: 3.25
Molde - Vålerenga :arrow: Over 4 cornere VIF :!: 1.92
Molde - Vålerenga :arrow: Over 5.5 cornere VIF :!: 3.40
Molde - Vålerenga :arrow: Molde over 2 mål :!: 1.96

Gleder meg vilt til denne kampen som jeg tror blir offensiv og fin. To lag det stinker cornere av i de aller fleste kamper.

Bodø/Glimt - Rosenborg :arrow: Glimt over 2 mål :!: 2.18

Tror Bodø/Glimt dekker denne linja fint. Kommer også til å sjekke ut cornere i denne kampen.
Sist redigert av SuperGunners10 den fre apr 01, 2022 10:17 pm, redigert 1 gang totalt.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Skjønner ikke helt hva du mener, eller jeg tror det, men kanskje du må skrive det lettere? Jeg regner med du mener Glimt O2 f eks. For o2.5 i kampen ligger langt under 2.18.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

lsklars skrev: fre apr 01, 2022 10:04 pm Skjønner ikke helt hva du mener, eller jeg tror det, men kanskje du må skrive det lettere? Jeg regner med du mener Glimt O2 f eks. For o2.5 i kampen ligger langt under 2.18.
Ja, beklager, glemte å skrive det. Fikser.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Fullstendig katastrofe på Molde-kampen. Rett ut med alt av spill. Samme på Briskeby.

Håpet er at dagens kamper kan redde inn litt.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Odd vinner. KBK og Glimt skuffer.

Eliteserien viser seg fra sin sedvanlige side, der alt kan skje.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Stabæk-seier gir hvertfall en positiv slutt på helgen.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Tidlige spill til Eliteseriens runde 2 (Dette er basert på min egen verdivurdering der jeg setter egen odds før jeg ser på bookies for å finne positiv varians)

Vålerenga - Haugesund :arrow: Vålerenga :!: 1.70 (Her ville jeg satt rundt 1.50-1.55. Synes VIF viste mye positivt mot Molde)
KBK - Sarpsborg 08 :arrow: Sarpsborg DNB :!: 2.27 (Vurderte også ren B, men er en viss uavgjort-fare her. God verdi på Sarp uansett)
RBK - Odd :arrow: Odd eller Uavgjort :!: 2.20 (Dette blir et helt annet kampbilde for RBK enn mot Glimt, og jeg synes verdien er meget god her)
Viking - Aalesund :arrow: Viking :!: 1.60 (Burde vært ned på 1.40-1.45)
Sist redigert av SuperGunners10 den tir apr 05, 2022 2:12 pm, redigert 1 gang totalt.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Tidlige spill til OBOS runde 2

Kongsvinger - Skeid :arrow: Kongsvinger :!: 2.05 (Burde vært ned på rundt 1.75-1.80 etter min mening)

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Spill i lavere divisjoner:

Ull/Kisa - Alta :arrow: Under 3 mål asian :!: 1.83
Junkeren - Melhus :arrow: Junkeren -1 :!: 1.97

OBOS

Stjørdals/Blink - Sandnes Ulf :arrow: BTTS & O2.5 mål :!: 1.91

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Vålerenga - Haugesund :arrow: Vålerenga :!: 1.70
KBK - Sarpsborg 08 :arrow: Sarpsborg DNB :!: 2.27

RBK - Odd :arrow: Odd eller Uavgjort :!: 2.20
Viking - Aalesund :arrow: Viking :!: 1.60
Kongsvinger - Skeid :arrow: Kongsvinger :!: 2.05
Stjørdals/Blink - Sandnes Ulf :arrow: BTTS & O2.5 mål :!: 1.91
Ull/Kisa - Alta :arrow: Under 3 mål asian :!: 1.83
Junkeren - Melhus :arrow: Junkeren -1 :!: 1.97

Pen helg forrige serierunde. Fornøyd med RBK - Odd spillet også, der burde Odd fått med seg noe, så den oddsen var fin. Alta skuffet kapitalt med å slippe inn hele fire mot Ull/Kisa.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Ett spill i dag:

Hødd 2 - Lillehammer :arrow: Hødd 2 DNB :!: 1.96

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Tips for andre påskedag og tirsdagens OBOS-runde

Eliteserien
Jerv - KBK :arrow: U2.5 mål :!: 2.02
Odd - Viking :arrow: Viking DNB :!: 2.01
Jerv - KBK :arrow: Jerv O1.5 kort :!: 1.86
S08 - RBK :arrow: S08 flest cornere :!: 1.80
FKH - Godset :arrow: Over 11 cornere asian :!: 1.97

OBOS
FFK - Start :arrow: Start DNB :!: 2.29
Åsane - Stabæk :arrow: Stabæk :!: 2.40

PostNord
Hødd - Brattvåg :arrow: U2.5 mål :!: 2.90
Asker - Kjelsås :arrow: U2.5 mål :!: 2.19
Træff - Bærum :arrow: BTTS & O2.5 mål :!: 1.70

NT-ligaen
Spjelkavik - Florø :arrow: U3 mål asian :!: 2.27
Toten - Førde :arrow: Førde -1.5 :!: 1.78

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»